Minä, Salapoliisi Kullervo Kikkeli ja kadonneen neitsyyden arvoitus.

Anonyymi-ap

Oli vuosi 1924 ja olin salaisissa työasioissa matkalla jostain jonnekin.
Olin kaksikymmentäviisi vuotias salapoliisi Kullervo Kikkeli, mutta ystävien kesken Kulli vain.
Veturi lähestyi puuskuttaen seuraavaa pysähdyspaikkaansa. Oli yö, matkustajat nukkuivat vaunuosastoissaan, ja vain seuraavalla asemalla pois jäävät matkustajat olivat jalkeilla matkalaukkuineen ja päällystakit jo päällään.
Seuraava pysähdyspaikka on Varkaus!
Vanha, harmaa tukkainen konduktööri, eteni käytävällä vaunusta vaunuun, junasta poisjääviä matkustajia herätellen.
Varkaus.. Varkaus.. Varkaus!
Heräsin konduktöörin huutoon, silmänräpäyksessä ylös istuimeltani hypäten ja käytävälle rynnäten.
Olen salapoliisi! Kaikki liikkumatta, huusin vielä puolinukuksissa. Kuka on ryöstetty?
Ei ketään herra salapoliisi, huikkasi eräs mies minulle vastaukseksi.
Konduktööri täällä vain ilmoittelee Varkauteen saapumisestamme! Ihmisiä käytävällä nauratti ja minua hävetti, kääntyessäni takaisin vaunuosastooni, johon olin nyt jäänyt yksin.
Varkauteen jäävien ihmisten poistuttua junasta, lähti juna jälleen pillin vihellyksen saattamana jatkamaan matkaansa.
Tuskin se oli päässyt taas vauhtiin, kun osaston ovi aukeni, ja sisään astui aristellen nuori punasteleva nainen, tai paremminkin tyttö, ei varmaan vielä kahtakymmentäkään täyttänyt.
Anteeksi herra salapoliisi, mutta onko täällä vapaata?
Kuten näette hyvä neiti, kaikki penkit ovat vapaina!
Vain minä jäin äsken tänne, ja nyt kun tekin tulitte tänne, on meitä täällä ainoastaan kaksi, ei yhtään enempää!
Istukaa hyvä neiti, tai käykää vaikkapa pitkäksenne sille omalle puolellenne, jos haluatte nukkua loppumatkan, sillä meillä kummallakin on nyt neljä istuinta käytettävissämme!
Neito kiitti ja istahti vastapäätäni olevalle istuimelle.
Mutta missä matkatavaranne ovat, nousitteko Varkaudessa junaan?
Ei vaan ne ovat tuossa viereisessä osastossa!
Ehdotin niiden hakemista, ja kun olimme hakeneet ja saaneet ne ylös matkalaukkuhyllylle, istahti tyttö jälleen minua vastapäätä.
Oletteko te salapoliisi? Kuulin teidän aikaisemmin tuolla käytävällä sanovan niin!
Olen kyllä, saanko esittäytyä, olen salapoliisi Kullervo Kikkeli!
Tyttö purskahti nauruun, vaikeni ja veti sitten käden häpeillen suulleen, pyydellen anteeksi sopimatonta käytöstään.
Ei se mitään, älkää nyt sitä häpeilkö, ette ole ensimmäinen, ettekä viimeinen, joka nimeeni noin reagoi!
Nimeäni pidän itselleni siunauksena, sillä pidän iloisista, nauravista ihmisistä!
Onneksi nimeni ei sentään ole Kekkuli, kun on nyt tämä kieltolakikin!
Nauroimme, kunnes seuralaiseni vakavoitui.
Minun nimeni on Emma Tiskari ja opiskelen sekä teatteria että musiikkia!
Opiskelija Emma Tiskari, hauska tutustua, mutta emmekö voisi unohtaa teitittelyä, Kullervo vain! Emma!
Kättelimme.
Kullervo, minulta vietiin lupaa kysymättä jotain tavattoman arvokasta ennen Varkauteen saapumistamme! Voitko ottaa tapaukseni tutkittavaksesi?
Totta kai.. ilman muuta! Mitä sinulta vietiin?
Neitsyyteni!
Neitsyytesi? Mutta miten se saattoi ihmisiä täynnä olevassa junassa tapahtua?
En tiedä.. minut varmaankin huumattiin!
Minun lisäkseni istuinosastossani istui vain joku parrakas vanhalta näyttävä mies, joka tarjosi minulle termospullostaan kahvia ja.. sitten nukahdin ja kun heräsin, oli valot sammutettu, minua hyväiltiin ja sormeiltiin joka paikasta ja sitten se lurjus... !
Vei neitsyytesi?
Niin ja Varkaudessa hän poistui junasta!
Entinen penkkiosastosi oli äsken tyhjä kun haimme sieltä matkatavarasi, muutetaan sinne ja etsitään johtolankoja siitä roistosta!
Ja jos tarve vaatii, niin meidän pitää rekonstruoida tapahtunut!

15

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lukitsimme osaston oven, vedimme verhot lasien eteen ja aloimme konttaamaan ympäri osastoa, mitään tärkeää kuitenkaan löytämättä, ja ne vähät roskat mitä löysimme, eivät antaneet mitään vihjeitä syyllisestä, eivät edes hänen roskakoriin jättämänsä tekoparta ja peruukki, jotka haisivat vahvasti hajuvedelle.
      Emma oli viehättävä tyttö ja aloin tuntemaan, että tämä juttu oli nyt perin pohjin tutkittava.
      Tarve vaatii että ennallistamme ja analysoimme perin pohjin tapahtuneen!
      Teemme prikuulleen samoin, mitä te teitte, sillä muuten tämä tapaus ei selviä!
      Tarkoitatko että... ?
      Tarkoitan, mutta muista että se on vain puhdasta tieteellistä rekonstruointia, eikä se millään tavoin ole oikeata... !
      ... rakastelua?
      Niin juuri, siinä on rakastelu kaukana, vaikka se siltä erehdyttävästi vaikuttaisikin!
      Se on pelkästään tieteellistä salapoliisityötä, pelkkää tylsää työntekoa minulle, mutta ei auta, tämäkin työ minun on tunnollisesti tehtävä!
      Pelkkää väsyttävän yksitoikkoista raatamista se on tämä minunkin elämäni, mutta en valita!
      Mutta aletaanpas nyt hommiin, niin saadaan pois päiväjärjestyksestä tämäkin!
      Sammutan valot ja sinä kerrot tarkasti tapahtumien kulun!
      No joo se istui siinä vierelläni pimeässä, hyväili ja puserteli rintojani, työnsi kätensä hameen helmani alle, alushousuihini ja hankasi sitä, tiedäthän mitä siellä!
      Näinkö?
      Niin, juuri noin! Ja sitten hän veti käteni etumukselleen ja.. ja sitten hän riisui minulta ja itseltään kaikki vaatteet, hyväili ja imi rintojani ja pakoitti minut ensin runkkaamaan kädelläni ja sitten ottamaan sen suuhuni ja imemään sitä ja... !
      Näinkö?
      Mmmm!
      Ooh ja mitä sitten?
      Minun piti suudella häntä!
      Suutelin tyttöä.
      Noinko pitkään?
      Kyllä, minun piti noin kauan suudella sitä miestä!
      Ja pitää käsiäsi hänen kaulansa ympärillä?
      Juuri niin!
      Ja sitten hän kallisti minut selälleen ja imi ja nuoli ja työnsi sormensa sinne ja uuh työnteli niitä siellää ooh pitkäään.. vielä pitempää ääh ooh sanon sitten milloin lopettiiiuuh!
      Emma oli ihana rintoineen, vartaloineen, pilluineen.. maistui hyvältä ja.... Työnsikö hän kyrpänsä tänne sinun... ?
      Työnsi.. työnsi.. TYÖNNÄ OOH SE NYT HETI SINNE AAAH!!!
      Tein työtä käskettyä ettei olisi mennyt ylitöiksi, eikä tämä tuntunut yhtään sitten työltä, eikä vähääkään tieteelliseltä salapoliisityöltä, vaan nautin joka sekunnista saadessani työnnellä kyrpääni ihanan Emman ihanassa pimpsassa ja sitten minä huutaen tulin ja Emma vikisten resiinalla perässä ja.. TAIVAALLISTA! huusimme yhteen ääneen ja... !
      Voi kuinka ihana sinä Kullervo olit mutta mitä jos tulee lapsi?
      Tulkoot.. mennään siinä tapauksessa naimisiin!
      Mutta jos se on sen roiston lapsi?
      Eikä ole.. tunnusta Emma että keksit koko sen jutun, eikä sitä miestä ole ikinä edes ollut olemassakaan!
      Mistä sinä sen tiedät.. niin.. minä keksin koko sen tarinan kun.. kun näin sinut aikaisemmin.. halusin rakastella kanssasi.. tulin luoksesi, mutta en sitten kehdannutkaan pyytää sinua rakastelemaan kanssani, kun olisit voinut ajatella minusta vaikka mitä, ja kun minä olin rakastunut sinuun jo ensi silmäyksellä sinut siellä asemalaiturilla, ennen junaan nousuamme nähtyäni!
      Ja se sinun osastosi täyttyi heti niin etten minä sinne enää mahtunut, ja minä olin niin onneton ja surullinen siitä!
      Annatko Kullervo kulta minulle
      anteeksi?
      Annan Emma!
      Mutta muista tyttö, ettei mestarisalapoliisille koskaan kannata valehdella!
      Muistan herra mestarisalapoliisi Kullervo Kikkeli, mutta milloin mennään naimisiin?
      Heti kun tullaan takaisin!
      Voi Kikkeli Kullervo kulta rakastan sinua!
      Ja minä sinua oma pieni tiskarini!
      PÄÄTEPYSÄKKI.. PÄÄTEPYSÄKKI.. JUNA SAAPUU PÄÄTEPYSÄKILLE!

    • Anonyymi

      Minä, Salapoliisi Kullervo Kikkeli ja kadonneen kieltolakietsivän arvoitus.

      Pääteasemalla erosin Emmasta, joka oli tänne tullut vierailemaan tätinsä luona.
      Jo parin päivän päästä hänellä oli tarkoitus palata junalla takaisin kotiinsa.
      Jos saisin salaisen salapoliisitehtäväni suoritettua siihen mennessä, saisi Emmani minusta matkaseuraa kotimatkalleen.
      Junasta eri aikaan ja eri ovista poistuttuamme, emme saaneet näyttää tuntevamme toisiamme, sillä se olisi hänelle ollut liian vaarallista.
      Minulle myös.
      Tehtävänäni oli soluttautua pirtua salakuljettavaan ja myyvään rikolliskoplaan, ja kerätä heidän rikollisesta toiminnastaan todisteita, linnatuomioita varten.
      Samalla minun oli myös etsittävä eräs eräs viikkoa aikaisemmin kadonnut kieltolakietsivä, joka oli valenimen suojin jo minua ennen soluttautunut rikollisiin.
      Löysinkin hänet jo seuraavana päivänä ympäripäissään ja huonossa kunnossa eräästä nuhruisesta motellista, parin viikon ryyppyputki takanaan.
      Työmaajuopottelua ja vasikointia.
      Rikolliset olivat ostaneet hänet vasikan riveihinsä, varoittamaan tulevista ratsioista ja meistä rehellisistä lainvalvojista.
      Vasikan naisystävä Pirtu-Pirkko asui hänen kanssaan, ja kun tapasin hänet Vasikan huoneessa, nosti hän bilehameensa helman ylös ja kysyi mitä saa olla, pillua, pirtua, vai kumpaakin.
      Pirtupöksyjensä alla hänellä oli pillu ja sen taskuissa pirtukanistereita.
      Ei tehnyt mieli kumpaakaan.
      Pirkko olisi ollut nuori kaunis nainen, jos ei olisi juonut itseään niin alas.
      Eliot Ness omassa korkeassa persoonassaanhan siihen tulla tupsahti, soperteli työmaajuopotteleva ja vasikoiva kieltolakietsivä minut nähtyään.
      Pirtu-Pirkko ryntäsi heti sen kuultuaan ulos huoneesta, ja koko motellista, varoittamaan rikostovereitaan.
      Minäkin poistuin hotellista ulos kadulle, viheltäen salapoliisipilliini, kaupungin poliisit ja virkaveljeni paikalle kutsuakseni.
      Mutta ennenkuin kuin he ehtivät paikalle, syntyi tulitaistelu minun ja kahden kadulla minua kytänneen konnan välillä, jonka minä voitin, tottakai. Ammuin molempia jalkaan ja he antautuivat.
      Minun oli nyt heti poistuttava kaupungista, mutta koska junan lähtöön oli vielä monta tuntia aikaa, lähdinkin minä sieltä onnikalla.
      En ollut uskoa silmiäni, kun näin rakkaan Emmani istuvan jo siellä takimmaisella penkillä.
      Huomennahan sinun oli täältä tarkoitus lähteä, ja junalla, eikä onnikalla, kuiskasin hänelle.
      Riitelimme ja lähdin, vastasi hänkin kuiskaten.
      Emme vielä auton kaupungissa kaikkien nähtävissä ollessa voineet näyttää tuntevamme toisiamme, mutta kun olimme päässeet kaupungista pois, hyppäsi Emma minun syliini.
      Hänellä oli Charleston pääpanta päässään, johon kiinnitetyllä sulalla hän kiusoitellen, päätään taivuttamalla kutitteli nenääni.
      Voi armaani kuinka iloinen nyt olen kun saamme matkustaa yhdessä!
      Niin minäkin Emma kultaseni!
      Sinäkö se pyssyllä paukuttelit siellä kaupungissa?
      Vähän vain konnia komentelin kun meinasivat ruveta nenälle hyppimään!
      Emma nosti pyllyään ylös sylissäni ja komensi minua avaamaan housunnappini ja ottamaan sen toisen pyssyni esille.
      Käskyä totellessani veti hän aluspöksynsä nilkkoihinsa, ja poimi ne siitä sitten vieressä olevaan laukkuunsa.
      Hänellä oli lyhythelmainen Charleston hame päällään, jonka taka-osan hän nosti ylös, niin että pääsi kädellään ohjailemaan kyrpäni pilluunsa.
      Tä-tä-tärisee nii-in ki-kivasti tä-tämä a-automo-mobiili!
      Ni-niin te-tekee E-Emma!

    • Anonyymi

      Minä, Salapoliisi Kullervo Kikkeli ja kadonneen kuukautisen arvoitus.

      Telefoonini kilkatus herätti minut keskellä yötä.
      Sytytin kynttilän ja kävelin kirjastooni siihen vastaamaan.
      Halloo, kuka siellä?
      Halloo, onko salapoliisi herra Kikkeli teleffuunissa?
      Minä olen, kuka te olette, ja miksi soitatte keskellä yötä? Olin nukkumassa!
      Anteeksi herra salapoliisi, olen neiti Iida Näpsäkkä, enkä saa unta!
      En nuku minäkään neiti Näpsäkkä, hetki sitten nukuin, mutten nuku nyt enään! Miksi telefuneeraatte minulle keskellä yötä?
      Olen niin huolestunut, enkä saa unta! Voi herra Kikkeli, auttakaa minua!
      Onko teillä maitoa?
      Navetassa on lehmiä!
      Käykää lypsämässä sieltä tuopillinen maitoa, lämmittäkää ja juokaa se, ja sen jälkeen menkää vuoteeseenne! Hyvää yötä hyvä neiti ja kuulemiin!
      Ei ei, älkää menkö, teidän on autettava minua! Herrasmiehenä teidän on autettava minua.. autattehan!?
      Kiltti herra salapoliisi?! Tiedättehän, nuori neito hädässä, ja ritarillinen ja auttavainen herrasmies, kuten te!
      Voi kiltti herra salapoliisi, tulkaa ja auttakaa minua.. tulettehan!? Minun on päästävä täältä pois nyt heti, ja turvaan luoksenne!
      Hmm.. taidatte tosiaankin olla apuni tarpeessa, kuulen sen nyt äänestänne, missä asutte?
      Ajatte automobiilillanne kymmenen kilometriä pohjoiseen päin vievää tietä, ja odotan teitä siellä viljapellon pientareella!
      Mistä tunnistan teidät?
      Valkoisesta nenäliinasta, jota minä heilutan teille!
      Mutta mistä minä vuorostani tunnistan teidät?
      Vastaan heiluttamalla omaa valkoista nenäliinaani teille!
      Voi kiitos, odotan herra Kikkeli teitä!
      Olen hetkessä siellä!
      Automobiilini kiitää nopeammin kuin laukkaava hevonen, ja on nopea kuin salama!
      Olin sitonut automobiilini köydellä sähköpylvääseen, käyttäen merimiessolmua, jota tällaisen keskisuomalaisen kaupungin maakravut eivät saaneet auki.
      Irroitettuani menopelini sähköpylväästä, veivasin siitä moottorin käyntiin, asetin ajolasit silmilleni ja huristelin matkaan.
      Ajopelini oli ollut vielä kymmenen vuotta sitten aivan upouusi, eikä se ollut aika eikä mikään näin erinomaiselle automobiilille, joten uusihan se siis oli vieläkin.
      Aamuauringon noustessa palasin takaisin kaupunkiin, neiti Näpsäkkä kyydissäni.
      Ensi töiksemme sytytimme tulen hellaan, keittääksemme ja juodaksemme teetä.
      No niin hyvä neiti, kertokaapa nyt, miten voin teitä auttaa!
      Mutta aivan ensiksi, minä olen Kullervo etunimeltäni!
      Minä Iida!
      Kättelimme.
      Iida oli tavattoman kaunis, ja ihastuttava nuori nainen.
      Täytin kuukausi sitten seitsemäntoista vuotta!
      Sain pienen sianporsaan syntymäpäivälahjakseni ja nyt se varmaan jo ikävöi minua!
      Voi miksi minä unohdinkaan ottaa sen mukaani!?
      Vai että seitsemäntoista, no mutta sittenhän sinä oletkin jo iäkäs tyttö?!
      Sinua ei kyllä uskoisi päivääkään seitsemäätoista vuotta vanhemmaksi tai nuoremmaksi!
      Aijaa.. niin.. tuota.. kiitos!
      Ole hyvä, ja tarkoitan sitä todella!
      Tyttö katsoi minua hämillään, kysyvän näköisenä suoraan silmiini.
      Ymmärrän!
      No niin, kerroppa nyt tarkasti aivan kaikki, mitä sinulle oikein on tapahtunut!
      Olen karjakkopiika, hoidan ja lypsän lehmiä! Hoidan ja syötän sikoja, kanoja, lampaita, hevosia ja isäntäväkeä! Aamusta iltaan teen vaikka mitä muitakin töitä!
      Nukkumaan mennessäni nukahdin hetkessä, ja nukuin sitten kuin tukki, eikä minua olisi saanut hereille ei sitten mikään, ei ennen kukon kiekumista!
      Mutta heti syntymäpäivieni jälkeen kaikki muuttui, aloin näkemään omituisia unia, painajaisunia illasta aamuun, en saa enään tarvitsemaani rauhallista, virkistävää ja syvää unta, ja aamuisin olen aina niin tiskiriepuväsynyt, että kukko saisi kiekua vaikkapa päivällisaikaan saakka korvani juuresta, ilman että heräisin!
      Enkä ennen puoltapäivää ikinä enään herääkään!
      Päivisin olen alkanut nukkumaan, milloin siihen vain tilaisuus tulee, vaikka vielä kuukausi sitten olin aina päivisin pirteä kuin peipponen!
      Nytkin kun aamu alkaa valkenemaan, minua väsyttää niin että päätä huimaa, joten emmekö voisi mennä sänkyyn nukkumaan, niin jatkan kertomustani siihen saakka kunnes nukahdan, ja jatkan sitten kun jälleen illalla herään!
      Minulla on vain tuo yksi sänky!
      Kyllä me siihen mahdutaan molemmat!
      Tyttö riisuuntui ja pujahti peiton alle.
      Etkö käytä pyjamaa? Saat lainata morsiammeni käyttämää yöpaitaa!
      Nukun aina ilman pyjamaa ja yöpaitaa, ja täällähän on lämmin nukkua!
      Nukutaan molemmat ilman pyjamaa.. tule!

      • Anonyymi

        Haluatko nukkua kanssani samassa sängyssä ilman yöpaitaa tai pyjamaa kummallakaan?
        Etkö pelkää mitä saattaisi tapahtua?
        Mitä voisi tapahtua?
        Sinähän olet rehellinen salapoliisi, luotan sinuun!
        Niin mutta kun minä olen myös mies, ja sinä olet nuori ja kaunis,
        viehättävä tyttö!
        Kiitos kohteliaisuudesta, mutta en minä sinua pelkää! Tule!
        Päätäni puistellen riisuuduin ja menin peiton alle Iidan viereen.
        Kerropas nyt, että mistä nyt oikein on kysymys!
        Iida oli hetken hiljaa.
        Minua peloittaa.. maatilalla on alkanut tapahtumaan kummia!
        Olen alkanut joka yö näkemään unia jostain naamioituneesta vanhasta miehestä, joka koskettelee ja halailee minua!
        Se tuntuu sekä ihanalta että samalla peloittavalta!
        Ja ennenkuin ne unet loppuvat, huutaa ja voihkii hän kovalla ja peloittavalla äänellä yläpuolellani!
        Mutta kuitenkin se kaikki tuntuu myös ihanaltakin!
        En tiedä, kaikki on ja tuntuu niin sekavalta!
        Aamuisin olen alkanut olemaan niin väsynyt, että nukun joskus jopa iltapäivään saakka!
        Mitä isäntäväki sanoo siihen?
        Ei mitään! Isäntä on niin kiltti, että antaa minun nukkua, ja hän on itsekin aamu-uninen!
        Mitä emäntä sanoo siihen?
        Emäntä karkasi muutama kuukausi sitten rengin kanssa Ameriikkaan!
        Kuka tekee tilalla työt?
        Isäntä palkkasi uuden rengin ja piian!
        Tekeekö se piika kaikki sinun työsi?
        Aamupäivisin ja joskus iltapäivisinkin tehdään niitä yhdessä!
        Hmm! Voitko aamuisin tai sinun tapauksessasi päivisin ja iltaisin herätessäsi pahoin?
        Mistä sinä sen tiedät?
        Sinä olet aivan varmasti maailman parhain salapoliisi!
        Onko mitään muuta kummaa tapahtunut?
        On, minulla olisi pitänyt alkaa pari viikkoa sitten se kuukautinen, tiedäthän!
        Mutta ei alkanut?
        Ei ja säikähdin sitä, ja kun ne painajaisunetkin loppuivat, ja nyt miltei viikon ajan olen taas herännyt kukon lauluunkin, ja isännästäkin on tullut niin kummallinen ja vihainen, että hän on alkanut minua peloittamaan,
        Ja tänä yönä kun en saanut unta, hiivin tupaan ja telefuneerasin sinulle, ja sinä Kullervo kulta tulit minut pelastamaan!
        Sankarini!
        Iida nosti päätään ja antoi minulle suudelman poskelleni.
        Miten sinä jouduit sinne piiaksi?
        Äitini lähetti minut sinne, ennenkuin lähti Ameriikkaan! Sanoi että isäntä on minun isäni, mutta kun kysyin sitä isännältäni itseltään, sanoi hän vain, ettei ole ja että äitini valehtelee!
        Milloin tämä tapahtui?
        Puoli vuotta sitten!
        Otin Iidan kädet omiini, ja katsoin häntä suoraa silmiin.
        Ymmärrät tai epäilet varmaan, mitä nuo yölliset sekavat unesi ovat olleet, ja miksi kuukautisesi ovat loppuneet?!
        Kyllä ja eilen illalla kun lopetin sitä sellaista vain epäilemästä, ja hyväksyin kaiken olleenkin mitä totisinta totta, niin soitin heti sinulle, kun kaikki muut maatilalla olivat nukahtaneet!
        Olen raskaana isännälleni, omalle isälleni, ja äitini puhui sittenkin totta, kun sanoi hänen olevan isäni!
        Juuri niin, ja hän on huumannut sinut, sinut joka yö raiskatakseen!
        Mutta keneltä kuulit minusta, ja mistä sait teleffooninumeroni?
        Luin sinusta sanomalehdestä! Siinä kerrottiin sinun paljastaneen ja ottaneen kiinni sen suuren ja vaarallisen lehmävaraskoplan ja siinä oli sinun fotograaffisikin, ja kuinka komea sinä siinä kuvassa olitkaan!
        Sinun näköisestäsi miehestä olin aina haaveillut!
        Leikkasin sen kuvan irti siitä lehdestä ja pidän sitä aina mukanani, haluatko nähdä sen!?
        En kiitos, minulla itselläni on sitä samaa lehteä iso pino kirjastossani!
        Sitten viime yönä soitin keskukseen, ja sieltä yhdistettiin sinun telefuuniisi!
        Ja sitten sinä vastasit ja minä kuulin sinun ihanan äänesi!
        Niin.. sanovat ne muutkin minulla olevan miellyttävän äänen, mutta konnien mielestä se ei ole vähääkään miellyttävä, kun komentelen niiltä käsiä ylös!
        Mutta nyt sinun Iida tyttöseni pitäisi kuvailla niin tarkoin kuin pystyt, sitä unissasi esiintynyttä miestä!
        Hänellä oli suurempi pää kuin sinulla, kasvonaamion alta tunsin hänen suuren nenänsä, hänellä oli turpeat huulet ja ylhäältä puuttui kaksi etuhammasta. Tunsin sen kun hän suuteli ja työnsi kieltään suuhuni! Rinnoissani oli myöskin jatkuvasti hänen puremisjälkiään, mutta nyt ne kai ovat jo sieltä hävinneet!
        Mutta katso ja tutki Kullervo, jos niitä siellä vielä on jäljellä!
        Tutkin tytön kauniit rinnat tarkoin ja pitkään, sekä käsilläni että myös suullani, huulillani ja kielelläni, kunnes tyttö voihki mielihyvästä.
        En löydä rinnoistasi minkäänlaista jälkiä tai johtolankoja, mutta en epäile hetkeäkään, etteikö unissasi esiintynyt mies olisi ollut niistä tavattoman kiinnostunut!
        Tunsin tytön käden rinnallani.
        Hänellä oli paljon karvaisempi rinta kuin sinulla!
        Iidan käsi laskeutui vatsalleni.
        Vatsa hänellä myös oli paljon suurempi ja karvaisempi!
        Tunsin kuinka käsi tarttui kulliini, alkaen sitä puristelemaan ja hyväilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko nukkua kanssani samassa sängyssä ilman yöpaitaa tai pyjamaa kummallakaan?
        Etkö pelkää mitä saattaisi tapahtua?
        Mitä voisi tapahtua?
        Sinähän olet rehellinen salapoliisi, luotan sinuun!
        Niin mutta kun minä olen myös mies, ja sinä olet nuori ja kaunis,
        viehättävä tyttö!
        Kiitos kohteliaisuudesta, mutta en minä sinua pelkää! Tule!
        Päätäni puistellen riisuuduin ja menin peiton alle Iidan viereen.
        Kerropas nyt, että mistä nyt oikein on kysymys!
        Iida oli hetken hiljaa.
        Minua peloittaa.. maatilalla on alkanut tapahtumaan kummia!
        Olen alkanut joka yö näkemään unia jostain naamioituneesta vanhasta miehestä, joka koskettelee ja halailee minua!
        Se tuntuu sekä ihanalta että samalla peloittavalta!
        Ja ennenkuin ne unet loppuvat, huutaa ja voihkii hän kovalla ja peloittavalla äänellä yläpuolellani!
        Mutta kuitenkin se kaikki tuntuu myös ihanaltakin!
        En tiedä, kaikki on ja tuntuu niin sekavalta!
        Aamuisin olen alkanut olemaan niin väsynyt, että nukun joskus jopa iltapäivään saakka!
        Mitä isäntäväki sanoo siihen?
        Ei mitään! Isäntä on niin kiltti, että antaa minun nukkua, ja hän on itsekin aamu-uninen!
        Mitä emäntä sanoo siihen?
        Emäntä karkasi muutama kuukausi sitten rengin kanssa Ameriikkaan!
        Kuka tekee tilalla työt?
        Isäntä palkkasi uuden rengin ja piian!
        Tekeekö se piika kaikki sinun työsi?
        Aamupäivisin ja joskus iltapäivisinkin tehdään niitä yhdessä!
        Hmm! Voitko aamuisin tai sinun tapauksessasi päivisin ja iltaisin herätessäsi pahoin?
        Mistä sinä sen tiedät?
        Sinä olet aivan varmasti maailman parhain salapoliisi!
        Onko mitään muuta kummaa tapahtunut?
        On, minulla olisi pitänyt alkaa pari viikkoa sitten se kuukautinen, tiedäthän!
        Mutta ei alkanut?
        Ei ja säikähdin sitä, ja kun ne painajaisunetkin loppuivat, ja nyt miltei viikon ajan olen taas herännyt kukon lauluunkin, ja isännästäkin on tullut niin kummallinen ja vihainen, että hän on alkanut minua peloittamaan,
        Ja tänä yönä kun en saanut unta, hiivin tupaan ja telefuneerasin sinulle, ja sinä Kullervo kulta tulit minut pelastamaan!
        Sankarini!
        Iida nosti päätään ja antoi minulle suudelman poskelleni.
        Miten sinä jouduit sinne piiaksi?
        Äitini lähetti minut sinne, ennenkuin lähti Ameriikkaan! Sanoi että isäntä on minun isäni, mutta kun kysyin sitä isännältäni itseltään, sanoi hän vain, ettei ole ja että äitini valehtelee!
        Milloin tämä tapahtui?
        Puoli vuotta sitten!
        Otin Iidan kädet omiini, ja katsoin häntä suoraa silmiin.
        Ymmärrät tai epäilet varmaan, mitä nuo yölliset sekavat unesi ovat olleet, ja miksi kuukautisesi ovat loppuneet?!
        Kyllä ja eilen illalla kun lopetin sitä sellaista vain epäilemästä, ja hyväksyin kaiken olleenkin mitä totisinta totta, niin soitin heti sinulle, kun kaikki muut maatilalla olivat nukahtaneet!
        Olen raskaana isännälleni, omalle isälleni, ja äitini puhui sittenkin totta, kun sanoi hänen olevan isäni!
        Juuri niin, ja hän on huumannut sinut, sinut joka yö raiskatakseen!
        Mutta keneltä kuulit minusta, ja mistä sait teleffooninumeroni?
        Luin sinusta sanomalehdestä! Siinä kerrottiin sinun paljastaneen ja ottaneen kiinni sen suuren ja vaarallisen lehmävaraskoplan ja siinä oli sinun fotograaffisikin, ja kuinka komea sinä siinä kuvassa olitkaan!
        Sinun näköisestäsi miehestä olin aina haaveillut!
        Leikkasin sen kuvan irti siitä lehdestä ja pidän sitä aina mukanani, haluatko nähdä sen!?
        En kiitos, minulla itselläni on sitä samaa lehteä iso pino kirjastossani!
        Sitten viime yönä soitin keskukseen, ja sieltä yhdistettiin sinun telefuuniisi!
        Ja sitten sinä vastasit ja minä kuulin sinun ihanan äänesi!
        Niin.. sanovat ne muutkin minulla olevan miellyttävän äänen, mutta konnien mielestä se ei ole vähääkään miellyttävä, kun komentelen niiltä käsiä ylös!
        Mutta nyt sinun Iida tyttöseni pitäisi kuvailla niin tarkoin kuin pystyt, sitä unissasi esiintynyttä miestä!
        Hänellä oli suurempi pää kuin sinulla, kasvonaamion alta tunsin hänen suuren nenänsä, hänellä oli turpeat huulet ja ylhäältä puuttui kaksi etuhammasta. Tunsin sen kun hän suuteli ja työnsi kieltään suuhuni! Rinnoissani oli myöskin jatkuvasti hänen puremisjälkiään, mutta nyt ne kai ovat jo sieltä hävinneet!
        Mutta katso ja tutki Kullervo, jos niitä siellä vielä on jäljellä!
        Tutkin tytön kauniit rinnat tarkoin ja pitkään, sekä käsilläni että myös suullani, huulillani ja kielelläni, kunnes tyttö voihki mielihyvästä.
        En löydä rinnoistasi minkäänlaista jälkiä tai johtolankoja, mutta en epäile hetkeäkään, etteikö unissasi esiintynyt mies olisi ollut niistä tavattoman kiinnostunut!
        Tunsin tytön käden rinnallani.
        Hänellä oli paljon karvaisempi rinta kuin sinulla!
        Iidan käsi laskeutui vatsalleni.
        Vatsa hänellä myös oli paljon suurempi ja karvaisempi!
        Tunsin kuinka käsi tarttui kulliini, alkaen sitä puristelemaan ja hyväilemään.

        Sinulla tämä penis on suora ja pienempi!
        Voi kun se on jännä!
        Ei liian pieni vaan sopivan suuri ja täysin perfekti!
        Sillä miehellä se oli vähän suurempi ja ylöspäin käyrä, mutta nämä kaksi soikeata palloa, kuin kananmunat täällä pussissa, olivat hänellä valtavan suuret!
        Voi ei, tämähän kasvaa vain, enkä osaa nyt päättää että kummalla teillä se on suurempi, tätähän kutsutaan penikseksi, eikö kutsutakin!?
        Kutsutaan kyllä, sitä kutsutaan monella eri nimellä, mutta kutsu nyt sitä vaikkapa penikseksi!
        Mutta miksi sinä tätä kutsut, kysyi tyttö, tarttuessaan käteeni ja vetäessään sen pimpsansa päälle.
        Silläkin on monta erienimeä, mutta kutsukaamme nyt sitä vaikkapa pilluksi!
        Voih voisitko sinä tutkia minun pilluni, että olenko vielä neitsyt?!
        Hyväilin tytön märkää pimpsaa, kunnes se varmasti oli valmis tutkimuksieni seuraavaan valheeseen.
        Työnsin sormeni voihkivan Iidan tiukkaan ja liukkaaseen pimsaan.
        Ikävä kyllä minun on todettava neitsyytesi päivien olevan auttamattomasti ohitse! Olen Iida hyvin pahoillani!
        Ooh vaadin oiih lisätutkimuksia tehtäväksi sillä penikselläsi uiih!
        Mutta kun minulla on morsian, jonka kanssa olen menossa avioon!
        En ymmärrä mitä sinun morsiammellasi tai naimisiin menollanne voisi olla tekemistä sinun salapoliisityösi kanssa?!
        Annatko yksityiselämäsi estää ammattisi hoitamista?
        Iida ei ollut hellittänyt otettaan kivikovasta peniksestäni, joka nyt oli muuttumassa työkaluksi, siinä kuin muutkin salapoliisin työkaluni, ja olin kuulevinani sen hätääntyneenä voihkivan minulle, että älä poika nyt vain unohda ja riko virkavalaasi, älä riko sitä, minä olen nyt sinun apulaissalapoliisisi, virkaveljesi, alaisesi, joka vaatii päästä nyt heti paiskimaan töitä, ja ihan olan takaa! Minä olen työhullu, muista se aina!
        Olet oikeassa, virkavala velvoittaa!
        Penikseni työntyi epäillylle rikospaikalle, Iidan pimpsaan.
        Ahdasta, liukasta, pimeää, mutta uih aah niin ihanaa, kuvittelin kyrpäni haluavan raportoida minulle, ja se raportti tuli perille, sinne minne pitikin.
        Rakastelimme himoissamme, nautimme, huohotimme, tulimme molemmat.
        Laukesin tytön pimpsaan, ja huusimme orgasmeissamme poski poskea vasten toistemme korvaan.
        Tutkimuksistani saamieni tuloksien perusteella minun on todettava, että pimpsassasi jokin vieras esine tai elin, kuten esimerkiksi penis, on sinne työnnettynä rikkonut immenkalvosi!
        Ja tässä tapauksessa, jopa sataprosenttisella varmuudella isäntäsi, joka todennäköisesti puheittesi mukaan on myöskin biologinen isäsi, on ollut sen peniksen omistaja!
        Mutta onko tuo kaikki nyt aivan varmaa?
        Mikäänhän ei tietenkään koskaan voi täysin varmaa olla, mutta siltä se nyt silti näyttää, että oletettava isäsi oletettavasti on syyllistynyt sukurutsaukseen, ja että olet nyt raskaana.
        Suosittelen sinulle lääkärissä käyntiä!
        Mitä jos Iida tämän pitkän valvomisen kunniaksi loppupäivä nukuttaisiin?
        Nukutaan vain, mutta illalla sinun herra Kullervo Kikkeli tällä sinun salapoliisinelimelläsi täytyy jatkaa tutkimuksiasi!
        Kullistani tiukasti kiinni pitäen, nukahti Iida syliini, eikä mennyt kauaakaan, kun minä hänen toinen rintansa, minun toisen käteni hellässä puristuksessa, nukahdin minäkin.


    • Anonyymi

      Minä, Salapoliisi Kullervo Kikkeli ja kadonneen mielenrauhani arvoitus.

      Heräsin kahvin tuoksuun ja pillun makuun.
      Avasin silmäni.
      Yöpöydälläni oli kuppi kahvia ja suussani Iidan sormi.
      En löytänyt pullaa, en pikkuleipiä, enkä mitään muutakaan hyvää suuhunpantavaa sinulle, joten käytin sormeani pillussani ja sitten... !
      ... Työnsit sen suuhuni!
      Niin! Maistuiko hyvältä?
      Maistui, hyvältä maistui!
      Mutta mitä kello on, ulkonahan näyttää jo olevan pimeä, jos et sitten ole pimennysverhoa vetänyt ikkunan eteen?!
      Kello löi juuri äsken kahdeksan!
      No voihan vit.. taskukellon vitjat, minun olisi pitänyt soittaa ennen kello viittä työpaikalleni ylikomissaarille!
      Eikä hänkään ole soittanut minulle, sillä muutoin olisin herännyt teleffoonin kilkatukseen!
      Mutta kun et herännyt! Teleffuunisi herätti minut puoli tuntia sitten ja vastasin!
      Siellä oli pomosi, joka pyysi minua sanomaan sinulle, että soittaisit hänelle tunnin päästä, eli nyt tästä hetkestä puolen tunnin päästä, puoli yhdeksältä!
      Koska oli aikaa, sytytin tulen hellaan ja keitin meille kahvia!
      Löysin kaapista perunoita ja ne kiehuvat nyt hellalla!
      En löytänyt niiden lisäksi muuta kuin vain palan leipää ja nokareen voita, joten syödään ne perunoiden kanssa!
      Miksei sinulla ole ruokaa täällä?
      Syön ulkona!
      Niin ja komissaarisi käski myös sinua pakkaamaan matkalaukkusi, vähintäänkin viikon kestävää työtehtävää silmällä pitäen, ja että yöjuna lähtee vähän ennen puolta yötä!
      Minne?
      Ei kertonut, mutta meille on varattu makuupaikka yöjunassa!
      Siis ei Viipuriin, vaan pohjoiseen!
      Mitä.. sanoitko että meille?
      Sanoin, kerroin hänelle olevani morsiammesi, ja että haluan mukaasi!
      Mutta ethän sinä ole minun morsiammeni, ja minähän olen menossa naimisiin.. toisen naisen kanssa!
      Ethän sinä minun mukaani voi tulla!
      Voinpas, ja minähän olen nyt koditon, eikä minulla ole ketään muuta ihmistä ja ystävää kuin sinä vain!
      Olet minulle ainoa ihminen maailmassa!
      Minulla ei ole ketään muuta kuin sinut vain, joten ethän sinä voi minua nyt hyljätä, ethän Kullervo rakas!?
      Minä armaani luotan sinuun!
      Katsotaan, alan pakkaamaan matkalaukkuani!
      Huokasin syvään.
      Olinko saanut tuon, minulle vielä vieraan tytön niskoilleni, ja mitä siihen sanoisi Emma, kun saisi tästä kuulla.
      Olin järkytetty.. syvästi järkytetty.
      Ja kaikki oli tuon seinään kiinnitetyn teleffoonin syytä.
      Miksi minun tuo penteleen kilkattaja olikaan pitänyt mennä hankkimaan.
      Kohta ne tietenkin keksivät sellaisen kärryissä vedettävän, tai isossa matkalaukussa mukana kannettavan teleffoonin, mutta sellaista en kyllä ikipäivänä tulisi itselleni hankkimaan.
      Soitin komissaarille ja hän selitti minulle tämän kertaisen salapoliisityötehtäväni. Paukkuraudat mukaan, konnat pohjoisessa odottivat tanssittajaansa.
      Iida tuli väkisin mukaani, varsinkin kun hän kuuli komissaarin varanneen hänellekin makuupaikan junassa, kuten tämä oli aikaisemmin soittaessaan hänelle luvannutkin.
      Makuuvaunussa hän sitten heti ryömi viereeni punkkaani, ja vaati että aamupäivällisiä, silloin väsähtämisemme takia kesken jääneitä tutkimuksia, oli nyt ehdottomasti jatkettava.
      Iidalla ei ollut rihmankiertämääkään päällään, eikä pian ollut minullakaan, hänen repiessään pyjaman pois päältäni.
      Rakastelimme koko yön, emmekä ehtineet nukkumaan kuin vain tunnin verran, ennenkuin saavuimme päämääräämme.
      Poroja oli tämän kylmän ja pohjoisen kaupungin kadut täynnä.
      Ensi töiksemme meidän pitäisi käydä ostamassa Iidalle vaatteita, mutta sen hän pystyisi tekemään ilman minuakin.
      Päätin ottaa parin tunnin nokoset, ennen päivän salapoliisitöiden aloittamistani, mutta Iidan kanssa rakasteluksihan se taas meni, ja kyllä oli väsyneen näköinen salapoliisi, joka yskien puikkelehti poroja väistellen, ilmoittautumaan kaupungin poliisipäällikölle.
      Rakastelumme ei ollut enään mitään tieteellistä viatonta tutkimustyötä, vaan oli kuin huomaamattani muuttunut intohimojamme tyydyttäväksi, pelkäksi rakasteluksi.
      Miten minä Emmalleni tämän selittäisin, jos ja kun hän seksisuhteeksi muuttuneen työsuhteeni Iidaan saisi selville.
      Pitikin heti poliisipäällikön kanssa pitämäni palaverin jälkeen teleffoneerata Emmalle, etten tänään olisikaan kotonani, hänen sinne tullessaan, mutta olihan hänellä asuntooni omat avaimensa.
      Pirskatin porokärpäset, manailin yskimiseni lomassa, sillä olin haukoitellessani saanut sellaisen kurkkuuni.

    • Anonyymi

      U­­­u­­si s­­­ek­­­si­teatteri ava­­­utu­u Su­­ome­en! Ku­­tsu­­­mme kai­­kk­­­i­­­. Il­­mo­ittau­­tum­­­ine­n ry­hmä­­ämm­­­e tä­­äl­l­­­ä 👉 http://aepgcorp.com/H/C6a5C1

    • Anonyymi

      Spedellä taas sekottaa buaahaa

      • Anonyymi

        Mitäs sekoilet buaahaa spede otahan lääkkeesi.


    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­­tsumme sinu­­t kä­­­ymään u­­ude­­­ss­a chatis­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­­jo­ona! 👉 http://alegroup.info/H/D2j7C9

    • Anonyymi

      Minä, Salapoliisi Kullervo Kikkeli ja kadonneen poron pieraisun arvoitus.

      Ei edes ole sen poron pieraisustakaan hajua jäljellä, niin on se pormestarimme poro hävinnyt kuin tinatuhka tuuleen!
      Ja niin siis minut sitten kutsuttiin tänne sitä elukkaa etsimään?!
      Se poro on pormestarillemme rakas, ja hän vaatimalla vaati maamme parasta ja tunnetuinta salapoliisia, rakkaan poronsa katoamista tutkimaan, ja se salapoliisi olette te, vai väitättekö vastaan!?
      En tietenkään herra komissaari, ja löysinhän minä muutama kuukausi sitten täällä Suomessa vierailleen Ruotsin kuninkaan kadonneen kruunun, sekä presidentti Ståhlbergin sisävessan kadonneen avaimen!
      Niin, olen kuullut tuosta!
      Joutuivat sitä ennen molemmat, sekä Suomen presidentti että Ruotsin kuningas, käymään presidentinlinnan pihalla olevassa ulkohuussissa asioillaan, ennenkuin sen avaimen sinne sisähuussiin löysitte!
      Näin Hufvudstadsbladetissa sen jälkeen teistä fotograafin kuninkaan kruunu päässänne, ja siinä lehdessä kerrottiin sen olleen sen teidän löytämänne kuninkaan kruunu?!
      Löysin sen kruunun sieltä sisävessasta, kun sillä sinne löytämälläni avaimella avasin sen oven, enkä voinut vastustaa kiusausta kokeilla sitä päähäni!
      Mutta en huomannut sitä pirskatin lehtimiestä ajoissa, joka ehti napata sen fotograaffin minusta, se kruunu päässäni!
      Sain muuten täksi illaksi illalliskutsun presidentin linnaan, mutta jouduin sen tämän sitä paljon tärkeämmän porojutun takia perumaan, ja se minua nyt hieman harmittaa!
      Olen siitä pahoillani, mutta saatte varmaan lohdutukseksi pormestariltamme ison kapsäkillisen poronpaistia mukaanne, tämän jutun selvitettyänne!
      Eihän se vain sitten ole sen vielä kadoksissa olevan poron paistia, kun olen suurella vaivalla sen ensin löytänyt?
      Ei suinkaan, sillä se on meidän pormestarillemme rakkain poro maailmassa!
      Hmm, onko pormestarinne poikamies?
      Kyllä vain, hänellä ei ole vaimoa, eikä perhettä!
      Jaaha, ja se poro on tyttöporo?
      Miksi te sitä kysytte?
      Yritättekö te vihjailla jotain sopimatonta hänestä ja hänen porostaan?
      Haluan vain tietää, että etsinkö sarvellista poikaporoa, vaiko sarvetonta tyttöporoa!
      Se tieto nimittäin puolittaisi läpikäytävien porojen määrän!
      Ohh olette tosiaankin oikea mestarisalapoliisi!
      Olette jo näin lyhyessä ajassa suorittaneet puolet työtehtävästänne!
      On ilo tuntea teidät, herra mestarisalapoliisi!
      Komissaarin luota lähdettyäni, kävin kuulustelemassa kaupungin pormestaria.
      Sain häneltä tarvitsemani tiedot, ja tutkin samalla poronpetin, suurikokoisen ja pehmeän patjan lattialla, surun murtaman pormestarin oman sängyn vierestä.
      Lupasin etsiä ja löytää hänen rakkaan poronsa.
      Kuulustelin vielä henkilökunnan, ennenkuin palasin takaisin hotelliin.
      Hotellin vastaanottotiskillä pyysin saada soittaa kaukopuhelun Emmalleni.
      Hyvää päivää rakas Emma, soitan täältä kaukaa pohjoisesta!
      Voi rakkaani, milloin tulet tänne takaisin?
      Täällä on tapahtunut aivan kauheita!
      Sain eilen teatterikoulusta vapaata, kotona käydäkseni, kun kuulin että pikkusiskoni oli kadonnut kotoa!
      Hän ei ollut ottanut yhtään mitään kotoa mukaansa, vaan oli vain sieltä häipynyt, ja nyt me kaikki olemme hänestä niin kovasti huolestuneita!
      Kuka näki hänet viimeksi?
      Hänen poikaystävänsä toissa päivänä, jonka kanssa hän oli riidellyt, ja sanonut jättävänsä hänet!
      Poikaystäväni.. siis tarkoitan sisareni poikaystävä.. minun entinen poikaystäväni.. on nyt surun murtama ja huolissaan Iidasta, tämän oltua nyt jo kaksi päivää kadoksissa!
      Oletteko tehneet sisarestasi katoamisilmoituksen?
      Tottahan toki!
      Voi mikset sinä ole nyt täällä, löytäisit hänet varmaan tuossa tuokiossa!
      Milloin tulet tänne takaisin?
      Heti kun olen saanut tämän salapoliisitehtäväni suoritettua, mutta en osaa sanoa että kuinka kauan siihen menee aikaa!
      Isäni toi minut automobiilillaan tänne kaupunkiin, ja yövyn nyt täällä sinun asunnossasi!
      Ja illastaminen presidenttiparin kanssa piti peruuttaa jonkun kadonneen poron takia?
      Niinhän siinä kävi, olen pahoillani!
      Olisi ollut todella kiva, jos te jo lopultakin olisitte isäni kanssa tavanneet toisenne!
      Äitini kanssa myös!
      Kun ensimmäistä kertaa tapaamisemme jälkeen kotona käydessäni näytin heille kuvasi, niin he kaikki ihastuivat sinuun! Siskoni sanoi jopa rakastuneensa sinuun, ja vievänsä sinut minulta!
      Äitikin huokaili että jospa olisi itse vielä ollut parikymppinen niin.. laski tietenkin leikkiä.. eihän hän nyt tosissaan!
      Ymmärrän kyllä, sinulla on leikkisä ja huumorintajuinen äiti!
      Niin on, koko perheeni on leikkisää ja huumorintajuista ihmissorttia!
      Nyt Emma pitää lopettaa, ilmoitan sinulle heti, kun tiedän milloin palaan takaisin!
      Rakastan sinua Emma!
      Ja minä sinua Kullervo!
      Huokasin surullisena, sillä minulla oli Emmaa todella ikävä.

      • Anonyymi

        Tunsin itseäni tuijotettavan.
        Käännähdin silmänräpäyksessä, ja helpotuksekseni näin vain jonkun konnan sijasta, söpöt poron kasvot ikkunalasiin kiinni painautuneina, lempeän näköisenä minua kauniilla silmillään tuijottaen.
        Hätkähdin.
        Näytin porolle kieltäni, johon se vastasi, näyttämällä minulle omaansa, samalla kääntyen ja minulle tyttöporon ihanalla (huh!?) pyllyllään pyllistäen, jääden silmiään räpytellen, samalla selkänsä yli minua tuijottamaan.
        Kaikki muutkin tuntomerkit täsmäsivät tismalleen, varsinkin sen punainen kaulapanta, siihen etsimääni poroon.
        Ryntäsin ulos sen luo.
        Kumarruin ja annoin suukon sen turvalle, johon se vastasi nuolaisemalla kasvojani.
        Hetken ajan näytti, kuin se olisi ollut onnesta pyörtymäisillään, minulta suukon saatuaan.
        Tartuin sen kaulapantaan, ja johdatin sen sisälle hotellin aulaan.
        Poroilta pääsy kielletty, kiljahti hotellivirkailija.
        Olen salapoliisi ja tämä on tärkeä virka-asia!
        Minun on saatava viedä se huoneeseeni turvaan, sillä sen henki on suuressa vaarassa!
        Tästä te ette saa sanallakaan kertoa kellekään, sillä silloin tekin olette hengenvaarassa, vaarallisten konnien rynnätessä pyssyt paukkuen tänne hotelliinne!
        Näytin hotellivirkailijalle virallista salapoliisikorttiani, sujauttaen samalla suurehkon setelin hänen käteensä, jota ensin pikaisesti vilkaistuaan, sujautti sen nopeasti taskuunsa, minulle samalla kohteliaasti kumartaen.
        Olkaa hyvä, voitte mennä huoneeseenne herra salapoliisi!
        Näin äsken näkyjä, keskellä kirkasta päivää, voitteko kuvitella?
        Olin näkevinäni teidän taluttavan tänne hotelliimme poroa, ja että te annoitte minulle kaksi seteliä, mutta tämä minun taskunihan on aivan tyhjä, sanoi hän toista taskuaan silmää iskien taputellen.
        Sujautin siihen toisen setelin.
        Kiitos, saisinko kaksi ateriaa huoneeseeni, sekä hieman pureskeltavaa myös sille kuvittelemallenne porolle?!
        Tulee tuossa tuokiossa herra salapoliisi!
        Iida hyppäsi iloisena kaulaani, hotellihuoneeseen astuttuani.
        Voi Kullervo rakas, kuinka ikävä minulla on sinua ollutkaan!
        Ei mutta mikä söpöliini se tämä on, voi kuinka ihana!
        Iida kumartui halaamaan poroa, johon poro vastasi silmänsä samalla sulkien, kun painoi päätään tytön poskea vasten.
        Voi kuinka sinä olet ihana!
        Niin olet sinäkin, tuntui se kuin sanovan, ynistessään Iidalle vastaukseksi.
        Hetken päästä tuotiin huoneeseemme tilaamani ruoat, sekä pieni heinäpaali vieraallemme.
        Kerroin Iidalle saamastani salapoliisitehtävästä, ja kuinka etsittävä olikin löytänyt etsijänsä.
        En voi tätä uutta ystäväämme nyt heti viedä sille pervolle pormestarille, kun hän voisi väittää, ettei sen löytyminen minun ansiotani olisi, vaan tämän poron omaa ansiota!
        Ja voisin jopa jäädä ilman palkkiotani, minä kun itse asiassa olen yksityisyrittäjä, yksityisetsivä, joka myy palvelujaan Poliisille!
        Hei kuule, vietetään muutama päivä lomaa täällä, käydään kävelemässä, syödään hyvää ruokaa ja rakastellaan!
        Soitin äsken morsiammelleni ja hän tarvitsee salapoliisiapuani! Emman sisar on kadonnut ja hän on sisarestaan niin kovin huolissaan, kuten ovat hänen vanhempansakin!
        Etsiikö poliisit mi.. sinun morsiammesi siskoa?
        Etsii, tottakai! Hänestä on tänään tehty katoamisilmoitus!
        Sepä hauskaa.. niin se että häntä etsitään, mutta me emme voi nyt matkustaa takaisin, sillä muuten menettäisit palkkiosi!
        Niin tietenkin, mutta minun on nyt ehdottomasti annettava arvokasta salapoliisiapuani sen tytön etsinnöissä, sillä onhan hän sentään minun morsiammeni rakas sisko!
        Mutta voithan toki johtaa niitä etsintöjä täältäkin käsin, teleffuunin avulla!
        Ooh voi kumma, kuinka minua yhtä-äkkiä alkoi pyörryttämään.. emme ole nukkuneet.. kanna rakkaani minut sänkyyn!
        Kannoin kalpeaksi valahtaneen Iidan sänkyyn, ja alkaessani häntä peittelemään, tarttui hän käsiini, pyytäen minua riisumaan hänet, koska sanoi itse olevansa siihen liian voimaton.
        Hänet riisuttuani, pyysi hän minua tulemaan viereensä peiton alle.
        Mutta ota kiltti pieni ensin nuo omat vaatteesi pois päältäsi, kun niissä voi olla porokirppuja!
        En ole sellaisista kirpuista ennen kuullutkaan, ja niitähän voisi sitten siinä tapauksessa olla tuossa meidän vieraassammekin!
        Siinä niitä ei ole, tuollaisessa kiltissä, sievässä söpöläisessä! Pitäisihän sinun se salapoliisina jo sen sievistä silmistä nähdä, ettei siinä voi olla porokirppuja! Mutta sinun vaatteissasi niitä voi vilistellä vaikka kuinka paljon!
        Riisuin Iidan mieliksi vaatteeni pois päältäni, ja olihan se paljon mukavampi nukkua vaatteitta, ja nukkua nyt aioin, sillä aikaisempi valvomisen, väsytti nyt aivan vietävästi.
        Kuule Kullervo kun minulla oli niin hauskaa tänään vaateostoksilla, ja löysin paljon päälle pantavaa!
        Mutta silti haluat tuollaiseen Aatamin aikuiseen asuun pukeutua!
        Hihih, tähän Eevan asuunko?
        Joo mutta se pukee sinua!
        Tykkäätkö niin?
        Tykkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsin itseäni tuijotettavan.
        Käännähdin silmänräpäyksessä, ja helpotuksekseni näin vain jonkun konnan sijasta, söpöt poron kasvot ikkunalasiin kiinni painautuneina, lempeän näköisenä minua kauniilla silmillään tuijottaen.
        Hätkähdin.
        Näytin porolle kieltäni, johon se vastasi, näyttämällä minulle omaansa, samalla kääntyen ja minulle tyttöporon ihanalla (huh!?) pyllyllään pyllistäen, jääden silmiään räpytellen, samalla selkänsä yli minua tuijottamaan.
        Kaikki muutkin tuntomerkit täsmäsivät tismalleen, varsinkin sen punainen kaulapanta, siihen etsimääni poroon.
        Ryntäsin ulos sen luo.
        Kumarruin ja annoin suukon sen turvalle, johon se vastasi nuolaisemalla kasvojani.
        Hetken ajan näytti, kuin se olisi ollut onnesta pyörtymäisillään, minulta suukon saatuaan.
        Tartuin sen kaulapantaan, ja johdatin sen sisälle hotellin aulaan.
        Poroilta pääsy kielletty, kiljahti hotellivirkailija.
        Olen salapoliisi ja tämä on tärkeä virka-asia!
        Minun on saatava viedä se huoneeseeni turvaan, sillä sen henki on suuressa vaarassa!
        Tästä te ette saa sanallakaan kertoa kellekään, sillä silloin tekin olette hengenvaarassa, vaarallisten konnien rynnätessä pyssyt paukkuen tänne hotelliinne!
        Näytin hotellivirkailijalle virallista salapoliisikorttiani, sujauttaen samalla suurehkon setelin hänen käteensä, jota ensin pikaisesti vilkaistuaan, sujautti sen nopeasti taskuunsa, minulle samalla kohteliaasti kumartaen.
        Olkaa hyvä, voitte mennä huoneeseenne herra salapoliisi!
        Näin äsken näkyjä, keskellä kirkasta päivää, voitteko kuvitella?
        Olin näkevinäni teidän taluttavan tänne hotelliimme poroa, ja että te annoitte minulle kaksi seteliä, mutta tämä minun taskunihan on aivan tyhjä, sanoi hän toista taskuaan silmää iskien taputellen.
        Sujautin siihen toisen setelin.
        Kiitos, saisinko kaksi ateriaa huoneeseeni, sekä hieman pureskeltavaa myös sille kuvittelemallenne porolle?!
        Tulee tuossa tuokiossa herra salapoliisi!
        Iida hyppäsi iloisena kaulaani, hotellihuoneeseen astuttuani.
        Voi Kullervo rakas, kuinka ikävä minulla on sinua ollutkaan!
        Ei mutta mikä söpöliini se tämä on, voi kuinka ihana!
        Iida kumartui halaamaan poroa, johon poro vastasi silmänsä samalla sulkien, kun painoi päätään tytön poskea vasten.
        Voi kuinka sinä olet ihana!
        Niin olet sinäkin, tuntui se kuin sanovan, ynistessään Iidalle vastaukseksi.
        Hetken päästä tuotiin huoneeseemme tilaamani ruoat, sekä pieni heinäpaali vieraallemme.
        Kerroin Iidalle saamastani salapoliisitehtävästä, ja kuinka etsittävä olikin löytänyt etsijänsä.
        En voi tätä uutta ystäväämme nyt heti viedä sille pervolle pormestarille, kun hän voisi väittää, ettei sen löytyminen minun ansiotani olisi, vaan tämän poron omaa ansiota!
        Ja voisin jopa jäädä ilman palkkiotani, minä kun itse asiassa olen yksityisyrittäjä, yksityisetsivä, joka myy palvelujaan Poliisille!
        Hei kuule, vietetään muutama päivä lomaa täällä, käydään kävelemässä, syödään hyvää ruokaa ja rakastellaan!
        Soitin äsken morsiammelleni ja hän tarvitsee salapoliisiapuani! Emman sisar on kadonnut ja hän on sisarestaan niin kovin huolissaan, kuten ovat hänen vanhempansakin!
        Etsiikö poliisit mi.. sinun morsiammesi siskoa?
        Etsii, tottakai! Hänestä on tänään tehty katoamisilmoitus!
        Sepä hauskaa.. niin se että häntä etsitään, mutta me emme voi nyt matkustaa takaisin, sillä muuten menettäisit palkkiosi!
        Niin tietenkin, mutta minun on nyt ehdottomasti annettava arvokasta salapoliisiapuani sen tytön etsinnöissä, sillä onhan hän sentään minun morsiammeni rakas sisko!
        Mutta voithan toki johtaa niitä etsintöjä täältäkin käsin, teleffuunin avulla!
        Ooh voi kumma, kuinka minua yhtä-äkkiä alkoi pyörryttämään.. emme ole nukkuneet.. kanna rakkaani minut sänkyyn!
        Kannoin kalpeaksi valahtaneen Iidan sänkyyn, ja alkaessani häntä peittelemään, tarttui hän käsiini, pyytäen minua riisumaan hänet, koska sanoi itse olevansa siihen liian voimaton.
        Hänet riisuttuani, pyysi hän minua tulemaan viereensä peiton alle.
        Mutta ota kiltti pieni ensin nuo omat vaatteesi pois päältäsi, kun niissä voi olla porokirppuja!
        En ole sellaisista kirpuista ennen kuullutkaan, ja niitähän voisi sitten siinä tapauksessa olla tuossa meidän vieraassammekin!
        Siinä niitä ei ole, tuollaisessa kiltissä, sievässä söpöläisessä! Pitäisihän sinun se salapoliisina jo sen sievistä silmistä nähdä, ettei siinä voi olla porokirppuja! Mutta sinun vaatteissasi niitä voi vilistellä vaikka kuinka paljon!
        Riisuin Iidan mieliksi vaatteeni pois päältäni, ja olihan se paljon mukavampi nukkua vaatteitta, ja nukkua nyt aioin, sillä aikaisempi valvomisen, väsytti nyt aivan vietävästi.
        Kuule Kullervo kun minulla oli niin hauskaa tänään vaateostoksilla, ja löysin paljon päälle pantavaa!
        Mutta silti haluat tuollaiseen Aatamin aikuiseen asuun pukeutua!
        Hihih, tähän Eevan asuunko?
        Joo mutta se pukee sinua!
        Tykkäätkö niin?
        Tykkään!

        Mennään kuule kulta naimisiin!
        Niin mutta kun minä olen jo rakastunut ja kosinut toista naista, jonka kanssa olemme jo kuulutuksetkin julkaisseet!
        Voi minun oma rakas Romeoni, etkö yhtään rakasta minua, sinun omaa pientä Juliaasi?
        Sano että rakastat!
        Et voi olla minua rakastamatta!
        Minä rakastan sinua niin paljon, että sydämeni on aivan pakahtumaisillaan rakkaudestani sinuun!
        Möö!
        Kuule nyt mitä tuo meidän pikku porommekin sanoo, että siinä sinun vierelläsi Kullervo Kikkeli on sinun elämäsi rakkaus! Minä!
        Rakastanhan minä sinuakin.. mutta.. kun.. Voi Hyvä Luoja.. Rakastan Kahta Naista!
        Mutta vain minä meistä kahdesta naisestasi, olen tässä nyt valmiina tyydyttämään sinun seksuaalisia halujasi!
        Möö!
        Näköjään toinenkin, mutta sille minä en sinua anna!
        En sille enkä Emmalle!
        Rakastele kanssani!
        Kun en liikahtanutkaan paikaltani, kierähti Iida päälleni, ja ohjasi jo rakasteluvalmiin kullini sisälle pilluunsa.
        Unohdin hetkessä Emman, ja antauduin avoimin mielin rakasteluun Iidan kanssa.
        Tunsin ääretöntä nautintoa, tuntiessani tytön tiukan ja liukkaan pillun nousevan ja laskeutuvan edestakaisin kullini ympärillä, sitä samalla rytmikkäästi puristellen.
        Sinun kullisi tuntuu niin hyvältä pillussani!
        Kunpa minun ei tarvitsisi sitä sieltä ikinä päästää pois!
        Tunnetko samoin, ettet ikinä haluaisi vetää kulliasi ulos pillustani?
        Tunnen Iida sydänkäpyseni, mutta aa-alan tuntemaan orgasmini lähestyvän.. mahtavaaaa... !
        Minä myös tunnen kuinka se aah alkaa lähestymään ooh... !
        Saimme orgasmimme, jonka jälkeen vain syleilimme tiukasti toisiamme pitkään.
        Rouskutus korvaimme juurella sai meidät kääntämään päätämme sivulle, ja hieman säikähdimme molemmat poroamme, joka oli nostanut päänsa vuoteen reunalle, katsellen kiinnostuneena meitä vain muutaman sentin päästä kasvoistamme.
        Möö!
        Ha ha ha, möö itsellesi senkin pervo poro!


    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­­ts­­um­­­me sinu­­t käym­­ään u­­ude­­­ssa chatissa! Mei­­­tä on yl­i miljoona! 👉 http://arara-ik.com/H/G5k5M6

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe