onko totta

Anonyymi-ap

että leirialueyrittäjän miehellä on pätäkkää paljon,että laajentaa aluetta joen toiselle puolen????????

28

1919

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiiä, mutta toivottavasti. Täynnähän tuo alue tulee taas olemaan koko kesän.

• Anonyymi

Pitää paikkansa, onneksi
      Ja Hellu on nätti

• Anonyymi

No Hellu on ihan perhanan nätti…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Hellu on ihan perhanan nätti…

Helluhan kaunistuu vuosi vuodelts😄😄😄

• Anonyymi

Sis sillähän on varaa laajentaa järven toiselle puolelle !!!
      Senkin kateellinen ääliö, savolainen

• Anonyymi

Jep. Tekee myös ne kelluvat talot.

• Anonyymi

Oishan se hienoa jos vanha Shellin elvyttäisi samalla

• Anonyymi

Ei sitä tuohta paljoo oo.Tukiaisia ja velkaa.

• Anonyymi

Jotenkin epäreilu asetelma että upporikkaat helpon elämän heikit saa yrittää kunnan vuokrakiinteistöillä puoli-ilmaiseksi.Sitten perustellaan sillä että "me tuodaan tänne vierailijoita joita ilman kunta kuihtuisi", toki tämä väite menee yksinkertaiseen massaan läpi mutta ihmiset jotka ymmärtää niin ymmärtää.

• Anonyymi

Demari

• Anonyymi

Sulla on sama oikeus yrittämiseen
        Mutta tyydyt olemaan kateellinen

• Anonyymi

Näitä kommentteja antaa luuserir joilla ei ole halua tehdä töitä eikä myöskään älyä siitä ketkä maksaa kunnan verot.
        Kyllä olette säälittäviä, suorastaan hölmöläisiä

• Anonyymi

Kyllä se .Miia tais alottaa ihan tyhjästä kun hän leirintä alueen vuokrasi.Että tämä nyky tilanne missä nyt ollaan on suuren ja ahkeran työn tulosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se .Miia tais alottaa ihan tyhjästä kun hän leirintä alueen vuokrasi.Että tämä nyky tilanne missä nyt ollaan on suuren ja ahkeran työn tulosta.

Eiköhän kun faciliteetit olleet jo olemassa. Kehitti toimintaa hiljalleen edelleen. Meijeri on taas rahamiehensä panostusta rakennuksiin. Hyvä niin Sysmän kannalta.

• Anonyymi

Rtk sepittää pinxiä ja kunta maksaa vesivuodot.Vakuutusmyyjän putket kuulema vuotanut,ei muuta ku Pohjola maksamaan.

• Anonyymi

On on

• Anonyymi

Ai turkkuseen ??

• Anonyymi

Tosi upeaa, että Sysmässä on todellisia yrittäjiä. Luuserit valittaa. Koko Sysmän talouselämä hyötyy Campingin vetovoimasta. Toivottavasti Kostolahti ei asetu ehdolle ensi vuonna. Hän on jo tuhonnut EKL:n kanssa liian paljon.

• Anonyymi

Milloin minun kiinteistöveroni laskee taikka jätemaksuni kohtuullistetaan jos tuo Camping on niin tuottoisa.
        Taitaa tämän yrittäjän loppulasku selvitä kunnalle vasta vähän myöhemmin kun sen aika joskus tulee. Sivusta katsottuna näyttää aika pahalta, kun nuo siilingrillaajat ovat osa vain läpikulkumatkalla kohti jotain parempaa.
        On harvassa näin kunnan tukemat yrittäjät Sysmässä. Pitäähän sijoitetulle pääomalle saada kohtuu tuotto.
        Jos olen ihan väärässä voisiko joku uusi pilkunviilaaja lähteä asiaa avaamaan. Nykyisillä jo niin liukkaat viilat etteivät taida haluta puuttua asian selvittelyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin minun kiinteistöveroni laskee taikka jätemaksuni kohtuullistetaan jos tuo Camping on niin tuottoisa.
        Taitaa tämän yrittäjän loppulasku selvitä kunnalle vasta vähän myöhemmin kun sen aika joskus tulee. Sivusta katsottuna näyttää aika pahalta, kun nuo siilingrillaajat ovat osa vain läpikulkumatkalla kohti jotain parempaa.
        On harvassa näin kunnan tukemat yrittäjät Sysmässä. Pitäähän sijoitetulle pääomalle saada kohtuu tuotto.
        Jos olen ihan väärässä voisiko joku uusi pilkunviilaaja lähteä asiaa avaamaan. Nykyisillä jo niin liukkaat viilat etteivät taida haluta puuttua asian selvittelyyn.

Pitäisikö teidän kateellisten luippareiden laittaa nimi tuohon perään niin asiat voisi selvittää ?
        Ulkopaikkakuntainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö teidän kateellisten luippareiden laittaa nimi tuohon perään niin asiat voisi selvittää ?
        Ulkopaikkakuntainen

Olethan sinäkin ulkopaikkakuntalainen myös niitä nimettömiä sekä kodittomia henkilöitä.
        Eikä kaikki aina välttämättä ole kateutta jos puututaan epäilevästi johonkin tiettyyn asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt on joku vähän sekaisin.Ei se kunta ole joka sitä pyörittää.Vaan itsenäinen yrittäjä joka niiten tuloista kuin menoistakin vastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun älykkyysosamääräsi on suurempi kuin kengännumerosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt on joku vähän sekaisin.Ei se kunta ole joka sitä pyörittää.Vaan itsenäinen yrittäjä joka niiten tuloista kuin menoistakin vastaa.

Jos kerta noin varmana asian oikeellisuuden tiedät, kaiketi se sitten niin on.
        Eihän ne suuret tulot vaan pienet menot takaavat vasta tuloksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun älykkyysosamääräsi on suurempi kuin kengännumerosi.

Mennäänkö yhdessä paikalliseen kenkäkauppaan sovittelemaan lastenkenkiä?

• Anonyymi

No hyvin on asiat jos joku on sysmäläiselle yrittäjälle kateellinen, juurihan saimme lukea että pitsanpaistaja lähtee Lahteen oikea syy taitaa olla kusisen pieni kylä joka elättää vain kolme kuukautta vuodessa

• Anonyymi

Kun yksi kesäyrittäjä tulee haukkaamaan isoa palaa yrittäjien kesäkakusta, niin paikalliset jää ilman talviyrittäjiä :/

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1184
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1060
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      808
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      806
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      790
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      761
    Aihe