Toiseen ihastuneet varatut

Anonyymi-ap

Kaipaisin kokemuksia varattuna ihastumisesta. Eli jos ihastuit johonkuhun toiseen ollessasi varattu, miten toimit, miten asiassa kävi? Taistelitko vastaan vai heittäydyitkö flirttiin? Tuleeko silloinkin sellainen ihana olo ihastumisesta vai pelkkä paha mieli siitä tilanteesta?

46

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen itse tässä tilanteessa

    • Anonyymi

      Tota noin. Leijuin. Se tunne oli samaan aikaan ihanista ihanin ja kamalista kamalin. Se nainen tuntui olevani unelmieni täyttymys. Vaan minä en hänen.

      Ei siinä mitenkään voi toimia varattuna, kuin ottaa etäisyyttä. Jos meinaa suhteessaan jatkaa eikä erota. Pettämistä en arvosta, enkä harrasta. Joskin ihastumisetkin jotkut kokee pettämiseksi.

      Onnekseni ihastun äärettömän harvoin. Sinkkuna se taas tietäisi pitkää yksin oloa. 😅

      Jasu

      • Anonyymi

        Hassuinta on mustasukkaisuus, vaikka kuinka tietää ja tajuaa itse olevansa visusti varattu, toisen eli ihastuksen piut paut piittaavan minusta. Silti kärventää, kun näkee muitten menestyvän ja olevan ihastukselle kiinnostavia. Näin jälkeenpäin naurattaa, muttei silloin kun on tunnekuohuissa. Vituttaa ne kaikki muut, joita ihastus leperrellen suosii.

        Jasu


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Se kaikki täytyy elää

        Jos ei oo huumeita messissä


    • Anonyymi

      Minä taas olen se joka on ihastunut varattuun. Hän on minulle välillä aivan ihana ja flirttailee ja sitten toisena hetkenä aivan välinpitämätön ja viileä. Miten sitäkin pitäisi tulkita?? Tosi inhottavaa

      • Ehkä hän ei vain ole kiinnostunut vastavuoroisesti. Mutta on ehkä imarreltu ihailijastaan?


      • Anonyymi
        priitamaria kirjoitti:

        Ehkä hän ei vain ole kiinnostunut vastavuoroisesti. Mutta on ehkä imarreltu ihailijastaan?

        Olisi parenpi ettei sit antas ees toivetta :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi parenpi ettei sit antas ees toivetta :(

        Niin... Mutta enhän minä voi tietää varmuudella, kun en tunne kumpaakaan teistä. Toivottavasti löydät pian vapaan neitokaisen elämääsi.


      • Anonyymi

        Ihastuneen käytökseen vaikuttaa usein myös se, onko tilanteessa muita paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuneen käytökseen vaikuttaa usein myös se, onko tilanteessa muita paikalla.

        Hän on kyllä ihananpi mulle kun ei oo muita paikalla, se on totta. Häpeääkö hän sitten mua jotensakin tiedä häntä =[


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kyllä ihananpi mulle kun ei oo muita paikalla, se on totta. Häpeääkö hän sitten mua jotensakin tiedä häntä =[

        Ei halua flirttailla muiden eikä varsinkaan puolisonsa nähden? Olen joskus itse ihastunut varattuun. Ei siihen kannata jäädä. Vaikka tiedän, että voi olla vaikea unohtaa ihastustaan. Etsi sellainen ihminen, joka on tarkoitettu juuri sinulle. Varatuissa aika menee hukkaan.


      • Anonyymi
        priitamaria kirjoitti:

        Niin... Mutta enhän minä voi tietää varmuudella, kun en tunne kumpaakaan teistä. Toivottavasti löydät pian vapaan neitokaisen elämääsi.

        En haluaisi ketään toista 😭


      • Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi ketään toista 😭

        No ymmärrän. Voimia sinulle!


      • Anonyymi
        priitamaria kirjoitti:

        No ymmärrän. Voimia sinulle!

        Kiitos❣️


    • Anonyymi

      Vaihtamalla parani. Muhun oli yksi kaunotar tosi ihastunut kun seurustelin toisen kanssa ja hän pyöri mun ympärillä kuin perhonen. Ihastuin myös häneen ja lähdin kuivahtaneesta suhteestani ja en olisi voinut tulla enää onnellisemmaksi kuin tämän jumalattaren kanssa ❤️

    • Anonyymi

      Ei sitä ihastuneena edes osaa kunnolla flirttailla. Mutta kun ihastuu kunnolla, niin olen päättänyt edeltävän suhteen. Suhde ei ole pakolline asia vaan viihdyn yhtä hyvin yksin, ja sellaiset kunnon ihastumiset yleensä kertoo, etten saa suhteesta mitä tarvitsen. Ja ei ole ollut myöskään tahtotilaa paikata vanhaa.

      • Anonyymi

        Mä olen sun kanssa täsmälleen samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Miksi täällä saa joku sekoilla ja kaivaa vuosia vanhoja keskusteluita esiin ja linkittää joka väliin jotain ????? 🙁 Menee jo ihan häirinnäksi. Missä vahdit nyt on???

      • Anonyymi

        Jaa a, uudet keskustelut jää jalkoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa a, uudet keskustelut jää jalkoihin

        Joo toi on nyt jo ihan tahallista häirintää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo toi on nyt jo ihan tahallista häirintää

        Näitä tulee aika ajoin ja ei kai auta kuin laittaa vaan ilmoitusta ylläpitoon. Tätä vois ehkä paremmin kutsua siksi terrorisoinniksi, mistä muakin täällä syytettiin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Näitä tulee aika ajoin ja ei kai auta kuin laittaa vaan ilmoitusta ylläpitoon. Tätä vois ehkä paremmin kutsua siksi terrorisoinniksi, mistä muakin täällä syytettiin.

        Itse käyn täällä satunnnaisesti ,joskus enemmän joskus vähemmän ja minun kuva sinusta on kovinkin asiallinen ja mukava :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse käyn täällä satunnnaisesti ,joskus enemmän joskus vähemmän ja minun kuva sinusta on kovinkin asiallinen ja mukava :)

        Okei, kiva kuulla 😊 ja saada joskus jotain muutakin kuin pashaa niskaan.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Okei, kiva kuulla 😊 ja saada joskus jotain muutakin kuin pashaa niskaan.

        Samaa mieltä, oot fiksun ja kivan oloinen tyyppi. Toivon, että löydät live elämästä jonkun yhtä kivan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, oot fiksun ja kivan oloinen tyyppi. Toivon, että löydät live elämästä jonkun yhtä kivan.

        Kiitti ja hyviä öitä 😊😴


    • Anonyymi

      Mitä siitä pitäisi päätellä, jos varattu osoittaa kiinnostusta? En ole halukas olemaan toinen nainen.

      • Anonyymi

        Siitä voi päätellä ettei hän ole sitoutunut omaan kumppaniinsa, ei rakasta häntä arvostaen ja kunnioittaen, vaan etsii muita naisia tietäen loukkaavansa samalla kumppaniaan. 😉 Ei käy kateeksi sitä "ykkösnaistakaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä voi päätellä ettei hän ole sitoutunut omaan kumppaniinsa, ei rakasta häntä arvostaen ja kunnioittaen, vaan etsii muita naisia tietäen loukkaavansa samalla kumppaniaan. 😉 Ei käy kateeksi sitä "ykkösnaistakaan".

        Mietin kuinka vakavaa tuollainen kiinnostuksen osoittaminen on. Tehdäänkö sitä vain huvin vuoksi, oman elämän pitistykseksi vai vihjataanko, että oma suhde on esimerkiksi loppusuoralla. Kyseessä on kuitenkin selkeä kiinnostuksen osoittaminen. Hyvin mahdollista että haetaan kuitenkin vain jännitystä elämää, loukataan omaa puolisoa ja samalla myös kolmatta osapuolta. En siis pystyisi mihinkään salasuhteisiin, mutta tuollainen käytös kuitenkin herättää toiveita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin kuinka vakavaa tuollainen kiinnostuksen osoittaminen on. Tehdäänkö sitä vain huvin vuoksi, oman elämän pitistykseksi vai vihjataanko, että oma suhde on esimerkiksi loppusuoralla. Kyseessä on kuitenkin selkeä kiinnostuksen osoittaminen. Hyvin mahdollista että haetaan kuitenkin vain jännitystä elämää, loukataan omaa puolisoa ja samalla myös kolmatta osapuolta. En siis pystyisi mihinkään salasuhteisiin, mutta tuollainen käytös kuitenkin herättää toiveita.

        Toki kyse voi olla elämää suuremmasta rakkaudesta, mutta usein ne, jotka jo ennen eroa etsivät uuden toimivat myöhemminkin niin kun nykyinen suhde ei sitten enää niin kiinnostakaan.


    • Anonyymi

      Suomessa sen verran juntteja 99% porukasta ettei osata edes rannekelloa pitää vaikka muualla ollut muotia viimeiset 10vuotta. Tasokkaat, jotka ei petä tai jätä niin kyllä on kello sekä se on ajassa. Seuratkaapas tätä arvon leidit niin huomaatte ;)

    • Anonyymi

      Ihastuminen on tunne eikä sille voi mitään, mutta sen mukaan toimiminen on valinta. Jos valitsee olla uskollinen eikä tee asialle mitään, niin se menee ohi. Jos flirttailet ja yrität lähestyä ihastustasi jotenkin kuten lähettelemällä viestejä, tapaamalla häntä tai muutoin pitämällä yhteyttä, niin jokainen teko on tietoinen valinta kohti pettämistä.

      • Anonyymi

        Usein kuitenkin puhutaan siihen sävyyn, että flirttailu on ihan tavallista kanssakäymistä, eikä siitä pitäisi vetää johtopäätöksiä. Mutta olen kyllä samaa mieltä, että joko olen päättänyt unohtaa ihastuksen tai sitten lopettaa sen hetkisen parissuhteen. Molempia ei monogaminen voi saada.


      • Anonyymi

        Jotenkin huojentavaa, että joku muukin ajattelee tällä tavoin. Olen viimeaikoina lukenut ihan liian paljon ihmisiä jotka ovat pettäneet ja joka tekosyy mitä olen kuullut niin niistä huokuu vain "minä minä minä" asenne.


      • Anonyymi

        Pitäisikö sitten muka jäädä elähtäneeseen suhteeseen vaikka voisi saada paremmankin? Elämme vain kerran!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö sitten muka jäädä elähtäneeseen suhteeseen vaikka voisi saada paremmankin? Elämme vain kerran!!

        Pettäjien kuullut tekosyyt.
        "Elämme vain kerran"
        "Ei se ole niin mustavalkoista"
        "Se petti ensin"
        "Olin humalassa"
        "Se oli vain vahinko"
        "kumppani ei antanut tarpeeksi huomiota"
        "ei se ole pettämistä jos petetty ei saa tietää"
        "mut vieteltiin"
        " en mahda tunteille mitään"
        Jne

        Sori mutta en anna tippaakaan sympatiaa pettäjille, koska he ovat ihmisinä vain ihmispaskoja. Pettäminen on aina tietoinen valinta. Joko sitä yrittää korjata suhteen ja ymmärtää mitä suhteessa on korjattavaa ja tekee sen korjauksen tai päästää toisen menemään. Noin yksinkertaista se on, ellei ole täysin idiootti nainen.


    • Anonyymi

      Ei pidä, mutta pitäisi pystyä päättämään vanha suhde jos ei ole siinä onnellinen vaan haluaa jotain muuta. Kaikkien osapuolten vuoksi.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä tuosta, että jos suhde ei enää tunnu hyvältä, niin naisella pitäisi olla sen verran rehellisyyttä, luotettasvuutta, selkärankaa ja toisen kunnioittamista, että lopettaa suhteen ennen kuin alkaa muita katselemaan. Muutoin se on julmaa ja tietoista loukkaamista. En ainakaan itse haluaisi olla kenenkään varavaihtoehto sen "paremman" puutteessa vaistoten sen jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä tuosta, että jos suhde ei enää tunnu hyvältä, niin naisella pitäisi olla sen verran rehellisyyttä, luotettasvuutta, selkärankaa ja toisen kunnioittamista, että lopettaa suhteen ennen kuin alkaa muita katselemaan. Muutoin se on julmaa ja tietoista loukkaamista. En ainakaan itse haluaisi olla kenenkään varavaihtoehto sen "paremman" puutteessa vaistoten sen jotenkin.

        Tottakai ekaks vanha kiertoon


    • Anonyymi

      Älkää ainakaa leikkikö sen raukan naisen tunteilla keheen ootte ihastuneita! Älkää antako ymmärtää mitään mitä ette kuitenkaan pidä! Älkää satuttako sitä naista vaan lopettakaa mieluummin oikeesti se nykyinen suhde! Ette taida edes ymmärtää miten paljon noi teidän flirtit ja leikit oikein satuttaa toisia! Älkää tuhotko sen toisen elämää, hän joka on ulkopuolinen toimimattomiin liittoihinne! Mun elämän tuhosi yksi, joka leikki leikkejään. Kaikkeni tein paetessani, mutta päädyin vain pahempiin kuvioihin. Älkää oikeesti leikkikö muitten tunteilla! Nyt en enää edes uskalla rakastaa vaan joku sairas osa minusta edelleen odottaa sitä joka leikki tai sitten luulen, etten ansaitse enää mitään parempaa.

      • Anonyymi

        Niinpä, muita vikittelevät varatut aiheuttavat sydänsuruja niin kumppanilleen kuin niillekkin, joille antaa ymmärtää ja jopa ymmärtää antaa. Ehkä se hivelee itsetuntoa kun moni haluaa olla moisen kanssa, mutta lopulta saattaakin käydä niin, että jää yksin loukattuaan kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, muita vikittelevät varatut aiheuttavat sydänsuruja niin kumppanilleen kuin niillekkin, joille antaa ymmärtää ja jopa ymmärtää antaa. Ehkä se hivelee itsetuntoa kun moni haluaa olla moisen kanssa, mutta lopulta saattaakin käydä niin, että jää yksin loukattuaan kaikkia.

        Joskus kyse on kuitenkin siitä että vaan rakastut toiseen, itsellesi sopivampaan. Jätät nykyisesi asianmukaisesti ja tulet uuden kanssa onnellisemmaksi kuin koskaan ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kyse on kuitenkin siitä että vaan rakastut toiseen, itsellesi sopivampaan. Jätät nykyisesi asianmukaisesti ja tulet uuden kanssa onnellisemmaksi kuin koskaan ❤️

        Sama pätee tälle toiselle, hän ansaitsee rakkauden ihmisen kanssa joka on lojaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee tälle toiselle, hän ansaitsee rakkauden ihmisen kanssa joka on lojaali.

        Millä tavalla henkilö joka rakastuu toiseen, mutta hoitaa edellisen suhteen kunnialla loppuun, on epälojaali? Pitäisikö hänen velvollisuudesta jäädä olemassaolevaan suhteeseensa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla henkilö joka rakastuu toiseen, mutta hoitaa edellisen suhteen kunnialla loppuun, on epälojaali? Pitäisikö hänen velvollisuudesta jäädä olemassaolevaan suhteeseensa?

        Ei, mutta ihastuminen suhteessa on normaalia, mutta jos ihastus muuttuu rakkaudeksi ja alkaa jo suunnitella suhdetta toisen kanssa vaikka on suhteessa niin onhan se aikamoista laiskuutta jos ei kerta kykene miettimään mikä edellisessä suhteessa puuttuu ja onko korjattavaa ja jos ei niin eroomisen paikka.
        Ja muutenkin jos varattuna antaa vastakaikua henkilölle joka tiedostaa että toinen on suhteessa, niin se on vaan yöks.


      • Anonyymi

        Voihan sitä sattua niinkin, että suhteessa ollessaan oikeasti rakastuu toiseen, mutta jos ei hoida sitä olemassa olevaa suhdetta pois asiallisesti päiväjärjestyksestä ennen kuin lähtee tekemään jotain uuden ihanuuden eteen, niin se kertoo naisesta paljon. Myös sen ettei oikeasti olekaan uuden ihastuksen suhteen vakavissaan eikä oikeasti aio erota nykyisestä kumppanistaan. Oikeasti ihastuneena ja rakastuneena ihminen tekee kaikkensa voidakseen olla yhdessä toisen kanssa.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe