Billy Idol

vaahtera

.. joka nyt kai on Suomeenkin tulossa, mainittiin vaan että oli ollut 90-luvulla vakavasti sairaana - niin varmasti. Muistan aikoinaan lukeneeni, että Billy oli napsinut yliannostuksen lääkkeitä ja vaipui vuosiksi koomaan. Suosikissa taidettiin kertoa 90-luvun arvailla, mahtaako Bill viettää lopun elämäänsä "kasviksena".

3

1158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metusalem

Ainakin ajoi kolarin moottoripyörällään, loukkasi jalkansa ja makasi pitkään sairaalassa. Käytti tämän jälkeen aika kauan kävelykeppiä (näkyy mm. videoilla ja Doors-leffassa).

• Grant

Ainakin crack kokaiini ja heroiini näyttää maistuneen Idolille. Ja niistähän niitä ongelmia seuraa..

Idol, 49, says, "By the late 1980s I was doing crack and heroin. I was either on one or the other. I would be trying to get off one, so I would do a ton of the next thing to try and cover up the fact you were getting over the last thing.

"And that gets dangerous because you're always trying to cheat and you never give anything up.

"It didn't really become that much of a problem until 10 years of the 1980s and five years of the 1990s had gone by and the things had gradually escalated.

"It led to where you didn't realise how much you were putting into your body. Your body can take a gigantic amount of punishment without you realising that you're starting to kill yourself."

Idol adds, "At one point I was staying up for three weeks at a time and s**t like that. You just don't realise how it creeps up on you."

Lähde: http://www.contactmusic.com/new/xmlfeed.nsf/mndwebpages/idol alternated between crack and heroin

• <<<<

BILLYN BIISIT ON HYVIÄ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      252
      2662
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      16
      2180
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1902
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1566
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1093
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1026
    Aihe