Lueskelin Auto Bildistä ensituntumaa ja vaikuttaa ihan lupaavalle ladattavalle. Kokoluokassaan tilat edessä ok, takana vähän ahdas, ajettavuus, moottorin ja vaihteiston toiminta ok, range sähköllä n. 66km, pieni be sa kulutus, hiljainen, mutta kyllä 44.000-51.000 egen hintaluokan kärry pitää jo olla nelivetoinen.
Js sitten se pahin, eli edestä ja etuviistoon ulkonäkö vielä ok. Mutta perä! Ihan järkyttävä!! Aivan hirveä muotoilu törröttävine takavaloineen.
Miten on hyvälle vaikuttava kärry voitu pilata tuollaisella perällä.
Uusi Toyota C-HR
7
399
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin on kallis kokoluokassaan ja rumakuin mikä.
Ensikoeajoissa annetaan aina positiivinen kuva autosta, sillä ne perustuvat valmistajan mainosteksteihin lähes sanasta sanaan. - Anonyymi
Jos haluaa vastaavan kokoista ja hintaista ladattavaa plugaria nelinetona, kannattaa katsastaa BMW 225ex tai 230ex. Löytyy neliveto ja vähän lisää tehoakin samaan hintaan. Puhumattakaan paremmasta äänieristyksestä ja yleisestä laadusta. BMW on sentää auto verrattuna Toyotaan.
- Anonyymi
Tuo on niin totta, mutta hölmö ei ymmärrä kuin Toyotan.
- Anonyymi
Samaa mieltä 225 Sport mallista on kokemuksia. Hyvin pelaa ja uusimmassa mallissa jo rangeakin n. 90 km. Mulla vain n. 30 km.
- Anonyymi
Toihan on tuollainen pikkuauto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toihan on tuollainen pikkuauto?
225 on saman kokoinen, kuin chr. Pikkuautoja molemmat, mutta sellaisiksi tarkoitettujakin.
- Anonyymi
C-HR kakkosmalli:
-tavis ja ok ajaa
-kovat pienet etenkin liian kapeat etupenkit, painaa lonkkia ja reisiä, ei saa erinomaista asentoa
-suht hiljainen muuten mutta vähänkään reippaampi kiihdytys ja 2-litran kone huutaa kuin tapettava lehmä
-kiihtyisi ihan ok mutta ei viitsi kovan konehuudon takia juuri reippailla
-lämpenee nopeaan ja penkit lämpenee nopeasti
-pimputukset meinaa viedä sekaisin, raivostuttavaa
-ahdas tavaratila kahden henkilön pikkureissullekin
-konepellin avaaminen vaikeaa kun ei löydä helposti tuulihakaa, tukitanko laitetaan hölmösti lasinpesunestesäiliön viereen ja estää suppilon käytön täyttöhommassa
-takavalot ei pala aina
-kulutus pieni 4,5-5,5 - Anonyymi
Kannattaa tutustua Saksalaisten kokemuksiin tuosta mallista, itse jättäisin väliin.
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/ - Anonyymi
Uusikorinen C-HR 2,0 hybrid awd-i omistuksessa, ekat lumikelin kokemukset: etupyörät jauhaa ennen kuin takaset tarttuu mukaan, viive siis on. Auto puskee tosi herkästi matalassa taajamanopeudessa mutkaisilla väylillä ja risteyksissä pusku on vaarallista, vaikka nopeus on alhainen. Renkaat Nokian R5 kitkat. Ihmetyttää tuo aliohjautumisen voimakkuus. Auttaiskohan nastat?
- Anonyymi
Lisäys: Jos puskua koettaa hillitä kaasun annolla (auttaa hyvässä nelivedossa) niin tässä keula puskee vaan lisää, eli ainoa keino ajaa hitaasti kaarteet ja ottaa kaasulta jalka pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: Jos puskua koettaa hillitä kaasun annolla (auttaa hyvässä nelivedossa) niin tässä keula puskee vaan lisää, eli ainoa keino ajaa hitaasti kaarteet ja ottaa kaasulta jalka pois.
Moottori-lehtikin totesi uuden mallin koeajossa: "Aliohjautumistaipumus näkyy lumipöperössä keskivertoa enemmän."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottori-lehtikin totesi uuden mallin koeajossa: "Aliohjautumistaipumus näkyy lumipöperössä keskivertoa enemmän."
Kokeilin alentaa eturenkaiden paineita mutta ei auta. Vissiin kokeiltava Hakkis 10 nastaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin alentaa eturenkaiden paineita mutta ei auta. Vissiin kokeiltava Hakkis 10 nastaa?
Ohjausgeometria on aina kompromissi eri ominaisuuksien välillä. Ei Toyotaa tehdä liukkaille talvikeleille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin alentaa eturenkaiden paineita mutta ei auta. Vissiin kokeiltava Hakkis 10 nastaa?
Lisähavainto: Auto on käsittämättömän uraherkkä nyt vallitsevassa kelissä eli tamppaantunut jäätynyt sohjopinta taajamien kaduilla ja C-HR vempuilee puolelta toiselle vedellen! Yhdessä risteyksessä puski ensin ja sitten veti takapyöräluiston! Säikäytti. Taajamassa, nopeus luokkaa 30. Tuntuu että tämän ajonvakautus ei toimi kunnolla ja on pahaa viivettä siinä. En tiedä auttaako nastarenkaatkaan vai onko vaihdettava automerkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisähavainto: Auto on käsittämättömän uraherkkä nyt vallitsevassa kelissä eli tamppaantunut jäätynyt sohjopinta taajamien kaduilla ja C-HR vempuilee puolelta toiselle vedellen! Yhdessä risteyksessä puski ensin ja sitten veti takapyöräluiston! Säikäytti. Taajamassa, nopeus luokkaa 30. Tuntuu että tämän ajonvakautus ei toimi kunnolla ja on pahaa viivettä siinä. En tiedä auttaako nastarenkaatkaan vai onko vaihdettava automerkkiä.
Nyt tajusin mikä voi tehdä tuon levottomuuden ja heikon pidon uusikorisessa C-HR:ssä: talvirenkaat on 18" ja kantavuusluokka 104 XL eli renkaan runko on jäykkä. Pienempi 17" koko olisi talvirenkaassa parempi kun kantavuus Nokian renkaassa 98 XL. Jäykkä runko vie pitoa varsinkin epätasaisilla liukkailla tienpinnoilla.
- Anonyymi
Aasialainen kuten Kiinakin. Siinä kaikki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218