Onko kenelläkään kokemuksia Korfusta ja mitä mieltä paikasta olette. Olen käynyt siellä ja haluaisin kuulla muidenkin korfulla käyneiden kokemuksia ja mielipiteitä.
Korfu
5
5317
Vastaukset
- kyselijä
just tuol kreikka saitil joku kertoi että on ihana paikka... Espoossa leirikoululaiset kolus niitä seutuja siis muitakin saaria ja kirjoittivat paikallisessa lehdessä www.lansivayla.fi
ja kreikka.net sivuiltakin löytyy tieto. se ei tunnu olevan mikää must kohde nykyään...harkitsin itsekin sinne menoa mutta vaihdoinkin Kreetaan, ens kerral sitte Korfulle - käynyt
Olen käynyt.. Olin siel 2 viikkoo ja melkeen sato kokoajan.. Muuten ihan ok paikka.. Mut olis voinu olla halvempaa, oli aika lailla samaa hintatasoo kuin suomessaki.. Mut en ehkä toisten lähtis, jäi aikaslailla vituttaa se sää siellä..
- elokuussa
olin aharavissa tässä muutama vuosi sitten. sää oli koko viikon aurinkoinen ja todella kuuma.. ranta oli todella upea erittäin hitaasti syvenevä ja rannat oli hienoa hiekkaa :) kaupunki sitten oli kyllä tosi hiljainen.. että jos etsit biletyspaikkaa, älä mene aharaviin! mutta jos haet rauhallista lomapaikkaa aharavi on täydellinen!
- Tischka
Juu pari kertaa olen backbackerinä käynyt ja kaikista 17 kreikan saaresta,joilla olen käynyt niin ehdottomasta paras.Tosin jos menee pakettimatkalle niin jää paljon kokematta. Ihmiset aivan mahtavia ja maisemat mielettömiä.Biitsejä löytyy joka lähtöön (kierrelly lähes kaikki läpi). Suosittelen lämpimästi.
- Anonyymi
KREIKAN IHANIMPII SAARII .....EI BILE PAIKKA IHANAT RANNAT JA VEHREETÄ KOKO AJAN ... JA HISTORIAA..... I LOVE.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 22214816
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m202196Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381873- 1371242
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes951230- 241111
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30892- 74781
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80713Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80698