Olen uhkaavassa tilanteessa

Anonyymi-ap

Minä joudun tänään hyvin uhkaavaan tilanteeseen, sillä luottomyyjäni kutsui minut Toyota-liikkeeseen tutustumaan uusiin autoihin. Ei minulla ole mitään tarvetta autoa vaihtaa, sillä entinen hybridi-Toyotani on vielä loistavassa ajokunnossa.

Tilanteen tekee ongelmalliseksi se, että luottomyyjäni tietää minulla olevan hieman rahaa sukanvarressa, ja siksi hän voi piruuttaan tehdä minulle sellaisen vaihtotarjouksen, että siitä on vaikea kieltäytyä. Onneksi minulla on aikaa vierailuun vain reilut kaksi tuntia, joten sen aikaa voin ehkä pystyä puolustautumaan kiivailtakin hyökkäyksiltä. Jos myyjä kuitenkin tekee aivan poskettoman vaihtotarjouksen, niin silloin sitä kovakin mies saattaa laskea aseet.

15

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hullu-lla on hu-llun huvit.

      • Anonyymi

        Tarjous kannattaa kuunnella.


    • Anonyymi

      No tosi kiva että jaoit tämän oman elämäsi asian koko kansalle. Kaikkea se seniilin mieli saa aikaiseksi.

      • Anonyymi

        No onhan se vaihtelua kun tämä juoppo seniili on yleensä jakanut koko kansalle suurena uutisena että hän käy tänään Alkossa. Että tänään matka suuntautuukin Toyota-liikkeeseen.

        Milloinkahan mulla menee kuuppa niin jumiin että alan jakamaan täällä päivän tekemisiäni?


    • Anonyymi

      Homma alkaa itselläni aina (maakunnassa pikkukaupunki) siten että vien auton huoltoon. Katselen odotusaikana uusia Toyotia. Ja kas, luottomyyjä pulmahtaa paikalle, komentaa kahville ja pullapitkolle ja kysyy mikä uusi malli kiinnostaisi ja paljonko olen nykyisellä ajanut. Kahvien jälkeen käydään myyjän pöydän luo ja hän tekee tarjouksen. Tarjous on aina joka vuosi ollut sellainen että auto vaihtuu vuosittain uuteen.

      • Anonyymi

        Eli sinä maksat ne kaikkein kalliimmat kilometrit autostasi. Luottomyyjä tuntee jo sinut niin hyvin että tietää saavansa kerran vuodessa hyvät provisiot autokaupastasi. Lisää provikaa hän saa kun myy vuoden vanhan autosi toiselle "luotto-ostajalle" hyvällä voitolla lähes uutena. Jos myyjällä on hyvä ketju ostajia, hän kerää hyvät provisiot useammasta vaihdosta, kunnes se viimeinen vaihtoauto menee trokarille poistonipun mukana.


    • Hinnoittelu on sitten aika erikoista!
      Vosiko olla, että olet unohtanut joitain menoja, tai
      että vain olet autoilustasi valmis maksamaan meitä
      muita enemmän.

    • Anonyymi

      "Tarjous on aina joka vuosi ollut sellainen että auto vaihtuu vuosittain uuteen."

      Tuo on kallein tapa ajaa autolla. Eurooppalaisella autolla ajaessa ei edes pääse joka vuosi huoltoon vaan joutuu odottamaan sekä huoltoa että autonvaihtoa pidempään.

    • Anonyymi

      Asiakkaan luonteen heikkous ja autosta tietämättömät ovat Toyotamyyjän elinehto.

    • Anonyymi

      "olen uhkaavassa tilanteessa"

      Olet varmaan herneaivoinen sdp- mikkihiiri.

      • Anonyymi

        Seniili alkoholisti jolla on tarve jakaa yksityisasioita julkisesti.


    • Anonyymi

      Aamulla pelkäsin ihan turhaan päivän koettelemusta Toyota-liikkeessä, mutta onneksi mitään hankaluuksia ei minulla ollut. Luottomyyjä kyllä tarjosi minulle hyvät kahvit viinereiden kera, joten hyvä maku minulle jäi tapaamisesta suuhun. Hintaneuvottelut (välirahan suuruus) kuitenkin jumittuivat melkein alkuunsa, joten autokauppaa ei syntynyt. Lyhyehkön hintaneuvottelun jälkeen meille jäi vielä 150 € riita, eikä kumpikaan osapuoli halunnut ottaa ratkaisevaa viimeistä askelta.

      Neuvottelun jälkeen minä otin sitten ratkaisevan askeleen ja poistuin liikkeestä. En kuitenkaan ajanut suoraan kotiin, vaan koukkasin viinakaupan kautta, koska luntakin satoi tänään vielä aika paljon. Tällaisessa säässä vanha automies tarvitsee vähän lämikettä, jotta voisi pysyä virkeässä kunnossa. Ajatuksetkin juoksevat paremmin, kun on ensin ottanut vähän läkettä.

      • Anonyymi

        "Ajatuksetkin juoksevat paremmin, kun on ensin ottanut vähän läkettä."

        Niinkuin sanoin. Seniili alkoholisti. Kirjoitustaitoikin on vielä hakusessa.

        Lääkettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ajatuksetkin juoksevat paremmin, kun on ensin ottanut vähän läkettä."

        Niinkuin sanoin. Seniili alkoholisti. Kirjoitustaitoikin on vielä hakusessa.

        Lääkettä.

        Ei minulla kirjoitustaidossa ole vielä mitään vikaa, mutta näppäimistöni taitaa olla jo vähän kulunut tai likainen. Parin viimeisen vuoden aikana ole huomannut sen, että joskus kahden kirjaimen lyöminen nopeasti peräkkän ei onnistukaan, vaan toinen kirjain jää aika usein pois.

        Ehkä näppäimiston asetuksiakin voisi muuttaa niin, että kaksoislyönnit onnistuisivat paremmin. Tätä kaksoisnäppäily ongelmaa ei kuitenkaan kannata liioitella, sillä muutkin kirjoittajat täällä tekevät pahempiakin lyöntivirheitä kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla kirjoitustaidossa ole vielä mitään vikaa, mutta näppäimistöni taitaa olla jo vähän kulunut tai likainen. Parin viimeisen vuoden aikana ole huomannut sen, että joskus kahden kirjaimen lyöminen nopeasti peräkkän ei onnistukaan, vaan toinen kirjain jää aika usein pois.

        Ehkä näppäimiston asetuksiakin voisi muuttaa niin, että kaksoislyönnit onnistuisivat paremmin. Tätä kaksoisnäppäily ongelmaa ei kuitenkaan kannata liioitella, sillä muutkin kirjoittajat täällä tekevät pahempiakin lyöntivirheitä kuin minä.

        Tuo näppihäiriö on vain pikkujuttu. Niitä sattuu kaikille.

        Se isompi ihmetyksen aihe on se miksi koet että sinun päivittäiset askareesi pitää jakaa netissä?

        "Neuvottelun jälkeen minä otin sitten ratkaisevan askeleen ja poistuin liikkeestä. En kuitenkaan ajanut suoraan kotiin, vaan koukkasin viinakaupan kautta, "

        Sinä siis kävit yhden päivän aikana sekä tojoliikkeessä että Alkossa. Toisesta ostit jotain ja toisesta et.
        Miten narsisti pitää ihmisen olla että jakaa koko kansalle näin tyhjänpäiväistä asiaa omasta elämästään?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe