kuinka moni nainen ottaa suihin pyynnöstä

Anonyymi-ap

Myös miehet saa vastata naisensa puolesta.
Jos tänään illalla töiden jälkeen mies istuisi sohvalle ja haluaisi naiseltaan suihinototon, mitä luultavasti tapahtuisi?

Olettaen että mahdolliset lapset on poissa kotoa eikä anoppikaan ole kylässä.

17

967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sponsorilta täytyy aina kun pyytää.

• Anonyymi

Hyi saatana

• Anonyymi

Harrastettu kolmansia vaimolle, harvoin ottaa kotona minulta. Vieraalta kyllä ottaa joka kerta myös orgasmeja saa useempia perä jälkeen. Johtuu ehkä itse oon yli painoinen seksuaallisesti en kiihottava. M 62v

• Anonyymi

Ei otto noin vaan itelle ainakaan 😁

• Anonyymi

Meillä muija imis vaikka joka päivä. Pitäs varmaan tuoda joskus joku vieras mies imettäväksi.

• Täällä vapaaehtoinen

• Anonyymi

Meillä olisi varmaan hiljaa ja katsoisi johonkin ihan niinkuin ei olisi kuullut. Sitten jos kysyisi uudestaan hän sanoisi varmaan että ei jaksa, väsyttää, on kylmä, pitäisi tehdä tätä, tuota ja sitä, tai että oli juuri aikeissa alkaa neulomaan kun pitäisi saada joku työ valmiiksi. Jne jne.

• Anonyymi

Mun muija näköjään käy teilläkin välttelemässä… :D

• Anonyymi

ei tarvi pyytää saunan jälkeen pyyhe päällä yhtäkkiä kumartuu ja imaisee voi kuinka ihanaa päättyy yleensä molemmin puoliseen suu seksiin ihana nähdä rakas kiemurtelemassa orkuissa molemmilla hyvä olo kainaloon

• Anonyymi

Kultani on ainakin tähän saakka ottanut aina pyynöstä suihin ja minä nuollut hänelle orkun. Toki se on ollut aika vähäistä, kun harrastamme seksiä liki joka päivä, usein parikin kertaa, joten kummallekaan ei ole ehtinyt tulla sellaista panetusta.
      Toki hän haluaisi, että tulisin joskus hänen tissiensä väliin. Ajatus tuntuu mukavalta, mutta kun rakkaani tissit ovat jo hmm.. aika löpsöt, niin mieluummin vaan suutelen ja hyväilen niitiä..

• Anonyymi

Voi jos olisit mun mieheni niin ei tarttis pyydellä tollasia,
      tuollanen suukiva siin tapahtuis ihan ku iteksee huomaamatta siihen se menis.
      Vittu nyt se mies mulle tänne sohvalle.

• Anonyymi

Hyvältä kuulostaa! Tosin tykkään pyytää ja selvästi naisystäväni saa siitä pienet kiksit kun ”alistuu”.
        AP

• Toisilleen pitää antaa juuri noin, kun toinen haluaa - tai tehdä juuri tuollaista kun ei osaa odottaa haluavansa. Kyllä se kaikkien suhteiden alkuaikana on tuollaista ja haluaa jumaloida sitä puolisoa. Sitten ajan kanssa se vaan tuppaa menemään suurimmalla osalla siihen että tiskikoneen kanssa teutarointi on mielenkiintoisempaa. Valitettavasti. Tietenkin tähän tulee seuraavaksi joku kommentoimaan että "meillä rouva imuroi enemmän kyrpää kuin mattoja" no tietenkin niitäkin on, harvemmassa kumminkin.

Niin ja sinulle. Pelkästään tuolla meriitillä luulisi saavan kivan miehen koukkuun?

• Anonyymi

Vaimo ottaa suihin joskus kun pyydän. Useimmiten on imenyt lastit saunassa suuhunsa.

• Anonyymi

Jos ei oma muija niin naapurin muija kyllä hoitaa homman

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      86
      4064
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3141
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      102
      2295
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2118
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      82
      1886
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1827
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1810
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1567
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1527
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1501
    Aihe