Naamioituminen oikeudessa on pilkatekoa

Anonyymi-ap

6

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten Suomen kansalaiset voivat olla niin typeriä, että jatkuvasti huutavat mielipiteitään täydellisen tietämättömyyden suomalla ehdottomalla varmuudella. Tämäkin asia on lukemattomissa aihetta koskevien uutisten ketjuissa ja muissa keskusteluissa korjattu, mutta silti löytyy typeryksiä, jotka edelleen mesoavat asiasta.

Oikeudessa ei naamioiduta. Oikeudenkäynnin alettua kasvot paljastetaan ja jokainen on oikeudessa omana itsenään. Nämä kuvat ovat ajalta ennen istunnon alkua, jolloin keltaisen roskalehdistön paparazzihaaskalinnut parveilevat saaliinsa ympärillä tarjotakseen tavallisille sukankuluttajatyperyksille jotain mässäiltävää.

Pahimmallakin raiskaajamurhaajalla on oikeus olla esittelemättä kasvojaan roskalehdistön paparazzeille ja suurelle yleisölle, joka ei sillä naamankuvalla mitään järkevää tee.
      Tuomioistuimelle kasvot kyllä näytetään.

• Anonyymi

Paatoksella, mutta pointin missanneena. Kuvat oikeussalista, joissa tekijän on sallittu naamioitua kommandopipoon halventavat oikeutta myös ennen varsinaisen oikeudenkäynnin aloittamista. Kuvat joissa suomalaisessa oikeussalissa istuu syytetty kommandopipo päässä antavat aiheen pitää suomalaisia tässä suhteessa ihan idiootteina. Meillä on syyttömyysolettama. Oikeussaliin marssii syyttömiä miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paatoksella, mutta pointin missanneena. Kuvat oikeussalista, joissa tekijän on sallittu naamioitua kommandopipoon halventavat oikeutta myös ennen varsinaisen oikeudenkäynnin aloittamista. Kuvat joissa suomalaisessa oikeussalissa istuu syytetty kommandopipo päässä antavat aiheen pitää suomalaisia tässä suhteessa ihan idiootteina. Meillä on syyttömyysolettama. Oikeussaliin marssii syyttömiä miehiä.

Tuo on vain sinun mielipiteesi. Minun mielestäni suojautuminen roskalehdistöltä ja typerysten ennenaikaiselta täysin turhalta uteliaisuudelta ei ikinä ole kenenkään halventamista. Syyttömyysolettama toimii vain tuomioustuimessa. Trial-by-media ja erityisesti trial-by-social-media tuomitsevat jo etukäteen varsin tehokkaasti.
        Mitä suomalaisten idioottimaisuuteen tulee, niin se pitää paikkansa heidän vaatiessaan epäillyt etukäteen julkiseen medianöyryytystuomioon omilla kasvoillaan, eivätkä koskaan ole itse vaivautuneet oikeudenkäyntiä seuraamaan nähdäkseen mitä siellä oikeasti tapahtuu.
        Tosielämässä oikeasti kumpikin meistäkin peittäisi kasvonsa roskalehdlltä ennen istunnon alkua, aivan sama tietäisimmekö itse mitä rikollista olisimme tai emme olisi tehneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on vain sinun mielipiteesi. Minun mielestäni suojautuminen roskalehdistöltä ja typerysten ennenaikaiselta täysin turhalta uteliaisuudelta ei ikinä ole kenenkään halventamista. Syyttömyysolettama toimii vain tuomioustuimessa. Trial-by-media ja erityisesti trial-by-social-media tuomitsevat jo etukäteen varsin tehokkaasti.
        Mitä suomalaisten idioottimaisuuteen tulee, niin se pitää paikkansa heidän vaatiessaan epäillyt etukäteen julkiseen medianöyryytystuomioon omilla kasvoillaan, eivätkä koskaan ole itse vaivautuneet oikeudenkäyntiä seuraamaan nähdäkseen mitä siellä oikeasti tapahtuu.
        Tosielämässä oikeasti kumpikin meistäkin peittäisi kasvonsa roskalehdlltä ennen istunnon alkua, aivan sama tietäisimmekö itse mitä rikollista olisimme tai emme olisi tehneet.

Minä en ole peittänyt naamaani oikeudenkäynnissä en yhdellä kerralla syytettynä, enkä toisella kerralla asianomistajana. Myönnän toki etten ole julkku, eikä oikeudenkäyntejä ollut saapunut median edustajia seuraamaan.

• Anonyymi

Jotain hyvää itänaapurista, konnat oikeuteen apianhäkissä (oman turvallisuutensa tähden) seksi rikolliset munasillaan.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 K­­­u­u­­­m­a­­t­­ ­­­t­­­y­t­ö­­­t­ ­­o­d­o­­t­t­a­v­­­a­­t­­ ­s­i­n­u­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18368636

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      72
      4944
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3359
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2645
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1707
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1312
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1103
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1005
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      889
    Aihe