Somessa ilmoitus omakotitalon vuokraamisesta niin Pitkätossun sukulaiset jo kyselevät. Näitä ei lisää tänne tarvita ja nythän jo suunnitellaan kuten Englannissa loisien poistamista johonkin Afrikan maahan.
Omakotitalo vuokralle
8
497
Vastaukset
- Anonyymi
Afrikassa tulee kuuma rahtihameessa eikä siellä saa sossusta rahaa tai kauppoja mistä varastaa.
- Anonyymi
Ei niitä tänne enää Kiitos!
- Anonyymi
Erikoisliikkeet lopettaa kun nämä varastaa viikottain. Halapahallisa ja osuuskaupasa se ei näytä haittaavan isolla porukalla hakevat tavaraa ja autot ajettu melekeen tuulikaappiin.
- Anonyymi
Hahaha vai oikeen erikoisliikkeet😆😆😆🤣
- Anonyymi
Himangalla Ojalan huoltoasemalla oli kyltti ovessa "vain yksi mustalainen sisälle liikkeeseen kerralla" tuo toimisi varmasti täälläkin.
- Anonyymi
Kyllä siellä hävikkiä on ja ratkaisut ovat usein koskettavia.
- Anonyymi
Ikäviä esimerkkejä löytyy jo paikkakunnalta.
- Anonyymi
Somessa hakevat vuokralle asuntoja mannet asumistuki ohjataan vuokraajan tilille ja kela maksaa vuokratakuut kun luottotietoja ei ole, Kuka vuokraa näille asunnon?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1184339- 1503689
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah973467Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291740
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371575Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141211Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140