Moi
Aloitin masennuslääkkeet (Cipralex) ja kalu meni tunnottomaksi eikä pysy pystyssä. Eipä erektiossa ollut kehumista ennestäänkään mutta onko kellään kokemusta, että nämä sivuvaikutukset katoaisivat vai olenko kyvytön kunnes lopetan lääkkeet ?
Aloitin masennuslääkkeet (Cipralex) ja kalu meni tunnottomaksi eikä pysy pystyssä. Eipä erektiossa ollut kehumista ennestäänkään mutta onko kellään kokemusta, että nämä sivuvaikutukset katoaisivat vai olenko kyvytön kunnes lopetan lääkkeet ?
Vastaukset 3
Vanhimmat
Eiköhän tuota kannattaisi kysyä lääkkeet määränneeltä lääkäriltä. Hän varmaankin tietää lääkkeen mahdolliset oireet paremmin kuin tämä palsta ja osannee myös tarvittaessa vaihtaa toiseen lääkkeeseen jotta tätä ongelmaa ei olisi.
Käsittääkseni kuitenkin monilla masennuslääkkeillä on seksuaaliseen kyvykkyyteen ja haluihin vaikuttavia sivuoireita. Siitä lääkkeiden ohjelappusesta pitäisi löytyä tietoja haittavaikutuksista, ensi hätään sitä kannattanee lukea. Juuri tuota mainitsemaasi lääkettä en ole napsinut, enkä ko. oireista kärsinyt muiden lääkkeiden kanssa. Eli enpä kovin voi auttaa, sen kuitenkin sanon että ne sivuoireet mistä olen masennuslääkkeitten kanssa kärsinyt ovat olleet vain väliaikaisia (viikko tai pari jopa) lääkkeen aloituksen yhteydessä.
Netin kautta löytyy hyvinkin tarkat kuvaukset eri lääkkeiden sivuvaikutuksista. En muista linkkiä, mutta googlella vaan hakemaan niin kyllä löytyy..
Verenpainelääkkeet samoin kuin esim masennuslääkkeet alentavat potenssia, se on varma se. Itselläni auttaa tiukka kumirengas peniksen tyvessä, tuntuu kalukin sitten astetta suuremmalta ja vaimo tykkää...
..oma tarinani tuolta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000392&posting=22000000008873907
Totuus on, että uudet masennuslääkkeet voivat tuhota seksuaalisuuden lopullisesti.
Kohtalotovereita löytyy maailmalta satoja.