että leirialueyrittäjän miehellä on pätäkkää paljon,että laajentaa aluetta joen toiselle puolen????????
onko totta
28
1919
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä, mutta toivottavasti. Täynnähän tuo alue tulee taas olemaan koko kesän.
- Anonyymi
Pitää paikkansa, onneksi
Ja Hellu on nätti- Anonyymi
No Hellu on ihan perhanan nätti…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Hellu on ihan perhanan nätti…
Helluhan kaunistuu vuosi vuodelts😄😄😄
- Anonyymi
Sis sillähän on varaa laajentaa järven toiselle puolelle !!!
Senkin kateellinen ääliö, savolainen - Anonyymi
Jep. Tekee myös ne kelluvat talot.
- Anonyymi
Oishan se hienoa jos vanha Shellin elvyttäisi samalla
- Anonyymi
Ei sitä tuohta paljoo oo.Tukiaisia ja velkaa.
- Anonyymi
Jotenkin epäreilu asetelma että upporikkaat helpon elämän heikit saa yrittää kunnan vuokrakiinteistöillä puoli-ilmaiseksi.Sitten perustellaan sillä että "me tuodaan tänne vierailijoita joita ilman kunta kuihtuisi", toki tämä väite menee yksinkertaiseen massaan läpi mutta ihmiset jotka ymmärtää niin ymmärtää.
- Anonyymi
Demari
- Anonyymi
Sulla on sama oikeus yrittämiseen
Mutta tyydyt olemaan kateellinen - Anonyymi
Näitä kommentteja antaa luuserir joilla ei ole halua tehdä töitä eikä myöskään älyä siitä ketkä maksaa kunnan verot.
Kyllä olette säälittäviä, suorastaan hölmöläisiä - Anonyymi
Kyllä se .Miia tais alottaa ihan tyhjästä kun hän leirintä alueen vuokrasi.Että tämä nyky tilanne missä nyt ollaan on suuren ja ahkeran työn tulosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se .Miia tais alottaa ihan tyhjästä kun hän leirintä alueen vuokrasi.Että tämä nyky tilanne missä nyt ollaan on suuren ja ahkeran työn tulosta.
Eiköhän kun faciliteetit olleet jo olemassa. Kehitti toimintaa hiljalleen edelleen. Meijeri on taas rahamiehensä panostusta rakennuksiin. Hyvä niin Sysmän kannalta.
- Anonyymi
Rtk sepittää pinxiä ja kunta maksaa vesivuodot.Vakuutusmyyjän putket kuulema vuotanut,ei muuta ku Pohjola maksamaan.
- Anonyymi
On on
- Anonyymi
Ai turkkuseen ??
- Anonyymi
Tosi upeaa, että Sysmässä on todellisia yrittäjiä. Luuserit valittaa. Koko Sysmän talouselämä hyötyy Campingin vetovoimasta. Toivottavasti Kostolahti ei asetu ehdolle ensi vuonna. Hän on jo tuhonnut EKL:n kanssa liian paljon.
- Anonyymi
Milloin minun kiinteistöveroni laskee taikka jätemaksuni kohtuullistetaan jos tuo Camping on niin tuottoisa.
Taitaa tämän yrittäjän loppulasku selvitä kunnalle vasta vähän myöhemmin kun sen aika joskus tulee. Sivusta katsottuna näyttää aika pahalta, kun nuo siilingrillaajat ovat osa vain läpikulkumatkalla kohti jotain parempaa.
On harvassa näin kunnan tukemat yrittäjät Sysmässä. Pitäähän sijoitetulle pääomalle saada kohtuu tuotto.
Jos olen ihan väärässä voisiko joku uusi pilkunviilaaja lähteä asiaa avaamaan. Nykyisillä jo niin liukkaat viilat etteivät taida haluta puuttua asian selvittelyyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin minun kiinteistöveroni laskee taikka jätemaksuni kohtuullistetaan jos tuo Camping on niin tuottoisa.
Taitaa tämän yrittäjän loppulasku selvitä kunnalle vasta vähän myöhemmin kun sen aika joskus tulee. Sivusta katsottuna näyttää aika pahalta, kun nuo siilingrillaajat ovat osa vain läpikulkumatkalla kohti jotain parempaa.
On harvassa näin kunnan tukemat yrittäjät Sysmässä. Pitäähän sijoitetulle pääomalle saada kohtuu tuotto.
Jos olen ihan väärässä voisiko joku uusi pilkunviilaaja lähteä asiaa avaamaan. Nykyisillä jo niin liukkaat viilat etteivät taida haluta puuttua asian selvittelyyn.Pitäisikö teidän kateellisten luippareiden laittaa nimi tuohon perään niin asiat voisi selvittää ?
Ulkopaikkakuntainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö teidän kateellisten luippareiden laittaa nimi tuohon perään niin asiat voisi selvittää ?
UlkopaikkakuntainenOlethan sinäkin ulkopaikkakuntalainen myös niitä nimettömiä sekä kodittomia henkilöitä.
Eikä kaikki aina välttämättä ole kateutta jos puututaan epäilevästi johonkin tiettyyn asiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen ihan väärässä voisiko joku uusi pilkunviilaaja lähteä asiaa avaamaan. Nykyisillä jo niin liukkaat viilat etteivät taida haluta puuttua asian selvittelyyn.No nyt on joku vähän sekaisin.Ei se kunta ole joka sitä pyörittää.Vaan itsenäinen yrittäjä joka niiten tuloista kuin menoistakin vastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen ihan väärässä voisiko joku uusi pilkunviilaaja lähteä asiaa avaamaan. Nykyisillä jo niin liukkaat viilat etteivät taida haluta puuttua asian selvittelyyn.Heti kun älykkyysosamääräsi on suurempi kuin kengännumerosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on joku vähän sekaisin.Ei se kunta ole joka sitä pyörittää.Vaan itsenäinen yrittäjä joka niiten tuloista kuin menoistakin vastaa.
Jos kerta noin varmana asian oikeellisuuden tiedät, kaiketi se sitten niin on.
Eihän ne suuret tulot vaan pienet menot takaavat vasta tuloksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti kun älykkyysosamääräsi on suurempi kuin kengännumerosi.
Mennäänkö yhdessä paikalliseen kenkäkauppaan sovittelemaan lastenkenkiä?
- Anonyymi
No hyvin on asiat jos joku on sysmäläiselle yrittäjälle kateellinen, juurihan saimme lukea että pitsanpaistaja lähtee Lahteen oikea syy taitaa olla kusisen pieni kylä joka elättää vain kolme kuukautta vuodessa
- Anonyymi
Kun yksi kesäyrittäjä tulee haukkaamaan isoa palaa yrittäjien kesäkakusta, niin paikalliset jää ilman talviyrittäjiä :/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201184YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621060- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46790Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.115761