Tämän takia lapset saairastavat useammin kun aikuiset.

Anonyymi-ap

Anteeksi tämä huono suomi olen ruotsinkielinen nuoriso työntekijä ja vastan kysymyksen joka lapset ja nuoret minulle usein esittä eli minkä takia lapset ja nuoret saairastavat useammin kun aikuiset koska silloin kun itse olin lapsi niin kysyin tätä vanhemmilta mutta ne ei osannut vastatta minulle niin minä tiedän miltä se tuntuu kun ei aikuinen osa vastatta kysymyksen niin sen takia päätin että vastan tähän kysymyksen kun niin moni on tätä minulta kysy?

Kehossa on sellainen kun puolustus järjestelmä joka kutsutaan imunni järjestelmäksi joka kehittyy ajan myötä ja joka kerta kun ihminen sairastuu niin tämä puolustus järjestelmä oppi tunnistamaan haitalliset pöpöt ja hyökkämän nidden kimppuun ja koska aikuiset ovat eläneet kauemmin kun lapset ja nuoret niin he ovat saairastannet usemmain ja enemmän kun lapset ja nuoret ja sen takia nidden puolustus järjestelmä on oppinut tunnistamaan enemmän haitallisia pöpöjä kun lasten ja nuorten puolustus järjestelmä ja oppinut hyökkäämään nidden kimppuun eli kun aikuisten puolustus järjestelmä on kehittynyt enemmän kun lasten ja nuorten puolustus järjestelmä kun kehon puolustus järjestelmä kehitty ajan myötä niin sen takia lapset ja nuoret saairastu enemmän kun aikuiset.

Toivottavasti te nyt ymärätte miksi näin on jos tämä on teille lian vaikeata niin näytä tämä teidän vanhemmille ja kysykä heiltä jos he voivat tarkemmin selittää teille miksi.

Jos on jotakin muuta kysyttävää niin kysykä tiedän että saairastaminen ei ole kiva mutta enkä se tieto että tämä saairastaminen mene ohi ajan myötä ja se tieto että silloin kun teistä tule aikuisia niin te ette enää saairasta yhtä usein kun nyt kun te olette nuoria niin toivottavasti tämä tiettä lohduttaa.

1

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sinä urheilet paljon ja sinulla on hyvä kunto niin saairastut lievemmin ja paranet nopeammin kun silloin jos et urheile ja sinulla on huono kunto niin sen takia kanatta urheila.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe