Heti klo 12 jälkeen talo täisi ja ikkunat helisi. Keskustassa, Gerbyyssä, saaristossa tuntunut ainakin ja kuulemma Kokkolassa asti.
Tietääkö joku asiasta?
Maanjäristys?
14
675
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä huomattiin. Kunnon tärinä ja jyrähdys.
- Anonyymi
Putin porukka siellä vain räjäyttelee tunneleitaan
- Anonyymi
Hornetit lensivät kertoi YLE.
- Anonyymi
Veteraanijuhlassa lentelivät myös.
- Anonyymi
Joko Joakim Strand räjäytti sen NATON ydimpommivaraston sielä Sundomin Kalasatamassa.?Haja-asutksilla ovat alkaneet siirtyä uuteen Biojäte-lokakaivoon.
Heittävät sokeria perään kuuluu kovempi pamahdus.- Anonyymi
fiksuu jengii?
- Anonyymi
Ei ollu Hornet tai vastaava, sehän on jo tutkittu. Järistys tuntui kahdesti myös Riipassa eli 30km Kokkolasta Kajaaniin päin.
- Anonyymi
Ruottaalaaset koneet kertoi Vasabladet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruottaalaaset koneet kertoi Vasabladet.
Niitä, eli omia.
- Anonyymi
Varoitus siitä vaasalaisetkin saavat ansionsa mukaan, May Day.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/May_Day - Anonyymi
Ei ollu lentokone, ei
- Anonyymi
Oli kaksi ruottalaista harjoituskonetta. Pyysivät anteeksi Vasabladetissa👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kaksi ruottalaista harjoituskonetta. Pyysivät anteeksi Vasabladetissa👍
Nämä Saapit ovat rajuja koneita,yksi kone vastaa kymmentä suomalaista hornettia.
- Anonyymi
Pohjanlahti siellä räjähti.Kuului kyllä Vähässäkyrössäkin,
kovaa jysähti ensin,hetki meni kun tuli vaimeampi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70913Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9838Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779