eli mul on nännit olleet turvoksissa jo pari vuotta ja luulen että se on osa kehittymistä, en uskalla kysyä äidiltä koska se on noloa. Oon siis 12 vuotias. Ja vaikutttaako se mun rintojen kasvuun tulevaisuudessa jotenkin, jos käytän urheiluliivejä? mulla on stadiumilta ostettuja urheiluliivejä ja ne on kyllä vähän tiukkoja, mutta en halua että ne tippuukaan. en haluu myöskään että paidan läpi näkyy nänni💀💀 käytän siis eniten ihonmyötäisiä paitoja.
mitä tapahtuu
Anonyymi-ap
1
218
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mulla muuten myös sattuu koskea rintoihin. ei oo siis vielä kasvanu paljoa. muistan about 2vuotta sitten, kun hräsin ja mulla sattu koskea rintoihin ja ne oli aivan vitsin arat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293