Hyvää päivää uudestaan

Hyvää vappua ja kevättä. ☕🐺🎈

72

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää vapun aikaa tähänkin😄

      • Edellinen poistui... Kiitos taas. 🥱😄


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­­N­y­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi
      • Nipottaja taas paikalla...
        No voin jättää aloitukset tekemättäkin. Eihän nämä kiinnosta, etenkään sitä kenen vuoksi tänne alunperin tulin ja jäin... Turhaa kaikki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nipottaja taas paikalla...
        No voin jättää aloitukset tekemättäkin. Eihän nämä kiinnosta, etenkään sitä kenen vuoksi tänne alunperin tulin ja jäin... Turhaa kaikki.

        No se on kyllä totta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nipottaja taas paikalla...
        No voin jättää aloitukset tekemättäkin. Eihän nämä kiinnosta, etenkään sitä kenen vuoksi tänne alunperin tulin ja jäin... Turhaa kaikki.

        Niin olit Netan takia. Kai sä ymmärrät että Netalla on poikaystävä ja sinä et ole netan poikaystävä vaikka kuinka paljon rakastatkin Nettaa. Sinä et tule kuulumaan netan elämään. Oot vitun tyhmä kun et tajua sitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin olit Netan takia. Kai sä ymmärrät että Netalla on poikaystävä ja sinä et ole netan poikaystävä vaikka kuinka paljon rakastatkin Nettaa. Sinä et tule kuulumaan netan elämään. Oot vitun tyhmä kun et tajua sitä

        Olen tajunnut...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen tajunnut...

        No miksi jauhat vieläkin että olit Netan takia täällä, Kuinka monta vuotta meinaat vielä jatkaa . Sä olet kolme vuotta jauhanut täällä netasta ja edelleen jaksat jauhaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi jauhat vieläkin että olit Netan takia täällä, Kuinka monta vuotta meinaat vielä jatkaa . Sä olet kolme vuotta jauhanut täällä netasta ja edelleen jaksat jauhaa.

        Koska en ole päässyt irti ja olen tyhmä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska en ole päässyt irti ja olen tyhmä.

        no tyhmä sä kyllä olet


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska en ole päässyt irti ja olen tyhmä.

        Miksi sä roikut varatussa tytössä? mitä sä saavutat sillä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nipottaja taas paikalla...
        No voin jättää aloitukset tekemättäkin. Eihän nämä kiinnosta, etenkään sitä kenen vuoksi tänne alunperin tulin ja jäin... Turhaa kaikki.

        Tee niin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska en ole päässyt irti ja olen tyhmä.

        Et sinä ole tyhmä. Oikeastaan olet niitä harvoja, jotka eivät ole. Vaan ihana ja tunteva ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole tyhmä. Oikeastaan olet niitä harvoja, jotka eivät ole. Vaan ihana ja tunteva ihminen.

        Niin kai. Ei kuitenkaan kaivatun mielestä. Eikä minen muunkaan mielestä näin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kai. Ei kuitenkaan kaivatun mielestä. Eikä minen muunkaan mielestä näin...

        Niin sulla on ollut kolme vuotta mahdolisuus kuulua netan elämään mutta et ole vieläkään hänen elämässään. Koita nyt jani saada ne some estot ekaks pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sulla on ollut kolme vuotta mahdolisuus kuulua netan elämään mutta et ole vieläkään hänen elämässään. Koita nyt jani saada ne some estot ekaks pois.

        En mä tuu saamaan mitään pois. Turhaan siinä urputat. En tule enää ikinä saamaan mitään. Oman ikäluokan naiset eivät kiinnosta. En ole rakastunut tällä hetkellä yhtään kehenkään. Itken yksinäni loppu elämän.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä tuu saamaan mitään pois. Turhaan siinä urputat. En tule enää ikinä saamaan mitään. Oman ikäluokan naiset eivät kiinnosta. En ole rakastunut tällä hetkellä yhtään kehenkään. Itken yksinäni loppu elämän.

        siis mitä. Etkö sä ole enää rakasta Nettaa. Ei voi olla totta. eli sä et enää puhu netasta koska et rakasta häntä enää


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis mitä. Etkö sä ole enää rakasta Nettaa. Ei voi olla totta. eli sä et enää puhu netasta koska et rakasta häntä enää

        Rakastakoon se vaan sitä komeaa bodari jätkäänsä. Minä en välitä enää kestään. En edes itsestäni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Rakastakoon se vaan sitä komeaa bodari jätkäänsä. Minä en välitä enää kestään. En edes itsestäni.

        eli sä oot kateellinen ettei netan poikaystävä ole 50 vuotias. Mistä sä tiedät millanen netan poikaystävä on sun ikäsenä


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli sä oot kateellinen ettei netan poikaystävä ole 50 vuotias. Mistä sä tiedät millanen netan poikaystävä on sun ikäsenä

        No entäs sitten. Niin olenkin kateellinen. Minä en enää ikinä tule saamaan mitään sellasta. Voisin jo kuolla pois täältä kuleksimasta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No entäs sitten. Niin olenkin kateellinen. Minä en enää ikinä tule saamaan mitään sellasta. Voisin jo kuolla pois täältä kuleksimasta.

        Nytkö otit taas ton itsetuhoisuuskortin esille ja haetsääliä täältä. No kyllä se kirsi jossain vaiheessa taas tulee. Mä alan kattoo lätkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö otit taas ton itsetuhoisuuskortin esille ja haetsääliä täältä. No kyllä se kirsi jossain vaiheessa taas tulee. Mä alan kattoo lätkää.

        Minua ei muiden sääli kiinnosta. Jos tuumaan että vituttaa niin paljon että voisin jo kuolla pois, sillon olen sitä mieltä, enkä hae sääliä keltään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minua ei muiden sääli kiinnosta. Jos tuumaan että vituttaa niin paljon että voisin jo kuolla pois, sillon olen sitä mieltä, enkä hae sääliä keltään.

        Haet kyllä aivan kaikilta, jopa täältä hourulan mielikuvituspalstalta🪓


    • Anonyymi

      Hyvää vappuaattoa!☕️

    • Anonyymi

      Hyvää vappua ja riemukasta kesääkin mustalle sudelle.

      • Joo. Hyvää kesää.


    • Anonyymi

      Hyvää vappua 👩☕️🐆🍺

      • Mukavaa vappua sinne jonnekin. Mulla ei ole mitään bileitä. Käyn salilla ja huomenna taas töihin. 🎉


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mukavaa vappua sinne jonnekin. Mulla ei ole mitään bileitä. Käyn salilla ja huomenna taas töihin. 🎉

        Eipä suurempia👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä suurempia👩

        Noh? Kuis nyt sillein?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Noh? Kuis nyt sillein?

        Jotain pientä nyt pitää syödä👩😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotain pientä nyt pitää syödä👩😊

        Mä oon salilla. Täällä ei oo muita ku kaveri. 🏋🏽‍♀️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä oon salilla. Täällä ei oo muita ku kaveri. 🏋🏽‍♀️

        Mikset jani mene kaverin kaa kaupungille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset jani mene kaverin kaa kaupungille?

        Mihin me siellä mentäis?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mihin me siellä mentäis?

        esim baariin tai missä ne muutkin ihmiset viettää vappua


      • Anonyymi kirjoitti:

        esim baariin tai missä ne muutkin ihmiset viettää vappua

        Huomenna on taas töitä. Eikä tuo kaveri lähde...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomenna on taas töitä. Eikä tuo kaveri lähde...

        no onpa sulla kiva kaveri. Lähti sentään kuntosalille sun kaa. ei kehtaa näyttäytyä sun seurassa muualla


      • Anonyymi kirjoitti:

        no onpa sulla kiva kaveri. Lähti sentään kuntosalille sun kaa. ei kehtaa näyttäytyä sun seurassa muualla

        Näin se on...


    • Anonyymi

      Kiitos samoin. 🌎🌏🌍

    • Anonyymi

      Hyvää vappua susi 🙋☕️

      • Kiitos samoin klara vappen. 🎈


    • Kaupunki on varmaan pillua täynnä, mutta vanhan pitää jäädä vaan kotiin yksin istumaan.🎈

      • Ei. Eikä tämän ollut tarkoitus provoilla pohtimaan mitään etymologisia...


      • No piti siitä nyt herneen palkoa vetään nenään? Pillu tarkoitti tässä niitä naitavia hemaisevia naisolentoja. Se oli slangisana. Ei ollut tarkoitus halventaa ketään.


      • Kylläpä meni jollakin tunteisiin. Eipä se rakkauskaan tällaiselta vanhukselta enää kelpaa. Eikä mikään muukaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No piti siitä nyt herneen palkoa vetään nenään? Pillu tarkoitti tässä niitä naitavia hemaisevia naisolentoja. Se oli slangisana. Ei ollut tarkoitus halventaa ketään.

        Puhut naisesta pelkkänä pilluna? ja sanot ettei se ole halventavaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut naisesta pelkkänä pilluna? ja sanot ettei se ole halventavaa?

        No minä en ollut tuossa ihan tosissani, eikä sitä pitänyt tosissaan ottaa... En minä sillä tavalla ajattele naisista ja minua otti päähän tuota kirjoittaessa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en ollut tuossa ihan tosissani, eikä sitä pitänyt tosissaan ottaa... En minä sillä tavalla ajattele naisista ja minua otti päähän tuota kirjoittaessa.

        ja taas puhut rumasti naisista kun ite et saa naista niin sun pitää sen takia puhua rumasti naisista. Oot koko päivän valittanut naisen puutetta ja omaa paskaa elämääsi. se ei oikeuta puhumaan naisista rumasti


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja taas puhut rumasti naisista kun ite et saa naista niin sun pitää sen takia puhua rumasti naisista. Oot koko päivän valittanut naisen puutetta ja omaa paskaa elämääsi. se ei oikeuta puhumaan naisista rumasti

        Ei oikeutakaan, mutta jos ottaa pannuun niin silloin ottaa pannuun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en ollut tuossa ihan tosissani, eikä sitä pitänyt tosissaan ottaa... En minä sillä tavalla ajattele naisista ja minua otti päähän tuota kirjoittaessa.

        Just.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei oikeutakaan, mutta jos ottaa pannuun niin silloin ottaa pannuun.

        No miksi sun pitää purkaa pahaa oloasi puhumalla naisita rumasti. Luuletko olevasi silloin kovakin jätkä kun puhut rumasti naisista


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sun pitää purkaa pahaa oloasi puhumalla naisita rumasti. Luuletko olevasi silloin kovakin jätkä kun puhut rumasti naisista

        Joo, luulin olevani vaikka mitä.


    • Kylläpähän tämä elämä on eletty...

      • Anonyymi

        Jo alkoi taas pukkaamaan tuubaa jatkuvalla syötöllä.


    • Mukavaa vappua! :)

      • Kiitos samoin hauskaa vappua!


    • Anonyymi

      ILtaa ja suuria tunteita ja mielen kuohuja on tässä ketjussa 🪽
      Hauskaa tai ei...Vappu 🎈ja nakkeja sekä perunasallaattia 🐔
      Huomenna herkkujuhlat 🎉 jotain edes...

    • Anonyymi

      Sun ketjuus on taas pesiytynyt pillulinkki🍆🤣🤣🤣

      • Niin, minua se täällä jahtaa. Se aktivoitui heti minun tänne paluun jälkeen. Ihan selvästi on suunnitelmallista toimintaa tuo. Halutaan häiritä mun täällä oloa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, minua se täällä jahtaa. Se aktivoitui heti minun tänne paluun jälkeen. Ihan selvästi on suunnitelmallista toimintaa tuo. Halutaan häiritä mun täällä oloa.

        Tietääkseni sä et omista suomi24 :sta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkseni sä et omista suomi24 :sta

        Et omista myöskään sinä, eikä yhtään kukaan täällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et omista myöskään sinä, eikä yhtään kukaan täällä.

        oonko sanonut että omistan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        oonko sanonut että omistan.

        No olenkos minä sitten sanonut niin, en ole...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No olenkos minä sitten sanonut niin, en ole...

        Jos joku haluaa häiritä sua sun nettimaailamassa niin et sä voi muuta kuin ilmoittaa ylläpidolle.


    • Anonyymi

      Kiitos samoin sinulle.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe