Estetty puhelu

Anonyymi-ap

On tullut useita puheluita tänään yhdestä tutun numerosta? ei oo äänetön enkä koskaan ole estänyt ja yhteen puheluun olen vastannut aamulla ja toimi, onko soittaja itse säheltänyt jotenkin?

8

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli siis näkyykö sulla puhelimen puhelutiedoissa kaverisi puheluiden kohdalla, että saapuva puhelu on estetty vai mistä päättelit puheluiden tulleen estetyksi? Jos puhelin tosiaan on estänyt saapuvan puhelun tai puheluita niin sittenvoi olla, että puhelimen häirikkönumeroesto on jostain syystä tulkinnut kaverisi häirikkösoittelijaksi kuten puhelinmyyjäksi, tunnetuksi huijariksi jne. Eli sillon sulla ilmeisesti on käytössä jokin häirikkönumeroiden esto. Osassa puhelimia kyseinen ominaisuus on oletuksena osana käyttistä, osaan pitää asentaa sovellus jotta häirikköesto saadaan käyttöön. Kun en tiedä mikä puhelin sulla on ja millainen häirikköesto on käytössä niin on vaikea antaa ohjeita, mutta yleensä on mahdollista merkata soittaja ei-häiriköksi tai häiriköksi. Myös numeron lisääminen puhelimen yhteystietoihin voi auttaa, koska sillon kyseessä ei ole tuntematon numero. Onko kaverisi numero puhelimen yhteystiedoissa? Todennäkösesti on, mutta kysyin nyt kuitenkin. Voit tietenkin myös ottaa puhelimessa käytössä olevan häirikkönumeroeston pois päältä, jos näyttää ettei se toimi oikein. Esimerkiksi Samsungin älypuhelimissa on valmiinahäirikkönumeroesto-ominaisuus, jonka voi halutessaan ottaa käyttöön. Lisäksi on olemassa esimerkiksi suomalainen Kilpi -sovellus, joka löytyy Androidille Googlen sovelluskaupasta ja iPhonelle Applen kaupasta. Onko sulla jokin tuollainen käytössä?

      Kannattaa toki myös tarkitaa ettet ole itse vahingossa estänyt kaverisi numeroa.

      T. miksuh

      • Anonyymi

        Oman puhelimen tiedoissa,soitin kaverille vielä kertoi ei saa yhteyttä ei sen tarkemmin, estetyissä ei ole, 1 kerta kun näin käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman puhelimen tiedoissa,soitin kaverille vielä kertoi ei saa yhteyttä ei sen tarkemmin, estetyissä ei ole, 1 kerta kun näin käy.

        Niin mutta siis katoitko sieltä puhelin -sovelluksesta puheluhistoriasta näkyykö siellä, että jokin tietty saapuva puhelu on estetty tiettynä päivänä ja kellonaikana? Eli kato mitä siinä näkymässä näkyy missä on listattuna saapuneet ja lähteneet puhelut. Siellä pitäisi näkyä kaverisi soittoyritysten kohdalla, jos puhelin on puhelun estänyt jostain syystä esimerkiksi häirikköpuheluna.

        T. miksuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta siis katoitko sieltä puhelin -sovelluksesta puheluhistoriasta näkyykö siellä, että jokin tietty saapuva puhelu on estetty tiettynä päivänä ja kellonaikana? Eli kato mitä siinä näkymässä näkyy missä on listattuna saapuneet ja lähteneet puhelut. Siellä pitäisi näkyä kaverisi soittoyritysten kohdalla, jos puhelin on puhelun estänyt jostain syystä esimerkiksi häirikköpuheluna.

        T. miksuh

        Jos siellä puheluhistoriassa ei näy, että puhelin on estänyt puhelun niin sitten on vaikeampisanoa mistä tuo ongelma johtuu.

        T. miksuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siellä puheluhistoriassa ei näy, että puhelin on estänyt puhelun niin sitten on vaikeampisanoa mistä tuo ongelma johtuu.

        T. miksuh

        Ja jos siellä puheluhistoriassa ei näy saapuneissa puheluissa ollenkaan sitä kavereisi puhelua niin sitten voi alkaa miettiä onko vika jossain muualla kuin sun puhelimessa. Onnistuuko muut soittamaan sulle? Vai onko ongelma vain tietyn kaverin kohdalla?

        T. miksuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos siellä puheluhistoriassa ei näy saapuneissa puheluissa ollenkaan sitä kavereisi puhelua niin sitten voi alkaa miettiä onko vika jossain muualla kuin sun puhelimessa. Onnistuuko muut soittamaan sulle? Vai onko ongelma vain tietyn kaverin kohdalla?

        T. miksuh

        Muilla onnistuu.. soittajalle ilmoitettu, tutkikoot omaa puhelinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muilla onnistuu.. soittajalle ilmoitettu, tutkikoot omaa puhelinta.

        Onko kaverillasi numero näkyvillä? Eli tarkoitan sitä, että kaverisi liittymä näyttää numeron soittaessaan vastaanottajalle. Jos liittymä piilottaa numeron, niin silloin vastaanottajan puhelin saatta estää sen.

        Soittaako kaverisi kotimaasta? Ulkomailta tulevat puhelut estetään usein.

        Voiko kaverisi käyttää esimerkiksi Whatsapp tai Messenger puhelua normaalin puhelun sijaan?


    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      Hej 😋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018374392wq

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe