Moi! Oon 12v tyttö ja mulla alko pari tuntii sitten ekat menkat. Kävin siis vessassa ihan normaalisti ja kun pyyhin niin siinä paperissa oli verta ja mun alkkareissa kans. Laitoin heti pikkuhousunsuojan ja siihen tuli kans. Kävin suihkussa ja laitoin kunnon siteen yöksi.
Mua pelottaa kertoa mun mutsille ku en oo sen kaa silleen kauheen läheinen mut aion soittaa sille huomenna ja kertoo (meen siis mun faijalle nii ei tarvii kertoo onneks kasvotusten :D)
Onks mitään vinkkejä tai jotain perus viisauksia jakaa?? Oikeesti mikä tahansa auttaa :D
Ekat menkat
7
709
Vastaukset
- Anonyymi
Menkat on hyvä juttu - muuten olisit raskaana.
- Anonyymi
Menkojen alkaminen on tytöille/naisille maailman luonnollisin asia, mutta tottahan niiden alkaminen ja siitä kertominen voi olla jännittääväkin. Mutta olen varma, että äitisi suhtautuu siihen hyvin. Kerro mahdollisimman pian, niin saat sen pois sydämmeltäsi. Olen itsekin äiti ja lapsistani kaksi on tyttöjä.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa.
- Anonyymi
Onneks olkoo🥳 Menkat on yleensä pari ekaa vuotta niiden alkamisesta epäsäännölliset, mut kannattaa silti lataa esim joku sovellus tai merkkaat kalenteriin millon ne alkaa ja loppuu. Sillä pystyt siis vähän seuraamaan koska seuraavat menkat alkaa.
Jos on kipuja, niihin auttaa perus särkylääkkeet ja laitat jotain lämmintä alavatsan päälle. Kovat kivut EIVÄT ole normaaleja ja sillon pitää hakeutuu lääkäriin, kouluterkkarille on hyvä kertoa niistä ekana.- Anonyymi
kiitos! -ap
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18376211
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1091001
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830