Hei. Olen jonkin aikaa kärsinyt siitä, että kyynelkanavani ovat täysin kuivat ja joudun ponnistelemaan, että saan aikaan edes yhden kyyneleen aikaan jos yritän pakottaa sen tulemaan. Ennen itkeminen oli suorastaan osa identiteettiäni ja oli minulla suruja tai kuulen kaunista musiikkia, kaunista elokuva kohtausta, itkin paljon vuolaita kyyneliä. Nyt saan yksittäisen kyyneleen satunnaisesti silloin tällöin tai vahvan tunnelatauksen esimerkiksi koskettavan musiikin kuunnellessa, mutta en voi enää millään pakottaa kyyneleitä tulemaan ja jos silloinkin tulee, niin vain muutama. Mistä tämä voisi johtua? Veden Juominen on normaalia, joten ei ainakaan siitä johdu
Voiko ihminen menettää kyvyn itkeä?
Anonyymi-ap
2
213
Vastaukset
- Anonyymi
Kyynelkanavat voivat tosiaan kuivua.
Ehkä olisi hyvä käydä lääkärillä keskustelemassa asiasta, voisit saada jotain tippoja, joilla saisit kosteutta silmiin.
Ilman reseptiäkin saa kosteuttavia tippoja, mutta ovatko ne riittävän tehokkaita, ei tietoa.
Kyynelneste on kuitenkin silmiä suojaavaa nestettä, eli olisi hyvä, jos jokin auttaisi asiassa. - Anonyymi
Kiitos vinkistä! Ap
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175