Kaupungin vuokrasopimus Kehräämön kanssa jäähylle

Anonyymi-ap

Kaupunki teki oikein kun laittoi Kehräämön kanssa suunnitteilla olleen vuokrasopimuksen jäähylle joksikin aikaa kun kävi ilmi että Kehräämön omistamalla taholla on yhteyksiä mahdollisesti Helvetin Enkeleihin.

Hyvä että asia selvitellään ja sitten päätetään vasta jatkosta.

38

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole mitään syytä lähteä niihin geimeihin mukaan. Kehräämö on surkeassa kunnossa ja vettä valuu edelleen sisätiloihin. Homepommi.

    • Anonyymi

      Onko pakko jakaa kaikenmaailman valeinformaatiota, jonka lähde on varmaankin kateelliset kilpailijat.
      Mitä sille talolle pitäisi tehdä? Jättää mädäntymään keskelle kylää ja toimia teinien tai ties kenen pesäpaikkana?

      • Anonyymi

        Tulee aika kalliiksi jos on valetta. Käräjäjuttu.


      • Anonyymi

        "Mitä sille talolle pitäisi tehdä?"

        Ei sille tarvitse tehdä mitään. En tiedä mikä syynä, mutten minä ainakaan koe olevani siitä milläänlailla vastuussa. Erkontien mutkalle vääntö minua ärsyttää, mutta ehkä sen epäkäytännöllisyyden vuoksi, koska Orimattilassa on nykyään muutoinkin vaikea navigoida. Minun nuoruudessani sen S-marketin parkin paikalla oli linja-autoasema, josta pääsi läpi joka suuntaan. Kun toi on niin KESKELLÄ Orimattilaa, niin aina joutuu kaikki kiertää kilometrien matkat. Kiukuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä sille talolle pitäisi tehdä?"

        Ei sille tarvitse tehdä mitään. En tiedä mikä syynä, mutten minä ainakaan koe olevani siitä milläänlailla vastuussa. Erkontien mutkalle vääntö minua ärsyttää, mutta ehkä sen epäkäytännöllisyyden vuoksi, koska Orimattilassa on nykyään muutoinkin vaikea navigoida. Minun nuoruudessani sen S-marketin parkin paikalla oli linja-autoasema, josta pääsi läpi joka suuntaan. Kun toi on niin KESKELLÄ Orimattilaa, niin aina joutuu kaikki kiertää kilometrien matkat. Kiukuttaa.

        "pääsi läpi joka suuntaan."

        Kävellen siis. Liikennevaloista ei nyt pääse yhtään minnekään. Kaikki kulkureitit siitä muualle on estetty. Lidl:iin päin nyt pääsee kävellen, jos hyppii katukivien ja nurmikoiden yli, mutta pyöräily muuttui hirveäksi sen jälkeen, kun siihen tuli se Lidl. Ainoita ylityspaikkoja on kirjaston kohdalla ja siinä taas on ne riivatut puskat, joita kaikki tuntuu vihaavan, joten miksi ne on siinä? Mikä vimma siinä on ollut täysin estää liikkuminen tässä pitäjässä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "pääsi läpi joka suuntaan."

        Kävellen siis. Liikennevaloista ei nyt pääse yhtään minnekään. Kaikki kulkureitit siitä muualle on estetty. Lidl:iin päin nyt pääsee kävellen, jos hyppii katukivien ja nurmikoiden yli, mutta pyöräily muuttui hirveäksi sen jälkeen, kun siihen tuli se Lidl. Ainoita ylityspaikkoja on kirjaston kohdalla ja siinä taas on ne riivatut puskat, joita kaikki tuntuu vihaavan, joten miksi ne on siinä? Mikä vimma siinä on ollut täysin estää liikkuminen tässä pitäjässä?!

        Et ole tainnut pitkään aikaan liikkua kirjaston kohdalla josta on puskat aika lailla raivattu haittaamasta näkyvyyttä kun Lahdentietä ylittää. Pikku kotiseutukierros keskustassa ei tekisi hallaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "pääsi läpi joka suuntaan."

        Kävellen siis. Liikennevaloista ei nyt pääse yhtään minnekään. Kaikki kulkureitit siitä muualle on estetty. Lidl:iin päin nyt pääsee kävellen, jos hyppii katukivien ja nurmikoiden yli, mutta pyöräily muuttui hirveäksi sen jälkeen, kun siihen tuli se Lidl. Ainoita ylityspaikkoja on kirjaston kohdalla ja siinä taas on ne riivatut puskat, joita kaikki tuntuu vihaavan, joten miksi ne on siinä? Mikä vimma siinä on ollut täysin estää liikkuminen tässä pitäjässä?!

        "Liikennevaloista ei nyt pääse yhtään minnekään."

        Miksi se koko S-marketin alua on todellakin aidattu ja niillä massiivisilla aidoilla vielä kaikenlisäksi!! Nyt kun aloin niitä miettiä, niin alkoi ihan hirvittää. Ei muista muualla olleen moisia. Juuri tuo Kehräämökin on aidattu, mutta siellä on inhimilliset aidat. Launeella en muista missään kaupassa olleen tuollaisia vankila-aitoja. Mitä enemmän mietin, niin todella sairas LINNOITUS toi S-market/Prisma tossa täysin keskellä Orimattilaa ja 45% liikennevaloista. Onko hiukan päässä vikaa, kun on tuollaiset aidat täytynyt laittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Liikennevaloista ei nyt pääse yhtään minnekään."

        Miksi se koko S-marketin alua on todellakin aidattu ja niillä massiivisilla aidoilla vielä kaikenlisäksi!! Nyt kun aloin niitä miettiä, niin alkoi ihan hirvittää. Ei muista muualla olleen moisia. Juuri tuo Kehräämökin on aidattu, mutta siellä on inhimilliset aidat. Launeella en muista missään kaupassa olleen tuollaisia vankila-aitoja. Mitä enemmän mietin, niin todella sairas LINNOITUS toi S-market/Prisma tossa täysin keskellä Orimattilaa ja 45% liikennevaloista. Onko hiukan päässä vikaa, kun on tuollaiset aidat täytynyt laittaa?

        ...Näin ne ajatukset johtaa toiseen! Nyt kun jo tajusin S-marketin olevat häiriintynyt linnoitus, niin yhdistin sen tohon Kehräämöön ja juoruihin HelvetinEnkeleistä. Onko sinne tulossa tai jo taitaa olla sitten se pitäjän toinen linnoitus. Ja jos on jo kaksi, niin on varmasti kolmaskin :/

        Pitäisikö Orimattilan siirtyä hiukan avoimempaan kulttuuriin. Niin ku... olisiko jo aika? Täällä on liikaa salailunkulttuuria ja maaninen tapa seurailla kaikkia. Ei ole normaalia, jos joutuu vahtia kaikkia ihmisiä ympärillään. Siinä on jotain vikaa joko päässä tai elintavoissa. Jo Vuokratalot muutti pois kaupungintalolta turvallisempiin tiloihin, joista voi poistua ja kun olen siellä lasiseinäkopissa itsekin ollut, niin ihan häiriintyneellä tasollahan ne tilat on siellä. Ei ole asiat firmoissa hyvin, kun suojauksen on järeät kuin vankiloissa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tainnut pitkään aikaan liikkua kirjaston kohdalla josta on puskat aika lailla raivattu haittaamasta näkyvyyttä kun Lahdentietä ylittää. Pikku kotiseutukierros keskustassa ei tekisi hallaa.

        Tarvitsetteko te muo johonkin? :D
        Jännä jos ne nyt on poistettu, kun ne vuosikausia oli ongelma. Ehkä täällä Orimattilassa sitten vihdoinkin on tulossa järki näihin hommiin. Hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsetteko te muo johonkin? :D
        Jännä jos ne nyt on poistettu, kun ne vuosikausia oli ongelma. Ehkä täällä Orimattilassa sitten vihdoinkin on tulossa järki näihin hommiin. Hyvä.

        "Pikku kotiseutukierros keskustassa ei tekisi hallaa."

        Rehellisesti kysyn että miksi sanot moisen. Ei tee hallaa? Sitä keliäkö? Siitä ei siis olisi haittaa, sitäkö tarkoitat? Kenelle?

        Mä olen oppinut ettei minun IKINÄ kannata tehdä sitä mitä mulle suositellaan. Minä ITSE en siitä hyödy. On myös erikoista, jos joku tarvitsisi minun siellä liikkumista. Tosi erikoista. Toisaalta on ollut tosi erikoista myös ettei minun ANNETTU liikkua siellä. Joitain ihmisiä sitten ei voi millään miellyttää ;)

        Jotenkin on jäänyt olo etten saisi ollenkaan olla näkyvä ja minun PITÄISI olla rikollinen. Tuon näkymisen lopetin, mutta rikollista minusta ei tullut... tai no... aika rujoksi muuttui kielenkäyttöni, mutta se sallittakoon, kun vuosiKYMMENIÄ olin kuitenkin hiljaa. Vasta alkuvuodesta 2022 todellakin aloin edes valituksia tehdä. Se on tosi pientä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pikku kotiseutukierros keskustassa ei tekisi hallaa."

        Rehellisesti kysyn että miksi sanot moisen. Ei tee hallaa? Sitä keliäkö? Siitä ei siis olisi haittaa, sitäkö tarkoitat? Kenelle?

        Mä olen oppinut ettei minun IKINÄ kannata tehdä sitä mitä mulle suositellaan. Minä ITSE en siitä hyödy. On myös erikoista, jos joku tarvitsisi minun siellä liikkumista. Tosi erikoista. Toisaalta on ollut tosi erikoista myös ettei minun ANNETTU liikkua siellä. Joitain ihmisiä sitten ei voi millään miellyttää ;)

        Jotenkin on jäänyt olo etten saisi ollenkaan olla näkyvä ja minun PITÄISI olla rikollinen. Tuon näkymisen lopetin, mutta rikollista minusta ei tullut... tai no... aika rujoksi muuttui kielenkäyttöni, mutta se sallittakoon, kun vuosiKYMMENIÄ olin kuitenkin hiljaa. Vasta alkuvuodesta 2022 todellakin aloin edes valituksia tehdä. Se on tosi pientä.

        "On myös erikoista, jos joku tarvitsisi minun siellä liikkumista."

        Miten minä voin todellakin liittyä YHTÄÄN MIHINKÄÄN? En ole ikinä voinut tajuta miten mikään tekemiseni tai tekemättä jättäminen voisi kenellekään olla merkityksellistä. Olen yrittänyt ehdottaa että ihmiset hommaisivat sen oman elämän ja jättäisivät minun rauhaan. Jos ei muutoin niin eivät sitten nillittäisi kun 1. en tee mitä käsketään 2. en ole sitä mitä väitätte minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tainnut pitkään aikaan liikkua kirjaston kohdalla josta on puskat aika lailla raivattu haittaamasta näkyvyyttä kun Lahdentietä ylittää. Pikku kotiseutukierros keskustassa ei tekisi hallaa.

        "Pikku kotiseutukierros keskustassa ei tekisi hallaa."

        On itsestään selvää... että minun kotiseutukierrokseni nimenomaan ovat olleet se syy miksi minua on vainottu. Nämä v*jakit eivät vain kestä sitä että joku liikkuu täällä ilman heidän "lupaansa". Siellä on pikkum*lkut raivona, kun haluavat hallita koko maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pikku kotiseutukierros keskustassa ei tekisi hallaa."

        On itsestään selvää... että minun kotiseutukierrokseni nimenomaan ovat olleet se syy miksi minua on vainottu. Nämä v*jakit eivät vain kestä sitä että joku liikkuu täällä ilman heidän "lupaansa". Siellä on pikkum*lkut raivona, kun haluavat hallita koko maailmaa.

        ...ja oikeasti :/ On ihan h*lvetinmoinen heikkous että ette edes pärjää MINUN kanssani. Täällä on puhuttu Canoballeista ja HelvetinEnkeleistä, mutta nää ruikut itkee MINUN kaupassa käymisteni takia. Olen alusta asti kironnut näitä v*jakkeja. Käykää nyt hyväisä jossain "oikeassa" maailmassa joskus!!


    • Anonyymi

      Joko nyt kaupunki tajuaa ettei sinne Kehräämölle ole syytä lähteä. Pian täällä hallitsee asioita joku jengi.

    • Anonyymi

      Voi ressukat, kai uskoisittte jos tekisin youtubevideon missä kerron että Darth Vader omistaa Kehräämön.
      ”Liivijengi estää Poliisien tutkinnan”. Ei se videon tekijä ihan täysillä käy.

      • Anonyymi

        Mie uskon että Pituri tietää totuuden tässäkin asijassa. Tiesi taksisuharinkin kärähtämiset. Aijemmin tiesi myös jo kehräämön myynnin ja kaupunkin kytkykaupat.
        Veikko Vennamo aikanaan vaati että rosvot kuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie uskon että Pituri tietää totuuden tässäkin asijassa. Tiesi taksisuharinkin kärähtämiset. Aijemmin tiesi myös jo kehräämön myynnin ja kaupunkin kytkykaupat.
        Veikko Vennamo aikanaan vaati että rosvot kuriin.

        BS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BS.

        Ei ole hevonkukkua. Lehti tuo julki asiajaa ja jos ei olisi perää niin käräjille joutuupi.


    • Anonyymi

      Tosi hyvä uutinen. Toivottavasti päättäjät nyt vihdoinkin heräävät eikä vie kaupungin palveluja Kehräämölle. Ihan siistä syystäkin että paikka ei ole terveellinen.

      • Anonyymi

        Älä unta nää ne tekee niin kuin Kalle sanoo. Varsinkin persut.


    • Anonyymi

      Montako yritystä on vielä Kehräämöllä? Puhuvat että monta yritystä on lähtenyt pois. Taitaa kaatua koko ränsistyny tiililäjä.

    • Anonyymi

      Sitä kunnostetaan koko ajan, että voivat ottaa uusia yrityksiä.
      Ja se aita on poistettu jo viime vuonna.

      • Anonyymi

        Ai, joulukuussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, joulukuussa?

        Hämy juttu, kun syksyllä sitä siinä mielestäni oli?? No, hiljalleenhan sitä poistui siitä... tosi omituisesti poistuikin aina vain pieni pätkä kerrallaan. Ehkä todellakaan en vain sitten huomannut sitä puuttuvan, kun sitä niin hissukseen poistettiin :D Joku optinen illuusio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämy juttu, kun syksyllä sitä siinä mielestäni oli?? No, hiljalleenhan sitä poistui siitä... tosi omituisesti poistuikin aina vain pieni pätkä kerrallaan. Ehkä todellakaan en vain sitten huomannut sitä puuttuvan, kun sitä niin hissukseen poistettiin :D Joku optinen illuusio.

        ...Jos joku väittää koko Kehräämön poistetun siitä, niin sitten en kyllä usko!! En mä nyt niin paljoa voi houreilla.


      • Anonyymi

        Mä en vieläkään usko että se aita olisi kokonaisuudessaan pois. Enpä sitä isoa aitaa tarkoittanutkaan vaan sitä pientä aitaa Artjärventien varrella. Sitä pientä aitaa poistettiin todella kauan. Riskeyksen kohdalla ihmisportissa oli vielä viimeksi kun katsoin (kunnolla) ja sitten todellakin se aita muuttuu sellaiseksi valtavaksi pääportin (autoille) kohdalla.

        Joku syyllisti (?) muo siitä etten ole käynyt katsomassa, mutta vuosikausia minua syyllistettiin (?) siitä että kiertelin siellä kaupungilla. Nämä on joko eri ihmisiä tai sitten siellä ei oikein osata päättää. Artjärventien varrella todellakin se Sammy hyppäsi ihan pyöräni ETEEN (jouduin kiertää hänet) kuvailemaan minua, joten minua todellakin huolestuttaa tuollaiset kehoitukset että minun pitäisi muka mennä sinne!! KUKA siitä hyötyy? Minä olen todennut ettei siellä ole mitään minulle ja vain häiriintynyt voisi tarvita minua sielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en vieläkään usko että se aita olisi kokonaisuudessaan pois. Enpä sitä isoa aitaa tarkoittanutkaan vaan sitä pientä aitaa Artjärventien varrella. Sitä pientä aitaa poistettiin todella kauan. Riskeyksen kohdalla ihmisportissa oli vielä viimeksi kun katsoin (kunnolla) ja sitten todellakin se aita muuttuu sellaiseksi valtavaksi pääportin (autoille) kohdalla.

        Joku syyllisti (?) muo siitä etten ole käynyt katsomassa, mutta vuosikausia minua syyllistettiin (?) siitä että kiertelin siellä kaupungilla. Nämä on joko eri ihmisiä tai sitten siellä ei oikein osata päättää. Artjärventien varrella todellakin se Sammy hyppäsi ihan pyöräni ETEEN (jouduin kiertää hänet) kuvailemaan minua, joten minua todellakin huolestuttaa tuollaiset kehoitukset että minun pitäisi muka mennä sinne!! KUKA siitä hyötyy? Minä olen todennut ettei siellä ole mitään minulle ja vain häiriintynyt voisi tarvita minua sielle.

        ...ja joulukuussa TMT-paku ajoi eteeni tukkien että jouduin kiertää parkkipaikan kautta edetäkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja joulukuussa TMT-paku ajoi eteeni tukkien että jouduin kiertää parkkipaikan kautta edetäkseni.

        ...Koska vartijatkin ahdistelevat täysin syyttä ja tönivät minua, nin ehkä tässä todellakin on jotain tällaista s/m-juttua? Niitä ärsyttää etten tee pahaa heille? Mikä voi olla syynä?

        Todellakin jos sitä läheisyyttä tai s/m haluaa, niin yrittää kääntyä niiden vaikka hyllyntäyttäjäh*rojen puoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Koska vartijatkin ahdistelevat täysin syyttä ja tönivät minua, nin ehkä tässä todellakin on jotain tällaista s/m-juttua? Niitä ärsyttää etten tee pahaa heille? Mikä voi olla syynä?

        Todellakin jos sitä läheisyyttä tai s/m haluaa, niin yrittää kääntyä niiden vaikka hyllyntäyttäjäh*rojen puoleen.

        ...Koska väki täällä on id*oottja, yritän nyt selkeyttää tämän.

        En tee mitään, minusta ei ole mitään haittaa ja kuljeskelen tuolla kaupungilla. Sitten minua vainotaan, päälleni käydään jne. Koen tämän niin ettei minua haluta sinne. TämäKIN on häiriintynyttä että mikäs oikeus teillä on päättää siitä kuka siellä kulkee? No, jos taas minun HALUTAAN siellä kulkevan, niin sitä osoitetaan kyllä todella erikoisella tavalla.

        Koska täysin harmitonta ja hiljaista kiusataan (esim Postipisteellä naisvartija), kiusaamalla kiusataan yrittäen ärsyttää, niin ainoa tulkinta tästä todellakin on että MINUN HALUTAAN OLEVAN KIUKKUINEN. SItten joku aina jeesustelee ja kiukuttelee minulle täällä Suomi24:ssä kuin en muka nyt saisi olla kiukkuinen ja jotain ärsyttää ETTEN käy enää siellä kaupungilla. Samalla Postipisteellä myös vanhempi rouva nalkutti minulle miten minun pitäisi KÄYTTÄYTYÄ??? Mitä väärin tein edes, kun se naisvartijakin simputti minua ilmeisen yrittäen saada minua suuttumaan?!!!

        Kaikenkaikkiaan KUKAAN ei minulle ole tätä kuviota selventänyt ja teidän toimintanne on ristiriitaista, kun minäkin siis välttelen ihmisiä ja erityisesti hyllyntäyttäjät aina ahdistelivat minua, joku täällä aina väittää että haisisin pahalle ja silti kaupoissa se henkilökunta oli aina ihan iholla. Ei toi teidän toiminta ole milläänlailla loogista!!

        Kukaan kun ei mitään kerro, niin minun on vaikea hahmottaa (ylipäätänsä motiivianne) sitä että kuka haluaa ja mitä eli onko teillä jotenkin vaikeuksia päättää sitä mitä haluatte vai onko nyt kyseessä isompi ristiriitainen joukko. TässäKIN tapauksessa teidän todellakin pitäisi selvitellä välinne ... ja nimenomaan ihan ILMAN MINUA. Minä en liity yhtään mihinkään enkä ole teidän p*erverssien leikkikalu. Miksi kuvata minua??? Oikeasti. Se on laitonta, enkä ole ikinä antanut sille lupaa ja kuka minusta otettuja videoita nyt haluaa katsella. R*nkatenko??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Koska väki täällä on id*oottja, yritän nyt selkeyttää tämän.

        En tee mitään, minusta ei ole mitään haittaa ja kuljeskelen tuolla kaupungilla. Sitten minua vainotaan, päälleni käydään jne. Koen tämän niin ettei minua haluta sinne. TämäKIN on häiriintynyttä että mikäs oikeus teillä on päättää siitä kuka siellä kulkee? No, jos taas minun HALUTAAN siellä kulkevan, niin sitä osoitetaan kyllä todella erikoisella tavalla.

        Koska täysin harmitonta ja hiljaista kiusataan (esim Postipisteellä naisvartija), kiusaamalla kiusataan yrittäen ärsyttää, niin ainoa tulkinta tästä todellakin on että MINUN HALUTAAN OLEVAN KIUKKUINEN. SItten joku aina jeesustelee ja kiukuttelee minulle täällä Suomi24:ssä kuin en muka nyt saisi olla kiukkuinen ja jotain ärsyttää ETTEN käy enää siellä kaupungilla. Samalla Postipisteellä myös vanhempi rouva nalkutti minulle miten minun pitäisi KÄYTTÄYTYÄ??? Mitä väärin tein edes, kun se naisvartijakin simputti minua ilmeisen yrittäen saada minua suuttumaan?!!!

        Kaikenkaikkiaan KUKAAN ei minulle ole tätä kuviota selventänyt ja teidän toimintanne on ristiriitaista, kun minäkin siis välttelen ihmisiä ja erityisesti hyllyntäyttäjät aina ahdistelivat minua, joku täällä aina väittää että haisisin pahalle ja silti kaupoissa se henkilökunta oli aina ihan iholla. Ei toi teidän toiminta ole milläänlailla loogista!!

        Kukaan kun ei mitään kerro, niin minun on vaikea hahmottaa (ylipäätänsä motiivianne) sitä että kuka haluaa ja mitä eli onko teillä jotenkin vaikeuksia päättää sitä mitä haluatte vai onko nyt kyseessä isompi ristiriitainen joukko. TässäKIN tapauksessa teidän todellakin pitäisi selvitellä välinne ... ja nimenomaan ihan ILMAN MINUA. Minä en liity yhtään mihinkään enkä ole teidän p*erverssien leikkikalu. Miksi kuvata minua??? Oikeasti. Se on laitonta, enkä ole ikinä antanut sille lupaa ja kuka minusta otettuja videoita nyt haluaa katsella. R*nkatenko??

        Kertokaa mikä saa ihmisen päivästä toiseen valittamaan eri asioista? Sama tyyppi valittaa ja haukkuu muut idiooteiksi, eikä tietenkään itsessä ole mitään vikaa. Kummallisia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa mikä saa ihmisen päivästä toiseen valittamaan eri asioista? Sama tyyppi valittaa ja haukkuu muut idiooteiksi, eikä tietenkään itsessä ole mitään vikaa. Kummallisia asioita.

        Miksi tuota hoet, kun et itsekään kerro että missä on vika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa mikä saa ihmisen päivästä toiseen valittamaan eri asioista? Sama tyyppi valittaa ja haukkuu muut idiooteiksi, eikä tietenkään itsessä ole mitään vikaa. Kummallisia asioita.

        Se että minua kiusattiin on todellakin ollut kaikille todellinen lottovoitto. "Miten meni niinku omasta mielestä?"


    • Anonyymi

      Mitäs jos et ihan joka ketjuun tulisi höpisemään noita sekopäisiä juttujasi?
      Todella ärsyttävää. Raksa-Ranekin jää toiseksi.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Joka viestiketju pilataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Joka viestiketju pilataan.

        "pilataan?"

        Teettekö te jotain näillä? Miten ihmeessä minun viesti voi sen mitenkään pilata (= mennä epäkuntoon)?


    • Anonyymi

      Sasa nähdä miten tämäkin kissa ja hiiri leikki jatkuu. Kusetetaanko päättäjiä jotka täysin vietävissä kun persut mukamas johtaa.

      • Anonyymi

        Turpa kiinni !!! Me persut tiedämme mitä olemme tekemässä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turpa kiinni !!! Me persut tiedämme mitä olemme tekemässä!!!

        Kerroppa mitä olette tekemässä. Kun kerran sen tiedätte. Onko unilukkari saanu jo hereille.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe