Totuus tilanteeestani?

äärimmäisen väsynyt

Moi!

OLen hyvinkin aloitteleva Wicca. Elämäntilanteeni on kuitenkin niin sekaisin, että haluaisin jotakin muutosta.
Voisitteko perehtyneemmät wicat kertoa minulle kuinka voin saada jumalattaren avulla totuuden selville ja selvyyden tilanteeseeni.
olen pahoillani ja tuhannen humalassa, kun kirjoitan tätä. Tiedän satuttavani itseäni, joka on totaalisen väärin. mutta olen heikko ja kipeä. Jumalattarelta saisin kenties apua ongelmaani ja eroon tästä tyhjästä olosta, jos hän vaan suo. Olen niin loppu, etten itse osaa tällaista rituaalia tehdä.

8

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Basilika

Lopeta ryyppääminen ja aloita lenkkeily. Mene ulos, metsiin, veden äärelle ja näe siihen vähän vaivaa. Lakkaa valittamasta elämästäsi, sen sijaan elä se.

Jos itse tiedät, etteivät riitely ja kännääminen ole sinulle hyväksi niin, miksi et kuuntele itseäsi? Se on se Jumalattaren ääni sisälläsi.

• Elisabeth

Minua henkilökohtaisesti rasittaa suunnattomasti, että ihmiset eivät ajattele ollenkaan esim. mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, miksi olemme täällä yms. ja sitten, heti kun elämä hieman synkistyy heittäydytään Jeesuksen, tai minkä tahansa muun ylemmän auktoriteetin helmaan...

Onko uskonnoilla loppujen lopuksi muuta tarkoitusta, kuin tehdä ihmisen elämästä helpompaa? Kun ihminen ei oikein hallitse herkkää mieltään...

• Äärimmäisen väsynyt

Pyytäisin kauniisti ihmisiä ensin miettimään mitä kirjoittavat. Teidän arvionne meni hyvinkin metsään. En kännää usein ja riitelen sitäkin harvemmin.

"Apunne" satuttivat minua vieläkin enemmän. Ajattelin, että täältä voisi löytyä edes joku luotettva ja hyväsydäminen ihminen, jolla on samat arvot kuin minulla. Mutta huonot kokemukseni ihmisistä vain varmistuivat ja saavat vetätymään vieläkin syrjemmälle.

Ja miksi Jeesus vedettiin tähän juttuun mukaan. Halusin apua sydäntäni lähellä olevaan aiheeseen, sillä omat ajatukseni eivät pysy enää kasassa. Tuskin apua enää pyydän.

• #random

semmosta se elämä vaan joskus on. TOTU SIIHEN!

• lintunen

ihmiset osaavat olla vaikeita, älä niistä masennu.

Jumalatar voi kyllä auttaa, mutta kaikki lähtee silti itsestä. Täytyy itse tahtoa muuttumista. Sitten voi vaikka meditoida ja miettiä mikä olisi parasta tässä tilanteessa. Voi myös kysyä Äidiltä, mutta vastaus ei tule missään kirjekuoressa postiin :) On kuunneltava sisintään. Sitten kun olet saanut selville mitä tulisi tehdä, voit pyytää Äidiltä voimaa sen toteuttamiseen. Jos suinkin mahdollista, olisi hyvä päästä johonkin luonnon keskelle rauhoittumaan, ja siellä saa paremmin yhteydenkin.

Kyllä se siitä vielä paremmaksi muuttuu, jaksa vain uskoa! *rutistus*

Come away, O human child!
        To the waters and the wild
        With a faery, hand in hand,
        For the world's more full of weeping
        than you can understand.
        -W.B.Yeats

Kerro sitten saitko elämääsi järjestykseen. :)

Voimaa ja Äidin siunausta sinulle!

• ihminenkö???
        lintunen kirjoitti:

ihmiset osaavat olla vaikeita, älä niistä masennu.

Jumalatar voi kyllä auttaa, mutta kaikki lähtee silti itsestä. Täytyy itse tahtoa muuttumista. Sitten voi vaikka meditoida ja miettiä mikä olisi parasta tässä tilanteessa. Voi myös kysyä Äidiltä, mutta vastaus ei tule missään kirjekuoressa postiin :) On kuunneltava sisintään. Sitten kun olet saanut selville mitä tulisi tehdä, voit pyytää Äidiltä voimaa sen toteuttamiseen. Jos suinkin mahdollista, olisi hyvä päästä johonkin luonnon keskelle rauhoittumaan, ja siellä saa paremmin yhteydenkin.

Kyllä se siitä vielä paremmaksi muuttuu, jaksa vain uskoa! *rutistus*

Come away, O human child!
        To the waters and the wild
        With a faery, hand in hand,
        For the world's more full of weeping
        than you can understand.
        -W.B.Yeats

Kerro sitten saitko elämääsi järjestykseen. :)

Voimaa ja Äidin siunausta sinulle!

...mitä te oikee louskutatte jostain vit...jumalattaresta. Ylös ulos ja lenkille....siitä duuniin ja duunista koukkimaan siippaa, sillä se hoituu...vaikka luonnon helmassa. Älä ajattele niin helvetisti maailman murheita jos et pysty pitään itteeskään kasassa...ostat volvon ja omakotitalon, kesämökin sekä teet kersat ni siinä on sulle niin paljon mietittävää ettet kerkee ees vittuileen...eiku siis wiccaileen. OTA NEUVOSTA VAARIIN!!

• lintunen
        ihminenkö??? kirjoitti:

...mitä te oikee louskutatte jostain vit...jumalattaresta. Ylös ulos ja lenkille....siitä duuniin ja duunista koukkimaan siippaa, sillä se hoituu...vaikka luonnon helmassa. Älä ajattele niin helvetisti maailman murheita jos et pysty pitään itteeskään kasassa...ostat volvon ja omakotitalon, kesämökin sekä teet kersat ni siinä on sulle niin paljon mietittävää ettet kerkee ees vittuileen...eiku siis wiccaileen. OTA NEUVOSTA VAARIIN!!

Toivottavasti tämä oli vain provo. Jos ei, niin:

Miksi ihmeessä loukkaannut niin kun joku puhuu Jumalattaresta?
        Ylös, ulos ja lenkille vaan, mutta joskus on helpompaa nousta ylös kun ensin saa siihen voimaa. Sitä voimaa voi saada useammastakin lähteestä, minulle ja monelle wiccalle luonnollinen voimanlähde on Jumalatar ja Jumala. Miksi se loukkaa sinua niin?
        Ja vaikka kuinka olisi volvo ja talo ja lapsia niin että ei olisi aikaa miettiä mitään elämää suurempaa, niin ei ihminen silti áina voi henkisesti hyvin. Jos on selvittämättömiä asioita, ne jäävät alitajuntaan kummittelemaan, ja tällä reseptillä syntyy jos jonkinlaista pahaa: alkoholismia, loppuunpalamista, stressiä, väkivaltaista käyttäytymistä ja vaikka mitä psyykkisiä ongelmia. Monet ihmiset tarvitsevat sen yliluonnollisen elementin osaksi elämäänsä, ja minä nyt vain satuin kutsumaan sitä Jumalattareksi.
        Toivotan sinulle suvaitsevaisuutta ja kaunista kesää :)

• sunken

Toivon sinulle voimia. Jos olisin wicca, yrittäisin tehdä sinulle loitsun josta saisit ehkä voimaa.

sulje silmäsi, pieni
        hengitä hetkinen
        vaikka olosi on raskas
        on sinulle Huominen

voimia.

sunken

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe