Maisterihaku ja/tai YAMK - muita hakijoita?

Anonyymi-ap

Hakiko kukaan muu täällä? :)

Jännitän jo tuloksia, vaikka aikaisempina vuosina ekat tulokset tainneet tulla vasta toukokuun puolivälin jälkeen! :D

Itse hain:
Terveyshallintotiede - Oulu
Jamk johtamien
Kauppakorkeakoulu - Pori
LAB moderni johtajuus
Centria liiketoimintaosaaminen
Hamk liiketoiminnan kehittäminen

45

1626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jännäähän se odotus on heti hakemuksen jättämisestä lähtien. Itse hain vain kolmeen paikkaan ja uskon, että opiskelupaikka heltiää ykkösvaihtoehtoon. Mutta saapa nähdä...

      • Anonyymi

        Minne hait?


    • Anonyymi

      Lisätietopalkki näkyy ainakin Oulussa nyt! :)

    • Anonyymi

      Terveyshallintotiede Oulu
      Hoitotiede Oulu
      Ja sitten neljä eri YAMK.
      Joo mulla kans näkyy se lisätieto palkki 😁
      Olisipa ihanaa, että tulokset tulisi piakkoin, voisi jättää noi YAMK:n tehtävät tekemättä tai panostaa niihin 110% 😅

      • Anonyymi

        Joo samaa mietin, ku yhden YAMK:n tehtävää en oikein jaksaisi viimeistellä, jos pääsen Ouluun! :D Kauankohan yleensä menee, jos tuo palkki näkyy?

        Laskitko millaisia pisteitä voisi olla luvassa Ouluun? Oliko sinulla käytynä ne avoimen 25 op? Ihmettelin, että miten siitä osiosta voi sitten saada 1/2 pisteistä, kun eikös se ole joko/tai? :D Eli on käynyt ne 25 tai ei ole 0 tai 2 pistettä?? Mä en ole käynyt, joten pelottaa että jää siitä kiinni! Kaikkea muuta kyllä avoimessa on tultu opiskeltua! :D

        Minullakin ykkösenä sama Oulun siis, kääk!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo samaa mietin, ku yhden YAMK:n tehtävää en oikein jaksaisi viimeistellä, jos pääsen Ouluun! :D Kauankohan yleensä menee, jos tuo palkki näkyy?

        Laskitko millaisia pisteitä voisi olla luvassa Ouluun? Oliko sinulla käytynä ne avoimen 25 op? Ihmettelin, että miten siitä osiosta voi sitten saada 1/2 pisteistä, kun eikös se ole joko/tai? :D Eli on käynyt ne 25 tai ei ole 0 tai 2 pistettä?? Mä en ole käynyt, joten pelottaa että jää siitä kiinni! Kaikkea muuta kyllä avoimessa on tultu opiskeltua! :D

        Minullakin ykkösenä sama Oulun siis, kääk!

        Palkki näkyi jo eilen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo samaa mietin, ku yhden YAMK:n tehtävää en oikein jaksaisi viimeistellä, jos pääsen Ouluun! :D Kauankohan yleensä menee, jos tuo palkki näkyy?

        Laskitko millaisia pisteitä voisi olla luvassa Ouluun? Oliko sinulla käytynä ne avoimen 25 op? Ihmettelin, että miten siitä osiosta voi sitten saada 1/2 pisteistä, kun eikös se ole joko/tai? :D Eli on käynyt ne 25 tai ei ole 0 tai 2 pistettä?? Mä en ole käynyt, joten pelottaa että jää siitä kiinni! Kaikkea muuta kyllä avoimessa on tultu opiskeltua! :D

        Minullakin ykkösenä sama Oulun siis, kääk!

        Mitä nyt olen asiaa tutkinut, niin joillain menee viikkoja ja joillain ihan päivistä kyse. Olis kyllä erikoista, jos Oulun tulokset tulisi jo nyt. Mitä lueskelin, niin monesti toukokuun lopulla tullut.


    • Anonyymi

      Hienoa! Toivottavasti joku tärppää. Jos moneen pääset, on ongelma valita. No, uskon, että siinäkin tapauksessa teet oikean valinnan.

      • Anonyymi

        Ei voi valita, vain sen voi ottaa vastaan, joka on korkein mihin pääsee. :)


    • Anonyymi

      Joo laskin, periaatteessa pitäis kyllä riittää ihan hyvin, jos olen saanut motivaationi näkymään kirjeessä. En oo käynyt niitä avoimia, että se toki miinustaa pisteitä. Ehkä vähän erikoisesti kyllä sen kohdan pisteytys. Vai katsotaanko siinäkin se, miten olet niistä sitten kirjoittanut? Tiedä häntä.
      Hyvä, että joku muu kans tuskailee noiden YAMK tehtävien kanssa ja odottelee jännityksellä tuloksia.😅

    • Anonyymi

      Oliko viime vuonna samat hakukriteerit Oulun terveyshall. ja sama pisteytys? Mietin että pisteet jäävät ehkä 14 pisteeseen.

      • Anonyymi

        Mä en tiedä, kun vasta ekaa kertaa haen.


    • Anonyymi

      Oulun tulokset tullut. Pääsin hoitotieteitä lukemaan🥳🥳🥳

      • Anonyymi

        Onnea!! Tuli kyllä ihanan nopeesti tulokset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea!! Tuli kyllä ihanan nopeesti tulokset!

        Kiitos! Joo tuli kyllä, onneksi😅


    • Anonyymi

      Olipa kiva löytää tämmönen keskustelu! Itse hain ekaa kertaa AMK-papereilla Tampereen yliopistoon maisteriohjelmaan. Täytynee todeta, että eipä kauhean vahva luotto oo, koska nyt jälkiviisaana en ehkä saanutkaan kaikkea oleellista kirjoitettua motivaatiokirjeeseen. Mut kyllä tässä nii kauan tuloksia jännitetään, ennen ku sieltä ne tulokset tulee ja syksyn kohtalo näiltä osin varmistuu.

      • Anonyymi

        Oi jännää! Mä odottelen Turun (Pori) kauppiksen maisterivaiheen tuloksia. Jännittää kun en tiedä yhtään mitkä opinnot lasketaan pisteisiin, niin ei hajuakaan mahdollisuuksistani.


    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut mitään tietoa vielä mistää päi?

      • Anonyymi

        Vasta Oulusta tullu tulokset. Mistään muualta mihin itse hain, ei ole tullut.

        Itse hain siis Ouluun, Turkuun, ja YAMK:t Jamk, LAB, Centria, Hamk.

        Minne kaikkialle muut hakenut ja onko mistään tuloksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta Oulusta tullu tulokset. Mistään muualta mihin itse hain, ei ole tullut.

        Itse hain siis Ouluun, Turkuun, ja YAMK:t Jamk, LAB, Centria, Hamk.

        Minne kaikkialle muut hakenut ja onko mistään tuloksia?

        Nyt tuli LABilta sähköpostia, että valinnat on laitettu, mutta en kyllä opintopolusta tätä näe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli LABilta sähköpostia, että valinnat on laitettu, mutta en kyllä opintopolusta tätä näe

        Näkyykö muilla opintopolussa LABin osalta jotain?


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä, mikä pointti tuolla LABin sähköpostilla oli, jos tulokset eivät kuitenkaan näy koko päivänä? :D


      ” Moderni johtajuus-koulutuksen tehtävät on arvioitu ja pisteet välitetty hakijapalveluihin. Onnea kaikille opiskelijaksi valituille. Jos et tällä kertaa tullut valituksi, kurkkaa myös polkuopintojen mahdollisuudesta täältä…”

      Kyllä tuosta saa sen kuvan, että tulokset olisi siellä tai vähintäänkin muutaman tunnin viiveellä max…

      • Anonyymi

        Näkyykö tuloksia jo? Mulle tuli vastaava viesti tänään aamulla eri linjalta. Siinä oli: "Hakijapalvelut siirtää valintakoepisteet Opintopolkuun, jossa valintatulos julkaistaan ilmoitettuna päivänä." Mitään muita päiviä ei ole ilmoitettu kun se viimeistään 4.7.


    • Anonyymi

      Mitä kaikkia paikkoja täällä odotellaan, jos saisi jännityslistaa mitä kukin on hakenut?
      Omat onkin jo ketjussa, eli Oulu (tulokset tullut), Turku KTM (Pori), ja YAMK:t LAB, Centria, Hamk ja Jamk

      • Anonyymi

        Itse odottelen Tampereen yliopistolta ja UEF tuloksia


    • Anonyymi

      Täällä odotellaa YAMK tuloksia Turusta, Lapista ja Labista

    • Anonyymi

      Labista ei vieläkään mitään, sain tuon valintakoejakson arvosanan ja se oli 4, mutta ei hajuakaan mitä pisteitä tuli. Eikä tietoa millä mahtaa edes sisään päästä. En löytänyt että tätä koulutusta olisi aikaisemmin edes ollut, eli jää varmaan arvailun varaan. Mitä numeroita muut sai? Sain siitä ekasta kokeesta 19/20, mutta se on ainoa mitä tiedän. Olettaisi sitten, että numero 4 on ainakin 80 pistettä? Eikö? Oliko tästä jossain taulukkoa?

    • Anonyymi

      Porista tuli jo viime viikolla tulokset

    • Anonyymi

      Haettu Poriin maisteriin. Varasijalla 7. Onko muita Poriin hakeneita?

      • Anonyymi

        Kyllä. Varasija 40. :DD eli ei toivoa. Ens vuonna sitten uusi yritys ellen pääse johonkin muuhun :)

        Luulisin että sulla voikin olla jotain mahkuja 7:lla, koska monella on varmasti suositumpien kaupunkien kauppiksia ylempänä toiveissa, eikä yksikään muu vielä ole julkaissut tuloksia. Pidän peukkuja! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Varasija 40. :DD eli ei toivoa. Ens vuonna sitten uusi yritys ellen pääse johonkin muuhun :)

        Luulisin että sulla voikin olla jotain mahkuja 7:lla, koska monella on varmasti suositumpien kaupunkien kauppiksia ylempänä toiveissa, eikä yksikään muu vielä ole julkaissut tuloksia. Pidän peukkuja! :)

        Kiitos paljon! 😊 Onnea vielä tämän vuoden hakuun sulle! Mihin muualle hait?

        Toivottavasti pääsisi tuolta 7. sijalta, saa nähdä kun muita tuloksia alkaa tippumaan. Pisteraja nyt 95, viime vuonna taisi olla 70.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon! 😊 Onnea vielä tämän vuoden hakuun sulle! Mihin muualle hait?

        Toivottavasti pääsisi tuolta 7. sijalta, saa nähdä kun muita tuloksia alkaa tippumaan. Pisteraja nyt 95, viime vuonna taisi olla 70.

        Pariin eri YAMK:n, tosin jos niistä paikka aukeaa, niin käyn sitten kursseja uutta Porin hakua varten. :D Jotenkin olen tästä kauppiksesta luonut nyt pakkomielteen, vaikka uran kannalta ei välttämättä ole kauhean merkittävä ero, kumman ylemmän käyn :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pariin eri YAMK:n, tosin jos niistä paikka aukeaa, niin käyn sitten kursseja uutta Porin hakua varten. :D Jotenkin olen tästä kauppiksesta luonut nyt pakkomielteen, vaikka uran kannalta ei välttämättä ole kauhean merkittävä ero, kumman ylemmän käyn :D

        Ihan sama juttu täällä. Ollut nyt pari vuotta pakkomielle päästä opiskelemaan ktm:ksi. :D Viime vuonna olin yhdessä haussa varasijalla 1. Nyt ei enää jaksais odottaa ensi kevään hakua.


    • Anonyymi

      Hitsi ei jaksaisi enää odotella. Olenko ainoa, joka käy jo nyt joka päivä opintopolussa? :DD

      • Anonyymi

        Sama täällä! Tsemppiä odotteluun, kyllä ne tulokset sieltä alkaa muutaman viikon päästä tipahtelemaan.


    • Anonyymi

      Itse odottelen Tampereen yliopistoon maisteriohjelmiin (3 eri) tuloksia. Yamk kesken, mut kiinnostaisi myös yliopistomaailman näkeminen. Lienee korkean kynnyksen takana päästä kun ylempi korkeakoulupaikka jo hyväksyttynä.

      Voi olla, et menee vielä monta viikkoa odotellessa.

      • Anonyymi

        Onnea hakuun! Mihin ohjelmiin haet? :)


      • Anonyymi

        Vaikuttaako se jotenkin jos on jo YAMK?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaako se jotenkin jos on jo YAMK?

        Joissakin ohjelmissa vaikuttaa. Otetaan etusijalle ne, joilla ei ole vielä ylempää korkeakoulututkintoa. Riippuu pisteistä ja onko samoilla pisteillä muiden kanssa.


    • Anonyymi

      Jep kuten yllä vastattiinkin. Ylempään korkeakoulututkintoon on myös. "ensikertalaisuus"

      Hain yhteiskuntatieteelliseen. Minulla myös yamk hoitaa asiansa urakehityksen kannalta, mutta kiinnostaisi vaan päästä kokeilemaan tuo yliopistopolku.

    • Anonyymi

      Jonkin koulun tulokset tulleet tänään, ku Oulun varasija liikkunut. Ei ollut mun hakutoiveissa, onko tietoa? :)

      • Anonyymi

        Ainakaan Tampereelle ei ole tuloksia tullut.


      • Anonyymi

        Turun yamk tulokset ainakin tuli tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turun yamk tulokset ainakin tuli tänään

        Kiitos tiedosta! :) Pävittäkää aina tänne kun mikä tahansa tulee, arvokasta tietoa myös sit ens vuoden jännitykseen hehe :D

        Kuumeisesti odotan LABin tuloksia, kun sähköpostia tuli jo aikaa sitten, mutta mitään ei näy opintopolussa :/


    • Anonyymi

      Täällä odotellaan tuloksia Vaasa, Kuopio, Joensuu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe