Jos haluat asiakaspalvelua myös matkan jälkeen esim. reklamaatioasiassa, niin ompas hankalaa. Olen soittanut ja yrittänyt tavoittaa. Puolen tunnin puheluautomaatin kuuntelujen jälkeen nousee jo kädet pystyyn. Taidan kohta antautua ja käyttää omaa sekä työnantajani aikaa paremmin.
Ihmiset, käyttäkää hyvämaineisia matkanjärjestäjiä, jotka tekevät yhteistyötä hyvämaineisten kumppaneiden kanssa, niin säästyy kaikkien aikaa ja rahaa.
Tui:n asiakaspalvelusta
Anonyymi-ap
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tykkään sinusta tosi tosi paljon
Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska543573- 1622191
Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli2091891Mitä tehdä asialle?
Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill1351782Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?
Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä3621211- 801185
- 2351125
- 1341051
Olen pahoillani mies
Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari53964- 74940