Sisarusten posliini

Anonyymi-ap

Noin kuukausi sitten jäin viikonlopuksi kotiin kahden kaksoissiskoni kanssa kun vanhemmat lähtivät risteilylle. Olemme 18 ja kummallakin on harrastuksia siskolla uinti, voimistelu ja pianonsoitto. Minulla jääkiekko, nyrkkeily ja motocross. Joten olemme aika vähän yleensä kotona. Mutta perheellämme on ollut tapana lauantai iltaisin syödä yhdessä ja käydä saunassa. Vaikka vanhempamme eivät olleet kotona niin söin siskoni kanssa ja juttelimme päivän asiat. Katsoimme telkkaria ja vähän ajan päästä kävin laittamassa saunan päälle. Kun tulin takaisin telkkarista tuli Naked Attraction jota katsoimme. Jaksossa oli tosi seksikäs vaalea nainen. Puheenaiheena oli mm alapään karvoitus pitääkö vaan antaa olla vai ajaa osin tai kokonaan ja yksi nainen kertoi jokaisen miehen peniksestä tarkasti mielipiteensä koosta muotoon ja karvoitukseen. Jakso loppui ja lähdimme saunaan. Ollessamme kahdestaan saunassa huomasin että katselin siskoani normaalia enemmän. Kävin ensin suihkussa ja menin saunaan ja katselin lasi oven läpi kuinka siskoni oli suihkussa ja suihkutteli pitkiä vaaleita hiuksiaan ja kuinka vesi valui hänen timmiä vartaloaan ja kuinka täydellinen perse hänellä oli. Heräsin ajatuksiini ja tolkuton itselleni etten voi katsoa siskoani noin. Heitin löylyä ja nojasin seinään silmät kiinni. Kuulin kuinka ovi aukesi ja vaistomaisesti katsoin. Siskoni nousi lauteille ja näin että hän oli posliini. En tiedä oliko ollut aikaisemminkin mutta nyt kiinnitin siihen huomiota ja tuijotin hetken kunnes käänsin pääni ja heitin löylyä. Hetken hiljaisuuden jälkeen siskoni kysyi mitä oikein tuijotin kun hän tuli? Vastaukseni en mitään ei kelvannut ja hän jankkasi kunnes sanoin huomanneen hänen olevan posliini. Hän sanoi että oli eilen päättänyt sheivata. Sitten hän kysyi pidänkö enemmän posliinista vai karvoista. Vähän kiusaannuin kysymyksestä mutta sanoin sitten etten kyllä karvoista pidä. Heitin löylyä ja olimme hiljaa. Menimme tauolle löylyistä ja hetken päästä takaisin lauteille. Siskoni alkoi puhua telkkarista tulleesta Naked attraction jaksosta ja hyvin avoimesti puhui miesten vehkeistä ja jopa yleisesti vehkeiden koosta, muodosta ja karvoituksesta. Hän myös kyseli minulta mistä olin tykännyt ym. Sitten hän sanoi että mitäköhän hänestä ihmiset ajattelisivat jos hän olisi siellä? Sanoin ettei hänessä kyllä mitään haukuttavaa ole. Ja kysyin ajattelitko hän mennä? Hän sanoi ei ole menossa kunhan vaan miettii asioita. Hän kysyi voisinko minä mennä? Sanoin etten kyllä millään menisi. Vaikka tavallaan kiinnostaisi kuulla arvio itsestään mutta ei noin. Siskoni käski minun käydä pesuhuoneessa ja tulla hetken päästä takaisin. No näin tein. Kun avasin saunan oven ja astuin sisään siskoni sanoi, ja sieltä saapuu herra numero yksi. Hän on 18 vuotias 182cm ja n 70kg urheilullinen nuori mies. Komea, hyvä sopusuhtainen vartalo ja aika runsas alapään karvoitus ja … ihmettelin kun hän keskeytti. Kysyin mitä hän oli sanomassa ja hän ei meinannut millään sanoa mutta en antanut periksi vaan kysyin että mitä hän ei sanonut? Viimein hän suostui vastaamaan että oli meinannut sanoa että karvoitus peittää ei niin isoa penistä. Nolostuin ja heitin löylyä. Olimme hiljaa. Sitten siskoni sanoi että karvat varmaan vaan peittävät munani. Olimme taas hiljaa. Lähdin ensin pois saunasta ja olin suihkussa kun siskoni tuli toiseen suihkuun. Yllättäen hän kysyi olinko itse ikinä ajatellut leikkaavani karvoitustani. Sanoin etten ollut ikinä miettinyt asiaa. Siskoni kääntyi kohti minua ja sanoi että ainakin itse tykkää todella paljon olla posliini ja samalla pyyhkäisi sormillaan häpykumpuaan. Hän yllytti minua kanssa ajamaan karvat. Motin asiaa ja sanoin että pelkään mennä saksien tai muiden kanssa touhuamaan penikseni ja kiveksieni lähelle. Siskoni sanoi että hän voi ajaa karvani. Jäin suu auki ehdotuksesta. Sitten huomasin nyökänneeni. Siskoni sanoi hakevansa sakset ja höylän ja käski minua istumaan lauteille koska siinä se olisi varmaan helpompaa tehdä. Menin saunaan ja laitoin kiukaan pois päältä ja jätin oven auki ennen kun menin istumaan. Siskoni tuli ja pyysi minua levittämään jalkani jotta hän pääsisi jalkojeni väliin. Sitten hän käski minun nojata taakse ja luottaa häneen. Hän lupasi ettei minua satu. Hän saksi aikansa ja meni sitten hakemaan vettä ja levitti vaahtoa haaroihini. Kun hän alkoi höyläämään hän sanoi että se näyttää heti isommalta kun karvat on poissa. Yritin olla mahdollisimman rauhallinen. Mutta kun hän kosketteli penistä ja kiveksiä en saanut estettyä erektiota millään. Ja kun hän sai homman tehtyä niin minulla oli täysi stondis ja minua hävetti. Olin naama punaisena kun hän huuhteli haarojani. Hän huomasi häpeäni ja sanoi että turhaan häpeän. Kullini oli kuulemma kovana oikein hyvän kokoinen ja komea. Hän otti peniksestä kiinni ja teki pari runkkusliikettä ja sitten sanoi että oikein tekisi mieli pusu antaa ja samassa hän moiskautti pusun terskaani. Olin häkeltynyt. Hän sanoi että haluan varmaan purkaa paineeni? Mutisin joo.

9

1951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      JATKOA
      Hän siirtyi viereeni istumaan ja jäi odottamaan. Hetken päästä hän sanoi että aloita vaan. Sanoin etten voi hänen katsoessa ja muutenkin oli kiusallista kun hän oli nähnyt vehkeeni hyvinkin tarkasti. Hän sanoi ettei häntä haittaa. Sanoin että varmaan haittaisi jos minä olisin hänet nähnyt? Sisko kääntyi makaamaan lauteille ja levitti jalkansa ja alkoi hieroa pilluaan sanoen että katso vaan niin ollaan tasoissa. Hänen pillunsa oli ihana ja huomasin sen olevan myös märkä. Sisko sanoi että runkataan nyt tässä yhdessä ja hieroi itseään. Katselin ja aloin runkata kovaa kulliani. Siskoni oli kiimainen ja voihki voimakkaasti kun hieroi klitoristaan. Samalla kun runkkasin näin kuinka pillusta valui nestettä ja sanoin ääneen ompa ihanan märkä pillu. Sisko huohotti ja sanoi laita sormi sisään ja kokeile. Työnsin sormen sisään ja tunsin ihanan limaisen ja sykkivän pillun. Työnsin toisenkin sormen ja aloin sormettaa ja sitten kumpikin laukesimme. Spermaa roiskuu paljon pitkin seinää. Huohotimme sanomatta mitään. Menimme suihkuun pesulle. Sitten menin huuhtomaan spermat saunasta ja kun sain sen tehtyä oli siskoni jo mennyt. Myöhemmin olimme katsomassa telkkaria kummallakin kylpytakki päällä. Olin edelleen kiihoittunut ja puoli stondis päällä. Katselimme elokuvan lopun ja kun elokuva loppui siskoni alkoi surffailla kanavilla. Miltään kanavalta ei oikein tullut mitään katsottavaa. Huomasin että siskoni käsi oli kylpytakin sisällä ja hän taisi kosketella itseään. Sitten hän kääntyi kohti minua ja sanoi että hän on ihan kiimainen ja pillu valuu kiimaa. Raotin kylpytakkiani ja näytin seisovaa kulliani ja sanoin että näyttääkö siltä etten minä ole kiimainen? Siskoni tuijotti kyrpääni ja näin hänen työntävän sormet märkään pilluun. Sitten hän pomppasi ylös tiputti kylpytakin maahan tuli eteeni polvilleen ja otti kädellä kiinni peniksestä työnsi toisen käden sormia suuhuni ja sanoi maistetaan imaisten terskani suuhunsa. Imin hänen sormiaan ja maistoin ihanan kiima liman samalla kun hän imi minua. Hän nousi ylös ja antoi minulle suudelman sitten työnsi rintaansa kohti naamaani ja pyysi imemään nänniä. Nuolin ja imin nänniä vähän kevyesti puraisinkin. Huomasin hän olevan päälläni ja ohjaavan kivikovan peniksen sisäänsä. Rauhallisesti hän laskeutui istumaan päälleni ja koko kyrpäni oli kuumassa pillussa. Hän katsoi minua ja nousi ja laski hitaasti. Sitten hän pysähtyi ja sanoi no nyt ollaan sit insestejä ja näinhän ei saa tehdä mutta sun kulli on jo mun sisällä eli on jo tehty. Nyt ei varmaan enää haittaa vaikka pannaan kuinka kunnolla? Nyökkäsin ja sanoin että haluan lisää. Hän suuteli minua pitkään ja nousi hitaasti päältäni ja märkä kiiltävä penis tuli ulos pillusta sitten hän otti minua kädestä ja sanoi että mennään mun sänkyyn…
      Koko yö uskomatonta seksiä.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­­N­­­y­­m­­­f­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      🍒 K­­­u­u­­­m­a­t­ ­­­t­­­y­­t­­ö­t­ ­­­o­d­o­­t­­­t­­­a­v­­­­­a­­­t­ ­­s­­i­­­n­­­u­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18373224

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Kertomus on kovin kaunis. Tuskin mikään herttailu on yhtä kaunis kuin sisaruksien rakkaudellinen ihanehtiminen. 🌹👀

    • Anonyymi

      Kik Espoo30

      • Anonyymi

        Mitä siellä on?


    • Anonyymi

      He­­­i! Kuts­­­um­­me sinu­t käymään uudess­a cha­tis­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­jo­­­ona! 👉 http://1lingo.com/H/U1k6P1

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe