Outo ja sairas tyyli valkolaisilla

Anonyymi-ap

Nyt taas huomannut, että valtaväestön asenteet jumittaa vieläkin jossain hiton 30-luvulla.
Romanien tekemistä rikoksista tehdään hitonmoinen mekkala ja muiden tekemistä vastaavanlaisista vaietaan.
Yksi hyvä esimerkki on tämän kevään teot.
Pikaruokapaikassa tehtyä henkirikosta vatvotaan ja siitä raivotaan eri palstoilla ja työpaikoillakin(omassa ainakin), mutta vastaavasti tätä Juupajoella tapahtuneesta ollaan hiljaa.
Vaikka erot näiden kahden tapauksen välillä ovat oikeastaan ne, että Juupajoen tekijä oli valkoihoinen valtaväestön edustaja, joka itsekin pääsi hengestään rikoksensa yhteydessä.
Mitenköhän tätä kevään kouluampumista käsiteltäisiin netissä ja mm työpaikoilla, jos tämä 12v ampuja olisi ollut romani?
Varmasti eri tavalla kuin mitä olen nyt kuullut puhuttavan. Kommentit siitä ovat olleet lähinnä tätä, että teon kauheudesta huolimatta hyvinkin ymmärrettävää, että tekijä tarttui aseisiin asian taustat ja olosuhteet tuntien.
Surullista lähinnä tällaiset tapahtumat. Mitä nyt ei ainakaan helpota nämä rasistiset asenteet jasitä kautta tuleva valikointi, miten ihmiset suhtautuvat erilaisten henkilöiden tekemiin, saman tasoisiin väkivaltarikoksiin.
Ja aika turha vedota kirjoitukseeni millään "suhdeluvuilla, jotka todistavat tietyn ihmisryhmän tekevän enemmän väkivaltarikoksia kuin toiset ryhmät". Koska sellainen todistelu on täyttä pa**aa.

67

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko rankka päivä töissä vai mikä nyt noin kiukuttaa?

      • Anonyymi

        Kuinka niin?


      • Anonyymi

        Kysy noudattamaltasi 12 askeleelta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin?

        Siten niin. Vastaisitko kysymykseen?


      • Anonyymi

        No kyllä kai se on rankkaa, kun joutuu valkolaisten narkkarien ja pajaripäiden ym elämänsä otteen menettäneiden kanssa tekemään töitä.
        Ja narkkarikin on narkkari, vaikka sen voissa paistaisi. Eli ei ole väliä, onko narkkari raitistunut vai ei ja onko käyttö vaihtunut käyttöajoista puhumiseen.
        Vielä kun jos vaikka käyttö jääkin pois, niin käytön aiheuttamat aivovammat ym muutokset ko henkilöön jäävät kyllä pysyviksi.


      • Anonyymi

        Ei tuo kirjoitukseni totuus muutu miksikään, vaikka leimaisit mustalaisia kuinka paljon tahansa vankiloissa viihtyviksi.
        Itse en ole lusinut päivääkään, tietty kun en ole tehnyt rikoksiakaan. Mites sinä?
        Varmaan itselläsi on ainakin yksi lusittu tuomio takana ja pitkä ura kortistossa tukielätti-ohjuksena.
        Edelleenkin on aikar ankkaa olla valkolaisten narkkarien ja pajaripäiden ym onnettomien kanssa tekemään töitä. Mutta pakko kestää paskaakin palkkansa eteen.


      • Anonyymi

        Elintarvikealalla olen, ihan virallisen ammattioppilaitoksen koulutuksen alalle olen saanut. Eli olet todennäköisesti ruokkinut itseäsi ainakin tuotteilla, joita olen ollut valmistamassa. Perhettäsikin, jos nyt olet jollakin ilveellä onnistunut sellaisen hankkimaan.
        Ja eipä kirjoituksesi perusteella sitten toimitusjohtajaa myöden koulut ole menneet nappiin aikanaan, ovat kuitenkin valkolaisia kaikki.
        Ja tosiaan, vaikka kaikki Suomen mustalaiset olisivat vankilassa, niin ei se silti valkolaisia nisti- ym työkavereita ihmisiksi muuta.


      • Anonyymi

        Miksi se matiasta&muita mietityttää...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä kai se on rankkaa, kun joutuu valkolaisten narkkarien ja pajaripäiden ym elämänsä otteen menettäneiden kanssa tekemään töitä.
        Ja narkkarikin on narkkari, vaikka sen voissa paistaisi. Eli ei ole väliä, onko narkkari raitistunut vai ei ja onko käyttö vaihtunut käyttöajoista puhumiseen.
        Vielä kun jos vaikka käyttö jääkin pois, niin käytön aiheuttamat aivovammat ym muutokset ko henkilöön jäävät kyllä pysyviksi.

        Itsestäsi kerrot täällä... Ei meitä kiinnosta!


      • Anonyymi

        Minua ei pösilöt ja asennevammaiset savusta työmaalta pois, jos nyt rumasti asian ilmaisee. Vaihtakoot itse työpaikkaa, jos vähemmistöjen kanssa työskentely on ahdistavaa. Kyllä henkisesti terveen ja normaalin valkolaisen pitäisi kestää työmaalla myös mustalainen, joka käy vaan tekemässä työnsä ja päivän päätteeksi menee kotiinsa eikä ole työyhteisön kanssa muuten vapaa-aikana missään tekemisissä.
        Ja tuokin kuuluu tuohon mainitsemaani outoon ja sairaaseen asenteeseen, valitetaan kun mustalaiset eivät käy töissä, mutta heitä ei kyöskään juuri kukaan palkkaa töihin. Eihän kukaan voikaan käydä töissä, jos ei anneta töitä. Ja nekin, jotka ovat saaneet työpaikan, joutuvat kuuntelemaan vittuilua omasta syntyperästään ja ollaan muutenkin heti käskemässä häipymään työmaalta tai muuten savustamassa töistä pois, jos "meno ei miellytä".
        Pitäisi hölmönkin ymmärtää, että jos joku/joitakin halutaan töihin, niin sellaiselle pitää antaa työpaikka. Tai tarjota ainakin rehellisesti. Sillehän ei sittenv oi mitään, jos tarjottua työpaikkaa ei ota vastaan, mutta toisaalta, eipä se työnteko kaikkia valkolaisiakaan kiinnosta vaan mieluummin lorvailevat kortistossa ja muiden siivellä muutenkin.
        Että revipäs siitä, Ramona. Ei muuta.


      • Anonyymi

        Kyllä mä tiedän olevani mustalainen. Sinänsä hölmöä alkaa selittämään itsestään selvää asiaa. Mutta tollo on tollo, kuten itsekin kirjoituksessasi sanoit olevasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsestäsi kerrot täällä... Ei meitä kiinnosta!

        En kerro vaan siitä, millaisessa työyhteisössä olen töissä.
        Ja tuohan on se viimeinen inahdus sitten, kun tosiasiat puhuu. Juuri tuo "Ei meitä kiinnosta!"-ininä.
        Ja voihan palstalta aina pysyä pois, jos ei kiinnosta ja kerrotut tosiasiast menee tunteisiin.
        Naurettavaa itsensä kiusaamistahan tuo roikkumisesi on tällaisessa ketjussa.


      • Anonyymi

        Sen verran vielä, etä muitahan minun normaalielämäni tuntuu tiukille ottavan.
        Enkä nyt silläkään ota lopareita, kun toisaala on niin helvetin kiva rikkoa valkolaisten mielenterveyttä tekemällä työtä.


      • Anonyymi
        UUSI

        33 vuotias mies kuoli kylmäasemalla, Hemmi ampui.


    • Anonyymi

      Oletko aloittaja kyvykäs lähestymään asiaa hieman toisella tavalla?
      Ajatellaanpa että Suomessa on asukkaita noin 5600000 ja heistä romaneja noin oliko se 14000 eli romaneja on väestöstä noin 0,25 prosenttia ja ajatellaanpa lisäksi että sinulta kysytään, että tekevätkö romanit Suomessa tehtävistä rikoksista noin 0,25 prosenttia ja jos luku ei ole oikea, mikä luku saattaisi olla oikeampi..?

      • Anonyymi

        Todennäköisempää silti on joutua valkolaisen suorittaman rikoksen uhriksi kuin romanin.
        Ihan sama, mitä lukuja heittelet ketjuun.


      • Anonyymi

        Ja todennäköisempää silti on joutua valkolaisten rikoksen uhriksi.


      • Anonyymi

        Todennäköisempää silti on joutua valkolaisen suorittaman rikoksen uhriksi kuin romanin.
        Ihan sama, mitä lukuja heittelet ketjuun. Tai suollat muuten vain.
        Ja tiedän, olen mustalainen ja mieluummin olen mormaali mustalainen kuin pösilö valkolainen.
        Mutta mikäs sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja todennäköisempää silti on joutua valkolaisten rikoksen uhriksi.

        Kun näet mannen on todennäköisempää että se on rikollinen kuin että ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun näet mannen on todennäköisempää että se on rikollinen kuin että ei ole.

        Ja edelleenkin on todennäköisempää joutua valkolaisen rikoksen uhriksi. Olkoonkin vaikka jokainen nähty romani olisikin rikollinen.
        Mutta ei mitään, nillitä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleenkin on todennäköisempää joutua valkolaisen rikoksen uhriksi. Olkoonkin vaikka jokainen nähty romani olisikin rikollinen.
        Mutta ei mitään, nillitä vain.

        Ja edelleenkin kun näet valkolaisen on todennäköisempää että se elättää itsensä eikä ole rikollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleenkin kun näet valkolaisen on todennäköisempää että se elättää itsensä eikä ole rikollinen.

        Vingu valkolainen vinku;)
        Mulle on tuolla itsensä elättämisellä, useimpien kohdalla "itsensä elättämisellä" turha elvistellä.
        Ihan sillä, kun itse olen mustalainen ja elätän itseni rehellisellä työllä enkä ole rikollinen. Ymmärrät tai et, aivan sama.
        Eikä tuo mainitsemasi vastakommentti poista sitä tosiasiaa, että on edelleenkin todennäköisempää joutua valkolaisen kuin mustalaisen rikoksen uhriksi.
        Työssäkäyvät valkolaisethan niitä rikoksia useimmiten tekee. Toki elämäntapaluusereita on paljon valkolaisissakin. Juuri näitä huumehörhöjä ynnä muita, joista ei ole yhtään mihinkään.
        Mutta ei mitään, jatka tyhmyyttäsi ja näytä se toki muillekin, sinulla on siihen lain turvaama oikeus näyttää olevasi idiootti.
        Kunhan vain ymmärtäisit, että tyhmyyden näyttäminen muille on lain turvaama oikeus, ei velvollisuus. Sillä tämä neuvo, että pääsisit vain itse elämässäsi helpomalla, kun et nyt aivan kaikkea toisi julki, mitä päässäsi pyörii.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleenkin on todennäköisempää joutua valkolaisen rikoksen uhriksi. Olkoonkin vaikka jokainen nähty romani olisikin rikollinen.
        Mutta ei mitään, nillitä vain.

        Johtuisikohan se siitä että valkolaisia on enempi.


    • Anonyymi

      Ei meidän kaupungissa ainakaan olla rasistisia romaaneja kohtaan , eikä vahdata silmä kovana kaupassa että ottaako ne jotakin. . Tavallisia ihmisiä ovat kuten muutkin ihmiset. Eikä koskaan kukaan möläyttele sellaisia kun juntit möläyttelee heistä netissä , koska heidät on kasvatettu siihen jo lapsesta asti siihen , kukaan ole neuvonut että enää ei eletä mitään 50 lukua. Ja että maailman näkökanta ei ole sama kun ennenvanhaan

      Siis kukaan näistä haukkujista ei tunne yhtäkään romaania silti aukovat päätään

      • Anonyymi

        Romaneja on maamme asukkaista siis noin 0,25 %.
        Montako prosenttia vankiloiden vangeista on romaneja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romaneja on maamme asukkaista siis noin 0,25 %.
        Montako prosenttia vankiloiden vangeista on romaneja?

        Valkolaisista on vankeja noin 0,045 prosenttia,
        romaneista on vankeja noin 1,67 prosenttia.
        Suhdeluku edellisten lukujen välillä on noin 37!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romaneja on maamme asukkaista siis noin 0,25 %.
        Montako prosenttia vankiloiden vangeista on romaneja?

        Mitä yrität todistella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yrität todistella?

        Ymmärrän ellet ymmärrä!


      • Anonyymi

        Niinpä.
        Ja vetoavat säälittävästi joihinkin tilastolukuihin, kun eivät raukat muuhun pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän ellet ymmärrä!

        Kyllä minä ymmärrän, että sinä et ymmärrä, mutta ymmärrätkö sinä itse ettet ymmärrä, mitä yrität/kuvittelet todistelullasi saavuttavan?


      • Anonyymi

        Älähän sano, kun et yhtään tiedä ketkä tänne kommentoivat!


      • Anonyymi

        Romaani on aivan eri asia kuin romani.

        Opettele edes perusasiat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romaneja on maamme asukkaista siis noin 0,25 %.
        Montako prosenttia vankiloiden vangeista on romaneja?

        99.9 %


    • Anonyymi

      Minun siskon mies on rikospoliisi ja olen saanut kuulla häneltä ihan riittävästi tämän päivän tilastoja mustalaisten tekemisistä ja tekemättä jättämisistä joten se siitä. Me emme ole 30 luvulla vaan tässä päivässä ja tästä päivästä 500 vuotta taakse päin. Minulla itselläkin on vaikka kuinka paljon kokemuksia mustalaisista mutta ei ensimmäistäkään positiivista kokemusta. Jos olisi edes yksi niin muistaisin sen varmuudella.

      • Anonyymi

        Tuo on se toinen yleinen veruke näiden suhdelukujen lisäksi, "mulla on huonoja kokemuksia..."
        Joskus tullut paskaa niskaan mustalaiselta, niin kierretään ympäriinsä kitisemässä heistä ja haukkumassa heitä. Siis koko mustalaisyhteisöä. Höllässäpä se sinun(kin) mielenterveytesi on...
        Itse en ehtisi muuta kuin vinkua ja haukkua valkolaisia, jos eläisin samalla asenteella kuin sinä.
        Sen verran paljon huonoja kokemuksia on valkolaisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on se toinen yleinen veruke näiden suhdelukujen lisäksi, "mulla on huonoja kokemuksia..."
        Joskus tullut paskaa niskaan mustalaiselta, niin kierretään ympäriinsä kitisemässä heistä ja haukkumassa heitä. Siis koko mustalaisyhteisöä. Höllässäpä se sinun(kin) mielenterveytesi on...
        Itse en ehtisi muuta kuin vinkua ja haukkua valkolaisia, jos eläisin samalla asenteella kuin sinä.
        Sen verran paljon huonoja kokemuksia on valkolaisista.

        Noin kirjoitti valkolainen....


      • Anonyymi

        Ei minullakaan ole yhtään ainoaa positiivista muistoa/kerrottavaa mustalaisista, joiden kanssa olen joutunut olemaan paljon tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minullakaan ole yhtään ainoaa positiivista muistoa/kerrottavaa mustalaisista, joiden kanssa olen joutunut olemaan paljon tekemisissä.

        No miksi veljeilet mustalaisten kanssa? Eikö olisi parempi kaikille, että pysyisit omiesi parissa? Vai eikö valkolaiset huoli sinua porukoihinsa?


    • Anonyymi

      siä istuu viimeviikolla taas kaks mustalaas ämmää vartiakopin oven vieres tokmannis ku viimeks kävin että eiköhän me suomalaiset ne tunneta jo aiva tarpeeksi

    • Anonyymi

      "Nyt taas huomannut, että valtaväestön asenteet jumittaa vieläkin jossain hiton 30-luvulla.".

      Tervetuloa vaan tähän päivään mustalaiset. Mahtaako teistä olla siihen.?

      • Anonyymi

        Olemme jo tässä päivässä. Koska te tulette tänne myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme jo tässä päivässä. Koska te tulette tänne myös?

        Teidän vaateista näkee, että olette nykyajassa tiukasti kiinni.😅🤣😂🤣😅


    • Anonyymi

      Romanit ajettiin pois pohjois-intiasta kulttuurinsa takia.
      Kaikkialla Euroopassa romanit tunnetaan samoista asioista

    • Anonyymi

      Yli 70- vuotisen elämäni aikana ainoat paikan päällä näkemäni myymälävarkaat ovat olleet romaneja. Olen nähnyt romaneja tunkemassa tuotteita takkiensa ja hameittensa sisään ainakin kolmessa tapauksessa, valkolaisia en ole samaisissa touhuissa tavannut kerran kertaa.
      Kun valkolaisia on maassamme noin 450- kertaisesti romanien määrä, eihän tämän pitäisi mitenkään tilastollisestikaan olla mahdollista...

      • Anonyymi

        Pienissä kuvioissa sinäkin elät, melkeinpä kuin tynnyrissä.
        Itse asun noin 200000 asukkaan kaupungissa, olen asunut jo liki 20 vuotta, ja suurin osa näkemistäni myymälävarkaista on kyllä ollut valkoisia valtaväestön edustajia.
        Toki muutama on ollut etnisen taustan omaaviakin, myös romaneita, mutta valehtelematta yli 90% näistä näkemistäni tapauksista on valkolaisten tekemiä varkauksia. Viimeisin tapaus, minkä näin noin 1kk sitten, oli tällainen, kun vartija ohjasi iäkkäämpää valkolaisnaista vartijoiden tiloihin eräässä Prismassa ja syynä oli nimenomaa myymälävarkaus.
        Nainen kuului vielä selittävän jotain, taisi kysellä että onko ihan pakko ja vetosi että hän "unohti" maksaa.
        Mihin vartija vastasi, että ikävä kyllä hänen on ilmoitettava tstä eteen päin ja kutsuttava myös poliisit paikalle. Totesi vielä, että vrastetun tuotteen hinnallakaan ei ole väliä, varkaus on aina varkaus.
        Eli jos nyt välttämättä haluat, arvon yli 70 vuotisen elämän omaava henkilö, välttämättä leimata ja mollata romaneja, niin tee se ainakin asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienissä kuvioissa sinäkin elät, melkeinpä kuin tynnyrissä.
        Itse asun noin 200000 asukkaan kaupungissa, olen asunut jo liki 20 vuotta, ja suurin osa näkemistäni myymälävarkaista on kyllä ollut valkoisia valtaväestön edustajia.
        Toki muutama on ollut etnisen taustan omaaviakin, myös romaneita, mutta valehtelematta yli 90% näistä näkemistäni tapauksista on valkolaisten tekemiä varkauksia. Viimeisin tapaus, minkä näin noin 1kk sitten, oli tällainen, kun vartija ohjasi iäkkäämpää valkolaisnaista vartijoiden tiloihin eräässä Prismassa ja syynä oli nimenomaa myymälävarkaus.
        Nainen kuului vielä selittävän jotain, taisi kysellä että onko ihan pakko ja vetosi että hän "unohti" maksaa.
        Mihin vartija vastasi, että ikävä kyllä hänen on ilmoitettava tstä eteen päin ja kutsuttava myös poliisit paikalle. Totesi vielä, että vrastetun tuotteen hinnallakaan ei ole väliä, varkaus on aina varkaus.
        Eli jos nyt välttämättä haluat, arvon yli 70 vuotisen elämän omaava henkilö, välttämättä leimata ja mollata romaneja, niin tee se ainakin asiasta.

        Näkemäni tapaukset sattuivat eräässä Helsingissä, ihan jokainen noista!
        Esim. Kurvin kulmilla oli ainakin tapahtuma- aikaan pienehkö kauppa jossa ehkä räikein näkemäni varkaus sattui...
        Jos halutaan ketään mollaamatta kertoa ihan faktoja, kerrotaan nyt sitten että asukaslukuihin suhteutettuna romaneja istuu vankiloissa noin 37- kertaisesti enemmän kuin valkolaisia ja pienemmistä näpistyksistä ja varkauksista heidän tekostensa osuus on tätäkin korkeampi.
        En mollaa ketään, olen vain realisti ja totean asiat asioina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkemäni tapaukset sattuivat eräässä Helsingissä, ihan jokainen noista!
        Esim. Kurvin kulmilla oli ainakin tapahtuma- aikaan pienehkö kauppa jossa ehkä räikein näkemäni varkaus sattui...
        Jos halutaan ketään mollaamatta kertoa ihan faktoja, kerrotaan nyt sitten että asukaslukuihin suhteutettuna romaneja istuu vankiloissa noin 37- kertaisesti enemmän kuin valkolaisia ja pienemmistä näpistyksistä ja varkauksista heidän tekostensa osuus on tätäkin korkeampi.
        En mollaa ketään, olen vain realisti ja totean asiat asioina!

        Olen myöskin realisti ja kertomani pitää paikkansa.
        Valkolaiset eniten myymälävarkauksia tekee. Siinä ei mitkään kertoimet sitä tosiasiaa muuta miksikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myöskin realisti ja kertomani pitää paikkansa.
        Valkolaiset eniten myymälävarkauksia tekee. Siinä ei mitkään kertoimet sitä tosiasiaa muuta miksikään.

        Älä naurata, kaikki tietävät totuuden, se mitä juuri sinä mahdollisesti olet nähnyt, ei sitä karua kokonaisuutta ja totuutta muuksi muuta eivätkä tilastot valehtele eikä niitä kertoimia tyhjästä nyhjäistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä naurata, kaikki tietävät totuuden, se mitä juuri sinä mahdollisesti olet nähnyt, ei sitä karua kokonaisuutta ja totuutta muuksi muuta eivätkä tilastot valehtele eikä niitä kertoimia tyhjästä nyhjäistä...

        Jaksat pitää kiinni omasta vähä-älyisyydestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myöskin realisti ja kertomani pitää paikkansa.
        Valkolaiset eniten myymälävarkauksia tekee. Siinä ei mitkään kertoimet sitä tosiasiaa muuta miksikään.

        Mahtaakohan olla näin, onko todisteita väitteen tueksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaakohan olla näin, onko todisteita väitteen tueksi?

        Kyllä on.
        En nyt nauhoittanut kyseisiä tilanteita, valitettavasti teidän kannalta, mutta kuitenkin.
        En ole muutenkaan oppinut vielä valkoisten tavoilla, että kaikki poikkeava täytyy kuvata kännykällä. Kuten mm. tämän Turun toripuukotuksen kohdalla kävi, moni valkolainenhan jäi seuraamaan tämän riehujan touhuja kännykkä kädessä kuvaten tapahtumia, yrittämättäkään muuten puuttua tilanteeseen. Aika säälittävää, mutta valkolaisilta ei voikaan odottaa sen parempaa toimintaa hätätilanteissa. No, nyt sivusin aihetta, mutta silti. Eikä se silti tosiaan totuutta muuksi muuta. Valkolaiset siltikin tekevät eniten myymälävarkauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä naurata, kaikki tietävät totuuden, se mitä juuri sinä mahdollisesti olet nähnyt, ei sitä karua kokonaisuutta ja totuutta muuksi muuta eivätkä tilastot valehtele eikä niitä kertoimia tyhjästä nyhjäistä...

        Siis tilastoissahan juuri suurin osa myymälävarkauksista(kin) on nimenomaan valkolaisten tekemiä. Kertoimet olkoot mitä ovat, määrällisesti valkolaiset "johtavat" tilastoja.


    • Anonyymi

      Mitä hyvää tai hyödyllistä romanit ovat koskaan tehneet?
      Innovaatioita, keksintöjä?

      • Anonyymi

        Keksivät rasismiautomaatin ja hyvin näyttää toimivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksivät rasismiautomaatin ja hyvin näyttää toimivan.

        No rasismiahan monet tässäkin ketjussa kirjoitetut asiat ja mielipiteet ovat.
        Valitettavasti, valkolaisten kannalta. Kannattaa käydä yhdenvertaisuusvaltuutetun sivuilla tutustumaan asiaan ja lait on lakeja, vaikka haukkumiset olisivat kuinka "normaaleja tosiasioita" haukkujien mielestä.
        Sama juttu, eihän tummaihoista afrikkalaistakaan saa lain mukaan nekrutella, vaikka se olisi sanojan mielestä kuinka normaali nimitys tahansa kyseiselle henkilölle.
        Vaikka ei sen puoleen, itse saan ihan helvetin hyvät naurut ja huvia siitä, kun kuulen tai luen valtaväestön vinkumista erinäisistä asioista. On kovempaa vinkumista kuin sikaa tapettaessa:D


    • Anonyymi

      Hätä ei ole tämän näkönen

    • Anonyymi

      Eikös se kiusaamismotiivi siinä koulujupakassa ole hieman epäselvä?
      Eli onko sitä ollut/tapahtunut ainakaan siinä mittakaavassa ja sillä tavoin, kuin tekijä on tuntenut sitä tapahtuneen...? Sitä siis vielä selvitellään.
      Vaikka ei silti, kiusaaminen on aina väärin, mutta silti. sen ei pitäisi ainakaan olla oikeutus tehdä henkirikosta.

      • Anonyymi

        Taisi olla, luin itsekin jotain siitä.
        Tiedä sitten, mikä on se oikea totuus..?
        Kuvitteliko/liioitteliko tekijä mielessään asioita vai suojellaanko tuossa koulun mainetta?
        No, eiköhän se selviä kun sitä selvitellään.
        Sinänsä sitä on turha vatvoa missään juorupalstoilla, missä varsinkin tyhjäntoimittajat tuntuvat huutelevan milloin mitäkin.


    • Anonyymi

      Erikoinen tyyli on se, että asiallinen tosiasioiden mainitseminenkin on rasismia. Jos esim. tälle sivulle kirjoittaa asiallisesti pari lukua vankiloissa olevien valkolaisten ja romanien määristä heidän väestömääriinsä suhteutettuna, kirjoitus poistuu alta aikayksikön.
      Ai niin, tuo suhde on siinä 34- 38!

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja pointtisi on..mikä?
        Yrität tehdä valkolaisten rikoksista oikeutetumpaa tai jotain...?
        Ai niin, valkolaisiahan aina täytyy ymmärtää ja tukea, kun heillä "on niin vaikeeta...", kun tekevät ihan samanlaisia rikoksia kuin romanit.
        No, minulta ei saa rikolliset sympatiaa valkolaisrikolliset kuin romanirikollisetkaan. Suhdeluvuista viis.
        Jos romanirikollisia onkin suhteessa enemmän kuin valkolaisrikollisia, niin valkolaisrikollisia taas on määrällisesti enemmän.
        Joten eiköhän se paska mene tasan sillä tavoin, ja se paska ei valkolaistenkaan niskasta lähde kulumallakaan pois. Saati muullakaan tavoin.
        Toki selitellähän saa aina, tai yrittää ainakin, siat itselleen parhain päin. Mutta ei se mitään muuta valkolaistenkaan osalta, paitsi heidän omassa henkisesti sairaassa mielikuvituksessaan.


    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1896
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1563
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1431
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      177
      1418
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1030
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      958
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      95
      937
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe