Ollaan koko viikonloppu sisällä vietetään laatuaikaa <3 Laitoin omat hiukset pupuksi taas ja otin kuvan josta peitin kasvoni: https://aijaa.com/u9VGjK
Laitoin kuvan ottamisen jälkeen vielä toiset klemmarit kumpaankin ponnariin et hiukset varmasti pysyy viikonlopun ajan kiinni eikä vahingossa pääse kesken illanvieton hetkeksi aukeemaan jos eka klemmari esim ois hajonnut.
Myös kumit ja liukkaria on ostettuna, kaljaa ja ruokaa. Homous on ihanaa <3
Ihana viikonloppu kotona tiedossa hiusten ja mieheni kanssa
12
260
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea miehestä. Ja sinulla on kauniit hiukset myös. Pitäkää hauskaa :)
- Anonyymi
Kiitos <3
- Anonyymi
Myytkö omaa seuraasi noin hiukset laitettuna ja naisten vaatteisiin pukeutuneena? T. Kiinnostunut top ukkomies
- Anonyymi
Jo oli tuokin kysymys sinänsä
- Anonyymi
Ysiluokan terveystiedon maikka sanoi, että PrEP on röyhkeille. Mikä se on?
- Anonyymi
Nää on aikuisten tuhmia leikkejä, ei mitään ysiluokkalaisten pelleilyjä. Jos miehet nauttii toisistaan se ei kuulu muille.
- Anonyymi
Yhteensä neljä kuminauhaa oli pitämässä mun tukkaa kiinni kun vietettiin iltaa, naitiin ja ruokailtiin, yks kuminauha oli hajonnut, toinen hiusnippu ois siis auennut jos ois ollut vaan yks kuminauha per ponnari.
Mut nyt mun mies nukahti mä kampasin nyt hiukset auki ja laitoin nyt molempiin ponnareihin kolme uutta kuminauhaa poistin vanhat väsyneet kuminauhat nyt mun hiusten täytyy uskoa niiden pitää olla nättinä asennossa kun mun mies lähtee huomenna pois.- Anonyymi
Kampasin siis hiukset auki ja laitoin takaisin kiinni, nyt varmuuden vuoksi kolme kuminauhaa per hiusnippu koska mun mies lähtee huomenna ja hiusten pitää käsittää olla nättinä huomenna mun päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kampasin siis hiukset auki ja laitoin takaisin kiinni, nyt varmuuden vuoksi kolme kuminauhaa per hiusnippu koska mun mies lähtee huomenna ja hiusten pitää käsittää olla nättinä huomenna mun päässä.
Mä ärsyynnyin ehkä vähän turhaan.. Nyt kuminauhat pitää huolta et mun tukka on niinkuin mä haluan. Voin mennä hyvin mielin nukkumaan. Aamulla tehdään sunnuntai aamuaskareet miehen kans mä pupujussina hiusteni kans ja mun mies nahka vaatteissa toppina ❤️🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ärsyynnyin ehkä vähän turhaan.. Nyt kuminauhat pitää huolta et mun tukka on niinkuin mä haluan. Voin mennä hyvin mielin nukkumaan. Aamulla tehdään sunnuntai aamuaskareet miehen kans mä pupujussina hiusteni kans ja mun mies nahka vaatteissa toppina ❤️🙏
Ai niin, meinasin unohtaa. Tässä kuva miltä mun tukka näyttää nyt kun avasin ja laitoin uudestaan kiinni.
https://aijaa.com/GU1VOJ
- Anonyymi
Olipa työ saada hiukset auki nyt aamulla. Hiukset ei olleet saaneet yhtään kuminauhaa rikottua vaan ne jokainen piti poistaa yksitellen. Tosi työlästä kun olin laittanut kuminauhat vielä tosi kiireelle.
Mut pesin jo hiukset kampasin kuivattelen, ei näistä nyt aukinaisena uskoisi et ovat olleet koko viikonlopun kiinni, ihan suorat ja täysin ehjät hiukset. Kohta lähdettävä töihin. - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18372079
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812