Asiallinen lähestyminen

Anonyymi-ap

Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet???

Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin iskuyrityksen kohteeksi tori.fi.ssä, mies meni ihan helvetti sekaisin päästään, alkoi soitella ja painostaa, koittaa väkisin kutsua itseään sisälle kotiini kunnes estin hänet. Soitan poliisille varmasti jos vielä pienintäkään merkkiä tulee siitä suunnasta.

Kuinka sekaisin ihmisen täytyy olla, että alkaa iskemään naisia jossain torissa? Todella noloa. Minulla ei tietenkään ole mitään kuvaa sielä.

Yksi yritys oli silkkaa seksuaalista vihjailua kun mies "kiinnostui" myymistäni ratsastussaappaista. Pettymys oli selvä kun kerroin ettei saappaat olleet omani.

Miehet jotka omassa arjessaan hoitaa kaiken ihan järkevästi, työt, yritykset jne käyttäytyy naisen kohdatessaan huonommin kun psykoosipotilaat suljetulla. Baareissa varatut vanhat ukot ahdistelee nuoria naisia minkä ehtii.

Itse olen tukevasti keski-ikäinen ja nähnyt treffi elämää 80-luvulta asti.

Minusta tuntuu, että törkeä ehdottelu ja painostus on pelkkää valtapeliä ja toisten energian ja fiiliksen pilaamista oman toksisen maskuliinisen egon pönkittämiseksi enemmän kun edes reilua seksinhimoa. Ja kostoksi tietysti koko naiskunnalle.

Itse olen aina kohtelias kaikille, ensisijaisesti. Kuitenkin, jos vastaavaa käytöstä vielä esiin tulee, niin käsken suoraan painua... Älkää antako miesten viedä teidän energiaa, törkimykselle ei tarvi yrittää olla kohtelias eikä painostusta tarvi sietää alkuunkaan.

Jossei miehellä ole sen vertaa järkeä että tajuaa mitä on asiallinen aloite, niin tuskin on kumppanimateriaalia muutenkaan👎

178

1758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutis mutandis on ihan sama. Emme koskaan pysty ulkonäön perustella arvioimaan, miten sisko reagoi. Vaikka ryhtyy juttelemaan vain juttelutarkoituksessa, tulee joiltakin siskoilta turpaan, niin että raikaa.

      Täytyy vain ottaa riski tai hakeutua sosiaalisen yhteisön ulkopuolelle. 🌹👀

      • Anonyymi

        Ehkä kannattaa kysyä kohteliaasti, että saako jutella??

        Miehet keittelee selvästi kaikkia ihmetemppuja tai tulee vaan rytinällä päälle.

        Kumpikin näistä ihan karseeta🤮


    • Anonyymi

      Se on se, kun kaikki tunteet on sallittuja, niin vähä-älyisille tulee kuvitelma ettei missään kohtaa tarvi hillitä itseään, vaan saa pomppia ja esittää pitkin kyliä kuin joku 5 v. adhd-apina.

      Pyssy vielä käteen niin hyvä on.

      Sitten minunlaisia ihmisiä pelätään, että olet psykopaatti kun suutut eikä oo kivaa ja käsket vaan painua v..ttuun!!

      Jessus miten nykyihmiset on NOLOJA.

    • Anonyymi

      Oletko naisena esiintyvä gubbe niitä miehiä, jotka esittää ostavansa kenkiä, joista haluaa kuvia naisen jalassa?

      • Anonyymi

        Kuinka sekasin ja tarpeessa täytyy olla, että alkaa torissa metsästää naisia jotka myy saappaitaan?

        Ahdistelijat saa jotain tästä hommasta, sinähän sen tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sekasin ja tarpeessa täytyy olla, että alkaa torissa metsästää naisia jotka myy saappaitaan?

        Ahdistelijat saa jotain tästä hommasta, sinähän sen tiedät.

        Millä tavalla minä tästä aiheesta tietäisin?


      • Anonyymi

        Joo miehenä esiintyvä nainen:)ratsastus saapikkaat ois kova sana ääh äääh. Sivusta nääs


      • Anonyymi

        Niin ei pääse siten sadattelemaan esim voicemailissa


    • Asiallista on olla lähestymättä. Varsinkin miesten.

      • Anonyymi

        Joo just. Eli et osaa lähestyä niin ettet ole ahdistava paska.

        Mieluummin varmaan ymmärrät vaikka raiskauksen kun käyttäydyt itse normaalisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo just. Eli et osaa lähestyä niin ettet ole ahdistava paska.

        Mieluummin varmaan ymmärrät vaikka raiskauksen kun käyttäydyt itse normaalisti.

        Ei minun tarvitse ketään lähestyä. Joten en tiedä osaisinko vai en.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Ei minun tarvitse ketään lähestyä. Joten en tiedä osaisinko vai en.

        Niin kun jossei saa lähestyä ahdistavasti, et lähesty ollenkaan.

        👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun jossei saa lähestyä ahdistavasti, et lähesty ollenkaan.

        👍

        Ei minun tarvitse. Se aika elämästäni on ollut ja mennyt aikaa sitten.

        Enkä tiedä olenko osannut silloinkaan tehdä hommaa oikein, en ole kysynyt arvioita.


    • Anonyymi

      Kerro lisää niistä ratsastussaappaista. Olisiko sulla piiskaa tarjolla?🙃

      • Anonyymi

        Mene terapiaan.


    • Anonyymi

      Taas siellä oletetaan, että lähestymisen tekee mies.

      Suosittelen lähestymään itse miehiä. Siinä selviää niin paljon nopeammin, onko mies tarpeeksi feministi vaiko ei.

      🦄

      • Anonyymi

        Minusta tuo on liian laveasti tulkittu, että oletuksena olisi miehen tekevän lähästymisen. Kyllä minä ainakin olen joutunut miesteen hyvin tökeröjen lähestymisyritysten kohteeksi, vaikka itsekin lähestyn miehiä. En ymmärrä miten nuo sulkisivat toisensa pois. Vaikka itse olisin jo tietoinen siitä, että ko. mies ei kiinnosta minua, niin ei se mitenkään estä häntä silti yrittämästä lähestyä minua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuo on liian laveasti tulkittu, että oletuksena olisi miehen tekevän lähästymisen. Kyllä minä ainakin olen joutunut miesteen hyvin tökeröjen lähestymisyritysten kohteeksi, vaikka itsekin lähestyn miehiä. En ymmärrä miten nuo sulkisivat toisensa pois. Vaikka itse olisin jo tietoinen siitä, että ko. mies ei kiinnosta minua, niin ei se mitenkään estä häntä silti yrittämästä lähestyä minua.

        Tässä nähdään se ero, että sinä ja naiset yleisestikin yleensä osaatte olla asiallisia. Todisteena siitä on, että miehet hyvin harvoin valittavat asiattomista lähestymisistä toisen kuin naiset, joille se on lähes jatkuva riesa. Siksi olisi yksinkertaisesti hyvä käytäntö, että naiset hoitaisivat lähestymiset. Kaikki voittaisivat.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Tässä nähdään se ero, että sinä ja naiset yleisestikin yleensä osaatte olla asiallisia. Todisteena siitä on, että miehet hyvin harvoin valittavat asiattomista lähestymisistä toisen kuin naiset, joille se on lähes jatkuva riesa. Siksi olisi yksinkertaisesti hyvä käytäntö, että naiset hoitaisivat lähestymiset. Kaikki voittaisivat.

        Kyllä minä olen kuullut miestenkin valittavan, että mm. kovin kännisten naisten lähestymiset tuppaavat olemaan melko asiattomia. Itselleni tosin kyllä kävisi ihan mainisoti, että yksikään mies ei koskaan lähestyisi. En tiedä tarkoititko sarkasmiksi, mutta minä kyllä voin allekirjoittaa, että siinä voittaisivat kaikki ja maailma olisi paljon mukavampi paikka, jos kaikki ällööähetymiset jäisivät pois. Tosin ei sitä silloin varmaankaan voisi miehille luvata, kun osa naistenkin lähestymisistä kuulemma on asiattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuo on liian laveasti tulkittu, että oletuksena olisi miehen tekevän lähästymisen. Kyllä minä ainakin olen joutunut miesteen hyvin tökeröjen lähestymisyritysten kohteeksi, vaikka itsekin lähestyn miehiä. En ymmärrä miten nuo sulkisivat toisensa pois. Vaikka itse olisin jo tietoinen siitä, että ko. mies ei kiinnosta minua, niin ei se mitenkään estä häntä silti yrittämästä lähestyä minua.

        Sitten ongelmana on väärin suunnattu fokus.

        Jos sinä etsit miestä, ja samalla valitat huonosti käyttäytyvistä miehistä, fokus katoaa.

        Torjut vain muut miehet systemaattisesti ja etsit sellaista, joka käyttäytyy hyvin. Onhan se joskus ikävää, ja häirinnästä kannattaa ilmoittaa eteen päin, mutta urpojen ei saa antaa viedä omaa fokusta sivuraiteille. ✨🙏✨

        🦄


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Tässä nähdään se ero, että sinä ja naiset yleisestikin yleensä osaatte olla asiallisia. Todisteena siitä on, että miehet hyvin harvoin valittavat asiattomista lähestymisistä toisen kuin naiset, joille se on lähes jatkuva riesa. Siksi olisi yksinkertaisesti hyvä käytäntö, että naiset hoitaisivat lähestymiset. Kaikki voittaisivat.

        Eikö se olisi miehille helpompaakin? 😄

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ongelmana on väärin suunnattu fokus.

        Jos sinä etsit miestä, ja samalla valitat huonosti käyttäytyvistä miehistä, fokus katoaa.

        Torjut vain muut miehet systemaattisesti ja etsit sellaista, joka käyttäytyy hyvin. Onhan se joskus ikävää, ja häirinnästä kannattaa ilmoittaa eteen päin, mutta urpojen ei saa antaa viedä omaa fokusta sivuraiteille. ✨🙏✨

        🦄

        En ylipäänsä etsi miestä. En ole koskaan etsinyt miesät. Mielenkiintoiset mehet löytyvät aina etsimättä. He vain tupsahtavat eteen jostakin.

        Torjuminen ei auta yhtään mitään mm. Ällötyksiin, jotka tulevat ehdottelemaan töissä tai, kuten aloittaja kertoi, tori.fi:ssä. Kyllä jokainen täysijärkinen tajuaa, että nuo eivät ole mitään ehdottelupaikkoja, joten niistä sietääkin huomauttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ongelmana on väärin suunnattu fokus.

        Jos sinä etsit miestä, ja samalla valitat huonosti käyttäytyvistä miehistä, fokus katoaa.

        Torjut vain muut miehet systemaattisesti ja etsit sellaista, joka käyttäytyy hyvin. Onhan se joskus ikävää, ja häirinnästä kannattaa ilmoittaa eteen päin, mutta urpojen ei saa antaa viedä omaa fokusta sivuraiteille. ✨🙏✨

        🦄

        Normaalit miehethän nyt onkin erittäin helppo pitää niin, että he eivät tule turhia ehdottelemaan. Siihen toimii mm. korostetun asialinjalla pysyvä käytös, varsinkin jos mies lainkaan "antaa ymmärtää". Ongelma koituu niistä, joihin ei toimi mikään minkä itse teet ja he tulevat ehdottelemaan, vaikka kuinka vietittäisit, ettei kiinnosta. Ihminen ei aina ole paikassa, jossa torjuminen olisi helppoa.

        En myöskään ymmärrä miten kuvittelet miehen etsimisen ja epämiellyttävien lähestymisten liittyvän toisiinsa. Minu on lähestytty lukemattomat kerrat epämiellyttävästä, vaikka olen parisuhteessakin, enkä etsi yhtään mitään. Ei se estä epämiellyttäviä lähestymisiä mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ongelmana on väärin suunnattu fokus.

        Jos sinä etsit miestä, ja samalla valitat huonosti käyttäytyvistä miehistä, fokus katoaa.

        Torjut vain muut miehet systemaattisesti ja etsit sellaista, joka käyttäytyy hyvin. Onhan se joskus ikävää, ja häirinnästä kannattaa ilmoittaa eteen päin, mutta urpojen ei saa antaa viedä omaa fokusta sivuraiteille. ✨🙏✨

        🦄

        Ööööö ... jo olen myymässä vaikkapa housuja jossain nettikirppiksellä ja joku mies alkaa pommittaa ehdotuksilla, niin miten se liittyy lainkaan siihen, että etsisin jotakin? Eivätkö mm. parisuhteissa olevat ihmiset muka koskaan myy mitään nettikirppiksillä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olen kuullut miestenkin valittavan, että mm. kovin kännisten naisten lähestymiset tuppaavat olemaan melko asiattomia. Itselleni tosin kyllä kävisi ihan mainisoti, että yksikään mies ei koskaan lähestyisi. En tiedä tarkoititko sarkasmiksi, mutta minä kyllä voin allekirjoittaa, että siinä voittaisivat kaikki ja maailma olisi paljon mukavampi paikka, jos kaikki ällööähetymiset jäisivät pois. Tosin ei sitä silloin varmaankaan voisi miehille luvata, kun osa naistenkin lähestymisistä kuulemma on asiattomia.

        Aina on poikkeuksia, mutta varovastikin arvioiden alle prosentti kaikista valituksista tulee miehiltä.

        Itse olen kohdannut aika lailla nolla asiallista lähestymistä ja muutaman asiattoman, mutta en osaa noista olla vaivautunut vaan enemmän huvittunut.

        Luulen kuitenkin, että elämä on siirtynyt ja siirtymässä sen verran painokkaasti verkkoon, että livenä yleensäkään minkäänlaiset lähestymiset ovat vähentyneet ja vähenevät edelleen. Saamme elää asiallisesti.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Aina on poikkeuksia, mutta varovastikin arvioiden alle prosentti kaikista valituksista tulee miehiltä.

        Itse olen kohdannut aika lailla nolla asiallista lähestymistä ja muutaman asiattoman, mutta en osaa noista olla vaivautunut vaan enemmän huvittunut.

        Luulen kuitenkin, että elämä on siirtynyt ja siirtymässä sen verran painokkaasti verkkoon, että livenä yleensäkään minkäänlaiset lähestymiset ovat vähentyneet ja vähenevät edelleen. Saamme elää asiallisesti.

        Minä olen kyllä kuullut valituksia tuosta aiheesta likipitäen kaikilta miehiltä, jotka tunnen. Kyllä heistä oikeastaan kaikki ovat joskus kokeneet epämiellyttäviä lähestymisiä naisten taholta, ihan suoranaista käsiksikäymistäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kyllä kuullut valituksia tuosta aiheesta likipitäen kaikilta miehiltä, jotka tunnen. Kyllä heistä oikeastaan kaikki ovat joskus kokeneet epämiellyttäviä lähestymisiä naisten taholta, ihan suoranaista käsiksikäymistäkin.

        Jaah. No sitten naiset eivät olekaan niin asiallisia,. Olkaa asiallisempia!


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Jaah. No sitten naiset eivät olekaan niin asiallisia,. Olkaa asiallisempia!

        Harvemmin kai humalaiset ihmisen ovat erityisen asiallisia, sukupuolesta riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ylipäänsä etsi miestä. En ole koskaan etsinyt miesät. Mielenkiintoiset mehet löytyvät aina etsimättä. He vain tupsahtavat eteen jostakin.

        Torjuminen ei auta yhtään mitään mm. Ällötyksiin, jotka tulevat ehdottelemaan töissä tai, kuten aloittaja kertoi, tori.fi:ssä. Kyllä jokainen täysijärkinen tajuaa, että nuo eivät ole mitään ehdottelupaikkoja, joten niistä sietääkin huomauttaa.

        Olen edelleen sitä mieltä, että fokuksesi on väärässä asiassa. Oli tavoitteena sitten mies tai jokin muu (kuten sinulla), et voi antaa epämukavien ihmisten viedä energiaasi. Se on loputon suo! Nopeasti eroon energiasyöpöistä ja kohti omia tavoitteita.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen edelleen sitä mieltä, että fokuksesi on väärässä asiassa. Oli tavoitteena sitten mies tai jokin muu (kuten sinulla), et voi antaa epämukavien ihmisten viedä energiaasi. Se on loputon suo! Nopeasti eroon energiasyöpöistä ja kohti omia tavoitteita.

        🦄

        Sinulla on kyllä välillä todella kummallisia kuvitelmia. Ikäänkuin kaikkien törppöjen pitäisi antaa aina ja kaikkialla olla törppöjä. Miksi meillä edes on mm. seksuallinen häirintä määriteltynä, jos siihen kerta ei kuulu lainkaan puuttua. Annetaan vain kaikkien törppöjen törppöillä vapaasti, kun siihen puuttuminen vie energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööööö ... jo olen myymässä vaikkapa housuja jossain nettikirppiksellä ja joku mies alkaa pommittaa ehdotuksilla, niin miten se liittyy lainkaan siihen, että etsisin jotakin? Eivätkö mm. parisuhteissa olevat ihmiset muka koskaan myy mitään nettikirppiksillä?

        Väärin ymmärretty. Minä en voi tietää muiden ihmisten tavoitteita eikä minun tarvitsekaan. Anteeksi jos arvasin väärin.

        Mutta fokus on pielessä, jos antaa muiden ihmisten viedä itseltä niin paljon energiaa, että valittaa asiasta täällä. Täällähän siihen ei voi vaikuttaa. Mutta täällä voi vaikuttaa siihen, että ymmärtää omat tavoitteensa ja kannustaa muita niitä kohti. Haluan itse toimia esimerkkinä ja inspiraationa siitä, ettei muiden saa koskaan antaa lannistaa itseä omien tavoitteiden toteuttamisessa. ☺️

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kyllä välillä todella kummallisia kuvitelmia. Ikäänkuin kaikkien törppöjen pitäisi antaa aina ja kaikkialla olla törppöjä. Miksi meillä edes on mm. seksuallinen häirintä määriteltynä, jos siihen kerta ei kuulu lainkaan puuttua. Annetaan vain kaikkien törppöjen törppöillä vapaasti, kun siihen puuttuminen vie energiaa.

        Sinulla on huono lukutaito. Kirjoitin jo ylempänä, että häirintään tulee puuttua. Kaikki lähestymiset eivät ole häirintää.

        Sinähän sen päätät, kuinka paljon lähestymistä siedät. Kyllä esim. kovaäänisesti kiroilemalla saa melkein kenet tahansa poistumaan luotaan nopeasti.

        Et voi koskaan vaikuttaa törppöjen käyttäytymiseen. Voit vaikuttaa vain siihen, miten itse reagoit siihen, miten paljon annat sen viedä energiaasi (ja aikaasi) ja missä ja kenen seurassa liikut. Törppöjä ei saa pois maailmasta valittamalla. Valitettavasti. 😄

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin ymmärretty. Minä en voi tietää muiden ihmisten tavoitteita eikä minun tarvitsekaan. Anteeksi jos arvasin väärin.

        Mutta fokus on pielessä, jos antaa muiden ihmisten viedä itseltä niin paljon energiaa, että valittaa asiasta täällä. Täällähän siihen ei voi vaikuttaa. Mutta täällä voi vaikuttaa siihen, että ymmärtää omat tavoitteensa ja kannustaa muita niitä kohti. Haluan itse toimia esimerkkinä ja inspiraationa siitä, ettei muiden saa koskaan antaa lannistaa itseä omien tavoitteiden toteuttamisessa. ☺️

        🦄

        Aloittajahan sanoi hyvin elekeästi, etät hänelle ehdotellaan Tori.fi:ssä. Ei kai se nyt kovin epäselvää ole. Tietenkin se itsestäänselvästi vaikuttaa siihen vaikka ny housujen myymiseen, jos niiden ihan tavallisten housujen vuoksi alkaa tulla läähätysviestejä. Ei ole lainkaan ennenkuulumatonta, vaan pikemmin melko tavallista. Minusta on aivan asiallista ihmetellä, että mikä on vialla ihmisen päässä, joka lähettää läähätysviestejä myynnissä olevien housujen takia. Ei se missään tapauksessa ole asia, jota housujaan myyvän tarvitsee hävetä ja siksi asiasta pitää puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on huono lukutaito. Kirjoitin jo ylempänä, että häirintään tulee puuttua. Kaikki lähestymiset eivät ole häirintää.

        Sinähän sen päätät, kuinka paljon lähestymistä siedät. Kyllä esim. kovaäänisesti kiroilemalla saa melkein kenet tahansa poistumaan luotaan nopeasti.

        Et voi koskaan vaikuttaa törppöjen käyttäytymiseen. Voit vaikuttaa vain siihen, miten itse reagoit siihen, miten paljon annat sen viedä energiaasi (ja aikaasi) ja missä ja kenen seurassa liikut. Törppöjä ei saa pois maailmasta valittamalla. Valitettavasti. 😄

        🦄

        Moni lähestyminen on häirintää ja vaikkei sitä voisi suoranaiseksi häirinnäksi määrittää, niin lähes aina se on häiritsevää. On ehdottomasti tarpeen valistaa, että esim. työpaikalle ehdottelemaan tuleminen ei ole asiallista lähestymistä. Se ei todellakaan ole fokus väärässä paikassa, vaan ehdottomasti oikeassa paikassa. Sinä ehkä voit alkaa työpaikallasi kiroamaan kuin merimies, mutta ei se todellakaan käy kaikissa paikoissa päinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin ymmärretty. Minä en voi tietää muiden ihmisten tavoitteita eikä minun tarvitsekaan. Anteeksi jos arvasin väärin.

        Mutta fokus on pielessä, jos antaa muiden ihmisten viedä itseltä niin paljon energiaa, että valittaa asiasta täällä. Täällähän siihen ei voi vaikuttaa. Mutta täällä voi vaikuttaa siihen, että ymmärtää omat tavoitteensa ja kannustaa muita niitä kohti. Haluan itse toimia esimerkkinä ja inspiraationa siitä, ettei muiden saa koskaan antaa lannistaa itseä omien tavoitteiden toteuttamisessa. ☺️

        🦄

        Nimenomaan julkinen keskustelu on järkevämpi tapa lähestyä ongelmaa. Yhdelle yksilölle räyhäämällä viesti menee perille vain sille yhdelle, jos tällekään. Sen sijaan julkinen keskustelu tuo ongelman näkyville ja näkyväksi mahdollisimman monelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan julkinen keskustelu on järkevämpi tapa lähestyä ongelmaa. Yhdelle yksilölle räyhäämällä viesti menee perille vain sille yhdelle, jos tällekään. Sen sijaan julkinen keskustelu tuo ongelman näkyville ja näkyväksi mahdollisimman monelle.

        Samaa meinasin juuri sanoa, että julkinen keskustelu on se parempi tapa. Kiroilemalla ja huutamalla saa ehkä sen yhden lopettamaan juuri sillä kertaa, mutta ei se tee suurelle ongelmalle mitään. Se kiroilu ja huutaminen on helppo selitellä yhden hullun ämmän reaktioksi, kun taas julkisella keskustelulla on mahdollista tuoda ilmi, että suuri osa naisista ajattelee samalla tavalla. Julkisella keskustelulla on myös se vaikutus, että tuota kokenet tajuavat, että he eivät ole yksin. He eivät ole ainoita, joita läähättäjät alkavat pommittaa, kun he yrittävät vain myydä saappaita (kuten aloittaja), vaan tuota tapahtuu muillekin. He näkevät, että se ei suinkaan ole heidän vikansa, eivätkä he ole toimineet mitenkään väärin tai käyttäneet jotain vääriä sanoja ilmoituksissaan tmv. Tuollaisia hulluja nyt vain on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa meinasin juuri sanoa, että julkinen keskustelu on se parempi tapa. Kiroilemalla ja huutamalla saa ehkä sen yhden lopettamaan juuri sillä kertaa, mutta ei se tee suurelle ongelmalle mitään. Se kiroilu ja huutaminen on helppo selitellä yhden hullun ämmän reaktioksi, kun taas julkisella keskustelulla on mahdollista tuoda ilmi, että suuri osa naisista ajattelee samalla tavalla. Julkisella keskustelulla on myös se vaikutus, että tuota kokenet tajuavat, että he eivät ole yksin. He eivät ole ainoita, joita läähättäjät alkavat pommittaa, kun he yrittävät vain myydä saappaita (kuten aloittaja), vaan tuota tapahtuu muillekin. He näkevät, että se ei suinkaan ole heidän vikansa, eivätkä he ole toimineet mitenkään väärin tai käyttäneet jotain vääriä sanoja ilmoituksissaan tmv. Tuollaisia hulluja nyt vain on olemassa.

        "Samaa meinasin juuri sanoa, että julkinen keskustelu on se parempi tapa. Kiroilemalla ja huutamalla saa ehkä sen yhden lopettamaan juuri sillä kertaa, mutta ei se tee suurelle ongelmalle mitään."

        Olen samaa mieltä siitä, että julkinen keskustelu saa aikaan laajemman vaikutuksen. Tärkeämpi tapa se ei mielestäni ole. Mielestäni on tärkeämpää saada törpöt nopeasti pois omalta tontilta. 😄 Kiroilu ja huutaminen eivät lainkaan ole ainoita tapoja torjua ei-toivottuja ihmisiä. Aina kannattaa vedota myös jonkin tahon omiin toimintoihin, vartijoihin ja muihin turvajärjestelyihin.

        Poistun nyt tästä keskustelusta, koska minua ärsyttää se, että keskustelukumppani(t) ymmärtä(v)ä(t) minua jatkuvasti väärin, joko tahallaan tai tahattomasti. Viestieni pääpointti hukkuu siihen, että keskustelu tarrautuu sivuseikkoihini ja esimerkkeihini. Itse asia jää toistuvasti kommentoimatta. En jaksa.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Samaa meinasin juuri sanoa, että julkinen keskustelu on se parempi tapa. Kiroilemalla ja huutamalla saa ehkä sen yhden lopettamaan juuri sillä kertaa, mutta ei se tee suurelle ongelmalle mitään."

        Olen samaa mieltä siitä, että julkinen keskustelu saa aikaan laajemman vaikutuksen. Tärkeämpi tapa se ei mielestäni ole. Mielestäni on tärkeämpää saada törpöt nopeasti pois omalta tontilta. 😄 Kiroilu ja huutaminen eivät lainkaan ole ainoita tapoja torjua ei-toivottuja ihmisiä. Aina kannattaa vedota myös jonkin tahon omiin toimintoihin, vartijoihin ja muihin turvajärjestelyihin.

        Poistun nyt tästä keskustelusta, koska minua ärsyttää se, että keskustelukumppani(t) ymmärtä(v)ä(t) minua jatkuvasti väärin, joko tahallaan tai tahattomasti. Viestieni pääpointti hukkuu siihen, että keskustelu tarrautuu sivuseikkoihini ja esimerkkeihini. Itse asia jää toistuvasti kommentoimatta. En jaksa.

        🦄

        No mä en heistä niin uuresti ahdistu, että mulla olisi mikään tarve saada törpöt nopeasti pois tontiltani. Ennemmin haluan heidän kaikkien oppivat tajuamaan pysyä jatkossakin pois, vaikka se veisikin vähän enemmän aikaa. Teen mielummin pohjatyön kunnolla ja toivon sitten pääseväni mahdollisimman täydellisesti eroon heistä.


      • Anonyymi

        Eli jos miehet ei osaa käyttäytyä, niin minun pitää heidän puolestaan?

        Teen kyllä aloitteita tilanteista riippuen, viimeksi tänään.

        Kyse oli enemmän siitä miksei miehet osaa käyttäytyä, mitä pyörii päässä, kun ei yhtään hillitse käytöstään. Ja varmasti on naisiakin samaa sorttia.

        Sitten ulistaan ja uhriudutaan joukolla kun tulee ghostausta ja kovat pakit.

        Mulle ei ikinä aleta irl ehdottelemaan törkeitä eikä edes tinderissä ole ollut kun pari idioottia. Ymmärrän naisia joilla on vähän pehmeämpi ulkomuoto ja olemus ja jotka kokee ettei voi olla perusystävällinen esim kaupan myyjinä miehille tai alkaa sekoilu. Ja on vaikea ja ahdistavaa käskeä miestä painumaan helvettiin ehdotuksineen kun on viettämässä kivaa bileiltaa kavereiden kanssa.

        Jos on sydän paikoillaan niin ei nauti tuollaisesta sanomisesta vaikka siihen pystyisikin. Se, että käskee jonkun painua helvettiin koska on pakko, on yksi osa ahdistelijan pakottamaa käytöstä.

        Aika surullista, ettei ihminen voi kohdata toista positiivisesti tulematta ahdistelluksi.

        Minä en sitä korjausliikettä ota vastuulleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuo on liian laveasti tulkittu, että oletuksena olisi miehen tekevän lähästymisen. Kyllä minä ainakin olen joutunut miesteen hyvin tökeröjen lähestymisyritysten kohteeksi, vaikka itsekin lähestyn miehiä. En ymmärrä miten nuo sulkisivat toisensa pois. Vaikka itse olisin jo tietoinen siitä, että ko. mies ei kiinnosta minua, niin ei se mitenkään estä häntä silti yrittämästä lähestyä minua.

        Niin juuri, enkä todellakaan ole kiinnostunut torikaupoilla ostajista kumppaniehdokkaina. Myyn tavaran ja teen kaupasta mahdollisimman miellyttävän, että kaikille jää siitä hyvä mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ongelmana on väärin suunnattu fokus.

        Jos sinä etsit miestä, ja samalla valitat huonosti käyttäytyvistä miehistä, fokus katoaa.

        Torjut vain muut miehet systemaattisesti ja etsit sellaista, joka käyttäytyy hyvin. Onhan se joskus ikävää, ja häirinnästä kannattaa ilmoittaa eteen päin, mutta urpojen ei saa antaa viedä omaa fokusta sivuraiteille. ✨🙏✨

        🦄

        Eikö sua ole ahdisteltu?

        Vaikka olenkin aika kovis, niin ikävältä tuntuu. Varsinkin kun on kaupanteon yhteydessä vaihdettu yhteystietoja.

        Kaksi torissa kokemistani lähentelyistä oli tämmöisiä, kumpikin mies paljastui todella sekopääksi. Toinen selvästi halusi kyykyttää ja näin jotenkin rankaista ehkä kaikkia maailman naisia ja sanallisesti suhtautui noutoon kuin joihinkin treffeihin😏

        Kannattaa varoa, ei kerro heti oikeaa nimeä eikä osoitetietoja. Tämän jälkeen en anna enää miehille noutotilanteessa puhelinnumeroani, laittakoot viestiä torissa.

        Ja miksi miehet puolustaa ja vaikenee toistensa paskasta käytöksestä? Tosimiesten kuuluu suojella naisia eikä ummistaa silmiään jonkun veljesyhteyden nimissä kun naisia kohdellaan huonosti. Usein jopa näkyy, että naisia puolustavia miehiä haukutaan pettureiksi ja valkoritareiksi. Voiko enemmän sontaa olla tämmöisten käytös?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ylipäänsä etsi miestä. En ole koskaan etsinyt miesät. Mielenkiintoiset mehet löytyvät aina etsimättä. He vain tupsahtavat eteen jostakin.

        Torjuminen ei auta yhtään mitään mm. Ällötyksiin, jotka tulevat ehdottelemaan töissä tai, kuten aloittaja kertoi, tori.fi:ssä. Kyllä jokainen täysijärkinen tajuaa, että nuo eivät ole mitään ehdottelupaikkoja, joten niistä sietääkin huomauttaa.

        "
        En ylipäänsä etsi miestä. En ole koskaan etsinyt miesät. Mielenkiintoiset mehet löytyvät aina etsimättä. He vain tupsahtavat eteen jostakin.
        "

        Tämä on se naisena olemisen etu, miehiä vain itsestään "tupsahtaa" eteen, olen 58v mies ja koko elämäni aikana ei ainuttakaan naista ole tupsahtanut eteeni. Aina olen joutunut tekemään aloitteita, varmaankin yhteensä satoja, erityisesti nuorena. En ole komistus enkä jännämies.
        Mutta kukaan ei silti huolinut ja olen yhä neitsyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin ymmärretty. Minä en voi tietää muiden ihmisten tavoitteita eikä minun tarvitsekaan. Anteeksi jos arvasin väärin.

        Mutta fokus on pielessä, jos antaa muiden ihmisten viedä itseltä niin paljon energiaa, että valittaa asiasta täällä. Täällähän siihen ei voi vaikuttaa. Mutta täällä voi vaikuttaa siihen, että ymmärtää omat tavoitteensa ja kannustaa muita niitä kohti. Haluan itse toimia esimerkkinä ja inspiraationa siitä, ettei muiden saa koskaan antaa lannistaa itseä omien tavoitteiden toteuttamisessa. ☺️

        🦄

        Sulla on hyviä näkökantoja asioihin. (Monesta olen siis täysin samaa mieltä 😂)

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on hyviä näkökantoja asioihin. (Monesta olen siis täysin samaa mieltä 😂)

        xLiner

        Paljon kiitoksia! ☺️

        🦄


      • Anonyymi
        405487018 kirjoitti:

        "
        En ylipäänsä etsi miestä. En ole koskaan etsinyt miesät. Mielenkiintoiset mehet löytyvät aina etsimättä. He vain tupsahtavat eteen jostakin.
        "

        Tämä on se naisena olemisen etu, miehiä vain itsestään "tupsahtaa" eteen, olen 58v mies ja koko elämäni aikana ei ainuttakaan naista ole tupsahtanut eteeni. Aina olen joutunut tekemään aloitteita, varmaankin yhteensä satoja, erityisesti nuorena. En ole komistus enkä jännämies.
        Mutta kukaan ei silti huolinut ja olen yhä neitsyt.

        Jokainen minun tietemäni parisuhde on alkanut niin, että molemmille osapuolille on toinen vain tupsahtanut eteen, myös miehille siis.


      • Anonyymi

        Ei se uskalla. Sillä on lapsuudesta joku trauma miehistä jäänyt. Kenties vaikka hyväksikäyttö!
        Ei kukaan normaali jatkuvasti näe miehiä joka kirjoituksen takana.


    • Anonyymi

      En tiedä onko sukupuolella tuon asian kanssa mitään tekemistä, kun olen niin harvoin naisten iskuyritysten kohteena. Sen sijaan miesten kohdalta voin kyllä allekirjoittaa tuon, että asiallisuus on hyvin usein täysin hukassa. Ensinnäkin ne paikat, joissa iskuyrityksiä harrastetaan ovat asiattomia ja yleensä nuo asiattomat paikat yhdistyvät vielä asiattomaan käytökseen ja kielenkäyttöön. Esimerkkinä nyt vaikka avoin ehdottelu työpaikalla (palveluammatti) muiden asiakkaiden edessä ja kiiretilanteessa.

    • Anonyymi

      Lähestyn naisia satasen seteli kädessä baarissa. Nainen yleensä sitten alkaa juttelee ja minä tarjoan drinkin naiselle ja parin tunnin päässä ollaan jo toisen kotona halailemassa.

      • Anonyymi

        Ei maksullisille tarvitse tarjota drinkkejä ja päivällisiä.


    • Jaa-a, minä saan aniharvoin iskuyrityksiä ja en ole vuosikausiin saanut ensimmäistäkään. Missään. Ja netin trolleja en laske edes yrittäjiksi, kunhan höpiseevät aikansa kuluksi.

      Millaisia nämä ihmiset on, jotka yhtenään on iskuyritysten kohteina? Mulle niin vieras aihe, siksi kysyn.

      • Anonyymi

        Kaikki ei todellakaan ole iskuyrityksiä, vaikka voivat hyvin ollakin lähestymisyrityksiä. Jos nyt puhutaan vaikka siitä että myyt jotain vaatekappaletta tori.fi:ssä tai jollain nettikirppiksellä ja alat saada läähätysvistejä, niin harva kai niitä varsinaisiksi iskuyrityksiksi määrittää? Ahdistavaa se kyllä on, varsinkin jos niitä tulee joka kerta. Niitä voi tulla, vaikka et edes julkaisisi kuvia mistään muusta kuin siitä vaatekappaleesta (joka ei olisi edes kenenkään päällä).

        Itse en ole koskaan tajunnut miksi minua lähestytään niin usein myös iskumielessä. En tajua mikä minussa muka on mielenkiintoista. Asiakaspalvelutyössä ollessani huomasin, että iso osa ainakin siellä oli ihan puhtaasti siitä johtuvaa, että työhön kuului olla mukava ja hymyillä jne. Jostain syystä jopa puhelinvaihteessa ollessani aina riitti niitä, jotka yrittivät jäädä jututtamaan, vaikka yritin vain tehdä työtänni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei todellakaan ole iskuyrityksiä, vaikka voivat hyvin ollakin lähestymisyrityksiä. Jos nyt puhutaan vaikka siitä että myyt jotain vaatekappaletta tori.fi:ssä tai jollain nettikirppiksellä ja alat saada läähätysvistejä, niin harva kai niitä varsinaisiksi iskuyrityksiksi määrittää? Ahdistavaa se kyllä on, varsinkin jos niitä tulee joka kerta. Niitä voi tulla, vaikka et edes julkaisisi kuvia mistään muusta kuin siitä vaatekappaleesta (joka ei olisi edes kenenkään päällä).

        Itse en ole koskaan tajunnut miksi minua lähestytään niin usein myös iskumielessä. En tajua mikä minussa muka on mielenkiintoista. Asiakaspalvelutyössä ollessani huomasin, että iso osa ainakin siellä oli ihan puhtaasti siitä johtuvaa, että työhön kuului olla mukava ja hymyillä jne. Jostain syystä jopa puhelinvaihteessa ollessani aina riitti niitä, jotka yrittivät jäädä jututtamaan, vaikka yritin vain tehdä työtänni.

        Miehet on ite paskalla käytöksellään kääntäneet normaalien naisten asenteet miehiä kohtaan torjuvaksi ja poissulkevaksi.

        Hymyillä ei voi eikä olla muutenkaan hyväntuulinen tai puhelias, koska miehet kiihottuu ja alkaa lähennellä heti seksuaalisesti ja/tai oma mies ja kuka tahansa mies syyttää huoraksi joka tahallaan vokottelee kaikkia miehiä.

        Sitten kun joku kaupan kassa vähän hymyilee kun pomo on potkujen uhalla käskenyt, niin joka toinen kaupan asiakasmies sekoaa onnesta ja kuvittelee olevansa rakastunut.

        Ja tietysti kaikki tylyt ja katkerat ämmät on hirveitä!!!

        👶

        Ihan järjetöntä. Älkää hyväksykö tämmöistä. Nyt on hei jo vuosi 2024, olis miesten aika vähän kasvaa ihmisinä eikä vaan panna hanttiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on ite paskalla käytöksellään kääntäneet normaalien naisten asenteet miehiä kohtaan torjuvaksi ja poissulkevaksi.

        Hymyillä ei voi eikä olla muutenkaan hyväntuulinen tai puhelias, koska miehet kiihottuu ja alkaa lähennellä heti seksuaalisesti ja/tai oma mies ja kuka tahansa mies syyttää huoraksi joka tahallaan vokottelee kaikkia miehiä.

        Sitten kun joku kaupan kassa vähän hymyilee kun pomo on potkujen uhalla käskenyt, niin joka toinen kaupan asiakasmies sekoaa onnesta ja kuvittelee olevansa rakastunut.

        Ja tietysti kaikki tylyt ja katkerat ämmät on hirveitä!!!

        👶

        Ihan järjetöntä. Älkää hyväksykö tämmöistä. Nyt on hei jo vuosi 2024, olis miesten aika vähän kasvaa ihmisinä eikä vaan panna hanttiin.

        Kyllä mä edelleen hymyilen ja juttelen ihan kaiken näköisille ja kokoisille miehille, kuten naisillekin. Ja saan rauhassa kulkea.

        Ehkä se on naamaraja tai mun kehonkieli on selkeästi luettavaa ystävällisyydestäni huolimatta. 🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei todellakaan ole iskuyrityksiä, vaikka voivat hyvin ollakin lähestymisyrityksiä. Jos nyt puhutaan vaikka siitä että myyt jotain vaatekappaletta tori.fi:ssä tai jollain nettikirppiksellä ja alat saada läähätysvistejä, niin harva kai niitä varsinaisiksi iskuyrityksiksi määrittää? Ahdistavaa se kyllä on, varsinkin jos niitä tulee joka kerta. Niitä voi tulla, vaikka et edes julkaisisi kuvia mistään muusta kuin siitä vaatekappaleesta (joka ei olisi edes kenenkään päällä).

        Itse en ole koskaan tajunnut miksi minua lähestytään niin usein myös iskumielessä. En tajua mikä minussa muka on mielenkiintoista. Asiakaspalvelutyössä ollessani huomasin, että iso osa ainakin siellä oli ihan puhtaasti siitä johtuvaa, että työhön kuului olla mukava ja hymyillä jne. Jostain syystä jopa puhelinvaihteessa ollessani aina riitti niitä, jotka yrittivät jäädä jututtamaan, vaikka yritin vain tehdä työtänni.

        Ok. No mä myyn paljon tavaroita ja ostan tai lahjoitan myös. Kierrätän rahalla ja ilmaiseksi, silti en ole törmännyt ilmiöön. Nään ihmisiä naamatusten aina kun "kaupat tulee" jostain esineistä.

        🙂


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ok. No mä myyn paljon tavaroita ja ostan tai lahjoitan myös. Kierrätän rahalla ja ilmaiseksi, silti en ole törmännyt ilmiöön. Nään ihmisiä naamatusten aina kun "kaupat tulee" jostain esineistä.

        🙂

        Mailmassa on paljon ilmiöitä, joihin kaikki ihmiset eivät koskaan törmää. Syitä voi olla paljon, lähtien siitä mitä myy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mailmassa on paljon ilmiöitä, joihin kaikki ihmiset eivät koskaan törmää. Syitä voi olla paljon, lähtien siitä mitä myy.

        Niinpä. Esimerkiksi naisten verkkahousut ovat jostain syystä myyntiartikkeli, joka saa pervot ryömimään ylös koloistaan. 🤣


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Kyllä mä edelleen hymyilen ja juttelen ihan kaiken näköisille ja kokoisille miehille, kuten naisillekin. Ja saan rauhassa kulkea.

        Ehkä se on naamaraja tai mun kehonkieli on selkeästi luettavaa ystävällisyydestäni huolimatta. 🤷🏼‍♂️

        Kyllä varmasti joidenkin persoonallisuus herättää enemmän negatiivista huomiota, monella tavoin.

        Itse olen varsinainen seksuaalisen huomion musta aukko, eikä mitään tarvi tehdä. Vaikka olisi kuinka huonosti pukeutunut, tukka sotkussa ja ilman meikkiä niin saan huomiota. Enkä ole nuori enkä erityisen hyvännäköinen.

        Ehkä tämän vuoksi miehen hyvä käytös on minulle ehdoton vaatimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mailmassa on paljon ilmiöitä, joihin kaikki ihmiset eivät koskaan törmää. Syitä voi olla paljon, lähtien siitä mitä myy.

        Romutavaraa? Eli ei edes ollut vaate. Toinen ahdistelija osti miesten housuja jotka ei mahtuneet meillä kellekkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti joidenkin persoonallisuus herättää enemmän negatiivista huomiota, monella tavoin.

        Itse olen varsinainen seksuaalisen huomion musta aukko, eikä mitään tarvi tehdä. Vaikka olisi kuinka huonosti pukeutunut, tukka sotkussa ja ilman meikkiä niin saan huomiota. Enkä ole nuori enkä erityisen hyvännäköinen.

        Ehkä tämän vuoksi miehen hyvä käytös on minulle ehdoton vaatimus.

        En sanonut aiheuttavani negatiivisuutta, en suinkaan päinvastoin. Saan asiallista käytöstä osakseni olemalla itsekin asiallinen, mutten iskuyrityksiä onnekseni koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Romutavaraa? Eli ei edes ollut vaate. Toinen ahdistelija osti miesten housuja jotka ei mahtuneet meillä kellekkään.

        Minulla on ollu ja on naisten jalkineita, pitkävartiset saapikkaatkin. Vaan ei niistä kukaan ole seonnut. Joten uskon ongelmasi olevan joko keksitty tai hyvin marginaalinen.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Minulla on ollu ja on naisten jalkineita, pitkävartiset saapikkaatkin. Vaan ei niistä kukaan ole seonnut. Joten uskon ongelmasi olevan joko keksitty tai hyvin marginaalinen.

        Jasu-Eivor Voopotin-Creed <3


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Minulla on ollu ja on naisten jalkineita, pitkävartiset saapikkaatkin. Vaan ei niistä kukaan ole seonnut. Joten uskon ongelmasi olevan joko keksitty tai hyvin marginaalinen.

        Kyllä tuo ihan aito ongelma on, eikä edes kauhean marginaalinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasu-Eivor Voopotin-Creed <3

        Jeps kyllä huomasin kun väheksyvä kaasuvalotus rapsahti päälle. Varmaan huono omatunto vaivaa kun eiks tää tääläkin ahdistellut ja jallitteli muita käyttäjiä mieheksi tekeytyen ihan treffeille asti?

        Voiko olla enemmän perseestä toista naista kohtaan??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo ihan aito ongelma on, eikä edes kauhean marginaalinen.

        Täytyykin kysellä miten usein muut toria käyttävät saavat tuollaisia viestejä. En ole kuullut kenenkään ennen painivan tuollaisen asian kanssa. Ethän myy alkkareitasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeps kyllä huomasin kun väheksyvä kaasuvalotus rapsahti päälle. Varmaan huono omatunto vaivaa kun eiks tää tääläkin ahdistellut ja jallitteli muita käyttäjiä mieheksi tekeytyen ihan treffeille asti?

        Voiko olla enemmän perseestä toista naista kohtaan??

        Ei minun tarvi tekeytyä miksikään. Kehtaan yrittää ihan ittenäni, jos tekee mieli yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti joidenkin persoonallisuus herättää enemmän negatiivista huomiota, monella tavoin.

        Itse olen varsinainen seksuaalisen huomion musta aukko, eikä mitään tarvi tehdä. Vaikka olisi kuinka huonosti pukeutunut, tukka sotkussa ja ilman meikkiä niin saan huomiota. Enkä ole nuori enkä erityisen hyvännäköinen.

        Ehkä tämän vuoksi miehen hyvä käytös on minulle ehdoton vaatimus.

        "Itse olen varsinainen seksuaalisen huomion musta aukko, eikä mitään tarvi tehdä. Vaikka olisi kuinka huonosti pukeutunut, tukka sotkussa ja ilman meikkiä niin saan huomiota. Enkä ole nuori enkä erityisen hyvännäköinen.

        Ehkä tämän vuoksi miehen hyvä käytös on minulle ehdoton vaatimus.
        "
        Niinpä, naisena olemisessa on niin valtava etu, ei tarvitse koskaan vaivautua tekemään aloitteitta.
        Jo mies ei ole komea ja tee koko ajan. satoja aloitteitta ja saa kokoa ajan pakkeja, hän on koko elämänsä täysin yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Itse olen varsinainen seksuaalisen huomion musta aukko, eikä mitään tarvi tehdä. Vaikka olisi kuinka huonosti pukeutunut, tukka sotkussa ja ilman meikkiä niin saan huomiota. Enkä ole nuori enkä erityisen hyvännäköinen.

        Ehkä tämän vuoksi miehen hyvä käytös on minulle ehdoton vaatimus.
        "
        Niinpä, naisena olemisessa on niin valtava etu, ei tarvitse koskaan vaivautua tekemään aloitteitta.
        Jo mies ei ole komea ja tee koko ajan. satoja aloitteitta ja saa kokoa ajan pakkeja, hän on koko elämänsä täysin yksin.

        Sinulla on vääristynyt kuva asiasta ja naisista. Vain osa naisista pääsee noin helpolla, ajelehtien onnelaan. Enemmistö tekee siirtoja onnistuakseen.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Sinulla on vääristynyt kuva asiasta ja naisista. Vain osa naisista pääsee noin helpolla, ajelehtien onnelaan. Enemmistö tekee siirtoja onnistuakseen.

        On toki nausia joille pedataan lapsesta asti kaikki mahdollisimman helpolla nenän eteen tuoden. Vaan ei niitä ole vastaan tullut. Jollain muulla elämänosa-alueella onkin sitten hemmetin hankalaa. Usein se on se pärjään itsenäisesti osa-alue mikä sitten ei luonnistu, kun kaikki on tullut helpolla eteen.


      • EivorCreed kirjoitti:

        On toki nausia joille pedataan lapsesta asti kaikki mahdollisimman helpolla nenän eteen tuoden. Vaan ei niitä ole vastaan tullut. Jollain muulla elämänosa-alueella onkin sitten hemmetin hankalaa. Usein se on se pärjään itsenäisesti osa-alue mikä sitten ei luonnistu, kun kaikki on tullut helpolla eteen.

        Jos terve ihminen tarvii aina muita saavuttaakseen jotain elämässään, se on aika heikolla jäällä sitten se elämä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Jos terve ihminen tarvii aina muita saavuttaakseen jotain elämässään, se on aika heikolla jäällä sitten se elämä.

        Ensin paapoo isä, sitten etsitään mies paapomaan, niin näkee jo heti ettei se nainen ittekseen selviä päivääkään ilman miestä joka hyysää. Huono juttu.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Minulla on ollu ja on naisten jalkineita, pitkävartiset saapikkaatkin. Vaan ei niistä kukaan ole seonnut. Joten uskon ongelmasi olevan joko keksitty tai hyvin marginaalinen.

        Ilmeisesti ongelma on melko yleinen, kun Iltasanomissakin on aiheesta ollut useampi kirjoitus. Tuossa on ainakin yksi, ja siinä on linkki toiseen:
        https://www.is.fi/asuminen/art-2000009298963.html
        -sivust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itse olen varsinainen seksuaalisen huomion musta aukko, eikä mitään tarvi tehdä. Vaikka olisi kuinka huonosti pukeutunut, tukka sotkussa ja ilman meikkiä niin saan huomiota. Enkä ole nuori enkä erityisen hyvännäköinen.

        Ehkä tämän vuoksi miehen hyvä käytös on minulle ehdoton vaatimus.
        "
        Niinpä, naisena olemisessa on niin valtava etu, ei tarvitse koskaan vaivautua tekemään aloitteitta.
        Jo mies ei ole komea ja tee koko ajan. satoja aloitteitta ja saa kokoa ajan pakkeja, hän on koko elämänsä täysin yksin.

        Olen myös tuollainen seksuaalisen huomion musta-aukko, mutta en ole ikinä saanut tuollaista huomiota yhdeltäkään itseäni kiinnostavalta mieheltä. Ne aloitteet, joista on syntynyt yhtään mitään, olen tehnyt kaikki itse.

        Mies, joka tekee satoja aloitteita, kuulostaa hyvin etovalta. Sillehän kelpaa mikä tahansa. En viitsisi tuhlata aikaani moiseen mieheen, joten jatkakoon aloitteitaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti ongelma on melko yleinen, kun Iltasanomissakin on aiheesta ollut useampi kirjoitus. Tuossa on ainakin yksi, ja siinä on linkki toiseen:
        https://www.is.fi/asuminen/art-2000009298963.html
        -sivust

        Okei. Olen päässyt helpolla. 👍


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Okei. Olen päässyt helpolla. 👍

        Niin ehkäpä olet.

        Joku syntyy hurmaava hymy kasvoillaan ja kärsii läpi elämänsä kateudesta ja ahdistelusta ja hyväksikäyttäjien toiveista.

        Tosi kivalta tuntuu, kun joku siihen sitten alkaa haukkumaan luulosairaaksi ja alkkarikauppiaaksi.

        Tässäkin ketjussa on paljon analysoitavaa jo siltä pohjalta mitä tunteita ja ajatuksia toisen ihmisen huono kohtelu muissa herättää. Myötätunnon osuus ei ole ollut kummoinen, vaikka se on terveen persoonallisuuden ensisijainen merkki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ehkäpä olet.

        Joku syntyy hurmaava hymy kasvoillaan ja kärsii läpi elämänsä kateudesta ja ahdistelusta ja hyväksikäyttäjien toiveista.

        Tosi kivalta tuntuu, kun joku siihen sitten alkaa haukkumaan luulosairaaksi ja alkkarikauppiaaksi.

        Tässäkin ketjussa on paljon analysoitavaa jo siltä pohjalta mitä tunteita ja ajatuksia toisen ihmisen huono kohtelu muissa herättää. Myötätunnon osuus ei ole ollut kummoinen, vaikka se on terveen persoonallisuuden ensisijainen merkki.

        Haukkumaan? Ylireagoit vahvasti.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Haukkumaan? Ylireagoit vahvasti.

        Sivusta totean, että haukkumista on monenlaista. Kyllähän tässä ketjussa on selvästi nähtävillä uhrin syyllistämistä, nimittelyä ja monenmoista vihjailua siitä miten kokemus on uhrin aivan omaa syytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että haukkumista on monenlaista. Kyllähän tässä ketjussa on selvästi nähtävillä uhrin syyllistämistä, nimittelyä ja monenmoista vihjailua siitä miten kokemus on uhrin aivan omaa syytä.

        No minä en ole syyttänyt, esittänyt vain poissulkevia kysymyksiä, täällä kun ei koskaan voi olla varma miten totta ja tosissaan kukaan edes jutuissaan on.

        Vielä vähemmän purematta nielen jollen ole ikinä moiseen ongelmaan edes törmännyt. Vasta argumentit täytyy ymmärtää jos keskustelua tulee.


    • No mä mielestäni osaan lähestyä vähän kaikkia ihmisiä. Jonkinlainen tutka vissiin kehkeytynyt ja aika avoin, mutta peruskohtelias asenne.

      Myönnän, että saatan joskus heittää vähän kaksimielistä tai flirttailehtelevaa läppää, jos olen tuntenut jonkun tyypin jo pidempään. Siis kuitenkaan mitään sen kummempia taka-ajatuksia. Mä vaan oon sellainen.

      Mutta vähän oon saanut tuikeita mulkaisuja tms. Ehkä pikkuisen olen vähentänyt kaksimielisiä jutusteluja, kun seurannut #meetoo-juttuja...en siksi, että pelkäisin, että mua lähdettäis syyttämään ahdistelusta, vaan koska en aiemmin ole osannut ajatella jonkun olevan ahdistavaa...🤔

      • Anonyymi

        Ajat ne muuttuu. Itsekkin olen joutunut pohtimaan sukupuolista ja muutakin käytöstäni.

        Mainittu kiroilu tuntuu olevan tosi nounou nykyään. Siksi dorkien karkoittaminen kiroilemalla on hyvin kyseenalaista, koska siinä tulee antaneeksi hyvin epämiellyttävän kuvan itsestään muillekkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajat ne muuttuu. Itsekkin olen joutunut pohtimaan sukupuolista ja muutakin käytöstäni.

        Mainittu kiroilu tuntuu olevan tosi nounou nykyään. Siksi dorkien karkoittaminen kiroilemalla on hyvin kyseenalaista, koska siinä tulee antaneeksi hyvin epämiellyttävän kuvan itsestään muillekkin.

        No toisaalta hyvä, että muuttuu.

        Ennen selkeästi seksuaalisesti ahdistelevaa miestä pidettiin vain terveenä miehenä. 🙄

        Ja osan naisten mielestä se oli normaalia...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No toisaalta hyvä, että muuttuu.

        Ennen selkeästi seksuaalisesti ahdistelevaa miestä pidettiin vain terveenä miehenä. 🙄

        Ja osan naisten mielestä se oli normaalia...

        Niin on hyvä minustakin. Pystyn kyllä muuttumaan ja näkemään oman kehittymättömyyteni.

        Muistan kyllä ajat jolloin oli seksuaalisesti rouheampaa ihmisten käytös. Tosin itse vietin nuoruuteni Tampereella jossa ei naisten hyväksikäyttäjiä tms suvaittu sitten yhtään. Olisiko raskas työväinmentaliteetti syynä miesten suojeluasenteeseen ja jo varhain kokemaani realistiseen tasa-arvoon.

        Tampereella sai oikeasti pelätä jos teki jotain pahaa naisille ja naistenmiehet suljettiin porukan ulkopuolelle ja naisia varoitettiin heistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on hyvä minustakin. Pystyn kyllä muuttumaan ja näkemään oman kehittymättömyyteni.

        Muistan kyllä ajat jolloin oli seksuaalisesti rouheampaa ihmisten käytös. Tosin itse vietin nuoruuteni Tampereella jossa ei naisten hyväksikäyttäjiä tms suvaittu sitten yhtään. Olisiko raskas työväinmentaliteetti syynä miesten suojeluasenteeseen ja jo varhain kokemaani realistiseen tasa-arvoon.

        Tampereella sai oikeasti pelätä jos teki jotain pahaa naisille ja naistenmiehet suljettiin porukan ulkopuolelle ja naisia varoitettiin heistä.

        No mä oon kuullut naisilta kertomuksia, että nuorempana jotkut setämiehet ehdotteli vaikkas mitä. Ja he taas eivät kertoneet niistä kellekkään, kun pelkäsivät kesätyöpaikan tms. menevän siinä pesuveden mukana...

        Eli ahdistelu oli valta-asemaan sidottu...ehkä isommassa kaupungissa riski oli isompi, mutta täällä susisuolla tuo oli tuikitavallista...vielä varmaan 2000-luvullakin...🙄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä oon kuullut naisilta kertomuksia, että nuorempana jotkut setämiehet ehdotteli vaikkas mitä. Ja he taas eivät kertoneet niistä kellekkään, kun pelkäsivät kesätyöpaikan tms. menevän siinä pesuveden mukana...

        Eli ahdistelu oli valta-asemaan sidottu...ehkä isommassa kaupungissa riski oli isompi, mutta täällä susisuolla tuo oli tuikitavallista...vielä varmaan 2000-luvullakin...🙄

        Mun isä hankki potkut miehelle joka kohteli mua huonosti.

        Siinä on tamperelainen veljesliitto, sais muut miehet ottaa vähän mallia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun isä hankki potkut miehelle joka kohteli mua huonosti.

        Siinä on tamperelainen veljesliitto, sais muut miehet ottaa vähän mallia.

        Suhteilla voi pelata, jos niitä on...

        Mun tytär asuu toisessa kaupungissa kun mä...ei liioin ole sinne yhteyksiä...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No toisaalta hyvä, että muuttuu.

        Ennen selkeästi seksuaalisesti ahdistelevaa miestä pidettiin vain terveenä miehenä. 🙄

        Ja osan naisten mielestä se oli normaalia...

        Lähestyt naisia Tepsin pipo silmillä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähestyt naisia Tepsin pipo silmillä?

        Heh...pipo silmillä käsillä eteenpäin vispaten....huhuu? Onko täällä ketään? Pimeää.... :oD


    • Anonyymi

      Minullekin on tullut vastaan Torissa niin pelottavia tapauksia, etten esimerkiksi uskalla enää ostaa sieltä mitään miehiltä. Ilmeisesti tuo miesten lähentely on siellä hyvin yleistä, en kyllä millään ymmärrä miten he katsovat sen soveliaaksi lähestymiskanavaksi. Jos haluan ostaa porakoneen en oleta siihen tulevan kaupan päälle käyttäjää...

      • Anonyymi

        Totta. Tuolla on ollut todella paljon sellaisia tapauksia, että ei heiltä uskalla ostaa mitään. Ensinnäkään niitä ostamiaan esineitä ei missään tapauksessa halua mennä hakemaan. Eikä myöskään halua toisen saavan mitään henkilökohtaisia tietoja selville.


      • Anonyymi

        Kuten tuossa aloituksessa ilmaisin, niin jotenkin tulee mieleen, että jotkut miehet käyttää tätä väylää pönkittääkseen omia sairaita ja epäterveitä asenteitaan.

        Toki suurin osa on asiallisia, mutta mielestäni pienikin poikkeus on erittäin tuomittavaa.

        Jos miehille sallitaan tuollainen kosto/lähentelyväylä missä saa tietoonsa ihmisten osoitteet ja puhelinnumerot, niin ei hyvä.

        Ja mielestäni juuri muiden miesten tulisi myös puuttua tähän, onhan siinä kyse omistakin kaupoista.

        Mies joka minua alkoi lähennellä jo painostaa oli tunnistautunut ja jo 10 vuotta ollut nikillään torissa. Kunnon sekoilua.

        En tehnyt hänestä vielä ilmoitusta, jätin asian roikkumaan.

        Torissa on jo nyt tunnistautumismahdollisuus. Mielestäni sen pitäisi olla pakollinen, henkilökohtainen ja oikeuden menettäminen asiattomasta käytöksestä lopullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tuossa aloituksessa ilmaisin, niin jotenkin tulee mieleen, että jotkut miehet käyttää tätä väylää pönkittääkseen omia sairaita ja epäterveitä asenteitaan.

        Toki suurin osa on asiallisia, mutta mielestäni pienikin poikkeus on erittäin tuomittavaa.

        Jos miehille sallitaan tuollainen kosto/lähentelyväylä missä saa tietoonsa ihmisten osoitteet ja puhelinnumerot, niin ei hyvä.

        Ja mielestäni juuri muiden miesten tulisi myös puuttua tähän, onhan siinä kyse omistakin kaupoista.

        Mies joka minua alkoi lähennellä jo painostaa oli tunnistautunut ja jo 10 vuotta ollut nikillään torissa. Kunnon sekoilua.

        En tehnyt hänestä vielä ilmoitusta, jätin asian roikkumaan.

        Torissa on jo nyt tunnistautumismahdollisuus. Mielestäni sen pitäisi olla pakollinen, henkilökohtainen ja oikeuden menettäminen asiattomasta käytöksestä lopullinen.

        On siinä miehellä pienet haaavet- löytää ahdistelun kohteita torista jopa kymmen vuoden takaa. Ja hönöt lukoo minkä kerkiää


    • Anonyymi

      Mutta eiväthän kaikki miehet toimi noin. Harva ymmärtää edes keskustelua jatkaa enemmän kuin tarpeellista, vaikka viipyilevää haikua ilmassa.

      Järkevästi teit, kun uhkasit virkavallalla. Melkoisen outoa innostua ratsastussaappaista, mutta toisaalta niinhän ne Nokian kumikengätkin..

      🐾

    • Vastaan tähän paremmalla ajalla. On kyllä paljon sanottavaa asiaan liittyen.😬

      • Anonyymi

        Kävin itse jo katselemassa turvasumuttimia.

        Tervetuloa miehet kaupoille!


      • Oma kokemus liittyy deitti äppiin..

        Olin siihen ihan selkeästi kirjoittanut ”etsiväni” parisuhdetta.. missä ei asuta samassa taloudessa. Noh eikös joku varattu mies ottanut yhteyttä… Miten olis vakiopano suhde.? Kieltäydyin kohteliaasti. Jonka jälkeen alkaa mussutus.. et kyllä tule noilla spekseillä löytämään miestä. Jos sulla ei ole edes aikaa… et eikö silloin olisi FWB suhde parempi.🤯

        Ensinnäkin minusta on pöyristyttävää että varatut tuputtavat itseään. Sentään fiksut sellaiset ymmärtävät lopettaa ajoissa.. heidän kanssaan olen saattanut jopa vähän keskustella.. varatut pääsee kuulemma enemmänkin panolle mutta ei naiset halua heitä FWB suhteisiin.. ymmärrän täysin.. Ei tulisi itsellenikään pieneen mieleen alkaa panosuhteeseen varatun kanssa.

        Aikamoinen tuo sinun Tori episodisi😱 tosiaan mikä ihmisiä vaivaa.. tuo että jo tuolla pokaillaan niin huh🤯 ymmärrän jos jo jotain puolustautumis keinoja mietit.. ennen kuin myyt mitään🤔


    • Anonyymi

      Espsnjs on Rdkimoiden masa ei muu sielllä mutta jonnekin amerikkalaisten aavikolle kuin Arizona tai Nevada asumaan.

      • Juu parempi asua mojaven autiomaassa kuin yrittää tehdä kauppoja naisten kanssa, sinunkauppoja vielä tottavie 😁


    • Yksisarvinen (🦄) neuvoi torjumaan epämiellyttävän lähentyjän:

      "Sinähän sen päätät, kuinka paljon lähestymistä siedät. Kyllä esim. kovaäänisesti kiroilemalla saa melkein kenet tahansa poistumaan luotaan nopeasti."

      Näillä neuvoin meno on pian pahempi kuin Villin lännen kapakassa. Häväisee samalla itsensäkin. En suosittele. 🌹👀

      • Yksisarvisellehan tämä sopii, hän kun pitää kaksintaisteluista 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Yksisarvisellehan tämä sopii, hän kun pitää kaksintaisteluista 🙂

        Valitettavasti näin on minunkin tulkintani: hän pitää. 🌹👀


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Yksisarvisellehan tämä sopii, hän kun pitää kaksintaisteluista 🙂

        Osaan toki vastata myös ystävälliseen käytökseen ystävällisyydellä, lojaalisuuteen lojaalisuudella ja niin edelleen.

        En koe, että minulla on velvollisuutta käyttäytyä hyvin sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka käyttäytyvät törkeästi minua kohtaan. Ihan mielelläni korotan ääntäni sen verran, että ympärillä olijoiden katseet kääntyvät häiritsevään henkilöön. Hyvältähän se tuntuu. ☺️ Mielestäni naiset ovat kautta aikojen olleet häirintää kohdatessaan aivan liian hiljaisia (sekä vokaalisesti että vertauskuvallisesti).

        Suosittelen huudahtamaam esim.

        "Päästä irti saakelin pässi!"
        "Lopeta heti!"
        "Mikä helvetin lääppijä sinä olet!"

        Tai jotain vastaavaa. Keuhkojen täydeltä. ☺️🙏✨ Kyllä siinä törkeästi käyttäytyvä yleensä perääntyy. Tehokkaasti ja katseiden saattamana. 👌😂

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaan toki vastata myös ystävälliseen käytökseen ystävällisyydellä, lojaalisuuteen lojaalisuudella ja niin edelleen.

        En koe, että minulla on velvollisuutta käyttäytyä hyvin sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka käyttäytyvät törkeästi minua kohtaan. Ihan mielelläni korotan ääntäni sen verran, että ympärillä olijoiden katseet kääntyvät häiritsevään henkilöön. Hyvältähän se tuntuu. ☺️ Mielestäni naiset ovat kautta aikojen olleet häirintää kohdatessaan aivan liian hiljaisia (sekä vokaalisesti että vertauskuvallisesti).

        Suosittelen huudahtamaam esim.

        "Päästä irti saakelin pässi!"
        "Lopeta heti!"
        "Mikä helvetin lääppijä sinä olet!"

        Tai jotain vastaavaa. Keuhkojen täydeltä. ☺️🙏✨ Kyllä siinä törkeästi käyttäytyvä yleensä perääntyy. Tehokkaasti ja katseiden saattamana. 👌😂

        🦄

        No uskotaan, ei kaksintaistelua tällä kertaa 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan toki vastata myös ystävälliseen käytökseen ystävällisyydellä, lojaalisuuteen lojaalisuudella ja niin edelleen.

        En koe, että minulla on velvollisuutta käyttäytyä hyvin sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka käyttäytyvät törkeästi minua kohtaan. Ihan mielelläni korotan ääntäni sen verran, että ympärillä olijoiden katseet kääntyvät häiritsevään henkilöön. Hyvältähän se tuntuu. ☺️ Mielestäni naiset ovat kautta aikojen olleet häirintää kohdatessaan aivan liian hiljaisia (sekä vokaalisesti että vertauskuvallisesti).

        Suosittelen huudahtamaam esim.

        "Päästä irti saakelin pässi!"
        "Lopeta heti!"
        "Mikä helvetin lääppijä sinä olet!"

        Tai jotain vastaavaa. Keuhkojen täydeltä. ☺️🙏✨ Kyllä siinä törkeästi käyttäytyvä yleensä perääntyy. Tehokkaasti ja katseiden saattamana. 👌😂

        🦄

        Mutta se, että naiset vastaa brutaaliin käytökseen yhtä brutaalisti, ei ole kehitystä vaan taantumista jonnekkin pimeälle keskiajalle tai vieläpä todella pitkälle ihmisen esihistoriaan jolloin väkivalta ja sen pelko oli ainoa tapa muokata sosiaalista kuria.

        Samaten se, että kun naiset laumoittain ottaa päämääräkseen käyttäytyä yhtä itsekkäästi ja törkeästi kuin pahimmat miehet muita ihmisiä kohtaan on kaikkea muuta kun kehitystä parempaan tai feminismiä, se on vaan törkeää käytöstä.

        Kurjina aikoina väkivalta lisääntyy, sekä henkinen, että ruumiillinen. Muut koetaan todella paljon helpommin syyllisiksi ongelmiin ja uhaksi omalle olemassaololle ja hyväksikäyttö lisääntyy monin tavoin.

        Saapi olla tarkkana ettei pilaa itseään sen kautta miten kohtelee muita.

        Ihan turha valittaa jos psyyke on pirstaleina pahoista teoista eikä enää tunne mitään hyvää, eikä edes sisintä itseään, pelkkää valheellisuutta, onttoutta ja epätoivoa, sillä "Synnin palkka on Kuolema".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se, että naiset vastaa brutaaliin käytökseen yhtä brutaalisti, ei ole kehitystä vaan taantumista jonnekkin pimeälle keskiajalle tai vieläpä todella pitkälle ihmisen esihistoriaan jolloin väkivalta ja sen pelko oli ainoa tapa muokata sosiaalista kuria.

        Samaten se, että kun naiset laumoittain ottaa päämääräkseen käyttäytyä yhtä itsekkäästi ja törkeästi kuin pahimmat miehet muita ihmisiä kohtaan on kaikkea muuta kun kehitystä parempaan tai feminismiä, se on vaan törkeää käytöstä.

        Kurjina aikoina väkivalta lisääntyy, sekä henkinen, että ruumiillinen. Muut koetaan todella paljon helpommin syyllisiksi ongelmiin ja uhaksi omalle olemassaololle ja hyväksikäyttö lisääntyy monin tavoin.

        Saapi olla tarkkana ettei pilaa itseään sen kautta miten kohtelee muita.

        Ihan turha valittaa jos psyyke on pirstaleina pahoista teoista eikä enää tunne mitään hyvää, eikä edes sisintä itseään, pelkkää valheellisuutta, onttoutta ja epätoivoa, sillä "Synnin palkka on Kuolema".

        "Ihan turha valittaa jos psyyke on pirstaleina pahoista teoista eikä enää tunne mitään hyvää, eikä edes sisintä itseään, pelkkää valheellisuutta, onttoutta ja epätoivoa, sillä "Synnin palkka on Kuolema"."

        Maskuliininen energia meissä suojelee feminiinistä sisintä. Sinä tai kukaan muukaan ei pysty muuttamaan kantaani siitä, että itseni puolustaminen on mielestäni rakkaudellinen teko. Muiden rajojen yli tallominen ei ole rakkaudellinen teko, eikä sitä voi puolustella uskonnolla tai syyllistämisellä.

        Minulla olisi sisin pirstaleina, jos joutuisin lukemaan niin naisvihamielistä kirjaa kuin Raamattu. En harrasta uskontoja, joissa päähenkilöt ovat ainoastaan miehiä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihan turha valittaa jos psyyke on pirstaleina pahoista teoista eikä enää tunne mitään hyvää, eikä edes sisintä itseään, pelkkää valheellisuutta, onttoutta ja epätoivoa, sillä "Synnin palkka on Kuolema"."

        Maskuliininen energia meissä suojelee feminiinistä sisintä. Sinä tai kukaan muukaan ei pysty muuttamaan kantaani siitä, että itseni puolustaminen on mielestäni rakkaudellinen teko. Muiden rajojen yli tallominen ei ole rakkaudellinen teko, eikä sitä voi puolustella uskonnolla tai syyllistämisellä.

        Minulla olisi sisin pirstaleina, jos joutuisin lukemaan niin naisvihamielistä kirjaa kuin Raamattu. En harrasta uskontoja, joissa päähenkilöt ovat ainoastaan miehiä.

        🦄

        Olet kyllä aika defensiivinen. Se taitaa pikkasen haitata sinun luetun ymmärtämistäsi.

        Maskuliininen ja feminiininen kahtiajako on psyykeä epäkunnioittavaa huuhaata ja pahimmillaan johtaa vakavaan persoonallisuushäiriöön.

        Ehkä siksi koet tarvetta olla defensiivinen koska olet jatkuvasti kahden polariteetin välisessä tasapainottelutilassa. Se selittäisi myös tuon oletetun keskittymishäiriön.

        Ehkä kannattaisi mieluummin tutkailla omia tunteita ja niihin liittyviä toimintamalleja luomatta niistä mitään sukupuolisidonnaisia erillispersoonallisuuksia.

        Toki itsekkin puolustan itseäni, olen ihan helvetillisen ilkeä ihminen niin halutessani ja joskus jopa nautin siitä, silloin tunnen suuren pimeyden.

        Kuitenkin sisimmässäni tiedän, että moinen nautinto ei ole oikeasti hyvä asia, ei ole ihan tervettä nauttia kyvystään äärimmäiseen väkivaltaan tai pahuuteen, oli syy sitten oikeutettu tai ei.. Useimmiten kärsin kovasti, jos minut pakotetaan pois miellyttävästä rauhan olotilastani puolustamaan itseäni. Tuo kärsimys ei vahingoita sieluani kuten väkivallasta nauttiminen.

        Raamattu on kirja metafyysisistä kokemuksista enkä suosittele sen ylenkatsomista. Ei ole Raamatun vika josset sitä ymmärrä, konteksi on toki kimurantti. Voithan siis tuomita sen, niin vältyt henkiseltä työltä mitä sen lukeminen vaatii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihan turha valittaa jos psyyke on pirstaleina pahoista teoista eikä enää tunne mitään hyvää, eikä edes sisintä itseään, pelkkää valheellisuutta, onttoutta ja epätoivoa, sillä "Synnin palkka on Kuolema"."

        Maskuliininen energia meissä suojelee feminiinistä sisintä. Sinä tai kukaan muukaan ei pysty muuttamaan kantaani siitä, että itseni puolustaminen on mielestäni rakkaudellinen teko. Muiden rajojen yli tallominen ei ole rakkaudellinen teko, eikä sitä voi puolustella uskonnolla tai syyllistämisellä.

        Minulla olisi sisin pirstaleina, jos joutuisin lukemaan niin naisvihamielistä kirjaa kuin Raamattu. En harrasta uskontoja, joissa päähenkilöt ovat ainoastaan miehiä.

        🦄

        Onneksi sinun naisviha on vain yhteen henkilön menevää, mutta sitäkin harhaisempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan toki vastata myös ystävälliseen käytökseen ystävällisyydellä, lojaalisuuteen lojaalisuudella ja niin edelleen.

        En koe, että minulla on velvollisuutta käyttäytyä hyvin sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka käyttäytyvät törkeästi minua kohtaan. Ihan mielelläni korotan ääntäni sen verran, että ympärillä olijoiden katseet kääntyvät häiritsevään henkilöön. Hyvältähän se tuntuu. ☺️ Mielestäni naiset ovat kautta aikojen olleet häirintää kohdatessaan aivan liian hiljaisia (sekä vokaalisesti että vertauskuvallisesti).

        Suosittelen huudahtamaam esim.

        "Päästä irti saakelin pässi!"
        "Lopeta heti!"
        "Mikä helvetin lääppijä sinä olet!"

        Tai jotain vastaavaa. Keuhkojen täydeltä. ☺️🙏✨ Kyllä siinä törkeästi käyttäytyvä yleensä perääntyy. Tehokkaasti ja katseiden saattamana. 👌😂

        🦄

        ” En koe, että minulla on velvollisuutta käyttäytyä hyvin sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka käyttäytyvät törkeästi minua kohtaan.” That’s right with you and your peers or so


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä aika defensiivinen. Se taitaa pikkasen haitata sinun luetun ymmärtämistäsi.

        Maskuliininen ja feminiininen kahtiajako on psyykeä epäkunnioittavaa huuhaata ja pahimmillaan johtaa vakavaan persoonallisuushäiriöön.

        Ehkä siksi koet tarvetta olla defensiivinen koska olet jatkuvasti kahden polariteetin välisessä tasapainottelutilassa. Se selittäisi myös tuon oletetun keskittymishäiriön.

        Ehkä kannattaisi mieluummin tutkailla omia tunteita ja niihin liittyviä toimintamalleja luomatta niistä mitään sukupuolisidonnaisia erillispersoonallisuuksia.

        Toki itsekkin puolustan itseäni, olen ihan helvetillisen ilkeä ihminen niin halutessani ja joskus jopa nautin siitä, silloin tunnen suuren pimeyden.

        Kuitenkin sisimmässäni tiedän, että moinen nautinto ei ole oikeasti hyvä asia, ei ole ihan tervettä nauttia kyvystään äärimmäiseen väkivaltaan tai pahuuteen, oli syy sitten oikeutettu tai ei.. Useimmiten kärsin kovasti, jos minut pakotetaan pois miellyttävästä rauhan olotilastani puolustamaan itseäni. Tuo kärsimys ei vahingoita sieluani kuten väkivallasta nauttiminen.

        Raamattu on kirja metafyysisistä kokemuksista enkä suosittele sen ylenkatsomista. Ei ole Raamatun vika josset sitä ymmärrä, konteksi on toki kimurantti. Voithan siis tuomita sen, niin vältyt henkiseltä työltä mitä sen lukeminen vaatii.

        "ei ole ihan tervettä nauttia kyvystään äärimmäiseen väkivaltaan tai pahuuteen, oli syy sitten oikeutettu tai ei.."

        Toivon että pidät asioiden mittasuhteet oikeina. Olen tässä ketjussa ottanut esille sen, että on ok torjua huonosti käyttäytyvät ihmiset rohkeasti. Saat toki ottaa esille kyvyn "äärimmäiseen väkivaltaan tai pahuuteen" mutta älä vihjaa, että minä liittyisin sellaiseen. 😄

        "Useimmiten kärsin kovasti, jos minut pakotetaan pois miellyttävästä rauhan olotilastani puolustamaan itseäni."

        Ole hyvä ja ymmärrä, ettei puolustaminen (itsen tai muiden) tunnu kaikista epämiellyttävältä. Minä voisin oikein mielelläni olla esim. poliisi tai vartija myös työkseni. ☺️

        "Raamattu on kirja metafyysisistä kokemuksista enkä suosittele sen ylenkatsomista. Ei ole Raamatun vika josset sitä ymmärrä, konteksi on toki kimurantti. Voithan siis tuomita sen, niin vältyt henkiseltä työltä mitä sen lukeminen vaatii."

        Metafysiikka on valtavan mielenkiintoista, mutta luen mieluummin asiakirjallisuutta kuin uskonnollista kirjallisuutta. Uskonnollista kirjallisuutta luen joskus myös, mutta ongelmana on, että kiinnostavimpia ovat uskonnot, jotka eivät ole tuottaneet dogmaattista kirjallisuutta, esim. Pohjois-Amerikan alkuperäisasukkaiden luontouskonnot. Ja monet muut. Tai sitten en ymmärrä kieltä, kuten sanskritia, ja täytyy lukea käännöstä.

        Voin kertoa kolme muuta syytä, miksi Raamattu tai kristinusko ei mielestäni ole paras metafyysisten asioiden prosessoimiseen, tuon naisvihamielisyyden lisäksi:

        - Oman uskonnollisen kokemuksen merkitys hautautuu pelastusopin alle (ainakin uskonnossa, ei ehkä kirjassa).

        - Ihmisuhraus (jumalan pojan uhraus) eli käsitys"vanhemman" väkivallasta ja laiminlyönnistä nähdään positiivisena (ainakin uskonnossa, ei ehkä kirjassa).

        - Elitistinen eli hyvin selektiivinen pelastusoppi (ainakin uskonnossa), jonka mukaan ei-kristityt ovat ko. uskonnon näkökulmasta vääränlaisia. Pidän enemmän näkemyksistä, joiden mukaan ihminen voi vapaasti valita uskontonsa tai olla vaikka täysin ilman.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä aika defensiivinen. Se taitaa pikkasen haitata sinun luetun ymmärtämistäsi.

        Maskuliininen ja feminiininen kahtiajako on psyykeä epäkunnioittavaa huuhaata ja pahimmillaan johtaa vakavaan persoonallisuushäiriöön.

        Ehkä siksi koet tarvetta olla defensiivinen koska olet jatkuvasti kahden polariteetin välisessä tasapainottelutilassa. Se selittäisi myös tuon oletetun keskittymishäiriön.

        Ehkä kannattaisi mieluummin tutkailla omia tunteita ja niihin liittyviä toimintamalleja luomatta niistä mitään sukupuolisidonnaisia erillispersoonallisuuksia.

        Toki itsekkin puolustan itseäni, olen ihan helvetillisen ilkeä ihminen niin halutessani ja joskus jopa nautin siitä, silloin tunnen suuren pimeyden.

        Kuitenkin sisimmässäni tiedän, että moinen nautinto ei ole oikeasti hyvä asia, ei ole ihan tervettä nauttia kyvystään äärimmäiseen väkivaltaan tai pahuuteen, oli syy sitten oikeutettu tai ei.. Useimmiten kärsin kovasti, jos minut pakotetaan pois miellyttävästä rauhan olotilastani puolustamaan itseäni. Tuo kärsimys ei vahingoita sieluani kuten väkivallasta nauttiminen.

        Raamattu on kirja metafyysisistä kokemuksista enkä suosittele sen ylenkatsomista. Ei ole Raamatun vika josset sitä ymmärrä, konteksi on toki kimurantti. Voithan siis tuomita sen, niin vältyt henkiseltä työltä mitä sen lukeminen vaatii.

        "Se selittäisi myös tuon oletetun keskittymishäiriön."

        Jos tietäisit mitä teen elämässäni, et sanoisi että minulla on keskittymishäiriö. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se selittäisi myös tuon oletetun keskittymishäiriön."

        Jos tietäisit mitä teen elämässäni, et sanoisi että minulla on keskittymishäiriö. 😁

        🦄

        Oletko eräänlainen nomad?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Se selittäisi myös tuon oletetun keskittymishäiriön."

        Jos tietäisit mitä teen elämässäni, et sanoisi että minulla on keskittymishäiriö. 😁

        🦄

        Hooh, minulta poistettiin tästä viesti, jossa arvelin kyseessä olevan keräilypostimerkkiliikkeen hammastuksentarkastajan virka.

        Jännästi hävisi.
        :)


      • buddy-love kirjoitti:

        Hooh, minulta poistettiin tästä viesti, jossa arvelin kyseessä olevan keräilypostimerkkiliikkeen hammastuksentarkastajan virka.

        Jännästi hävisi.
        :)

        Tieto oli tullut vellikellooni järjettömästä syystä poistetusta viestistäsi. Tätä tekee 'tekoäly'. 🌹👀


    • Anonyymi

      Se on tämä munaminä pornoporsaiden valtakunta. Tämä jossa he röhkii ja temmeltää niin että tanner tämisee.😄 hah! Ja luulee että tuon pitäisi naisia kiihottaa.😁👎.💩

      • Anonyymi

        No miten on sulla mies toiminut- onko natsannu?


    • Anonyymi

      Asiallinen lähestyminen: mies on pitkä, jykeväleukainen, komea ja lihaksikas.
      Asiaton lähestyminen: mies on normaalipituinen tai lyhyt, ylipainoinen, kokematon, autoton, huonopalkkainen tai työtön.

      • Anonyymi

        Ja tämän tietää tori.fi:ssä mistä?


      • Niin ja tosimies on kiinnostunut vain maihareista eikä jostain ratsusaappaista 🙄


      • Anonyymi

        Miksi sinä sitten toimit noin, jos se ahdistaa itseäsikin?


    • Onpa todella ikävää, että olet kohdannut tuollaista. Joillain ihmisillä ei tunnu olevan pienintäkään käsitystä siitä, mikä on asiallista ja hyväksyttävää käytöstä. En pysty ymmärtämään, kenelle tulee mieleen lähteä iskemään jotain saappaiden myyjää 🙄 Tuollaista käytöstä ei todellakaan tule kenenkään sietää. Asiasta kannattaa sanoa välittömästi ja tapauksesta riippuen harkita jopa rikosilmoituksen tekoa, jos rikoksen tunnusmerkit täyttyvät.

      Omalle kohdalleni ei ihan tuollaisia lähestymisiä ole sattunut. Epäasialliset lähestymiset ovat sattuneet melkeinpä yksinomaan ympäristöissä, joissa alkoholilla on ollut suuri merkitys ihmisten käyttäytymiseen (vaikkei alkoholi tietenkään mitään oikeuta).

      • Anonyymi

        Kiitos myötätunnostasi🩷

        Todella ikävältähän se tuntui, vaikka torjuinkin lähentelijän varsin reippaasti. Ja jäi mieleen pyörimään erittäin epämiellyttävästi, siksi pahantuulinen aloitus.

        Nimenomaan halusin herättää keskustelua siitä miten perseestä on pilata toisten fiilikset omalla asiattomalla käytöksellä ja mitkä syyt siinä varsinaisesti on edes takana.

        Kun ihan täysin en usko, että nuoria naisia lähentelevä iäkäs ukkomies tai torissa spämmäävä sekopää kuitenkaan edes itse uskoo toimintansa tuottavan jotain realistista kanssakäymistä.

        Eli se on ahdistelevaa kiusausta tarkoituksena nostaa omaa egoa ja tuottaa mielipahaa ja saada siitä jotain vallantunnetta. Kun ei ole toivoa siitä paremmasta. Kiusaamista seksuaalisuuden varjolla.

        Näin ajattelen ja tunnen tuollaisista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos myötätunnostasi🩷

        Todella ikävältähän se tuntui, vaikka torjuinkin lähentelijän varsin reippaasti. Ja jäi mieleen pyörimään erittäin epämiellyttävästi, siksi pahantuulinen aloitus.

        Nimenomaan halusin herättää keskustelua siitä miten perseestä on pilata toisten fiilikset omalla asiattomalla käytöksellä ja mitkä syyt siinä varsinaisesti on edes takana.

        Kun ihan täysin en usko, että nuoria naisia lähentelevä iäkäs ukkomies tai torissa spämmäävä sekopää kuitenkaan edes itse uskoo toimintansa tuottavan jotain realistista kanssakäymistä.

        Eli se on ahdistelevaa kiusausta tarkoituksena nostaa omaa egoa ja tuottaa mielipahaa ja saada siitä jotain vallantunnetta. Kun ei ole toivoa siitä paremmasta. Kiusaamista seksuaalisuuden varjolla.

        Näin ajattelen ja tunnen tuollaisista.

        Ylidefensisyys provosoi levottomuutta. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos myötätunnostasi🩷

        Todella ikävältähän se tuntui, vaikka torjuinkin lähentelijän varsin reippaasti. Ja jäi mieleen pyörimään erittäin epämiellyttävästi, siksi pahantuulinen aloitus.

        Nimenomaan halusin herättää keskustelua siitä miten perseestä on pilata toisten fiilikset omalla asiattomalla käytöksellä ja mitkä syyt siinä varsinaisesti on edes takana.

        Kun ihan täysin en usko, että nuoria naisia lähentelevä iäkäs ukkomies tai torissa spämmäävä sekopää kuitenkaan edes itse uskoo toimintansa tuottavan jotain realistista kanssakäymistä.

        Eli se on ahdistelevaa kiusausta tarkoituksena nostaa omaa egoa ja tuottaa mielipahaa ja saada siitä jotain vallantunnetta. Kun ei ole toivoa siitä paremmasta. Kiusaamista seksuaalisuuden varjolla.

        Näin ajattelen ja tunnen tuollaisista.

        On todellakin vaikea ymmärtää ahdistelun ja häirinnän motiiveja. Olipa motiivi mikä tahansa, niin se on aina yksiselitteisesti väärin. Joku ehkä ottaa opikseen ja ymmärtää muuttaa toimintatapojaan, mutta valitettavasti jotkut tuntuvat olevan pohjimmiltaan niin ikäviä ihmisiä, ettei heitä tunnu liikuttavan lainkaan, miten paljon pahaa fiilistä (pahimmillaan jopa pitkäaikaisia traumoja) he kylvävät ympärilleen.

        Onneksi tunnelin päässä on nähtävissä valoa, sillä nykyään tästä uskalletaan puhua ja tilanteisiin reagoidaan. Ihmisten suhtautuminen muuttuu hitaasti, mutta varmasti ja esim nuoremmalle sukupolvelle on jo paljon itsestäänselvempää, miten tärkeää toisen ihmisen kunnioittaminen on. Minä olen esim saanut baareissa keskimäärin fiksumpia lähestymisiä nuoremmilta miehiltä ja kaikkein tökeröimmät lähestymiset ovat tulleet vahvasti keski-ikäisiltä miehiltä. Henkilökohtaisesti myös puutun aina tilanteisiin, jos havaitsen häirintää tms. Katsettaan ei saisi koskaan kääntää pois, kun näkee asiatonta käytöstä.


    • Anonyymi

      Sulla ei ole Torissa kuvaa, mutta nimi löytyy? Nimellä tai puhelinnumerolla löytyy useammasta ihmisestä jo paljonkin tietoa. Jos esim. markkinoi itseään facessa joillain tissi-, peppu- ja töröhuuliposeerauksilla, voi tulla väärä kuva siitä mitä oikeasti on tarjolla.

      Markkinointiin kannattaa siis kiinnittää huomiota. Vaikkapa avata toinen numero ja toiset somesivut toisenlaiseen toimintaan.

      xLiner

      • Anonyymi

        🦄 tuossa hyvin asiaa jo ratkaisikin.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🦄 tuossa hyvin asiaa jo ratkaisikin.

        xLiner

        Kiitos! 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! 😁

        🦄

        Hienoa että jaksat maalituksen yrityksen lomassa myös hieman arvokeskustella🤭


      • Anonyymi

        Johan on vedetty taas mutkia suoraksi. Sivusta totean että noita hulluja on osunut omallekin kohdalleni, vaikka minusta ei löydy ainoatakaan kuvaa somessa. Ainoa nimeeni facessa liitettävissä oleva kuva on koirani kuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on vedetty taas mutkia suoraksi. Sivusta totean että noita hulluja on osunut omallekin kohdalleni, vaikka minusta ei löydy ainoatakaan kuvaa somessa. Ainoa nimeeni facessa liitettävissä oleva kuva on koirani kuva.

        Kevyttä victim blaiming:iä taas ilmassa. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevyttä victim blaiming:iä taas ilmassa. 👍

        Jep. Samaa kastia sellaisen kysymysten kanssa, kuin mitä sinulla oli päälläsi. Koskahan tuosta asenteesta päästään eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on vedetty taas mutkia suoraksi. Sivusta totean että noita hulluja on osunut omallekin kohdalleni, vaikka minusta ei löydy ainoatakaan kuvaa somessa. Ainoa nimeeni facessa liitettävissä oleva kuva on koirani kuva.

        Tässä ketjussa vaikuttaa nyt kirjoittavan ainakin kolme kappaletta äärimmäisen maskuliinista naisoletettua (todennäköisesti mm. erittäin korkeilla testosteronitasoilla varustettuna), jotka haluavat ummistaa silmänsä naisten kokemalta häirinnältä, koska eivät sitä itse koe, sekä jakavat neuvoja joita ei ole koskaan koekäytetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Samaa kastia sellaisen kysymysten kanssa, kuin mitä sinulla oli päälläsi. Koskahan tuosta asenteesta päästään eroon.

        Ja sen väitteen, että prostituoitua ei voi raiskata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa vaikuttaa nyt kirjoittavan ainakin kolme kappaletta äärimmäisen maskuliinista naisoletettua (todennäköisesti mm. erittäin korkeilla testosteronitasoilla varustettuna), jotka haluavat ummistaa silmänsä naisten kokemalta häirinnältä, koska eivät sitä itse koe, sekä jakavat neuvoja joita ei ole koskaan koekäytetty.

        Todella hyvin erikoinen hyväksyvä ja uhria syyllistävä asenne ahdisteluun tässä muutamilla naisoletetuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevyttä victim blaiming:iä taas ilmassa. 👍

        Ihan törkeitä👎

        Hyvä esimerkki siitä, että löytyy niitä sekopäitä naisissakin. Tuollaista ihan sekopäistä pätemistä ja keskustelun vääristelyä ilman hiventäkään myötätuntoa. Ei kyllä hyvin mene, voisi vähän miettiä jonkun ihan ammattilaisen kanssa, ei millään pahalla.

        Aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan törkeitä👎

        Hyvä esimerkki siitä, että löytyy niitä sekopäitä naisissakin. Tuollaista ihan sekopäistä pätemistä ja keskustelun vääristelyä ilman hiventäkään myötätuntoa. Ei kyllä hyvin mene, voisi vähän miettiä jonkun ihan ammattilaisen kanssa, ei millään pahalla.

        Aloittaja

        "... ei millään pahalla." Lue: "Tarkoitan sanoa niin pahalla, kuin osaan." 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        "... ei millään pahalla." Lue: "Tarkoitan sanoa niin pahalla, kuin osaan." 🌹👀

        Jaahas, paranoidilla on taas ongelmia omien kuvitelmiensa kanssa. Kun itse on yhtä ilkeämilinen kuin niin sinä olet, niin on tietenkin ihan ymmärrrettävää, ettei kykene ajattelemaan mitää muuta muistakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevyttä victim blaiming:iä taas ilmassa. 👍

        Mistä kulmasta katsoen- siitäkö että tämä aloittajamiehen mähmäinen fantasia olisi totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa vaikuttaa nyt kirjoittavan ainakin kolme kappaletta äärimmäisen maskuliinista naisoletettua (todennäköisesti mm. erittäin korkeilla testosteronitasoilla varustettuna), jotka haluavat ummistaa silmänsä naisten kokemalta häirinnältä, koska eivät sitä itse koe, sekä jakavat neuvoja joita ei ole koskaan koekäytetty.

        Minä en tänäänkään näe sinun ns arvokeskustelua mihin mm yksäri pistäytyy väliin sekoittamaan niin moniäänisenä tai merkittävänä ja osaan oikolukea mihin sinä läähpuuhäijä tosiasiassa tähtäät tällä näennäisellä tasa-arvoasialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan törkeitä👎

        Hyvä esimerkki siitä, että löytyy niitä sekopäitä naisissakin. Tuollaista ihan sekopäistä pätemistä ja keskustelun vääristelyä ilman hiventäkään myötätuntoa. Ei kyllä hyvin mene, voisi vähän miettiä jonkun ihan ammattilaisen kanssa, ei millään pahalla.

        Aloittaja

        Kuulehan nyt nettigubbe, tuollainen kikkiluvien spämmäys ym aiheeseen kuulumaton on monelle sika peruskauraa, emme me siitä rikki mene jos joku hörhö ymmärtää väärin popoa kaupan- ilmoitukset sun muuta


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        "... ei millään pahalla." Lue: "Tarkoitan sanoa niin pahalla, kuin osaan." 🌹👀

        Jopa sinulla on simppeleiden mielestä niin kiinnostava monologi menossa mies jo ties kuinka monennetta päivää😉


    • Anonyymi

      Nainen on aina nainen

    • Anonyymi

      Naista halutaan

    • Anonyymi

      Aina kannattee yrittää

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oihoioioi pikkasen käsi lipsahti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi lähestyä? Miksi pitää aina lähestyä?

    • Mutta eiks yhteiskunta perustu siihen, että eri ihmiset keskustelee keskenään. Mä oon miettiny tota sukupuolta, että onks nykyään mahdollista olla virallisestikin muun sukupuolinen. Että jos samalla kun mä vaihdan noin mun etunimen järjestyksen, niin vaihtais sukupuoleksi muun. Ei ois enää sitä jännitettä. Mä en yleensäkään aattele onko se keskustelukaveri mies vai nainen. Mutta meillä nyt tuolla kasvatusopinnoissa on naisvaltanen ja kun se tietokone laittaa meidät keskusteluryhmiin. Niin arvaa onks Orpo olo, kun ryhmässä oon ainoo mies ja viisi naista. Mun mielestä pitää näin tasa-arvonnaikana puolet ja puolet.

      • Anonyymi

        14:26
        Keskustelu on tärkeää.
        Ihmisillä on erilaisia kokemuksia.
        Kyllä aloittajan saappaistakin kehkeytyi monta repliikkiä.
        En tiedä päästiinkö puusta pitkään (mikä sanonta!)
        Tänä päivänä on jännää, kun on yhtäkkiä asioimassa henkilön kanssa, josta et todella tiedä, onko naismies vai miesnainen vai muutosprosessi meneillään.
        Tavallaanhan se ei kelleen kuulu puupennin (mikä ilmaus!) vertaa, mitä on.
        Minusta tuntui, että ko. henkilö näki kiemurteluni ja kenties huvittui tilanteesta, vaikka yritin olla, että ei-tässä-mitään. (En tiedä ymmärretäänkö, mitä yritän sanoa.)
        No, niin. Minullahan se kasvun ja kokemisen paikka on. Tottua.
        Sitten. Onko kyse tasa-arvon paikasta vai moninaisarvon paikasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14:26
        Keskustelu on tärkeää.
        Ihmisillä on erilaisia kokemuksia.
        Kyllä aloittajan saappaistakin kehkeytyi monta repliikkiä.
        En tiedä päästiinkö puusta pitkään (mikä sanonta!)
        Tänä päivänä on jännää, kun on yhtäkkiä asioimassa henkilön kanssa, josta et todella tiedä, onko naismies vai miesnainen vai muutosprosessi meneillään.
        Tavallaanhan se ei kelleen kuulu puupennin (mikä ilmaus!) vertaa, mitä on.
        Minusta tuntui, että ko. henkilö näki kiemurteluni ja kenties huvittui tilanteesta, vaikka yritin olla, että ei-tässä-mitään. (En tiedä ymmärretäänkö, mitä yritän sanoa.)
        No, niin. Minullahan se kasvun ja kokemisen paikka on. Tottua.
        Sitten. Onko kyse tasa-arvon paikasta vai moninaisarvon paikasta?

        Se oli minun alkuperäinen ehdotus miespuolinen aloittaja, että kyseessä on sinun kenkäfetisismiisi perustuva fantasia, hyvää haaveilua siis saapukkaista sinulle ja muille vähän jälkijättöisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14:26
        Keskustelu on tärkeää.
        Ihmisillä on erilaisia kokemuksia.
        Kyllä aloittajan saappaistakin kehkeytyi monta repliikkiä.
        En tiedä päästiinkö puusta pitkään (mikä sanonta!)
        Tänä päivänä on jännää, kun on yhtäkkiä asioimassa henkilön kanssa, josta et todella tiedä, onko naismies vai miesnainen vai muutosprosessi meneillään.
        Tavallaanhan se ei kelleen kuulu puupennin (mikä ilmaus!) vertaa, mitä on.
        Minusta tuntui, että ko. henkilö näki kiemurteluni ja kenties huvittui tilanteesta, vaikka yritin olla, että ei-tässä-mitään. (En tiedä ymmärretäänkö, mitä yritän sanoa.)
        No, niin. Minullahan se kasvun ja kokemisen paikka on. Tottua.
        Sitten. Onko kyse tasa-arvon paikasta vai moninaisarvon paikasta?

        Juu ja aina voi miespuolinen aapee väittää ostavansa kengät vaimolleen tai äidilleen, mitäpä se kenellekää kuuluu


    • Anonyymi

      Netti on vaarallinen paikka. Minä en tapailisi tuntemattomia ihmisiä jonkun vanhan tavaran takia. Varsinkin jos tuo on tapahtunut useasti. Miksi et mene kirppikselle, siellä on muitakin ihmisiä.

      Joissakin ihmisissä on se "jokin", joka saa friikit kimppuun.

      • Anonyymi

        Tiedät mies ja edelleen aloittaja (juu, voi kyynel..) itsekin, että esim tori.fissä tavara vaihtuu ilman kontaktia pääasiassa


    • Anonyymi

      Sanansa mukaista. Eleetöntä, niukkaa ja asiassa pysyvää. Se että jos tuohon tilanteeseen painaa kiihko päälle, kertonee vain naisen/panonpuutteesta ja vaikkapa tuohon kaupankäyntiin sotkettuna se on vain järjen hylkäämää ajattelemattomuutta. Ehkä en puhuisi mistään valta-asetelmasta, vaan simppelisti hullaantumisesta, mikä toki voi karata käsistä ja sitten tarvitaan poliisia kippaamaan jäitä hattuun. Heille yksi tehtävänimike muiden joukossa. Hiljaisuus tuollaisen häiriköinnin edessä vain kannustaa piinaamaan lisää. - cu-

    • Anonyymi

      No. Jos joku on outo, niin hän on outo. Syytä vältellä.

    • Anonyymi

      He eivät haluakaan kumppaneiksi, vaan nimenomaan energijoiden ja mielualaan rikkomista. Apinakuninkaita ovat.

      • Anonyymi

        Älä nyt miespuolinen aloittaja sekä kanssaelämänkoulu- se on iha ostajan oma asia mihin käytettyjä kenkiä hinkkaa


    • Anonyymi

      Jos olet nimelläsi tori.fissä ja muualla somessa niin annat itsestäsi enemmän kuin tarpeeksi sekopään ottaa onkeensa.

      • Anonyymi

        Itse en esiinnyt oikealla nimellä edes in real life. Niin säilyy yksityisyys. Mitä kukaan, josta en ole mitenkään kiinnostunut tekisi minun oikealla nimellä tai osoitteella tms.?

        En myy koskaan mitään, vaan heitän käytetyt rojut kylmästi roskiin.


      • Anonyymi

        Sinulla alkaa ahkera maalittaja ja maalailija aiheet loppua tässä kenkäfetisdiäijän avautumisessa. Toisekseen rekisteröityminen on tänä päivänä aika tarkkaa kun on näitä huijauksia sun muita liikkeellä. Yritys hyvä kymmenen


    • Anonyymi

      Aloittajamummolla taitaa olla mumnotauti jo alkanut ja on kateellinen, kun miehillä viriiliys säilyy vanhemmallakin iällä.

      • Anonyymi

        Joko olet miespuolinen aloittaja varmasti käynyt tämän mieliahasi loppuun asti läpi? Ei tullut kuvaa eikä kenkää


    • Anonyymi

      Oma misogyniani on aivan päinvastaista, en huomioi naisia ja naiseutta millään tavalla.

      Olen todella töykeästi lähestymätön ja hyvin toimii!

      • Voi vittu, koita nyt vähän rajoittaa spammaustasi, viimeinenkin järjenkipinä on nyt kateissa 🙄. Normaali paskanjauhanta on ymmärrettävää mutta tämä on jo jotain muuta


      • Anonyymi

        En mitään mediaa, koskaan. Kävelen ohi, naisten tungetteleviin kontakteihin vastaan ynseästi.

        Olen misogyyni ja naiset eivät ole aikani tai vaivani arvoisia.


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Voi vittu, koita nyt vähän rajoittaa spammaustasi, viimeinenkin järjenkipinä on nyt kateissa 🙄. Normaali paskanjauhanta on ymmärrettävää mutta tämä on jo jotain muuta

        Tulkitsen suhteettoman sgagailusi niin, että tämä rättifetisistien tms ahdistelun uhriksi joutuneen positio on sinulle tärkeä ja haluat mässäillä tällä aiheella päivästä toiseen haahkojen iloksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulkitsen suhteettoman sgagailusi niin, että tämä rättifetisistien tms ahdistelun uhriksi joutuneen positio on sinulle tärkeä ja haluat mässäillä tällä aiheella päivästä toiseen haahkojen iloksi

        höpöhöpö, spammaat joka ketjussa


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        höpöhöpö, spammaat joka ketjussa

        Right on one of nemesis


    • Anonyymi

      Et ole joutunut iskuyrityksen kohteeksi vaan ahdistelun kohteeksi. Siinä on huima ero.

      Ahdisteluyritykset voi välttää etenkin Tori.fi.ssä tms kun ei laita ilmoitukseen puhelinnumeroaan. Yhteys vain sähköpostitse. Ja silloinkin pelkkään "tori.fi" yms tarkoitukseen luotuun sähköpostiosoitteeseen, joka ei kerro mitään oikeasta identiteetistä.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Hienoa että jaksat mies tukea omaa tekstiäsi. Ajatteletko sitten niin, että jos antaa puhelinnumeron niin kenellä tahansa on lupa rinkitella ja viestitellä? Toisekseen yksikään postipaketti ei lähde ilman molempien osapuolten puhelinnumeroa


    • Anonyymi

      Ihmettelen koska nykyään naiset tarjoavat itseään.

    • Anonyymi

      Asiallinen lähestyminen. Hmmm... no annatko vai etkö?vai pitääkö ottaa väkisin🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Mie ain kysäsen "mennäänks paneen?". Harva yli 70-v tytönhupakko kieltäytyy.

        Kiuruveen Kaale


      • Anonyymi

        Sinun monologisointi vaan ”paranee” aloittajamies🥱👍


    • Anonyymi

      "Anteeksi, neiti. Haluaisin huomauttaa, että olen kiltti ja kunnollinen kilttimies. Voisitteko maksaa seksivelkanne minulle tänään? Olen kuitenkin kiltisti ja kunnollisesti käynyt töissä ja maksanut veroja niin kuin kiltin ja kunnollisen kilttimiehen kuuluukin."

    • Anonyymi

      Saitko oksennettua varmasti kaiken miesvihasi? Ei huolta, palstan katkerat ikisinkkufemakot tukevat vihaasi taatusti.😂

      • Anonyymi

        Kyllä me fiksummat mies ymmärretään, että aloituksesi jälkeen alkanut pitkäpiimäinen monojen nuuskutus on sinun monologia pääasiassa


    • Asiallista lähestymistä on se kun mies lähestyy nuorta, seksikästä, hoikkaa, ja kaunispainoista tyttöä.

    • Anonyymi

      Jos olet jo 80 luvulla deittaillut niin et kyllä ole enää keski-iässä. Tukevasti vanhus kylläkin.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe