Muistotilaisuus kaljakuppilassa, voiko nöyryttävämpää ja häpeällisempää enää olla. Ei voi. Onko yrittäjien ahneus saavuttanut huippunsa?
Paheksuttavaa.
18
1489
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittajasta huomaa kuinka katkeruus paistaa läpi ja tieto siitä että ei muistella jälkeenpäin yhdessäkään kapakassa. Häpeällistä.
- Anonyymi
Itse ajattelin kirjoittaa jotain vastaavaa. Aloittaja on yksinäinen valittaja
- Anonyymi
Kukapas sitä haluais elää niin että kapakoissa muistellaa pikku pienissä.
- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Hyväntekeväisyyskonsertti ei muistotilaisuus.
- Anonyymi
Idea muistokonsertissa ei tullu yrittäjältä vaan omaisen kaveripiiristä.
- Anonyymi
Hyvä ja lämmin tilaisuus oli
- Anonyymi
Hieno ajatus muistaa vainajan perhettä heidän suuressa surussaan ja yksinäisyydessä. Hienoa että yhteisö jossa vainaja on toiminut muistaa häntä tällaisella toiminalla.
- Anonyymi
Hienosti toimittu. Halusiko tämän keskustelun aloittaja ja paheksuja tahallisesti ymmärtää asian väärin?
- Anonyymi
Vanha sanonta sopii tähänkin. Kukin taaplaa tyylillään.
Ei tuomita😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha sanonta sopii tähänkin. Kukin taaplaa tyylillään.
Ei tuomita😇Ruumiin valvojaiset kuppilassa .
- Anonyymi
Arkku oli jo viety pois kun tulimme puolen yön jälkeen paikalle ja vain musiikki esityksiä oli tarjolla.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Joko kohta päästään asian ytimeen?
- Anonyymi
Moi itse olin paikalla ja porukka oli kivaa ja bändit lavalla maailmanluokan soittajia.Turha ketään mollata kiitos riialle ja kaikille järjestäjille.Nää mollaajat on perseestä jotka ei itse osaa mitään.
- Anonyymi
Todella surkea musiikin taso sulla, jos nuo mielestäsi maailmanluokan soittajia 🤣😁. Ei noilla avuilla Suomi pop listalle 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella surkea musiikin taso sulla, jos nuo mielestäsi maailmanluokan soittajia 🤣😁. Ei noilla avuilla Suomi pop listalle 😁😁😁
Suomi pop listahan onkin se huonoin lista
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882