Jämsän ja Jämsänkosken kirpputorit

Anonyymi-ap

Ollaan perheen kanssa tulossa työläisten juhlaa elikkäs vappua viettämään Jämsään niin tiedustelisin onko alueella hyviä kirpputoreja?Yst terv T-A

17

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän Jämshässä ennää oo työläisiä, vappua juhlimassa, on vain paperimiehiä ja hehän ovat herroja, anssillakin ollessaan...

    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa onko Koskenpäällä tai Haavistossa hyviä kirpputoreja?

      • Anonyymi

        Munkin purijat kirppari


      • Anonyymi

        Haavistossa ei ole mutta Koskenpäällä on,olisko ollu puoti paawo tai joku semmonen pulju.Jämsässä on todella laadukas kattaus kirpputoreja.Tavara erittäin hyvää ja valikoimaa runsaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavistossa ei ole mutta Koskenpäällä on,olisko ollu puoti paawo tai joku semmonen pulju.Jämsässä on todella laadukas kattaus kirpputoreja.Tavara erittäin hyvää ja valikoimaa runsaasti.

        Suurin osa tyhjänpäivästä roinaa


      • Anonyymi

        onhan sekä haavistossa, että koskenpäällä oikein hyvät kirpputorit. molemmissa kannattaa käydä, tavaraa on paljon ja halavalla. kannattaa ajaa katsomaan vähän kauenpaakin, vaikka ihan Rovaniemeltä.


    • Anonyymi

      Kannattaa seurata vaikkapa netissä ilmaislehti vekkaria.Sieltä löytyy ilmoituksia myös yksityisten pitämistä kirppareista ja peräkonttikirppareista.Aarteita voi löytää monella tapaa..

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä,seurataan!


    • Anonyymi

      Minä olen jo pitkään ollut asiakas Jämsän kirppareilla.Olen tutustunut kirppisten henkilökuntiin niin aarteista tulee minulle ilmoitus ja jemmataan sivuun kunnes ehdin hakemaan.Mukava harrastus vuorotyöläiselle.Aika pian alkaa eläke juosta niin sitten on aikaa kirppistellä laajemmallakin alueella.

    • Anonyymi

      Rukouksenne on kuultu!Kirpputorit avaavat ovensa aamulla kello 9.00.Eikö niin JN eikö ihan hieman niin?

    • Anonyymi

      Palsanmäki hakee parhaat päältä eikä maksa paljon.

    • Anonyymi

      Joko kirpputoreille on kesäkukat ja puutarha tarvikkeet tulleet myyntiin?Lähinnä ostaisin samettikukkia ja neilikoita..

    • Anonyymi

      Jos seitkytluvun metalliautoja on niin varastettua tavaraa. Kriminaali asuu samassa talossa.

    • Anonyymi

      Onkos rockabilly kirppis jo himoksella?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe