Somessa ilmoitus omakotitalon vuokraamisesta niin Pitkätossun sukulaiset jo kyselevät. Näitä ei lisää tänne tarvita ja nythän jo suunnitellaan kuten Englannissa loisien poistamista johonkin Afrikan maahan.
Omakotitalo vuokralle
8
448
Vastaukset
- Anonyymi
Afrikassa tulee kuuma rahtihameessa eikä siellä saa sossusta rahaa tai kauppoja mistä varastaa.
- Anonyymi
Ei niitä tänne enää Kiitos!
- Anonyymi
Erikoisliikkeet lopettaa kun nämä varastaa viikottain. Halapahallisa ja osuuskaupasa se ei näytä haittaavan isolla porukalla hakevat tavaraa ja autot ajettu melekeen tuulikaappiin.
- Anonyymi
Hahaha vai oikeen erikoisliikkeet😆😆😆🤣
- Anonyymi
Himangalla Ojalan huoltoasemalla oli kyltti ovessa "vain yksi mustalainen sisälle liikkeeseen kerralla" tuo toimisi varmasti täälläkin.
- Anonyymi
Kyllä siellä hävikkiä on ja ratkaisut ovat usein koskettavia.
- Anonyymi
Ikäviä esimerkkejä löytyy jo paikkakunnalta.
- Anonyymi
Somessa hakevat vuokralle asuntoja mannet asumistuki ohjataan vuokraajan tilille ja kela maksaa vuokratakuut kun luottotietoja ei ole, Kuka vuokraa näille asunnon?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243819Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?342461- 612389
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512168- 1402124
- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281701- 331689
- 1291470