Muistotilaisuus kaljakuppilassa, voiko nöyryttävämpää ja häpeällisempää enää olla. Ei voi. Onko yrittäjien ahneus saavuttanut huippunsa?
Paheksuttavaa.
18
1520
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittajasta huomaa kuinka katkeruus paistaa läpi ja tieto siitä että ei muistella jälkeenpäin yhdessäkään kapakassa. Häpeällistä.
- Anonyymi
Itse ajattelin kirjoittaa jotain vastaavaa. Aloittaja on yksinäinen valittaja
- Anonyymi
Kukapas sitä haluais elää niin että kapakoissa muistellaa pikku pienissä.
- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Hyväntekeväisyyskonsertti ei muistotilaisuus.
- Anonyymi
Idea muistokonsertissa ei tullu yrittäjältä vaan omaisen kaveripiiristä.
- Anonyymi
Hyvä ja lämmin tilaisuus oli
- Anonyymi
Hieno ajatus muistaa vainajan perhettä heidän suuressa surussaan ja yksinäisyydessä. Hienoa että yhteisö jossa vainaja on toiminut muistaa häntä tällaisella toiminalla.
- Anonyymi
Hienosti toimittu. Halusiko tämän keskustelun aloittaja ja paheksuja tahallisesti ymmärtää asian väärin?
- Anonyymi
Vanha sanonta sopii tähänkin. Kukin taaplaa tyylillään.
Ei tuomita😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha sanonta sopii tähänkin. Kukin taaplaa tyylillään.
Ei tuomita😇Ruumiin valvojaiset kuppilassa .
- Anonyymi
Arkku oli jo viety pois kun tulimme puolen yön jälkeen paikalle ja vain musiikki esityksiä oli tarjolla.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Joko kohta päästään asian ytimeen?
- Anonyymi
Moi itse olin paikalla ja porukka oli kivaa ja bändit lavalla maailmanluokan soittajia.Turha ketään mollata kiitos riialle ja kaikille järjestäjille.Nää mollaajat on perseestä jotka ei itse osaa mitään.
- Anonyymi
Todella surkea musiikin taso sulla, jos nuo mielestäsi maailmanluokan soittajia 🤣😁. Ei noilla avuilla Suomi pop listalle 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella surkea musiikin taso sulla, jos nuo mielestäsi maailmanluokan soittajia 🤣😁. Ei noilla avuilla Suomi pop listalle 😁😁😁
Suomi pop listahan onkin se huonoin lista
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890