Muistotilaisuus kaljakuppilassa, voiko nöyryttävämpää ja häpeällisempää enää olla. Ei voi. Onko yrittäjien ahneus saavuttanut huippunsa?
Paheksuttavaa.
18
1540
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittajasta huomaa kuinka katkeruus paistaa läpi ja tieto siitä että ei muistella jälkeenpäin yhdessäkään kapakassa. Häpeällistä.
- Anonyymi
Itse ajattelin kirjoittaa jotain vastaavaa. Aloittaja on yksinäinen valittaja
- Anonyymi
Kukapas sitä haluais elää niin että kapakoissa muistellaa pikku pienissä.
- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Hyväntekeväisyyskonsertti ei muistotilaisuus.
- Anonyymi
Idea muistokonsertissa ei tullu yrittäjältä vaan omaisen kaveripiiristä.
- Anonyymi
Hyvä ja lämmin tilaisuus oli
- Anonyymi
Hieno ajatus muistaa vainajan perhettä heidän suuressa surussaan ja yksinäisyydessä. Hienoa että yhteisö jossa vainaja on toiminut muistaa häntä tällaisella toiminalla.
- Anonyymi
Hienosti toimittu. Halusiko tämän keskustelun aloittaja ja paheksuja tahallisesti ymmärtää asian väärin?
- Anonyymi
Vanha sanonta sopii tähänkin. Kukin taaplaa tyylillään.
Ei tuomita😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha sanonta sopii tähänkin. Kukin taaplaa tyylillään.
Ei tuomita😇Ruumiin valvojaiset kuppilassa .
- Anonyymi
Arkku oli jo viety pois kun tulimme puolen yön jälkeen paikalle ja vain musiikki esityksiä oli tarjolla.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Joko kohta päästään asian ytimeen?
- Anonyymi
Moi itse olin paikalla ja porukka oli kivaa ja bändit lavalla maailmanluokan soittajia.Turha ketään mollata kiitos riialle ja kaikille järjestäjille.Nää mollaajat on perseestä jotka ei itse osaa mitään.
- Anonyymi
Todella surkea musiikin taso sulla, jos nuo mielestäsi maailmanluokan soittajia 🤣😁. Ei noilla avuilla Suomi pop listalle 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella surkea musiikin taso sulla, jos nuo mielestäsi maailmanluokan soittajia 🤣😁. Ei noilla avuilla Suomi pop listalle 😁😁😁
Suomi pop listahan onkin se huonoin lista
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782