Voisiko täältä https://takeout.google.com/?pli=1 saada siirrettyä vanhalta lukkoon menneeltä Samsungin puhelimelta kalenterin tietoineen ja yhteystiedot tietokoneeseen google -tilin kautta?
Onko tuo linkki turvallinen?
Anonyymi-ap
3
147
Vastaukset
- Anonyymi
Siis jos laittaa tietokoneelle saman google-tilin kuin mitä oli puhelimessa? Vai saako ne tiedot suoraan ilman tuon linkin ohjeiden mukaan?
- Anonyymi
Saako tuolla ohjelmalla näkyviin yhteystiedot, kalenterin merkintöineen ja whatsappin keskustelut vaikka en ole puhelimeen tehnyt varmennustalletuksia? Mistäköhän noista vilinnoista ne mahtavat löytyä, tietääkö joku?
- Anonyymi
Olisiko ketään, joka voisi auttaa?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079043
- 936870
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666625Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345581Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665223- 553561
- 503395
- 513172
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko552977- 562962