Jos terveysasemia lopetetaan pitääkö mennä kalliiseen yksityisvastaanottoon? Ei verovaroila on maksettu palvelut ja kaikkien pitää pitää päästä palvelujen piiriin, olen ihmetellyt kun kaikki valittaa ettei pääse terveysasemille hoitoon, kun kuitenkin käymme terveysasemillamme ammottaa tyhjyyttään potilaista vain puh ajoilla pääsee hoitoon 2-6 viikon päästä? kuitenkin lääkärit ja muutama hoitaja paikalla, mitä he tekee kun potilaita ei näy missään? onko näennäistä "ruuhkaa" vai muuta? Itse sain terveysasemalleni kesäkuulle ajan sairaanhoitajalle vain kun lääkäriä pyysin kuulemma kontrolloi käyntini etänä?
Hämeenlinnan terveysasemien toiminta ja pääseminen hoitoihin
14
229
Vastaukset
- Anonyymi
Joo en tajua. Jos käy paikalla niin tajuaa kuinka isot talot on sekasin ja eksyksissä. Hallintoa on hirveästi mutta toiminta on lasten kengissä. Ylilääkärit leikkii johtajaa ja verovaroja syödään urakalla. Järkeä ei ollenkaan.
- Anonyymi
Sinä leikit viisasta ja tietävää ja syöt verovaroilla. Järkeä ei ollenkaan.
- Anonyymi
Olisiko vähän sama juttu kun Hesan lappuliisat olivat vaan tekevinään töitä.
- Anonyymi
Jukolassa oli kuuden viikon jono ihan normi. Olimme hoitokokeilussa mukana, missä julkisen terveydenhuoltopalvelun tuotti Mehiläinen, noin kahdessa tunnissa pääsi soitosta lääkäriin.
Puolestani saatte vaikka lakkauttaa julkisen terveydenhuollon!- Anonyymi
No eipä se ole sinuun ainakaan mitenkään tehonnut se hoito. Että sikäli voi moittia kyllä. Mutta ei kai nekään ihmeisiin siellä pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä se ole sinuun ainakaan mitenkään tehonnut se hoito. Että sikäli voi moittia kyllä. Mutta ei kai nekään ihmeisiin siellä pysty.
Oo, mikä ajatusten Tonava! Ihanko itse keksit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oo, mikä ajatusten Tonava! Ihanko itse keksit?
Ihan itse. Toisin kuin sinä omat vertauksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ajatusten Kutalanjoki. Vähän virtaava ja solmuinen kuraoja jossa miljoona sorsaa kaakattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lienet Jukolan ruuhkan tekijä / pullonkaula, kun niin luonnon päälle ottaa
- Anonyymi
Jos terveysasema lopetetaan palvelu siirtyy palvelu pisteeseen tai keskukseen, eihän se nyt kokonaan lopu.
Ei ihmiset istu enää odotustiloissa, tulet vasta vastaanotolle kun on aika tai asioivat etänä. Miten siell etäasiakkaita voin nähdä?
Eipä taida yksityisillä olla kaikkia tarvittavia hoitoja vaan saada, ei ole kaikkia kalliita hoitotarvikkeita, tutkimuslaitteita ym. Rahat ne kerää ja sanovat jopa siellä töissä olevat ammattitaidonkin rapautuvan, että sinne vaa hoitoon. - Anonyymi
Parempi mennä yksityiselle hoitoon saman päivän aikana, kuin kuolla julkisen puolen jonoon
- Anonyymi
Ei ole rahaa mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rahaa mennä.
Kuole sitten köyhä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747