sillon kun täälä on joku hauska. Nauran.
Mä tunnen sen
16
337
Vastaukset
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
No se on hyvä. T. Yksinäinen naurattaja
- Anonyymi
Oon sun kanssa. Et oo täysin yksinäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon sun kanssa. Et oo täysin yksinäinen.
Niin no, kiitos. Ehkä tämä muuttuu iloksi itsellekin joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, kiitos. Ehkä tämä muuttuu iloksi itsellekin joskus.
Ehkä mutta ootko sää hauska, en osaa vielä sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hauska on. Ei tiedä vaikka nimikin olisi H-Auska tai H.A.Uska tms.
Ei voi koskaan tietää kun ei paljasteta näitä syvempiä sydämen tykytyksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä huomenna voisi taas hassutella täällä, on tää vaan niin rankkaa välillä.
- Anonyymi
Toheloita äidin oomme kaikki. Virtaviivainen paita päällä ja toinen kenkä oven ulkopuolella, niin pääsee puolet nopeammin lähtemään, kun toinen kenkä on niinkuin jo menossa.
- Anonyymi
Kiitos. Oon samaa mieltä nopeeta eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Oon samaa mieltä nopeeta eteenpäin.
Jos jättää kummatkin oven ulkopuolelle niin voi hypätä vauhdissa kenkiin. Silloin on jo lähes lentävänmaton tapaus.
Lääkärit aina moittivat että kiire tappaa. Mutta kyllä siihen kuolee ennemmin jos joutuu etsimään kenkiä oven sisäpuolelta loputtomasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jättää kummatkin oven ulkopuolelle niin voi hypätä vauhdissa kenkiin. Silloin on jo lähes lentävänmaton tapaus.
Lääkärit aina moittivat että kiire tappaa. Mutta kyllä siihen kuolee ennemmin jos joutuu etsimään kenkiä oven sisäpuolelta loputtomasti.Sitä mietin että jos joku on jekuttanut ja laittanut kengät toiste päin niin joutuu koko päivän kulkemaan kengät väärissä jaloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mietin että jos joku on jekuttanut ja laittanut kengät toiste päin niin joutuu koko päivän kulkemaan kengät väärissä jaloissa.
Mä mietin otanko osumat vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä mietin otanko osumat vastaan.
Kannattaa väistellä viimeiseen asti.
Väistelykirja ja väitöskirja ovat kaveruksia koska niissä on paljon saman kuuloista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa väistellä viimeiseen asti.
Väistelykirja ja väitöskirja ovat kaveruksia koska niissä on paljon saman kuuloista.Mä oon oikeasti vaan väsynyt ja järki samenee kuten näkyy.
Kohta pitää mennä nukkumaan että saa taas apuvirtaa kulmakarvojen taakse.
Aamulla sitten on valmiina uusiin haasteisiin. - Anonyymi
Piti sinulle vastata mutta tämä on täydellisen epätäydellistä ja epäonnistunutta kohdentamista.
- Anonyymi
Oikea tunteminen. Alkaako kutittamaan vai millainen tuo tuntemus on vapaasti kuvailtuna?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2243418Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622084Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt401688Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651613- 1051357
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221245Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva61090Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa501053Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan197996Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61957