Motoristit Kehräämölle

Anonyymi-ap

Nyt saadaan kylälle pärinää ja pauketta. No onhan tuo jännempää kuin majavien kyttääminen.

74

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sai kyllä melkoiset uudet käänteet tämä Kehräämö-geissi. Huh.

• Anonyymi

No, jos minun kauppareissujeni seuraaminen on ollut vuosia Orimattilan dramaattisin kriisi, niin ei ihmekään että joku tällainen järkyttää!!! O.O

• Anonyymi

Toisaalta Kehräämö sopisikin juuri moottoripyöräjengien kokoontumisajapaikaksi. Vois vaan rakentaa lisää majoitustiloja ja muita luolia.

• Anonyymi

Se vaan vahvistaisi Orimattilan asemaa, jossa huumaavat aineet ja lääkkeet ovat jokapäiväinen ilmiö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaan vahvistaisi Orimattilan asemaa, jossa huumaavat aineet ja lääkkeet ovat jokapäiväinen ilmiö.

Orimattila on keskeisellä paikalla ja motoristit tykkäävät mopoilla Orimattilaan kun tiet ovat rauhallisia ajella. Kehräämö sopisi hyvin motoristien keskukseksi. Mittamies on nykyisin motoristi joten hän ja taksimies voisivat ajaa asijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orimattila on keskeisellä paikalla ja motoristit tykkäävät mopoilla Orimattilaan kun tiet ovat rauhallisia ajella. Kehräämö sopisi hyvin motoristien keskukseksi. Mittamies on nykyisin motoristi joten hän ja taksimies voisivat ajaa asijaa.

"Orimattila on keskeisellä paikalla"

Oli ehkä joskus. Ei se oikein enää ole :/ Ei se ole enää matkanvarrella mistään suunnasta.

Kekkosen arkisto ym oli täällä ennen, mutta nekin poistuneet. Ei täällä ole järkeä olla. Joku datakeskus vielä voikin tulla tai tuulipuisto. Tyhjyyttä täällä on, sitä ettei ole ihmisiä eikä palveluita. Rikollisuus kasaantuu aina sinne, missä ON ihmisiä. Vain motoristeista en tietenkään tiedä, mutta eiköhän hekin joitain palveluita tarvitsisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ehkä joskus. Ei se oikein enää ole :/ Ei se ole enää matkanvarrella mistään suunnasta.

Kekkosen arkisto ym oli täällä ennen, mutta nekin poistuneet. Ei täällä ole järkeä olla. Joku datakeskus vielä voikin tulla tai tuulipuisto. Tyhjyyttä täällä on, sitä ettei ole ihmisiä eikä palveluita. Rikollisuus kasaantuu aina sinne, missä ON ihmisiä. Vain motoristeista en tietenkään tiedä, mutta eiköhän hekin joitain palveluita tarvitsisi.

Eräät motoristikerhot hakevat nimenomaan rauhallista tukikohtaa tietyistä syistä. Orimattilasta käsin pystyy hoitamaan hommia. koko pääkaupunkiseutua ja Lahden seutua sekä keskistä Suomea.

• Anonyymi

...Täällä ollaan jo niin umpiossa ettei mikään erityinen järjestö mitään muuttaisi tai tänne edes mahtuisi! Ja ne hyvät yhteydet ym oli todellakin siellä parikyt vuotta sitten. Nykyään on netti eikä tarvitse olla missään. Rikollisuus taitaa olla täysin netissä ja ulkomailla. Tyhmää niitä tänne olisi jättää.

Sen verran on täällä tapeltu että ei noi ihan hetkessä muutu. Lahden ympärillä voi olla juttuja (sisällissotakin), muttei ne tänne Orimattilaan asti kurotu. Helsinkiin on täältä todella pitkä matka. Rajaseutu siivottiin koronan aikana ja sinne ne palaa eikä tule sieltä tänne Orimattilaankaan. Ei maailma muutu, kuomaseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Täällä ollaan jo niin umpiossa ettei mikään erityinen järjestö mitään muuttaisi tai tänne edes mahtuisi! Ja ne hyvät yhteydet ym oli todellakin siellä parikyt vuotta sitten. Nykyään on netti eikä tarvitse olla missään. Rikollisuus taitaa olla täysin netissä ja ulkomailla. Tyhmää niitä tänne olisi jättää.

Sen verran on täällä tapeltu että ei noi ihan hetkessä muutu. Lahden ympärillä voi olla juttuja (sisällissotakin), muttei ne tänne Orimattilaan asti kurotu. Helsinkiin on täältä todella pitkä matka. Rajaseutu siivottiin koronan aikana ja sinne ne palaa eikä tule sieltä tänne Orimattilaankaan. Ei maailma muutu, kuomaseni.

...Se v*tun Henna-juttukaan ei toiminut, vaikka yritettiin. RAHAA sinne saa palamaan ja varmasti Kehräämöönkin, muttei täältä mitään hallita. Jätelava tämä Orimattila on eli SITÄ kai hait.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Se v*tun Henna-juttukaan ei toiminut, vaikka yritettiin. RAHAA sinne saa palamaan ja varmasti Kehräämöönkin, muttei täältä mitään hallita. Jätelava tämä Orimattila on eli SITÄ kai hait.

"Jätelava tämä Orimattila on eli SITÄ kai hait."

Ollaan sitten heidän kusitolppa? Vessataukopaikka kai kyseessä. En mä muutakaan tässä keksinyt, kun yritin syitä keksiä miksi mikään järjestö ym haluaisi tänne fyysisesti tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jätelava tämä Orimattila on eli SITÄ kai hait."

Ollaan sitten heidän kusitolppa? Vessataukopaikka kai kyseessä. En mä muutakaan tässä keksinyt, kun yritin syitä keksiä miksi mikään järjestö ym haluaisi tänne fyysisesti tulla.

No, tarpeita on monenlaisia. Orimattila on paras paikka tehdä kauppaa, sanovat Lahtelaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kekkosen arkisto mihinkään ole lähteny eikä ole lähdössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, tarpeita on monenlaisia. Orimattila on paras paikka tehdä kauppaa, sanovat Lahtelaiset.

Niin ehkä orimattilalaisten kanssa, mutta miksi he itse tänne tulisivat. He joutuvat nyt itse 24/7 identtisesti samoihin ongelmiin. Jos tolla asenteella tänne tulee, niin tulee pettymään, koska alkusyyt pysyy.

Oudon helposti luuli (tiesi?) se läppärikorjaajakin varkautensa hoituvan kanssani. Joo eli saihan se varastettua läppärini, mutta menikö nyt joku pieleen? Taisi mennä ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kekkosen arkisto mihinkään ole lähteny eikä ole lähdössä.

Käykö asiat täällä sydämen päälle? Yleensä kukaan ei vastaa mihinkään mitä täällä kirjoitan. No, oikeastaan minulle on ihan sama miten päin tän asian sanoo eli on siellä tai ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käykö asiat täällä sydämen päälle? Yleensä kukaan ei vastaa mihinkään mitä täällä kirjoitan. No, oikeastaan minulle on ihan sama miten päin tän asian sanoo eli on siellä tai ei ole.

Näkee ettet ole kartalla tässä viestiketjussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkee ettet ole kartalla tässä viestiketjussa.

Mä en nyt pelaakaan toisten pelikirjojen mukaan ;P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Yleensä kukaan ei vastaa mihinkään mitä täällä kirjoitan"

No, jopas on olo täällä Suomi24:ssä!!! :DD Ihan maaninen trolli joku! Kaikki alkoi jo vähän villisti minun mielestäni, kun minulle alettiin vastailla täällä ja se on todella poikkeuksellista. Maailman loppu on vissiin tulossa XD

Kekkostako pitäisi syyttä? Se varmaan vieläkin lomailee siellä huvilallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ehkä orimattilalaisten kanssa, mutta miksi he itse tänne tulisivat. He joutuvat nyt itse 24/7 identtisesti samoihin ongelmiin. Jos tolla asenteella tänne tulee, niin tulee pettymään, koska alkusyyt pysyy.

Oudon helposti luuli (tiesi?) se läppärikorjaajakin varkautensa hoituvan kanssani. Joo eli saihan se varastettua läppärini, mutta menikö nyt joku pieleen? Taisi mennä ;)

...Ka, olihan just tää viesti täällä. Turhaan kopioin sen uudelleen.

No, mutta kun jo aiheesta puhuin, niin on outoa täällä yrittää mainostaa Orimattilaa rikollisille. Ihan nurinkurinen juttu! Jos joku jengi tänne tulisi, niin miksi ne mainostaisi tulevansa paikkaan, josta on helppo hallita lähiseutuja. Aika... pollea tapa tietenkin, mutta taitaa epäonnistua. Kuka siis on tämä jauhaja? Joku joka on ihan fiiliksissään... mistä?

...Jäin tähän ihan miettimään. Kukaan ei mielestäni voi tarvita sitä että ihmiset luulee täältä hallittavan. Kulkuyhteydetkin on huonot, siitä mainitsin. Ei tää hyvä paikka ole :/ Mystinen juttu että kukaan tätä kehuisi. Kehräämöönhän tämä nyt jotenkin on linkitetty ja sitä keissiä on mainittu sekavaksi. On!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ka, olihan just tää viesti täällä. Turhaan kopioin sen uudelleen.

No, mutta kun jo aiheesta puhuin, niin on outoa täällä yrittää mainostaa Orimattilaa rikollisille. Ihan nurinkurinen juttu! Jos joku jengi tänne tulisi, niin miksi ne mainostaisi tulevansa paikkaan, josta on helppo hallita lähiseutuja. Aika... pollea tapa tietenkin, mutta taitaa epäonnistua. Kuka siis on tämä jauhaja? Joku joka on ihan fiiliksissään... mistä?

...Jäin tähän ihan miettimään. Kukaan ei mielestäni voi tarvita sitä että ihmiset luulee täältä hallittavan. Kulkuyhteydetkin on huonot, siitä mainitsin. Ei tää hyvä paikka ole :/ Mystinen juttu että kukaan tätä kehuisi. Kehräämöönhän tämä nyt jotenkin on linkitetty ja sitä keissiä on mainittu sekavaksi. On!!

...Enkä mä löydä sitä Wanha Mestari -juttua ja saa ollakin. Onneksi sillä ei ole väliä.

Joku ehkä ihmettelee miksi mä täällä kommentoin ja sanonpa itse ihmetelleeni jo kohta kymmenen vuotta että MITEN mä muka liityn mihinkään täällä. En edes tiedä mitä täällä on! Ei ole ollut minun ongelmani se mitä muut tekee.

Minut on nyt sotkettu johonkin ja olen tässä yrittänyt pähkäillä että mikä on meininki. Olihan niitä hassutuksia silloin 20 vuotta sittenkin ja kun en ole mitään järkevää keksinyt, niin olen NIITÄ sitten ruvennut kaivelemaan. Se on heidän omien-nessujensa ansiota. Kaivellaan, kaivellaan kunnes löydettään että mistä se kenkä puristaa.

Ps. Lahdessakin oli vähän, mutta vain vähän. Periaatteessa voisi syyttää kaljuani, mutta aina kun keksin loistavia teorioita, joutun toteamaan että samat ongelmat oli todellakin täällä jo ennen kuin muutin Lahteen vuonna 2007. SAMAT ongelmat tuli vastaan. Jep.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Enkä mä löydä sitä Wanha Mestari -juttua ja saa ollakin. Onneksi sillä ei ole väliä.

Joku ehkä ihmettelee miksi mä täällä kommentoin ja sanonpa itse ihmetelleeni jo kohta kymmenen vuotta että MITEN mä muka liityn mihinkään täällä. En edes tiedä mitä täällä on! Ei ole ollut minun ongelmani se mitä muut tekee.

Minut on nyt sotkettu johonkin ja olen tässä yrittänyt pähkäillä että mikä on meininki. Olihan niitä hassutuksia silloin 20 vuotta sittenkin ja kun en ole mitään järkevää keksinyt, niin olen NIITÄ sitten ruvennut kaivelemaan. Se on heidän omien-nessujensa ansiota. Kaivellaan, kaivellaan kunnes löydettään että mistä se kenkä puristaa.

Ps. Lahdessakin oli vähän, mutta vain vähän. Periaatteessa voisi syyttää kaljuani, mutta aina kun keksin loistavia teorioita, joutun toteamaan että samat ongelmat oli todellakin täällä jo ennen kuin muutin Lahteen vuonna 2007. SAMAT ongelmat tuli vastaan. Jep.

...Pikateoriani on että orimattilalaiset pelkäävät aivan hädissään kaikkea tätä ympärillään. Iso pelottava Lahti lahtelaisineen on siinä lähellä ja toisessa suunnassa on pelottava pääkaupunki. Ei ole ihme että tämä on Suomen perussuomalaisin kunta. Täällä ollaan sairaan vainoharhaisia ja pelätään kaikkea erilaista ja todellakin itseään isompaa ja parempaa. Hysteriaa... Sitä Drokkilaakin haukuttiin, miksi? Sitten ilman häntä Kehräämö delaa. Niin? Ihanaa olla orimattilalainen, ihana läjä p*skaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minut on nyt sotkettu johonkin ja olen tässä yrittänyt pähkäillä että mikä on meininki."

Nii-i? Ja sitten niillä menee hermo, kun yritän pähkäillä tätä asiaa. Ei mene hyvin heilläkään :(

Olen todellakin taas mietiskellyt asioita ja tullut siihen lopputulokseen että olen vahingossa osunut nyt johonkin oikeaan :D Ainahan mä teorioin kaikkea ja ne itselle "pahimmat" oli siellä jo siis ennen kuin aloin täällä Suomi24:ssä kirjoittelemaan. On silti hassua miten jää mielikuva että jollain oikeasti on mennyt hermo mun juttuihin. Toisaalta se joku tyyppi ei halunnut että lehdissä kirjoitetaan jotain ja muutoinkin kireäpäistä sakkia on tullut täällä vastaan, niin ehkä se on sitä ja vain sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minut on nyt sotkettu johonkin ja olen tässä yrittänyt pähkäillä että mikä on meininki."

Nii-i? Ja sitten niillä menee hermo, kun yritän pähkäillä tätä asiaa. Ei mene hyvin heilläkään :(

Olen todellakin taas mietiskellyt asioita ja tullut siihen lopputulokseen että olen vahingossa osunut nyt johonkin oikeaan :D Ainahan mä teorioin kaikkea ja ne itselle "pahimmat" oli siellä jo siis ennen kuin aloin täällä Suomi24:ssä kirjoittelemaan. On silti hassua miten jää mielikuva että jollain oikeasti on mennyt hermo mun juttuihin. Toisaalta se joku tyyppi ei halunnut että lehdissä kirjoitetaan jotain ja muutoinkin kireäpäistä sakkia on tullut täällä vastaan, niin ehkä se on sitä ja vain sitä.

...Koronasähellyksilläkin voi olla vaikutusta, mutta onhan Orimattilassa nyt aina olleet asiat päin h*elvettiä. Kai se silti on sitä samaa eli asiat oli huonosti ja kun tulee niitä kriisejä, niin mitkään rakenteet ei kestä. Jotain dominoreaktiota varmasti ollut, aivan varmasti, koska ei nämä ole yhden ihmisen aikaansaannosta, vaan asia on aina johtanut toiseen.

Minäkin täällä Motoristi-ketjussa sitten :D Hauskaa, miten asiat todellakin johtaa toiseen.

Olettaisin että ainakin joku yritti "siivoilla" hommiaan koronakriisin aikana ja päätyi sitten sotkemaan muiden asiat ja niin edelleen. Asiat ei oikein ole tainnut pysyä maton alla? LOL. Jonkun verran olen id*ootteja elämäni aikana tavannut, niin aistisin että ainakin jossain määrin tässä on sitä että minä todellakin olen vain se PIENI ongelma joukossa ja sitäkin raivostuttavampaa jollekin on ollut, kun minä en vain "katoa". Tämä nyt on silti jonkun väärin laskelmoitua, koska tosiasiat on tosiasioita. Tietyt elementit nyt eivät vain muutu, vaikka tosi-tosi kovasti tahtoisikin. Minut voi fyysisesti siirtää johonkin toiseen paikkaan, muttei se poista ongelmia: ei minua eikä niitä, jotka jo olivat se alkuperäinen ongelmasi :/

• Anonyymi

Onhan Orimattilassa ollut pommijätkät mutta nyt taitaa tulla muutamaa kaliberia isommat pojat. Jos jutuissa on perää.

• Anonyymi

Se on mahtava näky kun 50 helvetin enkeliä pöristelee harley-davinssonneilla Kehräämön portista sisään. Siinä mittamiehen pyörä näyttäisi mopedilta.

• Anonyymi

Aloitus on hyvä. Motoristien lisäksi Kehräämö voisi olla mobilistien ja muitten autoharrastajien paikka. Ovat pojat sen verran karskeja tyyppejä ettei pikku homeet haittaa. Myös bändeille sopivia tiloja löytyy. Krouvimpia harrastuksia ja tapahtumia sopii sinne.

• Anonyymi

Motoristit sitten mukaan kantreille. Eiks ne.taas ole panimolla. Kulkueeseen kans saadaan enemmän ääntä.

• Anonyymi

Orimattilassa alkaa olla ison maailman menoa. Että helvetin enkelitkin tulevat.

• Anonyymi

Kuulin varman jutun. Helvetin enkelit ja bandidos vuokraa kehräämöstä tilat ja Keskusta hommaa sinne bordellin ja kokaiinin.

• Anonyymi

Ja Persut perustaa sinne ampumaradan ja Vornanen opastaa aseiden käsittelyä.

• Anonyymi

Tulin majavaa kyttäämään. Milloin esiintyy?

• Anonyymi

Paikallinen nähtävyys esittelee majavaansa lähdepuistossa. Tulkaa tsiigaa fjönttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikallinen nähtävyys esittelee majavaansa lähdepuistossa. Tulkaa tsiigaa fjönttää

Mites tuoksu? Onko kitkerä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites tuoksu? Onko kitkerä?

Jos sinulla on asiaa Helvetin enkeleille, voit varmaan käydä itse sen sanomassa. Miksi trollisi riehuu täällä Suomi24:ssä puolustellen pedofiilejä? Pitäisikö hiukan katsoa mitä tekeleesi tekee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinulla on asiaa Helvetin enkeleille, voit varmaan käydä itse sen sanomassa. Miksi trollisi riehuu täällä Suomi24:ssä puolustellen pedofiilejä? Pitäisikö hiukan katsoa mitä tekeleesi tekee?

Hyi sua. Saunan takana on sulle tilaa sekäsikiö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi sua. Saunan takana on sulle tilaa sekäsikiö

Ootko koskaan laskenut kuinka monta kertaa olet ollut väärässä... tai ainakin minusta? Mahdollista tietenkin on että olet aina puhunut vain itsestäni, mutta oudosti olet vastaillut minun viesteihin ja väittänyt olleesi kanssani abi-risteilyllä ;)

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7950
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2611
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      1999
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1881
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      1644
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1386
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1242
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe