Ruger super redhawk

Hullu-ukko

Elikkä tarkoitus olisi ostaa kyseinen revolveri vaikka 7,5 tuuman piipulla, mutta kumpi kaliiberi 44mag vai 454 casull? Tarkoitus ampua tarkkuutta 50-150m matkoilta. Hiukan hirvittää 454:sen rekyyli, mutta eikö sillä voi ampua aika kesyjä 45 coltteja? millaisia ovat luotien lentoradat toisiinsa nähden? ja sitten yleisiä kokemuksia aseesta?

3

478

Vastaukset

• Ota .44mag:ina. Jos lataat itse niin saat ihan semmoisia kuin ite haluat. Eikä tehdas patruuna maksa 2-3€/kpl

• Löytyy myös vähän unohduksissa ollut kaliberi 41 magnum, melko nopea luoti ja suora lentorata. Pitäisi vaan itse ladata, panokset tarjonnan mukaan harvinaisia= kalliita.

• Kuule Jaakko oletko vähän hidas?

Yllä oleva keskustelu käytiin vuonna 2005 ja siitä on vierähtänyt jo 13 vuotta. Luuletko asian olevan yhä ajankohtainen?

SEISKA.FI

• Ex-urheilijat Ringa Ropo ja Heikki Herva elävät etäsuhteessa: Käymme salsatunneilla!
    • Ei mitään järkeä: tältä näyttää 40 vuotta täyttänyt Kim Kardashian stringibikineissä paratiisirannalla: "Parempi kuin 39!"
    • Koripallotähti Lauri Markkasen, 23, toinen lapsi on syntynyt - julkaisi hurmaavan vauvakuvan: "Tervetuloa perheeseen!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vastaamon omistajat miljonäärejä

https://www.iltalehti.fi/talous/a/3c760edc-f921-4bd9-8d2c-622719ab8e2e Yksityinen firma, josta myytiin iso siivu pääomasijoittajille. Ahneusko ajoi
      Maailman menoa
      241
      7788
    2. Stefulla miljoonavelat

Seiska kertoo Stefun lainanneen hurjan summan pokerimiljonääri jens kyllöseltä. Stefulla saattaa mennä kuulemma kymmeniä tuhansia strippibaareihin. Ku
      82
      3855
    3. Korona ei tartu julkkiksiin?

Selittäkää mulle, miksi nimenomaan nää julkut ryntäävät nyt ulkomaille. Tuttavistani en tiedä ketään, joka nyt lähtisi matkoille. Ei edes työmatkalle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      3839
    4. Vastaamon potkut saanut toimitusjohtaja tiesi turva-aukosta 1,5 vuotta

Tietoturvaskandaalissa rypevän Vastaamon toimitusjohtajalle potkut – yhtiön hallituksen mukaan pimitti tietomurtoa 1,5 vuotta: https://yle.fi/uutiset/
      Maailman menoa
      81
      2169