Onko kenelläkään kokemuksia Korfusta ja mitä mieltä paikasta olette. Olen käynyt siellä ja haluaisin kuulla muidenkin korfulla käyneiden kokemuksia ja mielipiteitä.
Korfu
5
5308
Vastaukset
- kyselijä
just tuol kreikka saitil joku kertoi että on ihana paikka... Espoossa leirikoululaiset kolus niitä seutuja siis muitakin saaria ja kirjoittivat paikallisessa lehdessä www.lansivayla.fi
ja kreikka.net sivuiltakin löytyy tieto. se ei tunnu olevan mikää must kohde nykyään...harkitsin itsekin sinne menoa mutta vaihdoinkin Kreetaan, ens kerral sitte Korfulle - käynyt
Olen käynyt.. Olin siel 2 viikkoo ja melkeen sato kokoajan.. Muuten ihan ok paikka.. Mut olis voinu olla halvempaa, oli aika lailla samaa hintatasoo kuin suomessaki.. Mut en ehkä toisten lähtis, jäi aikaslailla vituttaa se sää siellä..
- elokuussa
olin aharavissa tässä muutama vuosi sitten. sää oli koko viikon aurinkoinen ja todella kuuma.. ranta oli todella upea erittäin hitaasti syvenevä ja rannat oli hienoa hiekkaa :) kaupunki sitten oli kyllä tosi hiljainen.. että jos etsit biletyspaikkaa, älä mene aharaviin! mutta jos haet rauhallista lomapaikkaa aharavi on täydellinen!
- Tischka
Juu pari kertaa olen backbackerinä käynyt ja kaikista 17 kreikan saaresta,joilla olen käynyt niin ehdottomasta paras.Tosin jos menee pakettimatkalle niin jää paljon kokematta. Ihmiset aivan mahtavia ja maisemat mielettömiä.Biitsejä löytyy joka lähtöön (kierrelly lähes kaikki läpi). Suosittelen lämpimästi.
- Anonyymi
KREIKAN IHANIMPII SAARII .....EI BILE PAIKKA IHANAT RANNAT JA VEHREETÄ KOKO AJAN ... JA HISTORIAA..... I LOVE.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2487539Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393961Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172208Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261637- 461500
- 331392
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421214Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411012Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23948Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8943