Thaimaa ja raha

Anonyymi-ap

Thaimaassa on erikoinen suhtautuminen rahaan.
Rahaa ei saa pudottaa, eikä heitellä.
Thaimaan setelin päälle astuminen on Thaimaassa rikollinen teko, koska setelissä on kuninkaan kuva ja se tarkoittaa thaimaalaisille kuninkaan päälle astumista.
Erikoista, ettei kuninkaan kuvan päälle saa astua, mutta noissa yökerhoissa seteleitä työnnetään naisten pikkupöksyihin, eikö se alenna kuninkaan kuvaa.
Eikö sellainen nolaa kuninkaan kuvaa olla naisen alapäässä, no ei varmaan onhan thaimaan kuningas aikamoinen sekstailija.
Minun mielestä setelin päälle astuminen on vähemän alentavaa, kuin naisen pöksyihin laittaminen.

7

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa muistaa että nykyisen kuninkaan arvostus Thaimaassa kansan keskuudessa on todella paljon alhaisemmalla tasolla kuin hänen isänsä, edesmenneen kuningas Bhumibolin joka oli kansansa keskuudessa erittäin arvostettu ja kunnioitettu jopa palvottu henkilö, jota hänen poikansa ei kyllä ole.

• Anonyymi

Eikös toi nykyinen kuningas kiertele Euroopan hienostobordelleja nenä ihan samassa paikassa kuin seteleillä Thaimaassa tyttösien pöksyissä?

• Anonyymi

Nykykuninkaan kone seisoo Münchenin lentokentällä yli puolet vuodesta ja hän lentää sitä itse. Itse asiassa näen sen koneen siellä aina, kun vaihdan konetta Münchenissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykykuninkaan kone seisoo Münchenin lentokentällä yli puolet vuodesta ja hän lentää sitä itse. Itse asiassa näen sen koneen siellä aina, kun vaihdan konetta Münchenissä.

Thaimaan kuningas Maha Vajiralongkorn johtaa maataan Saksasta – apunaan vaimo, 3 exsää, rakastajattaret sekä 40 villakoiraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thaimaan kuningas Maha Vajiralongkorn johtaa maataan Saksasta – apunaan vaimo, 3 exsää, rakastajattaret sekä 40 villakoiraa.

Nykyään villiksiä on jo reilu 50 kpl, muuta henkilökuntaa 250 kpl.

Vähän niinkuin milleniumin aikaan suomalaisisännillä, joilla oli pataljoona tyttöjä mukana Pattayan yössä.

• Anonyymi

Saksassa olevan Kuningaskunnan piilopirtin budjetti on 400 milliä / vuosi.

Sama kuin Englannin kuningashuoneen.

Thaikku Kunkku ajaa hienoilla autoilla mutta Englannissa viedään yhä hevosrattailla...

• Anonyymi

Ehkä sen naismakukin on parempi kuin Charlesilla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      114
      1755
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      19
      1423
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      214
      1414
    4. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      209
      1324
    5. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      180
      1207
    6. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      84
      1088
    7. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1069
    8. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      34
      926
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      889
    10. Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!

Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka
      Kalajoki
      68
      829
    Aihe