minun viestini estettin koska kysymys koski loisia ja siksi kunnanjohtaja Nissinen.kysymykseni koskee teitä ja kysesyin teiltä miksi alaisenne ei ole työpaikallaan.Lupasitte ottaa kyseisiin tyuöntekijöihin välittömästi yhteyttä.Istuin työpaikkanne käytävällä ei pilipaliukko liikahtanut mihinkään pelle hermanni
Vastaukset 8
- Anonyymi
tyytykää siihen mitä saatte tai mee muualle kerjäämään.Soitan siulle kun pyhät mennee
- Anonyymi
siis kohtapuolin onneton.
- Anonyymi
anteeks mitä kerjään
- Anonyymi
eiii eiiioi pili pali
- Anonyymi
On siel loisia,teknisen koneosasto. Huhun mukaan autokuski jää eläkkeelle ennen ens talvee,ei ainakaan auraus huonone. Jospa seuraava kuski sit sais tiet puhtaaks kerta veolla.
- Anonyymi
Sisäisellä siirrolla saadaan kuski ei tarvitse etsiskellä joutilaita työtä vieroksuvia .
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493