Onko kenelläkään kokemuksia Korfusta ja mitä mieltä paikasta olette. Olen käynyt siellä ja haluaisin kuulla muidenkin korfulla käyneiden kokemuksia ja mielipiteitä.
Korfu
5
5243
Vastaukset
- kyselijä
just tuol kreikka saitil joku kertoi että on ihana paikka... Espoossa leirikoululaiset kolus niitä seutuja siis muitakin saaria ja kirjoittivat paikallisessa lehdessä www.lansivayla.fi
ja kreikka.net sivuiltakin löytyy tieto. se ei tunnu olevan mikää must kohde nykyään...harkitsin itsekin sinne menoa mutta vaihdoinkin Kreetaan, ens kerral sitte Korfulle - käynyt
Olen käynyt.. Olin siel 2 viikkoo ja melkeen sato kokoajan.. Muuten ihan ok paikka.. Mut olis voinu olla halvempaa, oli aika lailla samaa hintatasoo kuin suomessaki.. Mut en ehkä toisten lähtis, jäi aikaslailla vituttaa se sää siellä..
- elokuussa
olin aharavissa tässä muutama vuosi sitten. sää oli koko viikon aurinkoinen ja todella kuuma.. ranta oli todella upea erittäin hitaasti syvenevä ja rannat oli hienoa hiekkaa :) kaupunki sitten oli kyllä tosi hiljainen.. että jos etsit biletyspaikkaa, älä mene aharaviin! mutta jos haet rauhallista lomapaikkaa aharavi on täydellinen!
- Tischka
Juu pari kertaa olen backbackerinä käynyt ja kaikista 17 kreikan saaresta,joilla olen käynyt niin ehdottomasta paras.Tosin jos menee pakettimatkalle niin jää paljon kokematta. Ihmiset aivan mahtavia ja maisemat mielettömiä.Biitsejä löytyy joka lähtöön (kierrelly lähes kaikki läpi). Suosittelen lämpimästi.
- Anonyymi
KREIKAN IHANIMPII SAARII .....EI BILE PAIKKA IHANAT RANNAT JA VEHREETÄ KOKO AJAN ... JA HISTORIAA..... I LOVE.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20711923- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596333Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775257- 574978
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504518Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194441- 1193936
- 823425
- 531967