Haluaisitteko perustaa jonkunlaisen lauman? (VAAN THERIANEILLE) Ite oon kissa, susi, ja sit vähän lumileopardia ja lohikäärmettä. ÄLÄ KOMMENTOI JOS ET OLE THERIAN
Mitä te ootte?
Ootteko kokeneet kiusaamista sen takia että olette therianeja?
Onko teillä häntiä, tassuja tai maskeja?
Kertokaa ihmeessä!!!
Therian lauma?
12
293
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka, missä asut? Mä oon susi ja shelttitherian Kangasalta/Tampereelta. Mun unelma on aina ollut oma lauma. Yks theriankaveri ja kiusataan. Mulla on maski, korvat, kahdet tassut ja häntä.
T. Shep therian - Anonyymi
Mä oon therian ja mun thereotyyppi on ilves. On tosi yksinäistä kun mulla ei ole omaa laumaa jossa ois muitakin therianeja niin haluaisko joku perustaa sen mun kaa?
- Anonyymi
Asun helsingissä joten oisko täällä muita therianeja?
- Anonyymi
Asun helsingissä
- Anonyymi
Mulla ei ole yhtäkään therian kaveria.
- Anonyymi
Ja mulla on siis vaan maski.
- Anonyymi
Asun helsingissä ja mun thereotyyppi on ilves. Mulla ei oo yhtäkään therian kaveria. Meidän koulussa on maski kielto niin en voi ottaa maskia sinne. Mulla on vaan maski mutta haluasin enemmän juttuja. T: se yksi therian tyttö
- Anonyymi
Mä asun tapaninvainiossa
- Anonyymi
Oon tosi myöhäs, mutta oodi kirjastossa on näkynyt monia therianeita.
Ennen kun kirjoitat tähän jotain niinku "hyi helvetti heittäkää ne pois sieltä", saanen huomauttaa että olen nähnyt kymmeniä therianeita siellä ja itseasiassa pienempi osa heistä häiritsee kirjaston rauhaa kuin hemmotelluista pikkulapsista, joita therian hateri vanhemmat kasvattavat. En ole itseasiassa nähnyt yhdenkään therianin häiritsevän kirjastoa, mutta olen nähnyt liian monta vanhempaa huutamassa heille ilman syytä.
Myöskin monet therianit ovat huomattavan avoimia ihmisiä ja todella yställisiä.
En itse tietääkseni ole therian, mutta tuen heitä kaikkia enkä suvaitse kiusaamista.
Pari asiaa:
Therianuus EI ole yhtä kuin z00philia, eli seksuaalinen kiinnostus eläimiin.
Therianuus EI ole valinta.
Jos ette ymmärrä jota kuta, se ei oikeuta teitä kiusaamaan häntä.
Therianit ja turrit EIVÄT ole sama asia.
Kaikki therianit eivät pidä maskeja tai häntä, eikä heidän therianuus näy päälle päin.
Mutta siis pienen selityksen jälkeen asiaan, jos haluat tavata muita therianeita, suosittelen lämpimästi Oodia. Et välttämättä tapaa ketään ensimmäisellä kertaa, mutta olen tavannut parhaat ystäväni siellä.- Anonyymi
* näy välttämättä päälle päin, kyllä ne jotka pitävät maskeja tai häntiä ovat täysin oikeita therianeita
- Anonyymi
niinku aiemmassa taidetaan sanoa, Oodista löytyy usein therianeita ja suosittelen tulemaan sinne.
ite oon 012 ja oon tavannut siellä jo monia! - Anonyymi
Kiitos kaikille jotka on kertonu et oodissa on therianeita! Mä haluasin niin kovasti ystäviä! T: se yks therian tyttö
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot953761Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe453103- 793017
- 192825
- 282724
- 522432
- 192177
- 602108
- 581896
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121858