Paljon puhutaan, että Inglesissä paistaisi aina aurinko. Onko se totta?
Onko Playa del Ingles paras lomakohde?
8
625
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kyllähän se nyt totta vaan on. Inglesin vehreässä paratiisissa tosiaan paistelee aina aurinko ja lämpöä riittää. Ei kuitenkaan ole liian kuuma. Ei se olisi enää mukavaa.
Inglesille vetää vertoja vain Puerto eli Puerto Rico.
Kyllähän Ingles on paratiisi verrattuna esim. sateiseen ja kylmään Puerto de la Cruziin. - Anonyymi
Olin viime talvena viikon Puertossa. Puertolla siis tarkoitetaan puhekielessä aina poikkeuksetta Puerto Ricoa. Sitten olin kaksi viikkoa Inglesissä. Kyllä näistä kahdesta Ingles vie voiton.
- Anonyymi
On se ihan totta. Tutkimustenkin mukaan Playa del Ingles on suomalaisten suosituin lomakohde.
Nuo tutkimukset löytää googlaamalla helposti.- Anonyymi
Hyvä syy olla lähtemättä Gran Canarialle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä syy olla lähtemättä Gran Canarialle.
Kaikki Suomalainen on hyvä syy olla lähtemättä Kanarian saarille.
- Anonyymi
No kyllähän se on ihan paras
- Anonyymi
Kyllähän se paras kohde on ihan tutkimustenkin mukaan
- Anonyymi
Riippuu mistä tykkää. Ei se aurinko yöllä paista kuin Suomessa ja napapiirillä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941