Mää on asunu jo 15 vuotta Kyniksen ja kumppaneitten luona, vaik mää kirjotan vasta 3. niiku kertaa.
Mul muuteski välillä puhti loppuu, niet isot ihmiset luulee, et mä oon potkassu tyhjää, mut aina mä vaan virkistyn. Noon muutes hirveen lutusii. Ne pitää ainä biojätepussii avoimena, et mä voin käylä siel lounaalla ja munimassa millon vaan. Ja sit mua utelioittaa, mitä ne kirjottaa S24.ään, niet mää avaria pörrään täs tietsikan näytöllä.
On se kyl riemullisee päästä sellaseen perheeseen, mis banskukärpäsist pidetään ku punasest polkupyöräst. Niiku sillei. 🪰
Terkkui banaanikärpäseltä!
6
156
Vastaukset
- Anonyymi
tänne4 eri noitä kärpäsievielä mutt 3 näin 4hkä...niill4 amsta åoy'b'y rtoyy'om åsökpm rdom lrydiåodys
Munki mielestä banskukärpäset on niiku kodikkaita. Sit paitsi luulis, et niis perheis, mis banskukärpäsii kamaloitetaan, omatunto on ku riivinrauta.
Nii munki mielestä noon kodikkaita. 👻Mummielestä se on ihan oikeen niille vakiintumattomille, et omis niiku riivinrautailee. Mitäs niiku kohtellee huonosti. banskukärpäsii. Sillei ei saa tehä. 🪰
- Anonyymi
Niitä voi ilmaantua ja ilmaantuukin useampia kerralla. Ne olis siedettäviä jos niitä olis vaan se max yks kerrallaan kämpässä, tai ehkä kaks jotta niillä olisi toisilleen seuraa. Sikiääköhän ne tiuhaan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1217623- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081543Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2671177Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041