Thaimaassa on erikoinen suhtautuminen rahaan.
Rahaa ei saa pudottaa, eikä heitellä.
Thaimaan setelin päälle astuminen on Thaimaassa rikollinen teko, koska setelissä on kuninkaan kuva ja se tarkoittaa thaimaalaisille kuninkaan päälle astumista.
Erikoista, ettei kuninkaan kuvan päälle saa astua, mutta noissa yökerhoissa seteleitä työnnetään naisten pikkupöksyihin, eikö se alenna kuninkaan kuvaa.
Eikö sellainen nolaa kuninkaan kuvaa olla naisen alapäässä, no ei varmaan onhan thaimaan kuningas aikamoinen sekstailija.
Minun mielestä setelin päälle astuminen on vähemän alentavaa, kuin naisen pöksyihin laittaminen.
Thaimaa ja raha
7
314
Vastaukset
Kannattaa muistaa että nykyisen kuninkaan arvostus Thaimaassa kansan keskuudessa on todella paljon alhaisemmalla tasolla kuin hänen isänsä, edesmenneen kuningas Bhumibolin joka oli kansansa keskuudessa erittäin arvostettu ja kunnioitettu jopa palvottu henkilö, jota hänen poikansa ei kyllä ole.
- Anonyymi
Eikös toi nykyinen kuningas kiertele Euroopan hienostobordelleja nenä ihan samassa paikassa kuin seteleillä Thaimaassa tyttösien pöksyissä?
- Anonyymi
Nykykuninkaan kone seisoo Münchenin lentokentällä yli puolet vuodesta ja hän lentää sitä itse. Itse asiassa näen sen koneen siellä aina, kun vaihdan konetta Münchenissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykykuninkaan kone seisoo Münchenin lentokentällä yli puolet vuodesta ja hän lentää sitä itse. Itse asiassa näen sen koneen siellä aina, kun vaihdan konetta Münchenissä.
Thaimaan kuningas Maha Vajiralongkorn johtaa maataan Saksasta – apunaan vaimo, 3 exsää, rakastajattaret sekä 40 villakoiraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaan kuningas Maha Vajiralongkorn johtaa maataan Saksasta – apunaan vaimo, 3 exsää, rakastajattaret sekä 40 villakoiraa.
Nykyään villiksiä on jo reilu 50 kpl, muuta henkilökuntaa 250 kpl.
Vähän niinkuin milleniumin aikaan suomalaisisännillä, joilla oli pataljoona tyttöjä mukana Pattayan yössä.
- Anonyymi
Saksassa olevan Kuningaskunnan piilopirtin budjetti on 400 milliä / vuosi.
Sama kuin Englannin kuningashuoneen.
Thaikku Kunkku ajaa hienoilla autoilla mutta Englannissa viedään yhä hevosrattailla...- Anonyymi
Ehkä sen naismakukin on parempi kuin Charlesilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914