Oksettaa hienohelmat

Anonyymi-ap

Jotkut ihmiset ovat kerma#erseitä, hienohelmoja kun ovat selvinpäin. Käyttäydytään yli hienosti, pöytätapoja noudatetaan pilkun tarkasti. Ollaan vähän niin kuin parempia ihmisiä ja tavistallaajia katsotaan nenä nyrpeänä että "voi miten juntteja, moukkia".
Sitten kun nämä hienohelmat pääsee irti esim. Ruotsin laivalle niin he ottaa ilon irti ja alkaa #erseily. Yllättäen tavat unohtuu ja risteilyn pahimpia tapauksia.
Tavisjuntti kuten minä en esitä mitään, tavoiltsni olen tasainen olinpa missä tahansa. Olinpa selvinpäin tai kännissä.

11

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja ketä kiinnostaa leipäjonolaisen ulosanti

    • Anonyymi

      Tourulan liikuntakeskus Klub 1 juuri tällaisten ihmisten paikka.

      • Anonyymi

        Sinulla sadan kilon siika on sinne porttikielto


    • Anonyymi

      Aloittajalta aika osuva kirjoitus.
      Jos maksumies mukana niin palvelua pitää olla alusta loppuun ja just se kallein pöperö on just sellaista ruokaa jota se pitää olla.Ei edes arkiruokaa kelpuuteta millään huoltoasemalla tai sen tapaisella.

      • Anonyymi

        Sitä vaan aloittajan tahdoin sanoa että nämä hienohelmat nyrpistelee nenäänsä jos juntti syö sormin tai nuolaisee veistä. Se on kauheaa hienohelmoiata mutta hienohelmakukkahattitädit kun pääse irti Ruotsin laivalle tai mihinkä vaan pikkujouluihin niin ovat räkä poskella ja kuset housuissa ja ketsupit rinnuksilla. Mättävät käsin ruokaa kun ovat niin päissään ettei haarukka sormissa pysy.
        Juntti ei esitä mitään sivistynyttä, juntti on tasainen olipa selvinpäin tai kännissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vaan aloittajan tahdoin sanoa että nämä hienohelmat nyrpistelee nenäänsä jos juntti syö sormin tai nuolaisee veistä. Se on kauheaa hienohelmoiata mutta hienohelmakukkahattitädit kun pääse irti Ruotsin laivalle tai mihinkä vaan pikkujouluihin niin ovat räkä poskella ja kuset housuissa ja ketsupit rinnuksilla. Mättävät käsin ruokaa kun ovat niin päissään ettei haarukka sormissa pysy.
        Juntti ei esitä mitään sivistynyttä, juntti on tasainen olipa selvinpäin tai kännissä.

        Vähän samaa koetin ottaa esille osuvassa että kun maksumiestä ei ole niin jo kelpaa kaurapuuro ja makaroonit ruoaksi että on otsaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samaa koetin ottaa esille osuvassa että kun maksumiestä ei ole niin jo kelpaa kaurapuuro ja makaroonit ruoaksi että on otsaa.

        Ei edes rahasta sulle onneton


    • Anonyymi

      Köyhän ainut huvitus on rikkaammista valitus.

      • Anonyymi

        Mitäs valitat hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs valitat hähähää

        Mitäs minä, äitis mustaa aukkoa


    • Anonyymi

      Rajansa hienohelmaisuudellakin tosiaan. Junttius on myöskin persuksista. Elikä se kuuluisa kultainen keskitie ja jokainen sivistynyt sen tietää vetämättä överiksi. Ja se jatkuva kiittely jos joku tarjoo jotain ojentaa pöydässä.. helkkkari eikö kaksi kertaa kiitos riitä? Ei puhu ruoka suussa. ei röyhtäile pöydässä eikä maiskuttele. Ja kissa kiitoksilla elää prkl.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe