Oletteko koskaan pysähtyneet ajattelemaan, näinkin ajankohtaisena aikana. Vertailuksi pari asiaa alkuun...
-Uusi maailman järjestys
Amerikan dollaria on niin moni katsonut, et siinä pyramidin päällä on kaiken näkevä silmä. (verrataan Jumalan pyhään kolminaisuuteen) mutta todellisuudessa se on pakanoiden merkintää ja liittyy syvemmin tähän kaikkeen (Illuminati) kontrolloivat jäseniään kun gestapo saksadda. Karl Markx ei ollut edes ensimmäinen siihen kuulunut...
Kuitenkin, tuohon $ setelis pyramidin ympärille kirjoitettu Annut oceptis (hankkaamme on kruunattu menestyksellä) ja pyramidin alla Novus ordo seclorum (uusi sekulaarinen maailman järjestys.
-Tukholma profetia
On helkkarin mielenkiintoinen, vaikka ei olisi mitään uskonnonnollista/hengellistä kiinnostusta. Siinä sanotaan juuri suomen kohtalosta sekin kun se puolitetaan. (Jokainen on pitänyt 2€ kolikkoa näkyvil, siinä suomi on keskeltä poikki)
Uusi Maailman Järjestys
10
178
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eihän siinä kahden euron kolikossa edes näy Pohjois-suomea.
EU alueeseen kuulumaton Norja sen sijaan näkyy kyllä Ja Valko-venäjä.- Anonyymi
Eihän sinä sitä tiedä kun et omista gennin genniä 🤣😅
- Anonyymi
Sitä just tarkoitin. Kuin pyyhitty pois jo valmiiksi. Mutta näissä asioissa on niin paljon että todellisuus vaan on että illuminatissa on päätetty jo ensimmäisen ja toisen msodan sjoitukset. Kolmoseen on jo pitkään pyritty siihen että Eurooppa kyytiin ja Hollantiin meni yksi illuminatin jäsen ja siitä lähti aluille Euroopan unioni joka laajenee vaikka Eurooppa on ohitettu aikoja sitten.
- Anonyymi
Uusi maailmanjärjestys tarkoittaa itselläni sitä, että käyn jatkossakin Suvimäen Klubitalolla ja syön julkisen sektorin lääkärin määräämiä mielialalääkkeitä.
- Anonyymi
No se toimii jollain, kai...
- Anonyymi
Anna mulle Hota-pulveria
Anna Hota-pussi kokonaan
Anna lisää Hota-pulveria
Hota kivut hoitaa,
Hota auttaa jaksamaan
Hotaa
Anna mulle Hotaa
Hotaa
Anna mulle Hotaaaaaa!- Anonyymi
Ota katse pois äites persiistä ni helpompi kirjoittaa.
- Anonyymi
Minä haluaisin olla koko maailman diktaattori. Laittaisin kaikki asiat kuntoon. Ei minun tarvitsisi kuin käskeä vaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446