Niitä on nyt runsaasti liikkeellä Torissa.

Anonyymi-ap

Varokaa matkapuhelinhuijareita.
Siellä myydään Samsung Galaxy S 24 Ultra puhelimia avaamattomissa pakkauksissa, joista on tunnistetidot vedetty punaisella peitinkynällä yli. Osa on pois paketista mutta ei ole luultavasti myynnissä oleva laite. Muutamassa on ehto, että puhelin luovutetaan vain julkisella paikalla. Ilmeisesti koti on varastetun tavaran varasto. Puhelin saattaa olla olemassa tai olla olematta. Se saattaa olla myös ns, esittelyluuri koka on pöllitty matkapuhelinliikkeen esittelypöydästä. (Elisa, Dna, Telia tai jokin muu) ja niillähän ei voi soittaa lainkaan. Kyllä huijarin haistaa. Tämä on ikävä juttu sikäli, että joukossa on myös rehellisiä ihmisiä jotka myyvät omia tuotteitaan.

5

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytyypä ostaa!

    • Anonyymi

      Muuten aloittajan kanssa jokseenkin samaa mieltä huijareista, myyvätpä sitten mitä tahansa tuotetta.
      "Muutamassa on ehto, että..... vain julkisella paikalla. Ilmeisesti koti on..."
      Tuo on ihan ok tapa myydä tuotteita, jopa hyvä sellainen, itse en ainakaan kutsu tuntemattomia ihmisiä kotiini kauppoja tekemään, ja ei minulla ei ole varastettua tai laitonta tavaraa kotonani, kaupat julkisilla paikoilla on paljon turvallisempaa niin ostajalle kuin myyjällekin.

      • Anonyymi

        En oikein ymmärrä mitä te myytte, jos ette kotona uskalla myydä??

        Itse tykkään turinoida ostajan kanssa ja joskus on tullut terassilla rupateltua pidempäänkin. Näin siis maaseudulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein ymmärrä mitä te myytte, jos ette kotona uskalla myydä??

        Itse tykkään turinoida ostajan kanssa ja joskus on tullut terassilla rupateltua pidempäänkin. Näin siis maaseudulla.

        Tuota tuota..., vaikken myisi kuin Venäjältä (NL) vuonna 1982 tuotua samovaaria kympillä, niin en silti halua pihalleni "MersuVolvolla" liikkuvaa kansallispukuista väkeä Inventoimaan kaikkea näkemäänsä... (eivät ikinä tule yksin)
        Näin siis maalla, kaupungeissa tilanne ei väen monipuolistuessa ainakaan parane.


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      💋 K­­u­­­u­­m­­­a­t­­ ­­t­­y­­t­­ö­t­­ ­o­­d­­­o­t­t­­­a­v­­­a­­t­­ ­­s­i­­n­­u­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18370061

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe