Joo en tiiä miks tulin ees suomi24 ettii tyttöystävää mutta no oon 012 ja asun hyvinkäällä 152cm en oo mikään pitkä blondi etin sellasta kuka voi olla ja on kiva
Etsin tyttöystävää
9
832
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sua ei haittaa ni oon 011/153cm tyttö kiva tyyppi tykkään eläimistä ja autoista😂 Jos oot viel täällä ja sua ei haittaa et oon vanhempi niin voin sit pistää mun sähköpostin tänne vaik oltais ALUKSI vaa kavereita? Pliiz ei oo noloo jos on tyttö kaverina😎 ja siitä sitte vois jatkaa.
- Anonyymi
Hups! Huomasin vasta äsken et oot Hyvinkäältä🥲 Ite asun Kaarinassa… mut voitais muuten vaa viestitellä vaikka ei tavattais?
- Anonyymi
Mä asun L a u k aa ssa
ja oon 143cm 11v tyttö - Anonyymi
Mä haluan tyttöystävän ja oon poika.
- Anonyymi
Haluun poika ystävän ja oon tyttö
- Anonyymi
Lyhyt ja liian nuori. Elä lapsuuttas vielä ja ala ettiä vasta sitte 14 vuotiaana
- Anonyymi
Oon 010 ja etin myös tyttöystävää. Vastaa jos kiinnostaa oon 154cm
- Anonyymi
Moii mun snp on sofia_uwu nii tuu vaa jutskaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1232810SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän401808Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava711776Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2851674Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161610Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291302Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291209Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971108Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411092RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042