Hallituksen jäsen on suhteessa ylempään johtoon kuuluvan kanssa. Kun jäsen ei suostu eroamaan, joutuu hallitus viemään asian yhtiökokouksen päätettäväksi. Kyseessä on selkeä jääviysongelma, koska hallitus valvoo ylemmän johdon toimintaa ja nyt osakkeenomistajat päättävät hyväksyvätkö he toimintatavan ja lehden saaman negatiivisen julkisuuden.
Keskisuomalainen -lehden suhdekohu
5
1108
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulinkin tästä ja aika oudolta toiminnalta kuulostaa. Oliko osapuolten nimet jo tiedossa? Voi nimittäin olla, että jos jäsen irtisanotaan, niin saattaa olla hankala löytää vastaavia töitä...
- Anonyymi
Keskisuomalaisen mukaan hallituksen jäsen on Riitta Vesterinen-Virtanen ja toinen Mikko Pakarinen (kaupallinen johtaja). Vesterinen-Virtanen on pikaisen nettihaun perusteella osakkaana Perttulan tila -nimisessä maatilamatkailuyrityksessä (https://perttulantila.fi/) ja Buugi -liikuntakeskuksessa (https://www.buugi.fi/henkilkunta) laskutustehtävissä. Mikko Pakarinen on aiemmin toiminut Nordean palveluksessa.
- Anonyymi
Eikös tämä tule kuluvan viikon perjantaina (26.4.) äänestettäväksi. Mielenkiintoista toki nähdä meneekö konsernin etu yksilön edun edelle...
- Anonyymi
Näköjään 93,2% osakkeenomistajista oli samaa mieltä hallituksen kanssa ja erottivat Riitta Vesterinen-Virtasen. Muutamia merkityksettömiä puheenvuoroja lukuunottamatta konsensus oli silmiinpistävää. Hieno ryhtiliike!
- Anonyymi
Kuulin, että Vesterinen-Virtasta olisi yritetty saada pois hallituksesta jo aiemmin. Tietääkö joku tästä enemmän?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443