Ostin kyseisen scootterin, tehdäkseni pehmeän laskun prätkäilystä
Se onkin mielestäni mainio Pappa-malli, kun kortissa on kirjaimia kevarille, ja sillä pysyy liikenteen rytmissä.
Olisinkin muuten tyytyväinen, mutta kun tuntuu ihan kuristetulta
Näiden pitäisi kulkea yli 100 km/h, mutta tämä ei nouse kun 70:ään.
Siihen se kyllä nousee reippaasti.
Olisiko mahdollista, että sitä olisi kuristettu, vai tuleeko jokin vika ensinnä mieleen?
Itse en ymmärrä, mitä hyötyä voisi kevariksi rekisteröidyn kuristamisesta olla.
Tuo seitsemänkymppii riittää hyvin kaupungissa, mutta mulla on lisätoive käväistä pari kertaa kesässä naapurikaupungeissa 75 ha 45 km päässä.
Piaggio Fly 125
5
143
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko variaattorissa loppuunkuluneita osia? Joskin pitäisikö tuon edes kulkea ihan satasta? Ilmoitettu huippu taitaa vähän vuosimallista riippuen olla noin 95 km/h
- Anonyymi
Kokemukseni perusteella kevareista (tarkoitan moottoripyöriä, en "lälläripyöriä)) uskon hyvinkin, mitä sanot huippunopeudesta.
Mutta haenkin jotain sellaista ratkaisua että nousisi siihen 80 km/h jotenkuten kevyesti.
Ajattelin sellaistakin, että vaikuttaako hihnan kuluminen nopeutta alentavasti, se kun saamani tiedon mukaan kapenee hiljalleen ?
Tällä palstalla lienee kokemuksia siitä asiasta vaikka millä mitalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemukseni perusteella kevareista (tarkoitan moottoripyöriä, en "lälläripyöriä)) uskon hyvinkin, mitä sanot huippunopeudesta.
Mutta haenkin jotain sellaista ratkaisua että nousisi siihen 80 km/h jotenkuten kevyesti.
Ajattelin sellaistakin, että vaikuttaako hihnan kuluminen nopeutta alentavasti, se kun saamani tiedon mukaan kapenee hiljalleen ?
Tällä palstalla lienee kokemuksia siitä asiasta vaikka millä mitalla?Siellä voi olla rullat kulmikkaat, itse variaattori kulunut uralliseksi tai hihna kulunut, tai ne kaikki. Myös kytkimessä voi olla kulumaa, mutta se taitaa olla harvinaisempi syy, niden palat on aika pitkäikäisiä.
Rullista näkee silmämääräisestikin onko ne pilalla, samoin variaattorista näkee onko runsasta kulumaa. Hihnasta voi olla vaikea nähdä kulumaa, se pitää mitata.
Todennäköisesti vauhti palaa variaattorin osalta normaaliksi rullat ja hihnan vaihtamalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä voi olla rullat kulmikkaat, itse variaattori kulunut uralliseksi tai hihna kulunut, tai ne kaikki. Myös kytkimessä voi olla kulumaa, mutta se taitaa olla harvinaisempi syy, niden palat on aika pitkäikäisiä.
Rullista näkee silmämääräisestikin onko ne pilalla, samoin variaattorista näkee onko runsasta kulumaa. Hihnasta voi olla vaikea nähdä kulumaa, se pitää mitata.
Todennäköisesti vauhti palaa variaattorin osalta normaaliksi rullat ja hihnan vaihtamalla.Kiitoksia, tää autto paljon :)
En oikein usko että sy ois moottorin puolella, kun se ei oireile millään muulla tavalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356