Joo en tiiä miks tulin ees suomi24 ettii tyttöystävää mutta no oon 012 ja asun hyvinkäällä 152cm en oo mikään pitkä blondi etin sellasta kuka voi olla ja on kiva
Etsin tyttöystävää
9
578
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sua ei haittaa ni oon 011/153cm tyttö kiva tyyppi tykkään eläimistä ja autoista😂 Jos oot viel täällä ja sua ei haittaa et oon vanhempi niin voin sit pistää mun sähköpostin tänne vaik oltais ALUKSI vaa kavereita? Pliiz ei oo noloo jos on tyttö kaverina😎 ja siitä sitte vois jatkaa.
- Anonyymi
Hups! Huomasin vasta äsken et oot Hyvinkäältä🥲 Ite asun Kaarinassa… mut voitais muuten vaa viestitellä vaikka ei tavattais?
- Anonyymi
Mä asun L a u k aa ssa
ja oon 143cm 11v tyttö - Anonyymi
Mä haluan tyttöystävän ja oon poika.
- Anonyymi
Haluun poika ystävän ja oon tyttö
- Anonyymi
Lyhyt ja liian nuori. Elä lapsuuttas vielä ja ala ettiä vasta sitte 14 vuotiaana
- Anonyymi
Oon 010 ja etin myös tyttöystävää. Vastaa jos kiinnostaa oon 154cm
- Anonyymi
Moii mun snp on sofia_uwu nii tuu vaa jutskaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512