Henkisesti jo väsynyt kun yöeläjät heräävät klo 22 jälkeen ja alkaa armoton kantapääkävely ja kolistelu t joka öinen.ymmärrämne jos olis työssäkäyviä silti pitäisi rauhoittua.harvase yö herättävät aamuyöntunteina kun kotiutuvat.ha pe/su juhlitaan ja tullaan aamuyöstä kotiin.(on jo henkisesti raskasta useimmiten menen aamu klo 7 töihin hyvin väsyyneenä.pitäisi kestää vielä 6kk työssä jos en ennen sitä tee ilmoitusta yöeläjistä.ovat täysin itsevaltiaita muista ei väliä.naapuritalon rouva kertoi samaa hänen yläkerta on myös yöeläjiä täynnä.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Klo 3.55 täällä maratoni päällä (eivät ymmärrä että kaikki kuuluu alakertaan.
- Anonyymi
Kyllä kannattaa muuttaa. Jumalan selän taakse, perämetsään. Ei äänet vaivaa muualla kun korvien välissä.
- Anonyymi
Poikolanpeltohan on ollut aina huonossa maineessa ja häiriköistä tunnettu,paljon tyjjlä asuntoja.
- Anonyymi
Asunto löytyi.ei ikinä enää kerrostaloon.LOPPU
- Anonyymi
Onko perämetsä karstulassa.paikkakunta lähiössävai!näistä pitäs ilmoittaa ihan viidenkunnan sanomissa,vois moni olla kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013178Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721023- 40906
- 70815
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit59633Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi44608- 44518
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k28517Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.87504