Motoristit Kehräämölle

Anonyymi-ap

Nyt saadaan kylälle pärinää ja pauketta. No onhan tuo jännempää kuin majavien kyttääminen.

25

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sai kyllä melkoiset uudet käänteet tämä Kehräämö-geissi. Huh.

      • Anonyymi

        No, jos minun kauppareissujeni seuraaminen on ollut vuosia Orimattilan dramaattisin kriisi, niin ei ihmekään että joku tällainen järkyttää!!! O.O


    • Anonyymi

      Toisaalta Kehräämö sopisikin juuri moottoripyöräjengien kokoontumisajapaikaksi. Vois vaan rakentaa lisää majoitustiloja ja muita luolia.

      • Anonyymi

        Se vaan vahvistaisi Orimattilan asemaa, jossa huumaavat aineet ja lääkkeet ovat jokapäiväinen ilmiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan vahvistaisi Orimattilan asemaa, jossa huumaavat aineet ja lääkkeet ovat jokapäiväinen ilmiö.

        Orimattila on keskeisellä paikalla ja motoristit tykkäävät mopoilla Orimattilaan kun tiet ovat rauhallisia ajella. Kehräämö sopisi hyvin motoristien keskukseksi. Mittamies on nykyisin motoristi joten hän ja taksimies voisivat ajaa asijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattila on keskeisellä paikalla ja motoristit tykkäävät mopoilla Orimattilaan kun tiet ovat rauhallisia ajella. Kehräämö sopisi hyvin motoristien keskukseksi. Mittamies on nykyisin motoristi joten hän ja taksimies voisivat ajaa asijaa.

        "Orimattila on keskeisellä paikalla"

        Oli ehkä joskus. Ei se oikein enää ole :/ Ei se ole enää matkanvarrella mistään suunnasta.

        Kekkosen arkisto ym oli täällä ennen, mutta nekin poistuneet. Ei täällä ole järkeä olla. Joku datakeskus vielä voikin tulla tai tuulipuisto. Tyhjyyttä täällä on, sitä ettei ole ihmisiä eikä palveluita. Rikollisuus kasaantuu aina sinne, missä ON ihmisiä. Vain motoristeista en tietenkään tiedä, mutta eiköhän hekin joitain palveluita tarvitsisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Orimattila on keskeisellä paikalla"

        Oli ehkä joskus. Ei se oikein enää ole :/ Ei se ole enää matkanvarrella mistään suunnasta.

        Kekkosen arkisto ym oli täällä ennen, mutta nekin poistuneet. Ei täällä ole järkeä olla. Joku datakeskus vielä voikin tulla tai tuulipuisto. Tyhjyyttä täällä on, sitä ettei ole ihmisiä eikä palveluita. Rikollisuus kasaantuu aina sinne, missä ON ihmisiä. Vain motoristeista en tietenkään tiedä, mutta eiköhän hekin joitain palveluita tarvitsisi.

        Eräät motoristikerhot hakevat nimenomaan rauhallista tukikohtaa tietyistä syistä. Orimattilasta käsin pystyy hoitamaan hommia. koko pääkaupunkiseutua ja Lahden seutua sekä keskistä Suomea.


      • Anonyymi

        ...Täällä ollaan jo niin umpiossa ettei mikään erityinen järjestö mitään muuttaisi tai tänne edes mahtuisi! Ja ne hyvät yhteydet ym oli todellakin siellä parikyt vuotta sitten. Nykyään on netti eikä tarvitse olla missään. Rikollisuus taitaa olla täysin netissä ja ulkomailla. Tyhmää niitä tänne olisi jättää.

        Sen verran on täällä tapeltu että ei noi ihan hetkessä muutu. Lahden ympärillä voi olla juttuja (sisällissotakin), muttei ne tänne Orimattilaan asti kurotu. Helsinkiin on täältä todella pitkä matka. Rajaseutu siivottiin koronan aikana ja sinne ne palaa eikä tule sieltä tänne Orimattilaankaan. Ei maailma muutu, kuomaseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Täällä ollaan jo niin umpiossa ettei mikään erityinen järjestö mitään muuttaisi tai tänne edes mahtuisi! Ja ne hyvät yhteydet ym oli todellakin siellä parikyt vuotta sitten. Nykyään on netti eikä tarvitse olla missään. Rikollisuus taitaa olla täysin netissä ja ulkomailla. Tyhmää niitä tänne olisi jättää.

        Sen verran on täällä tapeltu että ei noi ihan hetkessä muutu. Lahden ympärillä voi olla juttuja (sisällissotakin), muttei ne tänne Orimattilaan asti kurotu. Helsinkiin on täältä todella pitkä matka. Rajaseutu siivottiin koronan aikana ja sinne ne palaa eikä tule sieltä tänne Orimattilaankaan. Ei maailma muutu, kuomaseni.

        ...Se v*tun Henna-juttukaan ei toiminut, vaikka yritettiin. RAHAA sinne saa palamaan ja varmasti Kehräämöönkin, muttei täältä mitään hallita. Jätelava tämä Orimattila on eli SITÄ kai hait.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Se v*tun Henna-juttukaan ei toiminut, vaikka yritettiin. RAHAA sinne saa palamaan ja varmasti Kehräämöönkin, muttei täältä mitään hallita. Jätelava tämä Orimattila on eli SITÄ kai hait.

        "Jätelava tämä Orimattila on eli SITÄ kai hait."

        Ollaan sitten heidän kusitolppa? Vessataukopaikka kai kyseessä. En mä muutakaan tässä keksinyt, kun yritin syitä keksiä miksi mikään järjestö ym haluaisi tänne fyysisesti tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jätelava tämä Orimattila on eli SITÄ kai hait."

        Ollaan sitten heidän kusitolppa? Vessataukopaikka kai kyseessä. En mä muutakaan tässä keksinyt, kun yritin syitä keksiä miksi mikään järjestö ym haluaisi tänne fyysisesti tulla.

        No, tarpeita on monenlaisia. Orimattila on paras paikka tehdä kauppaa, sanovat Lahtelaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Orimattila on keskeisellä paikalla"

        Oli ehkä joskus. Ei se oikein enää ole :/ Ei se ole enää matkanvarrella mistään suunnasta.

        Kekkosen arkisto ym oli täällä ennen, mutta nekin poistuneet. Ei täällä ole järkeä olla. Joku datakeskus vielä voikin tulla tai tuulipuisto. Tyhjyyttä täällä on, sitä ettei ole ihmisiä eikä palveluita. Rikollisuus kasaantuu aina sinne, missä ON ihmisiä. Vain motoristeista en tietenkään tiedä, mutta eiköhän hekin joitain palveluita tarvitsisi.

        Kekkosen arkisto mihinkään ole lähteny eikä ole lähdössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tarpeita on monenlaisia. Orimattila on paras paikka tehdä kauppaa, sanovat Lahtelaiset.

        Niin ehkä orimattilalaisten kanssa, mutta miksi he itse tänne tulisivat. He joutuvat nyt itse 24/7 identtisesti samoihin ongelmiin. Jos tolla asenteella tänne tulee, niin tulee pettymään, koska alkusyyt pysyy.

        Oudon helposti luuli (tiesi?) se läppärikorjaajakin varkautensa hoituvan kanssani. Joo eli saihan se varastettua läppärini, mutta menikö nyt joku pieleen? Taisi mennä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekkosen arkisto mihinkään ole lähteny eikä ole lähdössä.

        Käykö asiat täällä sydämen päälle? Yleensä kukaan ei vastaa mihinkään mitä täällä kirjoitan. No, oikeastaan minulle on ihan sama miten päin tän asian sanoo eli on siellä tai ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö asiat täällä sydämen päälle? Yleensä kukaan ei vastaa mihinkään mitä täällä kirjoitan. No, oikeastaan minulle on ihan sama miten päin tän asian sanoo eli on siellä tai ei ole.

        Näkee ettet ole kartalla tässä viestiketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkee ettet ole kartalla tässä viestiketjussa.

        Mä en nyt pelaakaan toisten pelikirjojen mukaan ;P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö asiat täällä sydämen päälle? Yleensä kukaan ei vastaa mihinkään mitä täällä kirjoitan. No, oikeastaan minulle on ihan sama miten päin tän asian sanoo eli on siellä tai ei ole.

        "Yleensä kukaan ei vastaa mihinkään mitä täällä kirjoitan"

        No, jopas on olo täällä Suomi24:ssä!!! :DD Ihan maaninen trolli joku! Kaikki alkoi jo vähän villisti minun mielestäni, kun minulle alettiin vastailla täällä ja se on todella poikkeuksellista. Maailman loppu on vissiin tulossa XD

        Kekkostako pitäisi syyttä? Se varmaan vieläkin lomailee siellä huvilallaan.


    • Anonyymi

      Onhan Orimattilassa ollut pommijätkät mutta nyt taitaa tulla muutamaa kaliberia isommat pojat. Jos jutuissa on perää.

    • Anonyymi

      Se on mahtava näky kun 50 helvetin enkeliä pöristelee harley-davinssonneilla Kehräämön portista sisään. Siinä mittamiehen pyörä näyttäisi mopedilta.

    • Anonyymi

      Aloitus on hyvä. Motoristien lisäksi Kehräämö voisi olla mobilistien ja muitten autoharrastajien paikka. Ovat pojat sen verran karskeja tyyppejä ettei pikku homeet haittaa. Myös bändeille sopivia tiloja löytyy. Krouvimpia harrastuksia ja tapahtumia sopii sinne.

    • Anonyymi

      Lähtekää vittuun täältä tyhjänpäiväiset nillittäjät. Kukaan ei kaipaa teitä pummeja Orimattilassa. Kun ei muuta tekemistä ole, niin kaljapäissään puretaan omaa huonoa oloa haukkumalla kaikkea... Vitun luuserit!

      • Anonyymi

        Ammuit juuri omaan nilkkaasi.


    • Anonyymi

      Motoristit sitten mukaan kantreille. Eiks ne.taas ole panimolla. Kulkueeseen kans saadaan enemmän ääntä.

      • Anonyymi

        Orimattilassa alkaa olla ison maailman menoa. Että helvetin enkelitkin tulevat.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe