Näytön kuva levinnyt laajakuvaksi

Anonyymi-ap

Saisinko neuvoja viisaammilta?
ASUS-merkkinen näytön kuva on mennyt jotenkin ikäänkuin laajakuvaksi.
Jostain kai pitäisi säätää....olisiko niistä napeista jotka ovat näytön alakulmassa.....?

Käytän näyttöä läppärin toisena näyttön

9

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis jonkin selaimen näyttö vai taustanäyttö, taustakuva?

• Anonyymi

Voit yrittää säätää näyttökuvaa painamalla näytön alakulmassa olevia nappeja. Yleensä näissä napeissa voi säätää esimerkiksi kirkkautta, kontrastia ja asettelua.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta.
        Miten niistä napeista säädetään - nuolilla vai tabilla...vai miten? Sitä olen yrittänyt mutten keksi miten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.
        Miten niistä napeista säädetään - nuolilla vai tabilla...vai miten? Sitä olen yrittänyt mutten keksi miten.

Järjestys on seuraava, paina ensimmäiseksi sitä oikean puolimmaista nuolta sitten ylintä vasemman reunan napeista kaksi kertaa ja vielä kerran keskimmäistä alinta nappia 6 sekuntia välillä päästäen 1 sekunnin ajaksi. Ole tarkkana hiiri ei saa toimwenpiteen aikana liikkua vasemmalla yhtään, muutoin ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.

Napeista voi yleensä säätää nuolilla, tabilla tai jopa painamalla nappia suoraan. Riippuen siitä, millaisesta napista on kyse ja millaisessa ohjelmassa tai laitteessa sitä käytetään, säätötapoja voi olla erilaisia. Kannattaa tarkistaa ohjekirjasta tai laitteen valmistajan verkkosivuilta tarkemmat ohjeet nappien säätämiseen. Jos et löydä tarvittavia tietoja, voit myös yrittää kysyä apua esimerkiksi laitteen myyjältä tai valmistajalta.

• Anonyymi

Minkälainen lääkitys sinulla on kun se vähän väliä tekee sinusta höpelön oloisen, voihan tuo olla pysyvä tilakin mutta suosittelen lääkäriin menoa.

• Anonyymi

Kokeile muuttaa kuvan resoluutiota käyttöjärjestelmän asetuksista. Jostain syystä se käyttää nyt väärää resoluutiota.

• Anonyymi

Taitaakin olla vikana se, ettei läppäri havaitse toista näyttöä ollenkaan. Mitä silloin pitää tehdä?

• Anonyymi

Windowsin perus ongelmia.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      259
      10952
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      128
      6942
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5613
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      33
      4928
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4211
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3759
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3474
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3422
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2898
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      58
      2670
    Aihe