Piristät päivääni aina kun näen sinut. ;) Toivon että uskaltaisin puhua sinulle mutta en usko että saisin vastakaikua tunteilleni. Minä olen työmies ja sinä vaatetuksesta päätellen et.... Maailmamme eivät siis kohtaa. Hymysi on mitä suloisin. Ei minulla muuta.
Sinä söpö nuori nainen TA24 työmaalla, toivon että sinulla menee hyvin
16
757
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö työmaalla ole kaikilla suojavaatetus päällä?
- Anonyymi
Seisokkiruokalassa ja valvontakeskuksessa ei näytä osalla olevan. Oletan että nämä ovat ns. parempia insinöörejä ja asiantuntijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seisokkiruokalassa ja valvontakeskuksessa ei näytä osalla olevan. Oletan että nämä ovat ns. parempia insinöörejä ja asiantuntijoita.
Millä duuneilla pääsee valvontakeskukseen sisälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä duuneilla pääsee valvontakeskukseen sisälle?
Ei millään. Tämä henkilö tarkoittanee sitä perus aulaa missä vaihetaan kans vaatteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, onko siellä muka sellaisiakin?🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, onko siellä muka sellaisiakin?🤣
Tää puhuu nyt siis Nesteen omista työntekijöistä jotka ei välttämättä ees osallistu seisokkiin mutta tekevät kuitenkin työtä esim. juuri siellä työlupatoimiston alueella. xD Älkää herra Jumala siellä menkö ketään ahdistelemaan, ne on ihan kypsiä seisokkisetiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää puhuu nyt siis Nesteen omista työntekijöistä jotka ei välttämättä ees osallistu seisokkiin mutta tekevät kuitenkin työtä esim. juuri siellä työlupatoimiston alueella. xD Älkää herra Jumala siellä menkö ketään ahdistelemaan, ne on ihan kypsiä seisokkisetiin
Ns. ”paremmat insinöörit”! Että onko siellä sellaisiakin? :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ns. ”paremmat insinöörit”! Että onko siellä sellaisiakin? :-D
Ei ainakaan meidän porukassa :D ollaan niitä huonompia insinöörejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan meidän porukassa :D ollaan niitä huonompia insinöörejä
Just! 👍👍👍👍👍👍👍
Haisitte pääsiäisenä!
- Anonyymi
Eipä siellä ole kuin kourallinen naisia... Ehkä tämä aloitus tavoittaa hänet. Tai sitten nämä naiset saavat kaikki päiväänsä piristystä kun miettivät tätä ihastunutta sonnia
- Anonyymi
Saavat päivän naurut lähinnä
- Anonyymi
Sillä yhdellä on ihan sairaan hyvä pylly, valkoiset farkut blondiina
- Anonyymi
Tiiän ehkä tän... Söpö. Tosin hirveen nuoren oloinen? Samassa bussissa ollut ja ihanan iloisesti sanoo huomenta ja kiitos <3 Ihana söpö ääni kans. Mut ehkä just ja just kolmikymppinen tyttö??
- Anonyymi
Joko kullat löytyivät?
- Anonyymi
Tee rikosilmoitus.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1034243- 1483667
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1271714
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140