Moi! Oon 12v tyttö ja mulla alko pari tuntii sitten ekat menkat. Kävin siis vessassa ihan normaalisti ja kun pyyhin niin siinä paperissa oli verta ja mun alkkareissa kans. Laitoin heti pikkuhousunsuojan ja siihen tuli kans. Kävin suihkussa ja laitoin kunnon siteen yöksi.
Mua pelottaa kertoa mun mutsille ku en oo sen kaa silleen kauheen läheinen mut aion soittaa sille huomenna ja kertoo (meen siis mun faijalle nii ei tarvii kertoo onneks kasvotusten :D)
Onks mitään vinkkejä tai jotain perus viisauksia jakaa?? Oikeesti mikä tahansa auttaa :D
Ekat menkat
7
753
Vastaukset
- Anonyymi
Menkat on hyvä juttu - muuten olisit raskaana.
- Anonyymi
Menkojen alkaminen on tytöille/naisille maailman luonnollisin asia, mutta tottahan niiden alkaminen ja siitä kertominen voi olla jännittääväkin. Mutta olen varma, että äitisi suhtautuu siihen hyvin. Kerro mahdollisimman pian, niin saat sen pois sydämmeltäsi. Olen itsekin äiti ja lapsistani kaksi on tyttöjä.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa.
- Anonyymi
Onneks olkoo🥳 Menkat on yleensä pari ekaa vuotta niiden alkamisesta epäsäännölliset, mut kannattaa silti lataa esim joku sovellus tai merkkaat kalenteriin millon ne alkaa ja loppuu. Sillä pystyt siis vähän seuraamaan koska seuraavat menkat alkaa.
Jos on kipuja, niihin auttaa perus särkylääkkeet ja laitat jotain lämmintä alavatsan päälle. Kovat kivut EIVÄT ole normaaleja ja sillon pitää hakeutuu lääkäriin, kouluterkkarille on hyvä kertoa niistä ekana.- Anonyymi
kiitos! -ap
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18376211
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757304
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803119- 572275
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671445Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681389- 571323
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201276Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010