Naapuri on minulle vihainen ja aloittanut täyden naapurisodan sen takia, koska mi loukutin sen kissan omalla pihallani ja vein sen eläinkotiin. Tarkoitus oli että sieltä otetaan naapuriin yhteyttä, annetaan lasku käteen ja kerrotaan ettei toisten pihalle saa päästää kissoja. Kuitenkaan kissalla ei ollut mitään sirua yms mitä niillä nyt onkaan, joten tietyn ajan päästä se kissa annettiin toiselle omistajalle joka varmasti osaa pitää parempaa huolta siitä. Erehdyin kertomaan naapurille tästä, olettaen että se oli saanut kissansa jo takaisin ja oppinut olemaan. Alunperin naapurin epäili kissan katoamisesta minua, mutta nyt sai varmistuksen ja aloitti naapurisodan.
Olenko muka jotenkin väärässä tässä? Annoin useita kehoituksia ja varoituksia ennen kissan loukuttamista.
Naapurin kissa
1
423
Vastaukset
- Anonyymi
Et ollut väärässä. Kissa saa lain suojassa oleskella ja kulkea vapaana vain oman omistajansa hallitsemalla tai myös omistamalla maalla,tai omistajansa välittömässä ohjauksessa valjaissa tai kuljetushäkissä/ kopassa.
Olet myös riittävästi informoinut kissan omistajaa sen liikkumisesta sinun maallasi. Esitä valittelut,ja lakipykälät jotka koskevat kissaa, jos vielä naapuri reklamoi.
Terveisin kissanomistaja joka ulkoiluttaa valjaissa,ja sekä lähistön asukkaat,että kissakin on tyytyväisiä.
Harmillista, tietysti naapurillesi,että ei hakenut kissaansa pois löytölästä, mutta hänen omalla vastuullaan olisi ollut huolehtia,ettei kissa kulje naapurin maalla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142102- 1091552
- 1221471
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 53919
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä231813Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356798