Corolla on kyllä erinomainen

Anonyymi-ap

ja kaikin tavoin mukava auto. Minulla on nyt 15 Corolla menossa ja on uusi ollut entistä parempi joko oli jo hyvä että oikein ihmetyttää kuinka hyvä voi Corollasta tulla tässä 25 vuoden aikana.

21

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on hyvä tojootin mennä luottomyyjän puheille, saa kahvia, pullaa ja joskus keksejäkin.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­­N­y­m­­f­­­o­­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei aloittajalla ole muutakuin koinsyömä peltipaita.

    • Anonyymi

      Tojo on hyvä peli ollut ja on edelleenkin. Varmaan helpoin auto myydäkkin,jos haluaa luopua.

      • Anonyymi

        Tojon myynti on maailman helpoin asia kun ostajat uunottaa itse itsensä.


    • Anonyymi

      Eikö ne Corollat kestä ja ovat niin huonoja kun pitää olla koko ajan vaihtamassa?

    • Anonyymi

      Yksi Corolla siis ajossa vajaat kaksi vuotta ja sitten taas vaihtoon. Ei mikään ihme, että Tojota on rekisteröintitilastoissa korkealla, kun uusi pitää ostaa aina vajaan kahden vuoden välein. Muilla merkeillä ajetaan sentään kolmesta kahdeksan vuotta.

    • Anonyymi

      Tojotalla jo 300000km ilman ongelmia,siihen ei moni muu merkki pysty.

      • Anonyymi

        Meikäläisellä on yli puoli miljoonaa ajettu Mazda6 alkuperäisellä moottorilla edelleen, nooh Mazda kestävyyden kannalta sama kuin Toyota eli kestää pirusti.

        Ei se "huonommillakin merkeillä" vaadi paljoa kunhan huolehtii mahdollisimman hyvin, huollot yms. Näin jopa Subarun dieselmoottorilla tai hondan moottorilla voi ajaa yllättävän huolettomasti.


    • Anonyymi

      50 vuotta autoilua takana, 23 autoa ollut omistuksessa, eikä koskaan Toyotaa eikä tule.

      • Anonyymi

        Minunpas isoisän isä jo ajoi Toyotalla vuonna 1907.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunpas isoisän isä jo ajoi Toyotalla vuonna 1907.

        Tuskin ajoi. 1. Toyotan kopioauto sai pyörät vasta 30-luvulla.


      • Anonyymi

        Jos meillä olisi vapaa maa ja kansalla järki päässä.

        Niin ostaisin toyotan 70 sarjalaisen lava-auton dieselillä ulkomailta tai kaksi.


    • Anonyymi

      Kesällä tulee 40 vuotta täyteen autoilua. Ei yhtään Toyota. Psyyke hyvässä kunnossa.

      • Anonyymi

        Minulla ollut Ladaa, Peugeottia,Opelia, Volksvaakeneita ja nyt Tojota, niin Autokorjaamoilla juoksut loppui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ollut Ladaa, Peugeottia,Opelia, Volksvaakeneita ja nyt Tojota, niin Autokorjaamoilla juoksut loppui.

        Juoksut loppui? Sinulta siis otettiin kortti pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ollut Ladaa, Peugeottia,Opelia, Volksvaakeneita ja nyt Tojota, niin Autokorjaamoilla juoksut loppui.

        Autothan ei ole muuttunut yhtään paremmiksi ja luotettavimmiksi vuosikymmeniä aikana, eihän? Kirjoitustaito on heikentynyt vuosien varrella ja sinä olet sen perusteella aika nuori tai pudokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ollut Ladaa, Peugeottia,Opelia, Volksvaakeneita ja nyt Tojota, niin Autokorjaamoilla juoksut loppui.

        Joudutkin käymään siellä Tojolla 3-4 kertaa vuodessa osienvaihtohuollossa, takaisinkutsuissa ja katsastushuollossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudutkin käymään siellä Tojolla 3-4 kertaa vuodessa osienvaihtohuollossa, takaisinkutsuissa ja katsastushuollossa.

        Kuten jo tuolla ylempänä mainitsin, Tojotalla 300000km ilman remontteja... Normaalit Huollot kuuluu jokaisen automerkin tehtäväksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten jo tuolla ylempänä mainitsin, Tojotalla 300000km ilman remontteja... Normaalit Huollot kuuluu jokaisen automerkin tehtäväksi!

        Kuten ylempänä todettiin 15 Corollaa tarvitaan siihen et ajetaan yhden mersun ajomatka.
        Niin en tiedä sitten kumpi on hyvä auto?


    • Anonyymi

      miten noin huonosti kestää corolla? mulla ollut pari ja kumpikin 20 vuotta

      sie vissiin rikas kun kokoajan vaihdat autoa?

      Vai toyota kauppiaan mainos?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      187
      7436
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4322
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2059
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1681
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe