Pikaseksi nopeusennätys

Anonyymi-ap

Olin saunassa mieheni, poikani ja tämän koulukaverin kanssa kietoutuneena isoon pyyhkeeseen. Jossakin vaiheessa alkoi tuo miesten välinen löylynheittokilpailu ja minä poistuin terassille jäähdyttelemään. Mökkinaapurin poika tuli seuraavana ulos terassille jäähdyttelemään ja istuutui terassille pehmustetulle rottinkituolille minua vastapäätä, pyyhe lantiolla. Hetken mielijohteesta nousin seisomaan ja pudotin pyyhkeeni tuolin selkämykselle. Ja siinä, ilko alastomana, vai pitäisikö sanoa Eevan asussa, näyttelin itseäni pojalle. Poika korjaili pyyhettä ja selvästi näkyi, miten pyyhkeen alla tapahtui. Kävelin muutaman askeleen poikaa kohden kun hän oli jo lähdössä takaisin saunaan. Työnsin hänet takaisin soffalle ja nousin hajareisin istumaan sylikkäin. Istuin ja ohjasin pojan sisääni. Ehkä kymmenen sekuntia ja hän tuli. Nousin pois ja poika peitteli pyyhkeellä vielä seisovaa kaluaan poistuessaan takaisin saunaan. Kietaisin pyyhkeen ympärilleni ja pyyhin serlalla valuvan pimppini. Asiasta ei puhuttu mitään ja se jäi meidän kahden salaisuudeksi. Noin kaksikymmentä vuotta myöhemmin kerroin asiasta miehelleni. Rikos oli vanhentunut, ja mieheni nauroi tapahtumalle. Miten sä kerkisit, eihän se poitsu ollut kuin hetken poissa ?

10

2085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosi iso pyyhe kun siihen mahtui kaikki neljä kietoutuneena

    • Anonyymi

      Teininä kävi vastaavanlaisesti tuttavaperheen rouvan kanssa.
      Hiton hyvännäköinen hieman alle kolmikymppinen nainen, alapäätään myöden vaaleakarvainen.
      Olin katsellut häntä jo aiemminkin salaa himoiten ja erään kerran oltiin porukalla saunomassa erällä rantasaunalla.
      Lähdin uimaan välillä jäähdyttelyn vuoksi ja aika pian hän tulikin perässäni järveen.
      Pidettiin vähän viatonta hauskaa rantavedessä, kunnes mulla alkoi seisomaan, kun tuli hieman "liian läheinen" kontakti ja tottakai hän huomasi sen.
      Samantien hän asettui makuulle rantanurmelle vetäen mut päälleen. Samalla hän otti mun kalustani kiinni ja parin vetoliikkeen jälkeen hän asetti sen pillunhuulilleen ja kehotti työntämään voimakkaasti, minkä teinkin upoten hänen sisäänsä.
      "Nopeasti sitten.." hän kuiskasi, eikä muuta tarvittukaan. Tuntui muutenkin taivaalliselta ja kymmenkunta nopeata, koko kalun mittaista työntöä ja multa tuli.
      Sitten, kun olin huohottaen päästänyt spermani häneen, vetäydyttiin kiireesti erilleen ja mentiin takaisin järveen sopivan pitkälle, missä kaluni sai löystyä vesirajan alla rauhassa ja hän sai huuhdeltua pillustaan valuvia spermoja pois.
      Aika tiukille meni kyllä, pari minuuttia ehkä meni, kun hänen miehensä jo rymistelikin saunan terassilla ja tuli kovaa vauhtia myös uimaan.

      • Anonyymi

        Sitä en tiedä, onko hän kertonut sitä missään vaiheessa miehelleen.


      • Anonyymi

        Samanlainen tapaus itsellä kun tuttavapariskunnan miehen kanssa saunoimme mökillä. Sitten mies lähti "uimaan". Menin ulos ja sattumalta katsoin vierasmajan ikkunasta sisään. Ensin näin vaimoni sängyllä makaamassa ja miehen alastomana sängyn vieressä. Mies nosti hameen helmaa ja alla ei ollutkaan mitään, vain tummakarvainen vaimoni vittu. Nopea ja kiihkeä yhdyntä ja miehen spermat vapaasti sisään. En maininnut asiasta kummallekkaan eikä tuo minua haitannut, melkeinpä päinvastoin.


    • Anonyymi

      Vaimo tykkää kimpassa että miehiä on useampi ja niiltä tulee nopeaan. Saa kunnon kiiman eikä paikat kipeydy hän sanoo.

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­­lle, jotk­a haluav­­­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://alikuzu.com/H/D1i5W9

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­­ts­­­um­me sinu­­t kä­­ym­ään u­­ude­­ss­a cha­tis­­sa! Mei­­tä on yli miljo­ona! 👉 http://aepgcorp.com/H/L9x1C2

    • Anonyymi

      Oma naisystäväkin on nykyään innostunut pikaseksistä, joku siinä on kun viehättää ja kiihottaa häntä.
      Kyllä me nyt naidaan muutenkin "normi"tavoinkin, mutta usein pyytää myös pikaisesti panoa. Jos vaikka olen lähdössä jonnekin tai sitten muuten vain, jos ollaan kotona ja vaikka ei olisi kiirekään mihinkään.
      Usein tekee aloitteen siten, että heittää alapäänsä paljaaksi tai aamulla vielä sängyssä ollessaan(nukkuu aina alasti) nostaa peiton tieltä pois ja levittää jalkansa laittaen pillunsa esille. Sanoo vielä että nai mua tai jotain.
      Saan seisokin kyllä sekunneissa ja panen häntä samantien. Jotenkin niin hiton kivaa ja tuntuu vähän rivoltakin, kun heitän kamppeet pois päältäni, menen vauhdilla hänen päällensä muna pystyssä ja työnnyn sisään ilman mitään esileikkejä. Ja usein laukean jo muutamasta työnnöstä.
      Jotenkin niin hiton alkukantaista.

    • Anonyymi

      U­­us­i seksi­tea­­­tteri ava­utu­u Su­­­ome­en! Kutsumme kai­­­kk­­i­. Il­­moit­tau­tum­­­inen ryhmä­­­ämm­­­e tä­äl­lä 👉 http://allyak.com/H/J1j6L3

    • Anonyymi

      Joskus nuorena oltiin kaveriporukalla yhdellä mökillä ja saunaakin pidettiin lämpimänä illalla pitkään, että löylyissä sai käydä mielensä mukaan.
      Olin yhdessä vaiheessa kaksistaan yhden porukassa mukana olleen pimun kanssa löylyissä, kenen kanssa olin pannut kerran aiemmin.
      Siinä saunoessa tuli panokertamme mieleen samalla, kun katselin sivusilmällä hänen pilluaan ja muutakin kroppaa ja totta kai alkoi panettamaan.
      Peseytymään alkaessamme en oikein enää hillinnyt itseäni, vaan sain seisokin, vielä kun hän huuhteli hiuksiaan kaataen vettä niiden päälle pesuvadista hieman kumarassa.
      Joten menin takaa päin tarpeeksi liki häntä ja ohjasin kalun pään hänen pillulleen ja liikutin kärkeäni huulilla hetken, jolloin hän hätkähti ja vähän tukahtuneesti kiljaisi että mitä sä nyt...??.. ja siinä samassa työnsin kaluni sisään. Kuitenkin tunsin, kuinka hän yllätyksesään huolimatta kostui kosketukseni ansiosta, joten ajattelin että antaa mennä.
      Samalla otin häntä tukevasti lanteista kiinni ja aloin työntelemään, eikä hän kyllä estellytkään, vaan tokaisi jotain että no anna siten mennä hitto sentäs...
      EI kyllä mennyt itselläkään montaa sekuntia, kun tulin jo ja aika kovalla paineella.
      Siemensyöksyni jälkeen olin vielä hetken hänen sisällään ja tein vielä muutaman rauhallisen työnnön katsellen samalla, kuinka kaluni liikkui hänen häpyhuulten välissä ja spermaa valui uloskin, kunnes vedin kaluni ulos ja aloin peseytymään myöskin.
      Hän katsoi minua hieman tuimasti hymyillen ja alkoi pesemään haaroväliään ja samalla todeten että voi hitto sun kanssas, vielä kuukautisetkin alkamassa lähipäivinä kiitos vain...
      En tiedä, oliko ne oikeasti tulollaan vai sanoiko kiusallaan sen, mutta eipä nyt ainakaan tullut raskaaksi sentään.
      Oli kyllä kiva kokemus ja tämä tyttökin sanoi jälkeen päin, että oli kyllä tykännyt ihan hitosti siitä, mitä tein hänelle. Juuri sen spontaaniuden vuoksi ja kun oli kunnon pikatoimitus. Muutama vahva työntö, max. 30 sekuntia ja spermat olivatkin jo pillussa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe